مهاجرت کاری عمان

شرایط اخذ ویزای کار عمان

شرایط اخذ ویزای کار عمان

شرایط اخذ ویزای کار عمان با توجه به ملیت و شرایط پذیرش متقاضیان بین المللی و اروپایی در مشاغل مختلف بسیار متفاوت و حساس می باشد. کشور عمان کشوری پادشاهی می باشد که در شرق شبه جزیره عربستان قرار دارد. این کشور از سمت شرق به دریای عرب و از سمت شمال به دریای عمان می باشد. شهر مسقط پایتخت این کشور می باشد و زیباترین شهر می باشد. امروزه به دلیل رشد و پیشرفت چشم گیر این کشور افراد زیادی به فکر کار کردن در این کشور می باشند.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه بین المللی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در عمان، شرایط اخذ ویزای کار عمان، اقامت عمان، اقامت از طریق تحصیل در عمان، اقامت از طریق سرمایه گذاری در عمان، اقامت از طریق ثبت شرکت در عمان، اقامت از طریق تولد در عمان، اقامت از طریق ازدواج در عمان و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی ارائه می دهند و در کنار شما عزیزان هستند.

صدور کارت اقامت در عمان

این کارت اقامت به مدت 2 سال اعتبار دارد. مدارک زیر را بابت دریافت این کارت لازم است :

  • ارائه 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارئه گذرنامه و پاسپورت
  • هزینه آزمایش های پزشکی

لازم به ذکر است که در مورد تغییر شغل و یا قرارداد کار به صورت موقت به پایان می رسد. شخص باید حداقل 2 سال از این کشور خارج شود. به جزء این که گواهی NOC را دریافت کند که در این سند کارفرما و دولت باید اعلام کنند. هیچ مشکلی با شخص درخواست کننده ندارند. در ضمن این فرآیند بلند مدت نمی باشد و معمولا صادر نمی شود.

مدارک مورد نیاز شرایط اخذ ویزای کار عمان

مدارک مورد نیاز شرایط اخذ ویزای کار عمان بدین صورت است:

  • ارائه کپی پاسپورت که بیشتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • ارائه مجوز کار از وزارت کار دریافت کرده باشد.
  • ارائه 2 قطعه عکس به اندازه 6 در 4
  • ارائه گواهی پزشکی برای شهروندان کشورهای آسیایی
  • ارائه مدارک تخصصی متقاضی

همچنین شرایط اقامت عمان و سایر موارد از جمله شفاف سازی اطلاعات در این خصوص نمودار نرخ بیکاری در این کشور را مشاهده بفرمائید:

نرخ بیکاری در عمان

قرارداد کار و انواع قرارداد استخدام در عمان

قرارداد کاری باید شامل موارد زیر باشد که به زبان عربی ترجمه شده باشد :

  • اسم و مشخصات کارفرما و آدرس محل کار
  • اسم شخص درخواست کننده، تاریخ تولد، مدرک تحصیلی، ملیت، شغل و محل اقامت
  • نوع کار
  • مدت قرارداد
  • حقوق پایه و مزایا

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در عمان، شرایط اخذ ویزای کار عمان، اقامت در عمان، اقامت از طریق تحصیل، سرمایه گذاری در عمان، ثبت شرکت، تولد، ازدواج در عمان و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما عزیزان مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند و در کنار شما عزیزان از ابتدا تا انتها هستند. جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

بررسی شرایط اخذ ویزای کار عمان

شرایط اخذ ویزای کار عمان بدین صورت است:

  • مدت اعتبار ویزای کار در عمان به مدت 3 ماه می باشد که قابل تمدید می باشد.
  • فرم تقاضاء را باید کارفرما پر کند. به صورت قانونی ارسال کنند.
  • فردی که ویزای کار در این کشور را دریافت کند باید همان کار و شغل را انجام دهند.

جهت تحصیل و اطلاعات کاربردی مقاله تحصیل در عمان را بررسی بفرمائید.

بررسی شرایط اخذ ویزای کار عمان

ویزای کاری کشور عمان ویزای استخدام

این نوع ویزا به درخواست یک حامی محلی می باشد که بر اساس مسئولیت او بابت یک تابعیت خارجی برای استخدام به این کشور می باشد. افراد نباید از کمتر از 21 سال و بیشتر از 60 سال را داشته باشند. مدت اعتبار این ویزا 3 ماه می باشد و امکان تمدید ویزا وجود دارد. هزینه 20OMR (ریال عمان) می باشد. جریمه بابت تمدید مهلت هر ماه به مبلغ OMR50 (ریال عمان) می باشد. حامی مالی باید یک فرد محلی با ظرفیت قانونی کامل می باشد. شخصی که بابت او درخواست ویزای کار پیدا می کند نباید کمتر از 21 سال و بیشتر از 60 سال داشته باشد. این شخص باید از آن جنسی باشد که مجوز کار را دریافت کرده باشد. توسط اداره کل امور کارگری صدور گردد. شغلی که بابت آن ویزا درخواست می شود باید با اظهار نظر مجوز کار شبیه به هم باشد.

انواع قرارداد استخدام در عمان

انواع قراردادهای این کشور در لیست زیر شرح داده شده است:

  • قراردادهای ثابت که شامل قرارداد ثابت از لحاظ قانونی بابت زمان مشخصی صورت بگیرد. قابل اعتبار می باشد و پروژه های معیین و تعیین شده نیاز به مدت مشخص دارند که تکمیل و پر شوند. قرارداد ثابت به صورت طبیعی در پایان تاریخ اعتبار به پایان می رسد. با موافقت کردن میان هر 2 طرف دوباره قابل اجرا می باشد.
  • قراردادهای نا محدود: این نوع قرارداد مدت معیین و مشخصی ندارد. به عبارت دیگر هیچ تاریخ انقضایی بابت این نوع قرارداد وجود ندارد. کارفرما قادر به فسخ آن می باشد اگر دلیل منطقی ارائه شود.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای کار، شرایط اخذ ویزای کار عمان، اقامت از طریق تحصیل در عمان، اقامت از طریق سرمایه گذاری در عمان، اقامت از طریق کار در عمان، اقامت از طریق ازدواج در عمان و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره حرفه ای و تخصصی ارائه می دهند. ناگفته نماند که موسسه ما خدماتی در باب کاریابی در این کشور ندارد و صرفا ویزای کار این کشور را اخذ می کند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

28 دیدگاه برای “شرایط اخذ ویزای کار عمان

  1. زهرا گفت:

    سلام من مهندس معمار هستم
    ۳۶ ساله
    ۱۲ سال سابقه مرتبط
    ۵ سال بیمه
    زبان مکالمه بدون مدرک
    تحصیلاتم پایاننامه ارشد معماری
    دانشگاه آزاد با معدل ۱۸
    همسرم گرافیست۳۶ ساله
    با سابقه ۱۵ ساله مرتبط
    بیمه ۷ ساله مرتبط
    فرزند دختر ۹ ساله
    مهاجرت کجا مناسبتره برامون
    هزینه بالایی نداریم
    پیشنهاد شما …؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. مهران گفت:

    با سلام و احترام،
    من مهندس مکانیک از معتبرترین دانشگاهها فنی ایران صنعتی اصفهان فوق لیسانس MBA دارای 20 سال سابقه حرفه ای در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، مخترع با چند مدال طلا و نقره و دیپلم افتخار از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاههای‌ بین المللی مخترعین جهان : ژنو – سوئیس و پنسیلوانیا امریکا می باشم
    سنم 56 سال و دارای فرزند 16 ساله و همسرم مهندس الکترونیک کدام گزینه ها رو میتونیم دنبال کنیم
    با تشکر

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما. در خصوص مهاجرت خانوادگی باید به صورت سرمایه گذاری اقدام کنید. برای کشورهای حاشیه خلیج فارس نیاز به نامه کفیل می باشد. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من گواهینامه ماشین سنگین و لیفتراک دارم آیا گواهینامه های ایرانی در عمان قابل قبول هستند؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام برای کشور مقصد باید گواهینامتونو تطبیق بدین.

  4. احسان گفت:

    سلام
    من 39 سال دارم، فوق لیسانس کامپیوتر دارم ، برنامه نویس وب هستم با تکنولوژیهای به روز هستم، خواندن و نوشتن انگلیسی ام عالی هست ولی مدرکی ندارم، می تونین قرارداد کار در عمان برای من اخذ کنید?

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. برای کار در این کشور باید نامه کفیل داشنه باشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  5. ایمان گفت:

    سلام خسته نباشید آقای صادقی
    من جوشکار لوله گاز فشار قوی و فیتر پالایشگاه هستم میتونم در عمان ویزای کار بگیرم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. در صورت داشتن پیشنهاد کاری این امر برای شما مقدور است.

  6. متین فرزندی گفت:

    با عرض سلام و وقت بخیر ، من 37 ساله هستم و گواهی مهارتی کاربردی برق صنعتی (معادل کارشناسی) و تاسیسات لوله کشی ساختمان از فنی و حرفه‌ای و گواهی ماشین آلات کشاورزی و دام و طیور را دارم و سابقه کار در پروژه های پتروشیمی پارس جنوبی(عسلویه) به عنوان برقکار و گسترش پالایشگاه جزیره لاوان و پروژه های ساختمانی به عنوان سرپرست اجرایی برق و پیمانکار برق ساختمان و پروژه آزاد راه تهران شمال با عنوان برقکار و تاسیسات هستم لطفا راهنمایی لازم را برای کار در کشور عمان از طریق کارفرما یا هر مورد دیگر بفرمایید با تشکر

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ابد خدمت شما پروسه های کاری صرفا از طریق پیشنهاد کاری از سوی کارفرما صورت می گیرد. منتها برای کشورهای اروپایی این اپشن رو دارید که از ویزای جستجوی کاری در خصوص مهاجرت بهرمند شوید. برای کسب مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  7. مرجان گفت:

    سلام، شب بخير
    من ٣٤ سالمه و مجردم.ليسانس حسابداري و فوق ليسانس مديريت مالي و ١٢ سال سابقه كار دارم. زبانم خوبه ولي مدرك آيلتس ندارم. ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد شرايط مهاجرت دارم يا نه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله شما شرایط مهاجرت کاری خوبی دارید. باید برای کشورهای اقدام کنید که به شما ویزای جستجوی کار ارائه کند. در خصوص بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. امان اژدری گفت:

      سلام چطور میتونم با شما تماس بگیرم

      1. صادقی گفت:

        با سلام با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  8. حسن شریفی گفت:

    من مدرک لوله کشی گاز دارم آیا برای من در عمان کار هست چه جوری میشه اقدام به رفتن به عمان کرد

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. با توجه به پیشرفت اقتصاد شرایط خوبی برای کار در این کشور وجود دارد. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  9. یعقوبی گفت:

    سلام وعرض ادب 37ساله هستم مهندسی برق قدرت خوندم و حدود 10سال تو زمینه برق ساختمان صنعتی وسیستمهای حفاظتی دوربین دزدگیر اعلام حریق نصب دکل مخابراتی فعالیت دارم سابقه بیمه تو چند شرکت وازاد دارم که حدود 5سال هستش
    و در زمینه بازسازی ونوسازی ساختمون و دکوراسیون هم 6سال تجربه دارم صفر تاصد زبان انگلیسم در حد مکالمه روزمره است میخاستم ببینم با شرایط من میشه عمان ویزای کاری دریافت کرد کفیل میخاد یا نه راهنمایی بفرمایید ممنون

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای اخذ ویزای کار شرایط ایده آل عالی دارید. برای کشور عمان و قطر در صورت نداشتن کارفرما میشه برای شما از طریق ویزای جستجوی کاری اقدام کرد. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  10. حسین شیردل گفت:

    سلام بنده متخصص کودکان هسنم ۴۴ سال سن جهت کار در عمان راهنمایی بفرمایید

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب برای کار در این کشور باید در ابتدا ویزای کاری بگیرید و مدرک تحصیلی را معادل سازی کنید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  11. سوزان گفت:

    سلام من 34 سال سن دارم و مجرد هستم فوق لیسانس معماری حدود 9 سال سابقه بیمه دارم.و متاسفانه هنوز آیلس ندارم آیا راهی هست که بشه بدون مدرک زبان اقدام کرد و در این بازه زبان خودمو قوی کنم.ممنون

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب. بله امکان مهاجرت بدون مدرک زبان برای شما مهیا است. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  12. محمد علی گفت:

    سلام من 25 سالمه و مهندسی برق الکترونیک دارم و 4 سال سابقه تدریس زبان دارم با آیلتس 7 میخواستم بپرسم ایا با داشتم همسر بازم ویزای کار که صادر میشه میتونم همسرمو با خودم ببرم یا بعد یکسال میتونم ؟ با تشکر

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب . شرایط شما برای ویزای کاری ایده آل هست. برای کشورهای حوزه خلیج فارس می تونید از ابتدا با خانواده اقدام کنید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  13. پریا گفت:

    سلام من ۲۶ سالمه و فوق لیسانس شیمی تجزیه دارم.۳ سال هم سابقه کار مرتبط.مدرک آیلتس ۶ونیم دارم.عربی هم تا حدودی بلدم. ۵ سال هم مدرس زبان انگلیسی بودم.سرمایه من ۶۰ میلیونه.میخوام بدونم برای من کاری در عمان پیدا میشه با توجه به رشته ام؟مبلغی که من دارم کافی هست برای هزینه های اولیه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. با توجه به شرایط شما بهترین گزینه ویزای کاری می باشد. برای ویزای کاری یا باید پیشنهاد کاری داشته باشید یا مجوز کاریابی را اخذ کنید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *