شرایط جمهوری چک, مهاجرت به کشور جمهوری چک

ساعت به وقت جمهوری چک

ساعت به وقت جمهوری چک

ساعت به وقت جمهوری چک را در این مقاله بحث می کنیم. چک زبان رسمی دولتی است و به عنوان یک زبان ادبی به اواخر قرن سیزدهم باز می گردد. اکثریت مردم صحبت می کنند. چک به عنوان زبان اول آنها محسوب می شود. چک واسلواکی زبان ‌های قابل فهم متقابل متعلق به گروه زبان ‌های اسلاوی غربی هستند که به جای الفبای سیریلیک از لاتین (رومی) استفاده می‌ کنند. از دیگر زبان ‌هایی که اقلیت‌ ها در جمهوری چک صحبت می ‌کنند، رومی، آلمانی و لهستانی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیلات تکمیلی در جمهوری چک و مهاجرت کاری به این کشور مشاور شماست.

در طول دوران کمونیست، هیچ آمار رسمی در مورد مذهب نگهداری نمی شد، اگرچه فعالیت های کلیساها توسط دولت پس از ملی شدن تمام اموال کلیسا تامین مالی می شد. الحاد سیاست رسمی دولت کمونیستی بود و نقش کلیساها عمدتاً بر عهده داشت. تقریباً یک دهم چک‌ها پیرو مذهب کاتولیک هستند. همچنین جماعات ارتدوکس شرقی و فرقه های کوچک پروتستانی وجود دارد که کلیسای انجیلی برادران چک یکی از مهم ترین آنهاست. تعداد قابل توجهی از چک ها اعضای کلیسای ملی چک هستند که در سال 1920 تأسیس شد و در سال 1972 نام کلیسای هوسیت چکسلواکی را به خود گرفت. در ادامه مقاله به اختلاف ساعت چک و ایران اشاره خواهیم کرد.

معرفی جمهوری چک

جمهوری چک که چکیا نیز نامیده می شود ، کشوری است که در مرکز اروپا واقع شده است. استان های تاریخی را در بر می گیرد. بوهمیا و موراویا همراه با نوک جنوبی سیلسیا، که در مجموع اغلب سرزمین های چک نامیده می شود. در سال 2016 این کشور نام «چکی» را به عنوان یک نام کوتاه و غیررسمی برای جمهوری چک انتخاب کرد. علیرغم مکان محصور در خشکی، دوره‌های کوتاهی در قرون وسطی وجود داشت که بوهمیا به سواحل دریای بالتیک و آدریاتیک دسترسی داشت. پایتخت ملی،پراگ است و این شهر زیبا از پل ‌ها و مناره ‌ها که بر روی رودخانه ولتاوا قرار دارد، اثر منحصربه‌فرد نسل‌ های هنرمندانی است که توسط حاکمان بوهمیا آورده شده ‌اند. شاید تنها فرانسوی ‌ها به همان اندازه که چک‌ ها بر پایتخت خود، پاریس متمرکز هستند، تمرکز دارند. از بین این دو، پراگ برای بسیاری از کیفیت جادویی بیشتری دارد.

این شهر که از قرن هجدهم «زیباترین شهر اروپا» نامیده می شود، نویسندگان، شاعران و موسیقی دانان را سرمست کرده است. چک ها تقریباً دو سوم جمعیت را تشکیل می دهند. راموراویان خود را گروهی متمایز در این اکثریت می دانند. جمعیت لهستانی حتی کمتری در شمال شرقی موراویا وجود دارد و برخی آلمانی ‌ها هنوز در شمال غربی بوهم زندگی می ‌کنند.روماها (کولی ها) یک اقلیت کوچکتر اما متمایز را تشکیل می دهند که اکثراً در برابر همسان سازی مقاومت کرده اند. در حالی که پراگ زادگاه نویسنده فرانتس کافکا و شاعر راینر ماریا ریلکه بود، برنو، بزرگترین شهر موراویا، محل زندگی گرگور مندل بود. چک ها قومیت حاکم در این کشور هستند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص جمهوری چک هستید:

پایتختزباننوع حکومتواحد پول
پراگچکیجمهوریکرونا چک

فصول و ساعت به وقت جمهوری چک

آب و هوای چک مختلط است. تأثیرات قاره ای با نوسانات زیاد در دما و بارندگی مشخص می شود، در حالی که تأثیرات اقیانوسی متوسط ​​از غرب به شرق کاهش می یابد. به طور کلی، دما با افزایش ارتفاع کاهش می‌یابد اما در بخش‌های پایین‌تر کشور نسبتاً یکنواخت است. میانگین دمای سالانه در Cheb در منتهی الیه غرب 45 درجه فارنهایت است و در برنو در جنوب موراویا فقط به 48 درجه فارنهایت می رسد. دماهای بالا می تواند از 90 درجه فارنهایت در پراگ در ماه جولای تجاوز کند و دمای پایین ممکن است تا 0 درجه فارنهایت در Cheb در ماه فوریه کاهش یابد. فصل رشد در جنوب حدود 200 روز است.

میزان بارندگی سالانه از 18 اینچ (450 میلی متر) در حوضه های بوهمی مرکزی تا بیش از 60 اینچ (1500 میلی متر) در شمال متغیر است. بیشترین میزان بارش در ماه جولای و کمترین آن در ماه فوریه است. هیچ منطقه آب و هوایی قابل تشخیصی وجود ندارد، بلکه مجموعه ای از مناطق کوچک و متنوع وجود دارد. بنابراین آب و هوا از توپوگرافی پیروی می کند و به تنوع محیط طبیعی کمک می کند. مارس تا مه به دلایل مختلفی زمان ایده آل برای سفر به جمهوری چک است. با توجه به آب و هوای معتدل اروپایی، بهار بسیار دلپذیر است. بارندگی کم و بدون بارش است و روزها معمولا طولانی و آفتابی هستند و نور خورشید کافی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید برای مدت طولانی به گشت و گذار بپردازید. هزینه زندگی در چک مقاله ای است که شاید برای شما جالب باشد.

در نمودار زیر شاهد میانگین دما در فصول مختلف هستید:

میانگین دما در فصول مختلف در جمهوری چک

بررسی ساعت به وقت جمهوری چک

جمهوری چک و منطقه زمانی آن به زمان تابستان و زمستان یا جالب ترین ساعت آن تغییر می کند. کل جمهوری چک در منطقه زمانی اروپای مرکزی قرار دارد. فرمت 24 ساعته به ‌طور مکرر بخصوص در جدول ‌های زمانی حمل ‌و نقل، برنامه ‌های فرهنگی و عموماً در مواد چاپی استفاده می‌شود. قالب 12 ساعته برای گفتن زمان عمدتاً در گفتار روزمره استفاده می شود. ساعت در جمهوری چک جلو می رود زیرا این کشور به زمان تابستانی تغییر می کند. بنابراین در شب از شنبه تا یکشنبه ساعت خود را از 2 به 3 2) CET تا 3 (CEST تغییر دهید، مگر اینکه تلفن هوشمند شما این کار را برای شما انجام دهد. زمان تابستانی نیم سال طول می کشد و در آخرین یکشنبه ماه اکتبر به پایان می رسد، هنگامی که در ساعت 3 بعد از ظهر ساعت به 2 برمی گردد.

بررسی ساعت به وقت جمهوری چک

اختلاف ساعت ایران و جمهوری چک

اختلاف ساعت بین ایران و چک شاید یکی از مشکلات زندگی در جمهوری چک محسوب شود. باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در پراگ، جمهوری چک امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در پراگ، جمهوری چک زندگی می‌کنید و با یکی از بستگان خود در تهران، ایران تماس می گیرید، می‌ توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از پراگ، جمهوری چک جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، بین ساعت 7 صبح تا 3 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به جمهوری چک مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *