شرایط کرواسی

ساعت زاگرب کرواسی

ساعت زاگرب کرواسی

ساعت زاگرب کرواسی که پایتخت این کشور است بیش از دیگر شهرهای آن حائز اهمیت است. این شهر دارای میدان های باز و پارک های زیادی است. زاگرب به عنوان مرکز فرهنگی کرواسی، مقر فرهنگستان علوم و هنر و دانشگاه زاگرب چندین گالری هنری دارای مجموعه ‌های قدیمی و مدرن هستند و موزه‌ ها و آکادمی ‌های مختلفی از هنر، تئاتر و موسیقی وجود دارد. تئاتر ملی کرواسی در ساختمانی به سبک نئوباروک در شهر قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به کرواسی و اخذ ویزا کرواسی مشاور و راهنمای شماست. در ادامه این مقاله علاوه بر معرفی شهر زاگرب کرواسی به اختلاف ساعت آن با ایران نیز می پردازیم.

زاگرب مرکز صنعتی اصلی کرواسی است. تولیدات آن شامل ماشین آلات سنگین، وسایل نورد، محصولات مصرفی الکتریکی و فلزی، سیمان، منسوجات، کفش، مواد شیمیایی، داروسازی، کاغذ و کاغذ روزنامه و مواد غذایی است. صنایع شیمیایی گسترده این شهر بر اساس بهره برداری از ذخایر محلی نفت و گاز طبیعی است. زاگرب همچنین میزبان نمایشگاه بین المللی تجارت سالانه است. این شهر اکنون محل اتصال مهم جاده ها و خطوط راه آهن از غرب و مرکز اروپا به دریای آدریاتیک و بالکان است. شهر زاگرب، پایتخت کرواسی، در آستانه تاریخی و سیاسی بین شرق و غرب، روح قاره‌ای و مدیترانه‌ای ملتی را که در راس آن قرار دارد، نشان می‌دهد. زاگرب مرکز فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و اداری جمهوری کرواسی است و محل استقرار پارلمان، دولت و رئیس جمهور کرواسی است.

معرفی Zagreb کرواسی

در خصوص اطلاع از شرایط مهاجرت به کرواسی ابتدا با شرایط و کیات این کشور آشنا شوید. زاگرب، پایتخت و شهر اصلی کرواسی است. در دامنه های تپه مدودنیکا (زاگرباچکا گورا) در شمال و دشت سیلابی رودخانه ساوا در جنوب واقع شده است. شهر قدیمی زاگرب از 2 سکونتگاه قرون وسطایی بر روی تپه تشکیل شده است: گریچ، شهرک مدنی، که زمانی که توسط دیوارهایی که در قرن سیزدهم برای دفاع در برابر مغول ها ساخته شده بود، به تغییر نام داد. وکاپتول، سکونتگاه کلیسایی، که در قرن شانزدهم مستحکم شد. این دو شهر تا قرن نوزدهم به عنوان واحدهای رقیب ادامه یافتند، تا زمانی که مجموعه‌ ای از ساختمان‌ های جدید آنها را به یکدیگر ملحق کرد و به سمت جنوب به سمت دشت سیلابی ساوا گسترش یافت، با یک شهر جدید مستطیل از میادین و ساختمان‌های عمومی.

این شهر توسط کوه Medvednica از بادهای سرد شمالی محافظت می شود و به لطف یک دشت بزرگ و رودخانه ساوا به روی بقیه جهان باز می شود. زاگرب با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر تقریبا یک چهارم کل جمعیت کرواسی را در خود جای داده است. در طول قرن ‌ها، مردمی از سراسر اروپا در این شهر زندگی می ‌کردند. و در سال های اخیر توسط افرادی که از نقاط مختلف کرواسی آمده اند، یک زندگی فرهنگی غنی را تضمین می کند. زاگرب شهری امن است که درهای آن همیشه باز است. شهری با تاریخ پر فراز و نشیب پر از شخصیت های جالب. شهری که به گرمی همه کسانی را که مایل به آشنایی با آن هستند دعوت می کند و شهری که مطمئناً انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

فصول و ساعت زاگرب کرواسی

تابستان (اواخر ماه مه تا اوایل سپتامبر) گرم است و میانگین حداکثری آن در ماه جولای به کمتر از 26 درجه سانتیگراد می رسد در حالی که هوای زاگرب در زمستان (دسامبر تا اوایل مارس) سرد است. میانگین بالاترین میزان در ژانویه به 3 درجه سانتیگراد می رسد. بارندگی در طول سال ثابت است و فصل خشکی وجود ندارد. در زاگرب بهار در اواخر مارس می آید و تا اوایل ماه مه ادامه دارد. دما به تدریج افزایش می یابد و در ماه مارس حدود 8 درجه سانتیگراد و در ماه مه به 15 درجه سانتیگراد می رسد. هم میزان بارندگی و هم سطح آفتاب در این ماه‌ های بهاری افزایش می‌یابد. فصل دوباره برای پذیرایی از گردشگران از سراسر جهان آماده می شود. زاگرب در تابستان، از ماه مه تا سپتامبر، با میانگین دمای 22 درجه سانتیگراد گرم باقی می ماند.

جولای با میانگین حداکثر 27 درجه سانتی گراد گرم ترین ماه سال محسوب می شود. از سوی دیگر، ژوئن با حدود 100 میلی متر بارندگی مرطوب ترین ماه است. با این حال، می‌توانید در طول فصل به طور مکرر از شهر دیدن کنید، زیرا میانگین دمایی که بین 12 تا 16 درجه سانتی‌گراد در نوسان است، راحتی را به ارمغان می‌آورد. میانگین بالاترین دما در ماه اکتبر11 درجه سانتیگراد و در آخرین ماه فصل 6 درجه سانتیگراد است. علاوه بر این، دمای متوسط ​​با 4 درجه سانتیگراد ممکن است برای برخی از گردشگران سرد به نظر برسد. از دسامبر تا مارس زاگرب هوای بسیار سردی را پشت سر می گذارد. میانگین دمای بالا در زمستان 2 درجه سانتیگراد است در حالی که دمای پایین بسیار سرد است. ژانویه سردترین ماه سال است که حداقل آن به زیر4 – درجه سانتیگراد می رسد.

اختلاف ساعت زاگرب کرواسی با دیگر شهرها

اختلاف ساعت زاگرب کرواسی با دیگر شهرها

برای برنامه ریزی تماس تلفنی یا مذاکرات در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در Osijek، کرواسی امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در زاگرب، کرواسی خواهد بود. از آنجایی که اوسیجک، کرواسی و زاگرب، کرواسی در یک منطقه زمانی قرار دارند، می‌توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در زاگرب کرواسی همان ساعتی خواهد بود که در اوسیجک کرواسی است. اگر در اوسیجک کرواسی زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود در زاگرب، کرواسی تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 بعد از ظهر به وقت آنها خواهد بود، زیرا زاگرب، کرواسی در منطقه زمانی اوسیج، کرواسی قرار دارد.

اعزام دانشجو به کرواسی
اختلاف ساعت زاگرب کرواسی با ایراندر ایران ممکن است بخواهید با زاگرب، کرواسی ارتباط کاری برای صادرات و واردات و یا دیگر مشاغل و پروژه های بین المللی و سرمایه گذاری در کرواسی ارتباط برقرار کنید. بدین منظور باید از 8 صبح در تهران ایران تا 5 بعد از ظهر یک زمان مشترک برای هماهنگی یک جلسه عالی در نظر بگیرید. بهترین ساعت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. زیرا بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در زاگرب، کرواسی خواهد بود.

اگر ساکن تهران، ایران هستید و برای ارتباط با خانواده و دوستان خود بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 بعد از ظهر به وقت آنها خواهد بود، زیرا زاگرب، کرواسی 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. اگر در هر زمان در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار به فردی در زاگرب، کرواسی دسترسی داشته باشید، ممکن است بخواهید بین ساعت 11:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی و کاری و اقامت در کرواسی مشاور شماست.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *