مهاجرت کاری کانادا

ویزای کاری کانادا در سال 2023

ویزای کاری کانادا در سال 2022

شرایط اخذ ویزای کاری کانادا در سال 2023 تقریبا مشابه با شرایط سابق اما با کمی تغییرات همراه بوده است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. اتباع خارجی جهت کار در کانادا نیاز به اخذ ویزا و مجوز کاری خواهند داشت. برای دستیابی به ویزای کار و اخذ مجوز کاری در این کشور راه های متفاوتی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار به بررسی این مسیرها پرداخته است و همچنین آماده ارائه خدمات مشاوره مهاجرتی به شما می باشد. البته بهترین اتفاق برای دستیابی مستقیم به این ویزا داشتن پیشنهاد کاری و یا اخذ امتیاز بالا در فرایند اسکیل ورکر کانادا می باشد. شما همچنین می توانید با دریافت ویزای تحصیلی کانادا مقدمات اخذ ویزای کار را در این کشور راحت تر فراهم کنید.

برنامه مهاجرت کاری به کانادا

کانادا یکی از گزینه های ایده ال برای اخذ اقامت است. چشم اندازه مطلوب اقتصادی، استاندارد بالای زندگی و اقتصادی امن از سایر مزایا می باشد. با رشد صنایع کانادا، تقاضا برای متخصصان آموزش دیده و ماهر شاهد افزایش چشمگیر است. برنامه اکسپرس اینتری کانادا یک نامه کاری ایده آل است که داوطلبان ماهری که مایل به زندگی، کار و اقامت در کانادا هستند، مناسب است. این فرآیند آسان است و شفافیت را در ثبت آنلاین درخواست ها فراهم می کند.

در نمودار زیر شاهد افزایش نرخ مشارکت نیروی انسانی در کانادا در سال های اخیر می باشید:

نرخ مشارکت نیروی انسانی در کانادا

انواع ویزای کاری کانادا در سال 2023

دو نوع مجوز کار کانادا وجود دارد: مجوزهای کار باز: به شما امکان می دهد برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنید و مجوزهای کاری خاص کارفرما : شما را قادر می سازد فقط برای یک کارفرمای خاص کار کنید. مجوز کار برای  کارگران مختلفی از  جمله کارگران موقت، افراد تجاری و کارگران دائمی صادر می شود. شما می توانید برای مجوز کار از خارج از کانادا، داخل کانادا یا در نقطه ورود درخواست دهید. شرایط  واجد شرایط بودن برای کانادا بسته به محل درخواست شما متفاوت است.

برای کارگران موقت، شرایط واجد شرایطی وجود دارد که باید هنگام درخواست مجوز کار کانادا رعایت شود. به عنوان مثال، شما باید مدارکی برای موارد زیر ارائه دهید:

  • اینکه قصد دارید پس از پایان مجوز کارتان، کانادا را ترک کنید.
  • بودجه کافی برای بازگشت به خانه و مراقبت از خود و اعضای خانواده که با شما می آیند.
  • گواهی عدم سو پیشینه.
  • سلامت باشید (ممکن است نیاز به معاینه پزشکی باشد).
  • برنامه ریزی کنید تا برای یک کارفرمای واجد شرایط کار کنید

شرایط ویزای کانادا برای کارگران دائمی

کارگران دائمی باید ماهر باشند و از  سیستم اکسپرس انتری آنلاین استفاده کنند. سه نوع برنامه مهاجرت نیروی کار ماهر با شرایط خاص برای هر کدام وجود دارد. کارگر ماهر فدرال و مشاغل ماهر فدرال و کلاس تجربه کانادایی. به خاطر داشته باشید که اگر قصد دارید در کبک زندگی کنید، آنها   فرآیند کارگران ماهر خود را دارند که منتخب کبک هستند.

مدارکی که برای درخواست اکسپرس اینتری نیاز دارید عبارتند از:

  • گذرنامه یا سند سفر
  • نتایج آزمون زبان
  • گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی
  • نامزدی استانی (اگر دارید)
  • پیشنهاد شغلی کتبی از یک کارفرمای کانادایی (اگر دارید)
  • گواهی پلیس
  • معاینه پزشکی
  • اثبات وجوه

 2023 اخذ ویزای کاری کانادا در سال

ما در اینجا به نوعی از ویزای کار اشاره داریم که در راستای اخذ امتیاز است و نیاز به پیشنهاد کاری از کارفرما دارد. پیش از آنکه بتوانید برای ویزای کاری کانادا در سال 2023 اقدام کنید، یک کارفرما در کشور کانادا باید برای استخدام شما اقدام کند. کارفرما باید پیش از هر چیز به اداره کار کانادا اعلام کند که به نیروی کار خارجی نیاز دارد. در این صورت اداره نیروی انسانی و مهارت های توسعه می تواند به اداره کار مجوز نیروی کار خارجی را بدهد. شما بلافاصله پس از مشاهده یک فرصت شغلی باید برای دریافت آن اقدام نمائید. شما باید به اداره مهاجرت ثابت کنید که توانایی برآورده کردن خواسته های آن ها را دارید. همچنین در ویزاهای کوتاه مدت کاری به صورت موقت در کانادا خواهید ماند. اثبات توانایی شما می تواند از طریق امتیازاتی که به دست می آورید، باشد.

اقدامات اخذ ویزای کاری کانادا در سال 2023

در مرحله اول باید یک کار در کانادا بیابید که ویژه نیروی کار خارجی باشد. یک کارفرما پیدا کنید و او را متقاعد کنید که پس از پایان قرارداد، کانادا را ترک می کنید. برای این کار باید مدارک کافی ارائه دهید. شما باید مدارک مالی کافی داشته باشید. اثبات توانایی برآورده کردن نیازهای مالی خانواده و هزینه بلیط بازگشت به خانه اجباری است. ارائه عدم سوء پیشینه قضایی الزامی است. گواهی عدم ابتلا به بیماری های خاص همچنین پرونده شما بررسی خواهد شد تا در کشور کانادا مشکل امنیتی ایجاد نکنید. توجه داشته باشید که همه مدارک شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.

شما حداقل 30 روز قبل از پایان مدت اعتبار ویزای کاری خود باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید. اما پیش از این کار، کارفرمای شما باید درخواست دیگری را به اداره کار کانادا تحویل دهد. اگر اعتبار ویزای شما از بین برود اما شما 30 روز قبل تر، درخواست تمدید را ارائه کرده باشید، می توانید به کار در کانادا به صورت قانونی ادامه دهید.

هزینه ویزای کاری کانادا در سال 2023

برای دریافت ویزای کاری کانادا در سال 2024-2023 شما باید هزینه های مورد درخواست سفارت کانادا را پرداخت کنید. این هزینه ها در انواع مختلف ویزای کاری متفاوت است. همه هزینه های شما تنها در نمایندگی معتبر کشور کانادا به صورت نقدی از شما دریافت می شود. این میانگین هزینه ها به شرح زیر است:

آیتمهزینه ها به دلار کانادا
ویزای کاری برای هر نفر390CAD
مهاجرت با خانواده در ازای هر نفر150CAD

به طور عمومی ویزای کاری کانادا در سال 2024-2023 حداقل 150 روز بعد از ثبت درخواست آماده خواهد شد. در صورتی که میزان درخواست های ثبت شده در نمایندگی زیاد باشد، ممکن است پروسه شما طولانی تر شده و تا 90 روز دیگر نیز به طول بی انجامد.

خارجی ها می توانند بهترین فرصت های شغلی را در کبک و ساسکاچوان پیدا کنند. البته در این مورد بایستی متناسب با شرایط و قوانین روز اقدام نمود. در صورتی که مدارک خود را شخصا به اداره کار کانادا تحویل دهید، در کبک نیازی به در دست داشت گواهی شغلی نخواهید داشت.

هزینه ویزای کاری کانادا در سال 2021

سیستم امتیازدهی ویزای کاری کانادا

برای کسب ویزای کاری کانادا شما حداقل باید 67 امتیاز کسب کنید. این امتیازها بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می گردد. در جدول زیر شرایط امتیازدهی ارائه شده است که به شرح زیر است:

آیتمامتیاز
کمتر از 170
184
196
208
49-2110
508
516
524
532
عنوانامتیاز
مدرک دکترا و یا کارشناسی ارشد و حداقل 17 سال سابقه تحصیل تمام وقت25
دو یا چند مدرک تحصیلی در مقطع لیسانس و سابقه 15 سال تحصیل تمام وقت، در دست داشتن یک مدرک لیسانس 3 تا 4 ساله با اعتبار مورد تایید نظام آموزشی کانادا و سابقه 15 سال تحصیل تمام وقت22
مدرک تحصیلی لیسانس 2 ساله و سابقه 14 سال تحصیل تمام وقت یا مدرک فوق دیپلم و سابقه 14 سال تحصیل تمام وقت20
مدرک تحصیلی و تحصیل 1 ساله در دانشگاه و سابقه 13 سال تحصیل تمام وقت15
مدرک پیش دانشگاهی و سابقه 12 سال تحصیل تمام وقت12
مدرک دیپلم و پایان دوره دبیرستان5
سابقه کاریامتیاز
1 سال15
2 سال17
3 سال19
4 سال21

امتیازات زبان و انطباق پذیری کانادا

برای اخذ ویزای کاری کانادا باید مدرک زبان معتبری را ارائه دهید. هر نمره از مدرک زبان به شما امتیاز متفاوتی را می دهد. اگر متاهل باشید همسر شما نیز می تواند به شما امتیازاتی را دهد. در جدول های ذیل ما نحوه دریافت امتیازات را برای نمره زبان و عوامل مربوط به همسر ارائه داده ایم:

آیتمامتیاز
نمره سطح عالی16
نمره سطح متوسط8
نمره سطح ابتدایی2
زبان بین المللی دومامتیاز
نمره سطح عالی8
نمره سطح متوسط8
نمره سطح ابتدایی2
آیتمامتیاز
اگر همسر شما دارای مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد باشد.5
اگر همسر شما دارای مدرک کارشناسی باشد.4
اگر همسر شما دارای مدرک فوق دیپلم باشد.3
4 سال سابقه کار21
سازگاریامتیاز
اگر همسر شما حداقل 2 سال به صورت تمام وقت در کشور کانادا تحصیل کرده باشد.5
اگر یکی از اعضای خانواده همسر شما در کشور کانادا باشد.5

توجه داشته باشید که این نوع امتیاز بندی یک امتیاز بندی کلی و فدرال است. در برخی از استان های کانادا نظیر کبک، جدول امتیاز بندی متفاوت است. در بسیاری از استان ها، نیروی کار مجرد، شانس بیشتری برای اخذ پذیرش کاری دارند. اگر قصد مهاجرت از طریق کار را دارید ویزای کار آلمان را نیز بررسی نمائید زیرا مسیر به مراتب راحت تری را برای اخذ اقامت طی می نمائید.

نرخ بیکاری در کانادا در سال 2023

نرخ بیکاری این کشور در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته بسیار پایین است. این به سرعت در حال پیشرفت در فناوری مدرن است و آن را به مکانی ایده آل برای مشاغل در توسعه نرم افزار یا فناوری اطلاعات تبدیل می کند. رشته هایی مانند هوافضا، مهندسی، مخابرات، داروسازی فرصت های شغلی فراوانی را ارائه می دهند.

نمودار زیر نرخ بیکاری در این کشور را بین سال های 2020 تا 2022 نشان داده است:

نرخ بیکاری در کانادا

شکی نیست که این کشور یک مقصد محبوب برای افرادی است که به دنبال شغلی در خارج از کشور هستند. دلایل زیادی وجود دارد که این کشور را به یک مقصد برتر تبدیل می کند. آن ها عبارتند از:

  • این کشور اقتصاد چهاردهم بزرگ است و این باعث می شود این کشور یکی از ثروتمندترین کشورها با استاندارد زندگی بالا باشد.
  • نرخ بیکاری کمتر از کشورهای دیگر است.
  • این کشور سهم قابل توجهی در محاسبات کوانتومی، پیشرفت های پزشکی، علم و فناوری فضایی دارد.
  • این کشور یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان است.

دلایل دیگری که نشان می دهد این کشور یک مکان عالی برای کار و زندگی است عبارتند از:

  • دارای یک سیستم مالیه عمومی قابل اعتماد و شفاف است که استقلال اقتصادی بیشتری را فراهم می کند.
  • این کشور دارای شبکه های مالی قوی و سیستم های بانکی است.
  • نرخ بیکاری این کشور نسبتا کمتر از ایالات متحده است، به ویژه در میان جوانان
  • این کشور دارای مراقبت های بهداشتی مناسب، تعطیلات با حقوق و مرخصی استحقاقی است. به طوری که، مرخصی زایمان و مرخصی والدین را به کارگران ارائه می دهد.

میزان درآمد 2023 کانادا

میزان درآمد مشاغل در سال 2023 در کشور کانادا به شرح زیر می باشد:

مشاغلدرآمد سالانه به دلار
حسابداری ، مدیریت و منابع انسانی
49815$
هنر و طراحی
38324$
مراقبت از کودک و آموزش
50474$
ساخت و ساز و نگهداری
55961$
مهندسی75784$
دارایی، سرمایه گذاری
69124$
خدمات غذایی
35998$
خدمات بهداشتی و درمانی
66519$
مهمان نوازی
34722$
فناوری اطلاعات
80217$
خرده فروشی و خدمات به مشتریان
34131$
فروش و بازاریابی
64781$
حمل و نقل و ساخت
32454$
حمل و نقل
42483$

با این حال شما باید به صورت رسمی درخواست خود را به اداره کار کشور کانادا تسلیم کنید. مدارک شما باید از نظر حقوقی دارای اعتبار کافی و متناسب با قوانین ارائه شده باشد. به طور کلی با توجه به شرایط سخت اخذ ویزای کاری کانادا درحال حاضر بهترین راه ورود به کانادا تحصیلی می باشد که می توانید شرایط ویزای تحصیلی کانادا را نیز بررسی نمائید. در تهیه این مدارک و ترجمه و تائید آنها و همچنین طی نمودن این مسیر از یک وکیل کمک بگیرید. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، با تجربه کار در این زمینه، آمادگی همیاری شما را خواهند داشت.

سوالات پرتکرار در خصوص ویزای کاری کانادا

متقاضیانی که تمایل به اخذ ویزای کاری کانادا در سال 2023 دارند بایستی از این موارد مطلع باشند:

  • چه روش هایی برای مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری کانادا وجود دارد؟ به 3 روش می توان برای کار در کشور کانادا اقدام کرد. ممکن ترین راه برای کاریابی در کانادا اخذ ویزای تحصیلی این کشور و تبدیل آن به ویزای کاری است. دومین روش مربوط به زمانی است که فرد مستقیما پیشنهاد کاری از کارفرمایی در این کشور دریافت کند و سومین روش، اخذ ویزای کاری از طریق شرکت در سیستم امتیاز بندی اکسپرس انتری است.
  • در سیستم امتیار بندی اکسپرس انتری چه مواردی مورد بررسی قرار می گیرد؟ این سیستم دارای 2 مرحله است که مرحله اول نیازمند کسب حداقل 67 امتیاز از پارامترهایی همچون سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و سطح زبان متقاضی است و در دومین مرحله برای کسب 1200 امتیاز، شرایط عمومی از جمله میزان سازگاری فرد با این کشور و… نیمی از امتیازات و نیمی دیگر را امتیازدهی دولت فدرال کانادا تشکیل می دهد.
  • هزینه اخذ ویزای کاری کانادا چقدر است؟ هزینه این ویزا برای نفر اصلی حدودا 390CAD (دلار کانادا) و هزینه ویزای برای هر نفر همراه تقریبا 150CAD (دلار کانادا) می باشد.
  • اخذ ویزای کاری کانادا چقدر زمان می برد؟ اخذ این ویزا در صورت کامل بودن پرونده شخص در سال 2023 حدودا 150 روز پس از ثبت درخواست ارائه می گردد.
  • چه مشاغلی شانس بالاتری برای اخذ ویزای کاری کانادا را دارند؟ رشته های مرتبط با مهندسی، فناوری اطلاعات (IT)، خدمات بهداشت و درمان، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی و… لازم به ذکر است که مشاغل فوق از بالاترین میزان درآمد نیز در این کشور برخوردارند.
4.8/5 - (42 امتیاز)

56 دیدگاه برای “ویزای کاری کانادا در سال 2023

  1. مجید فراهانی گفت:

    سلام و ورود من کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی گیاهی دارم. همچنین در رشته فنی جوشکاری سابقه ۱۰ ساله دارم و اابته مدرک جوشکاری از سازمان فنی و حرفه ای هم گرفتم .
    شرایط کار و زندگی برای من در کانادا را چطور میبینید؟
    سپاسگذارم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط اخذ ویزای کاری این کشور امتیازبندی و رقابتی است. در خصوص بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. حسین گفت:

    باسلام و عرض ادب
    بنده دارای سن 40سال متاهل، دارای لیسانس بازرگانی دانشگاه دولتی معدل 13.50 و فوق لیسانس بازاریابی دانشگاه آزاد 16.50 لطفاً بفرمائید میتونم برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بازرگانی یا بازاریابی به کانادا اقدام کنم؟
    فراغت تحصیل لیسانس سال 89
    فراغت تحصیل فوق لیسانس سال 95
    در حال دریافت مدرک آیتلس 6.5
    سابقه کار 13سال مرتبط با بیمه
    از راهنمایی شما سپاسگذارم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور برای شما مهیا است منتها در خصوص ویزای تحصیلی شرایط ایده آلی ندارید. میتونید از سایر کشورها برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. شاهو گفت:

    سلام وعرض ادب، ببخشید با مدرک زبان دولینگو 130 میشه برای ویزای کار اقدام کرد ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  4. مسعودی گفت:

    سلام من فارغ التحصیل رشته جغرافیام ولی نمیحوام برای تحصیل در کانادا اقدام کنم و هدفم فقط پیدا کردن کار توی کانادا. شانس من برای کاریابی چقدر

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. اخذ ویزای کاری کانادا یک سیستم امتیاز بندی دارد. در ابتدا باید شرایط شما بررسی شود. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  5. صبا گفت:

    سلام خیلی ممنون بابت مقالاتتون

  6. علی طاهرزاویه گفت:

    سلام برای رشته گرافیک چه شرایطی داره کانادا

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  7. حسن جمالی گفت:

    برای ویزای کاری کانادا چند امتیاز برای امسال احتیاج داریم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. اخذ ویزای کاری در دومرحله می باشد. برای بررسی امتیاز بندی ها با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  8. اکبر گفت:

    سلام پروسه اخذ ویزای کاری کانادا چقدر زمان میبره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام. معمولا 1 الی 2 سال زمانبر است که بسته به رزومه متغیر است.

  9. ارشاد گفت:

    سلام ممنون از شما
    در مورد گرفتن پیشنهاد کار از کانادا راه حلی هست؟ چون اکثر مراکزی که من رزومه فرستادم یا جواب ندادن یا میگن باید کانادا باشی

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. پروسه سختی است و معمولا از ایران دشوار است.

  10. تبسم گفت:

    سلام خدمت شما من مدرک زبان فرانسه هم دارم امتیازم رسید برای ویزای کاری کانادا حالا باید چیکار کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای بررسی شرایط با موسسه ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  11. آیدا گفت:

    ممنون. میشه درباره شرایط همراه و حقوقی که شامل حالشون میشه با ویزای کاری کانادا هم اطلاعاتی بدین؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. اجازه ورود همزمان با اجازه کار برای تحصیل هم مجوز تحصیل صادر می گردد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  12. صبا گفت:

    سلام ممنون بابت مقاله مفیدتون

  13. امیر گفت:

    اگر مدرک دانشگاهی نداشته باشم ولی تخصص و تجربه کار داشته باشم چطور می تونم ویزای کاری کانادا رو بگیرم؟

  14. سودا مجد گفت:

    ممنون از اطلاعات ارزنده‌تون.

  15. مهسا گفت:

    شرایط فعلی سفارت کانادا با توجه به قوانین 2020 تغییری داشته یا مانند روال سابق میتوان برای آن اقدام کرد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. مقاله های سایت مطابق با قوانین روز می باشد. برای اطلاع بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  16. فرهاد گفت:

    درسته که می گن ویزای کاری کانادا به خاطر ویروس کرونا راحت تر قراره صادر بشه؟

  17. نظری گفت:

    سلام با ویزای کار امکان کسب تابعیت کانادا وجود داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام بله این امکان وجود دارد . برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  18. نظری گفت:

    سلام برای کار کردن در کشور کانادا حتما باید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ویزای کار بگیریم یا با ویزاهای دیگه هم ممکنه؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام برای کار در کشور کانادا می توان از طریق ویزای تحصیلی هم اقدام نمود و از اقامت پس از تحصیل در کانادا در خصوص کار بهره مند شد. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  19. صبا گفت:

    سلام
    با تشکر فراوان از مقاله خوبتون.
    با ۳۲ سال سن، مدرک دکتری ، دو سال تدریس ضمن تحصیل و نمره آیلتس ۷ آیا حايز شرایط ویزای کار هستم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      همانطور که می دانید سیستم ویزای کاری در این کشور بر مبنا امتیاز است. افرادی شانس بیشتری دارند که در رویه امتیازبندی را دارند که قبلا از این کشور فارغ اتحصیل شده اند و یا اینکه دانش زبان فرانسوی را دارند. برای اطلاع بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. صادقی گفت:

      با سلام و سابقه کار حین تحصیل نصف محسوب می شود. افراد با پیشنهاد کار و دانش زبان فرانسوی به عنوان زبان دوم شانس بیشتری دارند. با شماره 02191003232 جهت بررسی اطلاعات تماس بگیرید.

      1. رضا صابونچی گفت:

        سلام. موسسه شما برای دریافت ویزای کار کانادا خدمات ارائه میده؟

        1. صادقی گفت:

          با سلام بله برای جمع بندی امتیازها و شرایط ویزای کاری با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  20. Aida ehsani گفت:

    ممنونم از مقاله پربارتون و اطلاعات مفیدی که در اختیارمون گذاشتین

  21. مهشید رحمانی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من 24 ساله هستم، لیسانس مهندسی نرم افزار دارم. با آیلتس 6 امکان کار در کانادا وجود داره یا اینکه حتما باید پیشنهاد کاری داشته باشم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما.
      داشتن پیشنهاد کاری از کانادا، مدرک زبا انگلیسی و سابقه کار بالای 7 سال شانس شما رو چندان می کند. شما از طریق تحصیل هم می تونید به کانادا مهاجرت کنید. برای بررسی شرایط با موسسه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  22. ahmad گفت:

    سابقه کار حین تحصیل هم سابقه کار محسوب میشه ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام این سوابق نصفه محسوب می شود و در برخی موارد پاره وقت. برای اطلاع بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  23. امیر گفت:

    من از کانادا پیشنهاد کاری خریدم ممکنه سفارت متوجه بشه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای بررسی این موضوع با موسسه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  24. شایان معظی گفت:

    سلام الان در حال حاضر ویزای اکسپرس انتری فدرال چند امتیاز میخواد که فرد PR بگیره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. آخرین نفر با 470 امتیاز موفق به ورود به کانادا شد. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگرید.

  25. صادقی گفت:

    سلام وقتتون بخیر

    برای ویزای تحصیلی کانادا هم شما اقدام دارید؟
    میشه مدارک مورد نیاز بفرمایید؟
    ممنون از مقاله مفیدتون

  26. رضا رازانی گفت:

    سلام شرایط ویزا برای مهندسین برق با ۳ سال سابقه کار و مدرک ایلتس به چه صورت است؟من۳۳ سال دارم متاهل
    همسرم هم ۲۷ سال لیسانس هستند

    1. صادقی گفت:

      با سلام یکی از اصلی ترین شرایط اخذ ویزای کاری کانادا سابقه کار بالای 7 سال و مدرک زبان انگلیسی در سطح ایلتس 7 می باشد. برای بررسی شرایط بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  27. سعید گفت:

    چطور میشه از فرصت های شغلی کانادا اطلاع پیدا کرد؟

  28. امیر صبوری گفت:

    عالی بود

  29. amir abbas گفت:

    بابت مطلب خوبتون تشکر میکنم میخواستم بدونم که با توجه به شرایط فعلی کشور آمریکا امکان گرفتن ویزای کاری در این کشور هست یا خیر اگه امکانش وجود داره در این مورد هم مطلب بذارید

  30. محمد گفت:

    من با بعد از 2 بار رفتن تونستم پیشنهاد کاری از کانادا بگیرم

  31. صبا صابری گفت:

    سلام
    لطفا در مورد ویزای تحصیلی کانادا توضیح بدید.
    و شما برای ویزای کاری کانادا خدماتی ارائه می دهید؟
    ممنون بابت سایت به روزتون

  32. تبسم شایگان گفت:

    سلام آیا با داشتن کارفرما میشه دیگه آیلتس بالا نگرفت و با آیلتس ۵ اقدام کرد؟

  33. vida گفت:

    هنگام ارسال درخواست وقت سفارت کانادا چه چیز باید با خود بیاورم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *