مهاجرت به کشور کانادا

برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک

برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک

برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک مختص به اشخاصی است که خواهان زندگی در 4 استان این منطقه زندگی و کار در کانادا می باشند. استان های آتلانتیک بخشی از خاک کشور کانادا هستند که به صورت نسبتا جداگانه مدیریت می شوند و این مسئله نشات گرفته از سیاست اجرایی دولت فدرال کانادا است. مهاجرت به این استان تحت برنامه های خاصی صورت می پذیرد که متقاضیان با بررسی آن ها می توانند متناسب ترین مورد را برای خود انتخاب کرده و روند مهاجرت خود را پیش ببرند. متقاضیان برای دریافت مشاوره در امور مهاجرتی می توانند ب کارشناسان مربوطه در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

مهاجرت به استان آتلانتیک

برنامه های مهاجرتی در استان های آتلانتیک در 4 استان منطقه صورت می گیرد. به طوری که متقاضیان واجد شرایط می توانند پس از گذراندن روند مهاجرتی در یکی از این 4 استان به سکونت بپردازند. شایان ذکر است که اخذ اقامت از این طریق برای اشخاصی است که مهارت و یا استعداد خاصی داشته و برای مهاجرت های معمولی توصیه نمی شود. گفتنی است که استان های آتلانتیک در مناطق شرقی کانادا واقع شده اند و از نظر تجاری حائز اهمیت می باشند. 4 این استان که پذیرای مهاجران می باشند عبارت اند از:

  • استان نیو برانزویک در آتلانتیک کانادا
  • استان نیوفاندلند و لابرادور در آتلانتیک کانادا
  • استان نوااسکوشیا در آتلانتیک کانادا
  • جزیره پرنس ادوارد در آتلانتیک کانادا

گفتنی است که سکنت گزیدن در این استان ها از طریق برنامه های مهاجرتی این استان می تواند مقدمه و زمینه ساز مهاجرت متقاضیان به سایر نقاط کانادا و یا سایر نقاط جهان نیز باشد. چرا که مهاجرت به این منطقه منجر به حضور متقاضی در کشور کانادا و اخذ اقامت کانادا خواهد شد. از این رو می توان گفت اقامت در کانادا می تواند زمینه اقامت در یک کشور پیشرفته و یا اقامت دائم کانادا شود. شایان ذکر است که متقاضیان با استفاده از این برنامه های مهاجرتی قادر به بهره مندی از خدمات اجتماعی موجود در منطقه، کار و تحصیل بسته به اجازه نامه دریافت شده خواهند بود. این مسئله بیانگر مزایای زندگی مطلوب در این استان می باشد.

واجدین شرایط برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک

واجدین شرایط برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک

طبق قوانین برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک کانادا 2 گروه از متقاضیان قادر به بهره مندی از این فرصت خواهند بود. این 2 دسته اشخاصی هستند که می توانند در آینده منجر به شکوفایی هر چه بیشتر کشور کانادا شده و در بخش های مختلف اقتصاد این کشور مفید واقع می شوند. به عبارتی این برنامه ها برای جذب اشخاصی است که توانایی و یا مهارت خاصی در زمینه های مختلف دارند. این مسئله بیانگر وجود جایگاهی برای متخصصان در کشور کانادا و مناطق آتلانتیک می باشد.

2 گروه از اشخاصی که واجد شرایط مهاجرت به کانادا تحت برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک هستند عبارت اند از:

  • نیروهای کار
  • دانشجویان

گفتنی است که این اشخاص از جوانب مختلفی مورد بررسی قرار می گیرند تا صلاحیت آنها برای پذیرفته شدن در بین متقاضیان تایید شود و مراحل قانونی لازم صورت پذیرند. پس از طی شدن روند مهاجرتی، متقاضیان می توانند برای امور پس از مهاجرت مانند اسکان در استان مورد نظر در آتلانتیک، اشتغال و یا تحصیل بپردازند. نا گفته نماند که بهره مندی از مزایای برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک مستلزم وجود شرایطی در متقاضی است که بیانگر صلاحیت او برای شهروندی در کانادا می باشد. متقاضیان باید به این نکته توجه کنند که برای افزایش شانس پذیرش می توانند بر روی رزومه و مهارت های زبانی خود متمرکز شوند تا هم از نظر مهارت شغلی و هم شانس پذیرش، رشد قابل توجهی را شامل شوند. جهت اطلاع از شرایط کار در کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

شرایط برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک

نیروهای کار ماهر و نیمه ماهر مجاز به شرکت در این برنامه ها می باشند. به عبارتی تمامی نیروهای کاری مستعد می توانند شانس خود را برای پذیرش در برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک محک بزنند. گفتنی است که متقاضیان استفاده از این برنامه که در گروه نیروی کار قرار می گیرند بایستی در یکی از مشاغل مورد تایید کشور کانادا، حدود 30 ساعت در هفته به مدت 3 سال کار کرده باشند. این مسئله منجر به فیلتر شدن متقاضیان غیر مستعد و سهولت در امور متقاضیان مستعد خواهد شد. متقاضیان برای استفاده از این فرصت مستلزم اخذ پذیرش از طرف کارفرما می باشند. متقاضیان می توانند با بررسی نرخ بیکاری در کانادا شانس خود را محاسبه نمایند.

متقاضیانی که خواهان استفاده از برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک می باشند و در دسته دانشجویان قرار می گیرند، ملزم به فارغ التحصیلی از مراکز آموزشی مورد تایید کانادا و یا تحصیل در کانادا هستند. این به معنی وجود شرایطی متفاوت در پذیرش متقاضیانی است که با این شرایط همخوانی ندارند. گفتنی است که دانشجویانی که از مراکز آموزشی مورد تایید کشور کانادا فارغ التحصیل شده اند، ملزم به ارائه سوابق کاری نبوده و می توانند به واسطه سوابق تحصیلی خود مورد پذیرش واقع شوند.

متقاضیان دانشجو برای بهره مندی از برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک ملزم به داشتن شرایط ذیل هستند:

  • از یک برنامه تحصیلی حداقل 2 ساله فارغ التحصیل شده باشند.
  • از تاریخ مارس 2016 به بعد فارغ التحصیل شده باشند.
  • حداقل به مدت 16 ماه در یکی از استان های پذیرنده اقامت داشته باشند.
  • متناسب با شرایط قانونی کشور کانادا تحصیل نموده باشند.

جزییات برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک کانادا

برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک کانادا یک برنامه کارفرما محور است که استخدام اتباع خارجی را تسهیل می کند. همه متقاضیان اصلی که تحت این برنامه وارد کانادا می شوند باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای تعیین شده و یک طرح اسکان فردی برای خود و خانواده خود داشته باشند. هنگامی که یک کارفرمای تعیین شده، نامزدی را پیدا می کند که نیازهای استخدامی و معیارهای برنامه را برآورده می کند، آن کارفرما باید ابتدا به آنها شغل پیشنهاد دهد. کارفرمایان نیازی به انجام فرآیند به دست آوردن ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) ندارند.

هنگامی که نامزد شغل را پذیرفت، کارفرما برای ارزیابی نیازها و ایجاد یک طرح تسویه حساب، نامزد را با یک سازمان ارائه ‌دهنده خدمات تعیین شده مرتبط می‌کند. کارفرمایان همچنین از ادغام طولانی مدت مهاجر جدید و خانواده او، در صورت امکان، حمایت خواهند کرد، بنابراین آنها می توانند پس از ورود به کانادا به اهداف طرح اسکان خود برسند. کارفرمایانی که نیاز به پر کردن سریع یک موقعیت شغلی دارند، به مجوز کار موقت دسترسی خواهند داشت، تا داوطلب و خانواده ‌اش بتوانند در اسرع وقت به کانادا بیایند.

برای دریافت این مجوز کار، نامزدها نیاز دارند:

  • یک پیشنهاد شغلی معتبر
  • نامه ای از استان
  • تعهد به درخواست برای اقامت دائم کانادا ظرف 90 روز پس از درخواست اجازه کار موقت

بدین ترتیب استان هایی که در آتلانتیک مربوبوط به برنامه مهاجرتی می باشند عبارتند از:

استان های منطقه آتلانتیک

الزامات برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک

متقاضیان همواره باید به الزامات موجود توجه کرده و واجد شرایط پذیرش در این برنامه ها طبق الزامات باشند. لذا الزامات موجود حائز اهمیت فراوان بوده و متقاضی ملزم به اشراف بر آنان می باشد. گفتنی است که دانستن الزامات و آماده سازی متقاضی، نقش بسزایی در شانس پذیرش متقاضیان خواهد داشت. برخی از الزامات موجود در برنامه های مهاجرتی این استان عبارت اند از:

  • قبولی در آزمون زبان
  • دارا بودن حداقل مدرک زبان مورد تایید کشور کانادا (انگلیسی و یا فرانسوی)
  • اسناد مرتبط با تمکن مالی متقاضی

گفتنی است که حضور وکلای مجرب در روند مهاجرت می تواند همواره به تسریع و سهولت در امور کمک کرده و متقاضیان را یاری رساند. یکی از موسسات حقوقی مجرب در زمینه مهاجرت، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد که توانسته رضایت متقاضیان را اخذ نموده و آن ها را در رسیدن به اهداف مهاجرتی یاری رساند. متقاضیان می توانند برای ارتباط با موسسه با کارشناسان مجرب تماس حاصل فرمایند.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *