مهاجرت کاری کانادا

کار در کانادا

کار در کانادا

یکی از مجوزهای ورود به کانادا اخذ مجوز کار در کانادا است. مطابق قوانین 2023 میلادی افراد می باید قبل از درخواست، پیشنهاد کاری دریافت کنند. مهاجرت از طریق کار در این کشور یکی از پر طرفدارترین برنامه مهاجرتی این کشور در سال 2023 میلادی می باشد. در خصوص استخدام نیروی خارجی، کارفرما و کارمند می باید نکاتی را در نظر بگیرند.

شرایط در خصوص ویزای کار این کشور به شرح زیر می باشد:

  • شرط اول ارزیابی درخواست کار این کشور
  • شرط دوم بررسی کارمند خارجی در صورت پر کردن جای خالی

در این مقاله شرایط کار در این کشور در خصوص پیدا کردن راهی برای کار و اقامت در کشور توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفته است.

شرایط کار در کانادا 2023

نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین می باشد و همین امر موجب شده است، بسیاری از متقاضیان این کشور را برای کار و اشتغال زایی انتخاب کنند. نرخ بیکاری در این کشور از سال 1966 تا 2021 میلادی حدود 7.64% بوده است. در ماه می May میلادی نرخ بیکاری در این کشور به بالاترین میزان حدود 13.70% رسید. رکورد ثبت پایین ترین نرخ بیکاری در این کشور در سال 1996 میلادی به پایین ترین حالت ممکن حدود 2.90% رسیده بود.

روش اخذ اقامت این کشور از ویزای کاری انواع متفاوتی دارد. هر کدام از ویزاهای کاری در این کشور برای مدت زمان خاصی برای متقاضی صادر خواهد شد.

نمونه های متفاوت ویزای کاری این کشور در نمودار زیر به صورت لیست درآمده است:

لیست 15 شغل پولساز در کانادا

با توجه به آمار های رسمی از سوی دولت کانادا، تعدادی لیست که به عنوان مشاغل highly demand مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اند و و بازار کار بسیار خوبی دارند. متقاضیان از طریق کاریابی در این لیست مشاغل می توانند به شغل و در نهایت اقامت این کشور را به دست آورند. در این بخش مطالعه مقاله 10 شغل پر درآمد کانادا از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما به شما پیشنهاد داده می شود.

در این مقاله لیست مشاغل مورد نیاز این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

شغلمیزان درآمد به CAD (دلار کانادا)
فروشنده50255
راننده44836
جوشکار40927
طراح وب سایت62522
مدیر بخش توسعه85000
کارگر عمومی29250
مدیر پروژه90000
مهندسی برق77424
حسابدار57500
مدیریت منابع انسانی77900
مشاور مالی57410
مکانیک وسایل نقلیه سنگین70000
نجار48610
سرپرست پرستاری76362
صندوقدار31304
داروساز63789
روانشناس48840
مهندسی سخت افزار49427
مدیریت ارتباطات40336

بررسی مراحل جستجوی کار در کانادا

بررسی مراحل جستجوی کار در کانادا

مراحل اساسی جستجوی کار در این کشور به 5 مرحله اصلی تقسیم می شود. در این مقاله مراحل قانونی جستجوی کار در کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. هر کدام از این مراحل پیچیدگی و دقت نظر خاصی احتیاج دارند. در مرحله نخست متقاضیان کار در این کشور ملزم به کسب اطمینان لازم برای داشتن مجوز کار در این کشور می باشند. در مرحله دوم می باید واجد الشرایطی متقاضی مورد بررسی قرار گرفته شود. در مرحله سوم جمع آوری مدارک مستند و معتبری هویتی و تحصیلی به صورت آنلاین می باشد. در این مرحله متقاضیان این فرصت را پیدا می کنند، که تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز کار موقت این کشور را به صورت آنلاین جمع آوری نمایند.

در مرحله چهارم در صورت لزوم، متقاضیان می باید از کارفرمای بالقوه در این کشور برای ارزیابی تاثیر مثبت در بازار کار (LMIA) اطمینان خاطر کسب نمایند. LMIA در واقع حکم ورود و اجازه کار متقاضی در ایالت مورد نظر در این کشور را برای متقاضیان فراهم می سازد. مرحله آخر، پنجمین مرحله، مهم ترین مرحله در طول پروسه اخذ مجوز کاری این کشور می باشد. متقاضیان می باید از یک کارفرمای معتبر و قانونی در یکی از ایالت های مورد نظر این کشور، پیشنهاد کاری معتبری دریافت نمایند. این پیشنهاد کاری در صورتی معتبر می باشد که بر روی سربرگ رسمی و به همراه امضای کارفرما و مهر تایید باشد.

نمودار این 5 مرحله اساسی در جست جوی کار در این کشور به شرح زیر می باشد:

موسسات کاریابی در کانادا

در صورت تمایل به کار در این کشور، یکی از راه های دست یابی به شغل بررسی مشاغل در موسسات کاریابی این کشور می باشد. در این کشور موسسات کاریابی فراوانی جهت کسب اطلاعات بیشتر در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. در موسسات معتبر کاریابی به افراد در خصوص پیدا کردن کار کمک به سزایی خواهد شد. این موسسات مشاغل مناسب را پس از بررسی شرایط کنونی و با توجه به مدارک تحصیلی متقاضیان پیشنهاد می دهند و راه کار مناسب در اختیار این افراد می گذارند.

موسسات کاریابی در این کشور در مناطق مختلف این کشور وجود دارد. در این بخش بهترین موسسات کاریابی در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

نام موسسه کاریابی در کاناداموقعیت مکانی
Global Hire Placement ServicesEdmonton
Recruitment AgencyCalgary
Canadian International Recruitment ServicesToronto
Canadian Staffing ConsultantsLtd Markham
Goldbeck RecruitingVancouver
WorkVantageEdmonton
Planet4iT Recruitment AgencyToronto
TEKsystemsBurnaby
QForce CanadaWhitby
Island RecruitingCharlottetown
ERSC IncNorth York
Work Global Canada IncSt. John’s

بررسی نامه پیشنهاد کاری در کانادا

نامه پیشنهاد کاری در این کشور در سال 2021 میلادی می باید شرایط منحصر به فرد و قانونی داشته باشد، در این صورت متقاضی به راحتی اجازه کار در این کشور را خواهد یافت. پیشنهاد شغلی متقاضی می باید از شرایط زیر برخوردار باشد.

مواردی که می باید در بررسی نامه پیشنهاد کاری در نظر داشت به شرح لیست زیر خواهد بود:

  • نامه پیشنهاد کاری بر روی سربرگ رسمی و دارای عنوان برای شخص کارمند باشد.
  • وظایف و عملکردهای متقاضی در این نامه شرح داده شود.
  • میزان حقوق پرداختی، نحوه پرداخت و دست مزد در این نامه تعیین گردد.

چنانچه تمایل به کار و اخذ ویزای کاری در این کشور را دارید، می توانید با متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید. بررسی مقاله کار در کانادا با توجه به بررسی ها و تحقیقات دقیق در سال 2021 میلادی صورت گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایر مقالات نگارش شده در سایت مرجع ما مانند مقاله مهاجرت به کانادا بهتره یا آمریکا را مورد بررسی قرار دهید.

سوالات پرتکرار در باب کار در کانادا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب کار در کانادا می باشیم:

  • چگونه می توان در کانادا به جست و جوی کار پرداخت؟ در 5 مرحله می توان به جست و جوی کار در کشور کانادا پرداخت که در وهله اول نیاز است فرد مجوز کار در کانادا را به دست آورد. سپس شرایط فرد بررسی خواهد شد که آیا متقاضی، واجد شرایط کار در کانادا هست یا خیر؟ در مرحله بعد به جمع آوری مدارک و مستندات در رابطه با شرایط فرد پرداخته می شود. در مرحله چهارم اجازه کار متقاضی صادر می گردد که نیروی کار ماهر می تواند به دنبال اخذ پیشنهاد کاری معتبر باشد.
  • آیا با داشتن پیشنهاد کار از کانادا ورود به این کشور ممکن است؟ در صورتی که نیروی کار خارجی دارای مهارت و شرایط خاصی باشد می توان به صورت قانونی از پیشنهادات شغلی از کارفرمایان کانادایی برخوردار شود.
  • مشاغل پر درآمد در کانادا کدامند؟ مشاغلی همچون فروشندگی، جوشکاری، رانندگی، طراحی وب سایت، مدیریت بخش توسعه، کارگران عمومی، مهندسین برق، حسابداری، مدیریت منابع انسانی، نجاری، پرستاری، مهندسی سخت افزار و سایر.
  • موسسات کاریابی در کانادا کدامند؟ برای این که به کار رسیدن در کور کانادا راحت تر رقم بخورد می توان از موسسات کاریابی در کانادا کمک گرفت که از معتبرترین آن ها می توان به Gobal Hire Placement Services, Recruitment Agency, Canadian International Recruitment Services, Workvantage و… اشاره کرد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *