مهاجرت کاری عمان

موسسات معتبر کاریابی در عمان

موسسات معتبر کاریابی در عمان

موسسات معتبر کاریابی در عمان کلید ورود مسیر مهاجرت کاری عمان است، چراکه افراد باید یک دعوتنامه رسمی از یک اسپانسر دریافت کرده باشند. همین موسسات کاریابی هستند که به افراد کمک خواهند کرد تا بتوانند یک اسپانسر معتبر برای خود پیدا کنند. شرایط کار در عمان به گونه ای است که بسیاری از افراد حتی از کشورهای اروپایی برای یافتن شغل در این کشور اقدام می کنند.

تحولات ایجاد شده در کشور عمان بخصوص در زمینه تحصیل، در سال های اخیر سبب شده است که این کشور به نیروی کار متخصص بومی دسترسی داشته باشد. در نتیجه میزان شغل های در دسترس برای خارجی ها در این کشور کاهش یافته است. هدف اصلی مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از نگارش این مقاله، معرفی موسسات معتبر کاریابی در عمان است که به کمک آن می توانید یک شغل مناسب برای خود در این کشور بیابید.

کار در عمان

پیش از آن که به معرفی موسسات معتبر کاریابی در این کشور بپردازیم. بهتر است اندکی در رابطه با شرایط کاری در این کشور توضیحاتی ارائه کنیم. شرایط کار در عمان از نظر کاری به کشور های اروپایی نزدیک است. شهروندان این کشور نیز مانند شهروندان سایر کشورهای جهان در طول هفته در حدود 40 تا 48 ساعت در محل کار خود مشغول می باشند. هفته کاری در عمان برای شرکت هایی که 5 روز در هفته فعالیت دارند. معمولا از یکشنبه آغاز می شود. تا پایان روز پنجشنبه ادامه پیدا خواهد کرد. شهروندان عمانی در سن 14 سالگی اجازه کار در این کشور را پیدا می کنند. اما شهروندان خارجی در این کشور پس از پایان 21 سالگی می توانند به کار در کشور عمان فکر کنند.

کاریابی در عمان

همه کسانی که قصد دارند در این کشور کار کنند، باید قبل از سفر به این کشور یک شغل برای خود پیدا کنند. موسسات معتبر کاریابی در عمان می توانند این فرصت را برای افراد بو جود آورند که مناسب ترین شغل را برای خود در این کشور بدست آورند. در موسسات معتبر کاریابی در این کشور شرایط مورد نیاز کارفرمایان به صورت کامل ذکر شده است. شما می توانید با مطالعه آن شرایط خود را با نیاز آن ها تطبیق دهید.

نرخ بیکاری در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

نرخ بیکاری در عمان

روش دیگری نیز در این موسسات مورد پذیرش قرار می گیرد. آن بارگذاری رزومه شخصی توسط علاقمندان به کار در عمان است. شما می توانید مطابق با شرایط هر موسسه، رزومه کاری خود را به صورت آنلاین تکمیل کنید تا کارفرمایان در صورت نیاز به شما مراجعه کنند. در هنگام ثبت درخواست حتما باید به شرایط سنی و جنسیت نیروی کار مورد نیاز ثبت شده توجه داشته باشید چرا که این درخواست ها بر اساس مجوز های اخذ شده به ثبت رسیده اند. با مطالعه مقاله کار در عمان می توانید اطلاعات بیش تری در رابطه با شرایط کاری در این کشور بدست آورید.

معرفی موسسات معتبر کاریابی در عمان

در این بخش به معرفی برخی از مهم ترین موسسات معتبر کاریابی در این کشور خواهیم پرداخت. با کوشش مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تنظیم شده اند:

نام موسسهشرح
Gulf Talentارائه مشاغل حرفه ای فراوان
Baytاز مهم ترین موسسات کاریابی در خاورمیانه
Learn 4 Goodمشاغل تدریسی در کشور عمان
Monster Gulfبهترین موسسات کاریابی در خاورمیانه به صورت کاملا آنلاین
Career Jet مهم ترین سامانه های کاریابی در جهان
Indeedبزرگترین موتور جستجوی کار در کشور عمان
Naukriفرصت های شغلی فراوان برای کار در قطر، عمان و امارات

هزینه موسسات معتبر کاریابی در عمان

هزینه موسسات معتبر کاریابی در عمان

در جهان امروز کمتر خدماتی به صورت رایگان ارائه می شود. پس بنابراین باید انتظار داشت که موسسات معتبر کاریابی در عمان نیز با دریافت هزینه ای مشخص شده خدمات خود را در اختیار استفاده کنندگان خود قرار دهند. توجه داشته باشید که این هزینه به صورت کامل توسط کارفرمایان پرداخت می شود. بنابراین هرگاه در یکی از این موسسات کاریابی با درخواست پرداخت هزینه مواجه شدید. بهتر است در استفاده از آن کمی تردید کنید. جهت اطلاع از شرایط اقامت این کشور از طریق روش های قانونی مقاله اقامت عمان را بررسی بفرمائید.

ویزای کاری در عمان

برای مهاجرت کاری به عمان، نیاز به یک دلیل مشخص خواهید داشت که در این جا موضوع بحث ما مهاجرت کاری به کشور عمان است. زمانی که شما در کشور عمان به کمک موسسات معتبر کاریابی در عمان شغل خود را پیدا کردید. از این رو باید به کمک حامی مالی خود (کارفرما) مراحل قانونی اخذ مجوز کار در کشور عمان را بدست آورید. این پروسه البته به صورت کامل باید توسط او انجام شود. شما باید مدارک مورد نیاز را در اختیارش قرار دهید.

در مرحله بعد شما باید به سامانه اینترنتی سفارت کشور عمان مراجعه کنید. فرم درخواست ویزای کاری را تکمیل کنید. این فرم باید توسط کارفرمای شما به امضاء برسد. مهر شرکت نیز باید داشته باشد. سپس می توانید به سفارت کشور عمان مراجعه کنید و مدارک خود را در اختیار آن ها قرار دهید.

اگر ویزای کاری عمان را دریافت کردید، تنها 3 ماه فرصت خواهید داشت تا وارد کشور عمان شوید. در غیر این صورت ویزای شما منقضی خواهد شد. از طرفی باید به این نکته نیز اشاره داشت که ویزای کاری در کشور عمان قابلیت تمدید چندگانه را خواهد داشت. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور می توانید مقاله تحصیل در عمان را بررسی بفرمائید.

مهاجرت به عمان

موسسات معتبر کاریابی در عمان به علاقمندان کار در این کشور کمک می کنند که به ساده ترین روش ممکن و با صرف کمترین زمان و هزینه، مناسب ترین فرصت شغلی موجود در این کشور را برای خود بدست آورند. ما نیز به همین منظور و با توجه به علاقه مخاطبین خود به مهاجرت کاری به عمان تصمیم به شرح وضعیت موسسات معتبر کاریابی در عمان پرداختیم.

ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانیم در مسیر استفاده از این موسسات و همچنین انجام امور مهاجرتی شما در زمینه کار در کشور عمان شما را یاری رسانیم. متقاضیان می توانند جهت کاریابی در این کشور به موسسات معتبر مراجعه نمایند.

3.1/5 - (8 امتیاز)

67 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در عمان

  1. سینا گفت:

    سلام، ببخشید من ۵۰ سالمه میخاستم به عمان مهاجرت کنم برنامه نویس جاوا ام ۸ سال سابقه کار دارم چه کار هایی باید انجام بدم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام برای کار در عمان باید از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. نیلوفر قاجار گفت:

    سلام وقت بخیر
    من تمامی مدارکم ترجمه و آمادست برای عمان دنبال کار فرمای مناسب هستم

  3. پرستش گفت:

    سلام وقت بخیر
    همسرمن ۳۵سال سن داره.۱۳سال سابقه کاروبیمه دارن کارمندهستن..دارای دومدرک تحصیلی یکی مهندسی کشاورزی یکی ارشدعلوم سیاسی وروابط بین الملل…خودم هم مدرک خیاطی زیرنظرفنی حرفه ای دارم وکمک های اولیه که زیرنظرجهاد دانشگاهی هستش..برایدمهاجرت به عمان وکار شرایتش رو داریم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام برای کار در این کشور باید نامه کفیل داشته باشید.

  4. ابراهیم حدادی گفت:

    سلام و عرض ادب بنده لیسانس it هستم و چهار سال سابقه برنامه نویسی دارم در حوضه front-end چطور میتونم کار پیدا کنم تو عمان

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص کار در این کشور باید نامه کفیل داشته باشید.

  5. هادی رفیعی گفت:

    سلام کارشناس اتاق عمل هستم ۲۹ ساله پنج سال سابقه زبان خوب واسه عمان می‌خوام اقدام کنم

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص مهاجرت به این کشور از طریق کار بایستی پیشنهاد کاری داشته باشید.

  6. نرگس گفت:

    سلام من یک خانم ۲۲ساله مجرد هستم
    رشته ام معماری هست مقطع کارشناسی
    توی دانشگاه ازاد کارشناسی ام راگرفته ام ومقطع کاردانی دولتی بودم زبان انگلیسی هم بلدم ۲سال هم سابقه کار بدون بیمه دارم ونرم افزارهای معماری مثل اتوکد وتردی مکس هم بلدم آیا برای من توی کشور عمان بااین شرایط کارهست وهمچنین امکان ادامه تحصیل دارم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام برای کار در این کشور بایستی از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. در خصوص مشاوره سایر کشورها با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  7. نرگس گفت:

    سلام من کارشناسی ارشد مهندسی معماری دارم بیست و یک سال سابقه کار وبیمه دارم رزومه کاری قوی در این زمینه دارم میخوام بپرسم برای من در عمان کار هست

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب برای کار در کشورهای عربی باید نامه کفیل داشته باشید. در خصوص بررسی شرایط ویزای کاری با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  8. علی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما. بنده ۳۴ساله و شاطر نان سنگک هستم.آیا می توانم برای کار به کشور عمان مهاجرت کنم؟واینکه آیا امکان بردن همسر و فرزندانم به عمان وجود دارد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای کار در این باید نامه کفیل داشته باشبد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  9. کریم ملایی گفت:

    سلام من ی کارگر ساده هستم و توی مغازه کارکردم امکانش هست که بیام عمان

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای اشتغال در عمان نیاز به نامه کفیل دارید.

  10. امیرعلی گفت:

    سلام و عرض ادب
    همسربنده پرستار هستن،ایا برای ایشون اونجا امکان شغلی فراهم است و اینکه بخوایم دونفری بریم اونجا شرایطش چی هست؟؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای مهاجرت کاری به این کشور باید نامه کفیل داشته باشبد.

    2. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای اشتغال در این کشور باید نامه کفیل داشته باشید. باتشکر

      1. سام گفت:

        سلام،
        من معلم زبان هستم با ۲ سال سابقه در کشورهای آسیای شرقی / مدرک مهندسی / ۳۱ سال سن
        آیا فرصت شغلی برای من وجود داره؟

        1. صادقی گفت:

          سلام و عرض ادب. در خصوص بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  11. حسین گفت:

    سلام وقت به خیر من مکانیک و جلوبندی ساز ماشین های تویوتا هستم و در کنار مربی و مدرس غواصی ام هستم ایا شرایط شغلی برای من وجود داره در عما؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. باید نامه کفیل داشته باشید.

  12. مصطفی ثقفی گفت:

    سلام جناب صادقی
    من کاردان برق قدرت هستم با دو سال سابقه کار در زمینه آسانسور
    آشنا به انواع تابلو های برق صنعتی و طراحی سیستم های برق صنعتی
    آیا برای من کار مناسب در عمان وجود داره؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام . برای کار در این کشور شما نیاز به نامه کفیل دارید. در خصوص بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  13. محمد گفت:

    باسلام بنده گچکار استر رویه هستم با پنج سال سابقه سن ۳۲ساله کاری موسسه کاریابی شما برای کار درکشور عمان فعالیت دارد یا کاریابی دیگری برای کار درکشور عمان مرسسه معرفی کنید ممنوننتون میشم.

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب. برای کار در این کشور باید نامه کفیل داشته باشید.

  14. محمد گفت:

    باسلام بنده گچکار استر رویه هستم با پنج سال سابقه سن ۳۲ساله کاری موسسه کاریابی شما برای کار درکشور عمان فعالیت دارد یا کاریابی دیگری برای کار درکشور عمان مرسسه معرفی کنید ممنوننتون میسم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای کار در این کشور بایستی نامه کفیل داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  15. ملیکا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک هستم، ده سال هست که در قسمت اداری در یک آموزشگاه زبان کار می کنم، زبان انگلیسی هم خوب صحبت می کنم البته فاقد بیمه، آیا فرصت کار در عمان برای من هست

    1. صادقی گفت:

      سلام. پروسه های ویزای کاری در این کشور نیاز به داشتن نامه کفیل از سوی کارفرما هست. در خصوص اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  16. امیر گفت:

    سلام بنده جوشکار برق هستم و ۶ سال سابقه کار دارم در پروژه های نفتی
    آیا فرصت شغلی در همان برای من هست ؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله امکان کار برای شما در صورت داشتن نامه کفیل مهیا است.

  17. جواد گفت:

    با سلام؛
    بنده لیسانس زبان انگلیسی هستم و نمره 7 آیلتس دارم میخواستم ببینم فرصت شغلی تدریس برای بنده در عمان هست یا خیر.

    1. صادقی گفت:

      سلام بله فرصت های شغلی فراهم هست. علاوه بر این کشور در سایر کشورهای اروپایی هم امکان کار وجود دارد. در خصوص بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  18. افشین گفت:

    سلام وقت بخیر…من مهندس مکانیک هستم و ده سال سابقه کار در پالایشگاه و میادین گازی پارس جنوبی رو دارم…درحال حاصرکارمند ارشد پالایشگاهی در هرمزگان هستم…آیا فرصت شعلی برای من در کشور عمان هست؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله شرایط کاری برای شما نه تنها در عمان بلکه در کشورهای برتر اورپایی مثل آلمان هم مهیا است. برای بررسی بیشتر شرایط با شماره 021910032323 تماس بگیرید.

      1. مهدی گفت:

        سلام من در زمینه آشپزی فست فود و غذا های آمریکایی و ایتالیایی و ترکیه ای 8سال سابقه دارم برای کار در عمان آیا امکانی وجود دارد . ممنون

        1. صادقی گفت:

          با سلام برای کار در این کشور بایستی نامه کفیل داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس حاصل فرمائید.

  19. یاسر سپهری فر گفت:

    سلام وقت شما بخیر من یک آتش نشان هستم 40 ساله دارای 18سال سابقه در آتش نشانی تهران و دارای گواهینامه پایه یک و آشنا به کار با جرثقیل میخواستم بدون با توجه به شرایط شغلی من میتونم در کشور عمان یا قطر مشغول به کار بشم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای کار در این کشور باید از کارفرمایی دعوت نامه کاری داشته باشید. در خصوص بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  20. علیرضا گفت:

    سلام آقای صادقی
    وقت بخیر
    میخواستم بپرسم توی عمان در خصوص شغل هایی مثل مشاور مدیریت که بیشتر به سازمان و شرکت ها مربوط میشه، فرصت شغلی هست؟ً!

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب برای مهارت شما شرایط کاری خوبی در این کشور وجود داره. علاوه بر عمان کشورهای دیگری هم شرایط کاری خوبی داره. با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

      1. amin گفت:

        سلام خسته نباشید میخوام ببینم که حتما با رشته مربوطه کار برام پیدا میشه ویا هررشته باشیم شغل مربوط به رشته تحصیلی بخواهیم کار هسته برام

        1. صادقی گفت:

          سلام و عرض ادب. برای کار در این کشور داشتن حرفه با سوابق شغلی برای مشاغل درجه 2 و برای مشاغل درجه 1 مدرک تحصیلی. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  21. شیرین گفت:

    سلام
    من ۲۷ ساامه و متاهل هستم.لیسانس مهندسی نفت، گرایش بهر برداری از منابع دارم.
    چهارسال سابقه کار در پروژه پتروشیمی دارم
    می‌خواستم بدونم شرایط برای کار ما در عمان و قطر چطور هستش؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. رشته و مهارت شما شرایط شغلی ایده آلی را در این کشور دارد. برای ورود به بازار کا بایستی از یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید یا با ویزای جستجوی کار اقدام به مهاجرت نمائید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  22. علیرضا گفت:

    سلام
    بنده مدیر پروژه و کنترل پروژه برق بودم 3 سال و در مدت دو سال هم مدیر یک رستوران ایتالیایی و تعمیرات بودم در یک رستوران اما مدرک زبان ندارم و 33 سالمه و مدرک مهندسی صنایه تولید صنعتی دارم خواستم ببینم با این شرایط کاری در عمان واسه بنده هست
    با تشکر

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. کشور عمان از شرایط کاری ایده الی در رشته های مهندسی و پزشکی برخودار است. برای بررسی شرایط خودتون با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  23. سعید ترکی گفت:

    بنده کارشناس معدن دارای 15 سال سابقه اجرایی در پروژه های عمرانی در زمینه راهسازی، تونلسازی، پلسازی، خطوط انتقال آب ، مترو و …هیتم.
    متقاضی کار در کشور عمان می باشم. در صورت امکان بنده را راهنمایی کنید.
    با تشکر

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. برای کار در کشور عمان باید از این کشور کارفرما داشته باشید در غیر اینصورت باید اقدام به اخذ ویزای جستجوی کاری کنید. باتوجه به شرایط اقتصادی کشورهای زیادی هستند که شرایط استخدام خوبی برای شما دارند. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  24. فاطمه گفت:

    وقت بخیر.بنده لیسانسه شیمی و مدرس زبان انگلیسی با ۳سال سابقه دارای ۴مدرک ttc تدریس زبان،مدرک تدریس پیش دبستانی هستم،همسرم دیپلمه برق راننده لیفتراک با ۲سال سابقه در پتروشیمی،دارای دیپلم نجاری،سابقه جوشکاری دارند.هردو عرب زبان هستیم وقصد داریم برای کار به عمان سفر کنیم.آیا برای من وهمسرم اونجا فرصت شغلی و حقوق مناسب وجودداره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. بله با سوابق تحصیلی و رزومه کاری شما علاوه بر کشورهای حاشیه خلیج فارس کشورهای اروپایی هم امکان مهاجرت کاری دارد. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  25. سلام..من استاد نمای اس.کی.جی و نقاشی ساختمانی و جوشکاری آرگون و برق هم هستم. با بیست سال تجربه کار با مدارک فنی و حرفه ای کشور ایران ، 42ساله،هستم،ماهر در نقشه خوانی و ساختمان سازی وظریف کاری داخلی ساختمان و آب و فاصلاب ساختمان،ویزای کاری عمان صادر میشه برام؟!

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب. برای کار در این کشور در ابتدا باید مجوز کاری را اخذ کنید. موسسه ما شما را در این زمنیه راهنمایی می کند. با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  26. احمدالله گفت:

    من میخواهم در هیواد عمان کار کنیم و خدمت کنیم

    1. صادقی گفت:

      با سلام. برای کار در عمان شما باید در ابتدا نسبت به اخذ ویزای کاریابی اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این باره با شماره 021-91003232 تماس بگیرید.

      1. ملیکا گفت:

        سلام آیا برای راننده پایه یک با ده سال سابقه ی کار، اما زبان بلد نیستن موقعیت کار در عمان هست؟

        1. صادقی گفت:

          سلام برای کار در این کشور باید نامه کفیل داشته باشید.

  27. احمد سیستانی گفت:

    با سلام من احمد 48 ساله دارای مدرک کارشناسی دامپروری و رمینه بیش از 25 سال تجربه در این امر و مسلط بر زبان انگلیسی و آشنایی با زبان عربی نیز دارم آیا امکان کاریابی برایم فراهم است یا خیر؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام موسسه ما برای شما ویزای کاری این کشور را اخذ میکند برای کاریابی شما باید شخصا اقدام نمایید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 021-91003232 تماس بگیرید.

  28. شکوه گفت:

    سلام. من 34 سالمه و فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و مدرک آیلتس جنرال 7 دارم. مترجم و تور لیدر زبان انگلیسی هستم. میخواستم بدونم آیا برای رشته من در عمان کار هست؟ چطوری میتونم پیشنهاد شغلی از کارفرما در عمان دریافت کنم؟ سایت های کاریابی در عمان کدام هستند؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص کاریابی در کشور عمان موسسه ما خدماتی ندارد. ولی توصیه می شود که از شرایط ویزای جست و جوی کار غافل نشوید چون رشته تحصیلی شما جز مشاغل پردرآمد هم در کشورهای حاشیه خلیج و کشورهای اروپایی است. جهت تکمیل اطلاعات با مشاوره ما با شماره 91003232-021 تماس بگیرید

  29. عمادخلفی گفت:

    بنده دارای مدرک لیسانس برق هستم و۱۲سال سابقه برق ساختمان دارم همچنین به زبان عربی تسلط کامل دارم اگر کمکم کنید که درعمان کاری پیدا کنم ممنون میشم

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص کاریابی در این کشور موسسه ما خدماتی ندارد. شما می تونید ویزای کاری بگیرید و خودتون با موسسات کاریابی در خصوص پیدا کردن کار ارتباط بگیرید.

  30. محمد رضا گفت:

    با سلام
    علاقمند به تدریس زبان انگلیسی رد کشور عمان میباشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *