مهاجرت به کشور کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا

مبحث اخذ اقامت دائم کانادا از سایر دغدغه های این روزه افراد در خصوص زندگی در این کشور پهناور و زیبا می باشد که دارای شرایط مختص به خود است. اخذ اقامت دائم و مهاجرت به این کشور به علت شرایط مناسبی که در این کشور وجود دارد بسیار پرطرفدار می باشد. متقاضیان مخصوص به خود را دارا می باشد. همانطور که سوالات بسیاری در رابطه با اخذ اقامت دائم کانادا و راه های مهاجرت به این کشور وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمایی شما در همین باب و اقصی نقاط دنیا نیز می باشد.

کشور کانادا هر ساله از تعداد زیادی مهاجران پذیرا می باشد. این کشور در قسمت شمالی آمریکای شمالی واقع شده است. دومین کشور پهناور جهان محسوب می شود. دارای جمعیت نسبتا کم و آب و هوای سرد می باشد. در کشور کانادا پرونده های مربوط به سرمایه گذاری در کمتر از 2 ماه توسط اداره مهاجرت کانادا بررسی می شود. فرد سرمایه گذار هیچ گونه تعهدی در سرمایه گذاری در کانادا ندارد. احتیاجی نیست که در استان خاصی زندگی کند. همچنین دولت کانادا شرایط فوق العاده آسانی را برای اخذ پاسپورت سرمایه گذاران فراهم کرده است.

مهم ترین طرق اخذ اقامت دائم کانادا

از جمله مهم ترین و پرمتقاضی ترین روش های اخذ اقامت کانادا عبارتند از:

  • مهاجرت به کانادا از روش اشتغال به تحصیل
  • مهاجرت به کانادا از طریق پیدا نمودن شغل
  • مهاجرت به کانادا از روش ثبت شرکت و سرمایه گذاری
  • مهاجرت به کانادا از روش ازدواج با تبعه این کشور
  • مهاجرت به کانادا از روش تولد نوزاد در ین کشور
  • مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی

لازم به ذکر می باشد که یکی از روش های مهاجرت به کانادا به روش ویزای توریستی می باشد. از این طریق نمی توان برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نمود. متقاضیان می توانند از طریق اقامت کوتاه مدت که می تواند به صورت توریستی باشد، برای ورود به این کشور اقدام نمایند البته این اشخاص می توانند فقط به مدت 6 ماه به عنوان توریست در کشور کانادا اقامت داشته باشند. با اخذ اقامت دائم کانادا که pr گفته می شود می توانند با رعایت قانون مهاجرت، کارت اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند.لازم به ذکر می باشد که این اشخاص باید هر 5 سال کارت اقامت کانادا را تمدید کنند.

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق تولد و ازدواج

کشور کانادا جزء آن دسته از کشورهایی می باشد که اخذ اقامت دائم آن می تواند هم از طریق خاک صورت بگیرد. هم می تواند از طریق خون باشد. پس اقامت دائم کانادا از طریق تولد تابع هر 2 اصل یعنی اصل خاک و اصل خون می باشد. متقاضیان اخذ اقامت دائم کانادا می توانند از طریق ازدواج با شخصی که دارای اقامت دائم کانادا می باشد. به عبارتی شخصی که تابعیت کانادا را داشته باشد، بدون این که وکیل بگیرند، برای اخذ ویزای دائم اقدام می نمایند. در این راستا پیشنهاد می شود تنها مدرکی که برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج احتیاج است. سند ازدواج و پیدا نمودن فرد مقیم کانادا می باشد.

از اینرو در نمودار زیر به بررسی تعداد مهاجرین به این کشور خواهیم پرداخت:

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار

کشور کانادا، به مشاغلی مثل مهندسی فنی و پرستاری احتیاج فراوانی دارد. همچنین متقاضیان اخذ اقامت دائم کانادا می توانند از طریق برنامه ورود سریع به کانادا (Express Entry)،برای ویزای کاری کشور کانادا اقدام کنند. چنان چه این اشخاص از طریق Express Entry اقدام به اخذ ویزای کاری کانادا کنند. لازم به ذکر می باشد که این اشخاص که باید در 2 مرحله یک سری امتیاز جمع کنند. از این رو باید حدودا 67 تا 100 امتیاز کسب کنند. ویزای پیشنهاد کاری از طرف کارفرمایی در کانادا و ویزای پیشنهاد کاری موقت از جانب کارفرمای کانادایی اشاره وجود دارد. چنانچه متقاضیان اخذ اقامت دائم کانادا به مدت 4 سال در کانادا زندگی کنند. همچنین می توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

لازم به ذکر می باشد که برای اخذ ویزای کانادا، 2 نوع بازرسی انجام می شود. یکی مربوط به بازرسی استانی و دیگری کشوری می باشد. متقاضیان می توانند در ابتدا برای اخذ ویزا، و برای اقامت موقت اقدام کنند. پس از آن زمانی که وارد کشور کانادا شدند، برای اخذ اقامت دائم درخواست نمایند.

کشور کانادا برای پیشرفت در زمینه اقتصاد، هر ساله مهاجران زیادی را برای سرمایه گذاری در این کشور پذیرا می باشد. همچنین سرمایه گذاران خارجی به علت موقعیت های مکانی خوب و ایده ال این کشور، تمایل زیادی به سرمایه گذاری در کشور کانادا دارند. سرمایه گذاران ملزم به در نظر گرفتن این موضوع می باشند که جهت سرمایه گذاری در کشور کانادا، باید مبلغی حدود 200000CAD (دلار کانادا) به دولت کانادا پرداخت کنند،

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار

شرایط زندگی در کانادا از طریق تحصیل و پناهندگی

کشور کانادا با داشتن دانشگاه های خوب و معتبر، گزینه ای مناسبی برای ادامه تحصیل دانشجویان در خارج از کشور می باشد. سیستم علمی و آموزشی کانادا دارای کیفیت بالایی در سطح جهان می باشد. هر ساله تعداد زیادی دانشجو از نقاط مختلف جهان جذب می کند. شرایط تحصیل در کانادا با ارائه مدرک آیلتس، معدل بالا و تمکن مالی به اندازه می باشد.

درکشور کانادا به مانند بسیاری از کشورهای دیگر می توان از روش پناهندگی برای مهاجرت به این کشور اقدام نمود. البته این روش غیر قانونی به هیچ وجه مورد تایید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نمی باشد. در نتیجه چنانچه شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعات بیشتری در رابطه با کشور کانادا هستید با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *