شرایط کرواسی

ساعت زادار کرواسی

ساعت زادار کرواسی

ساعت زادار کرواسی را در این مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد.Zadar، شهر تاریخی زیبا در جنوب غربی کرواسی، پایتخت سابق دالماسی است. این شهر در انتهای یک شبه جزیره کم ارتفاع قرار دارد که توسط کانال زادار از جزایر اوگلجان و پشمان جدا شده است. ورودی بین شبه جزیره و سرزمین اصلی یک بندر طبیعی در آبهای عمیق ایجاد می کند. قدمت شهر قدیمی در شبه جزیره به قرن نهم قبل از میلاد برمی گردد، زمانی که یک شهرک لیبورنی به نام Jadera بود. این شهر در قرن اول قبل از میلاد رومی شد. در تهاجم آوارها و اسلاوها به دالماسی در امان ماند، مرکز تجاری، فرهنگی و هنری پر رونق دالماسی بیزانس باقی ماند.

زادار همچنین شروع ماجراجویی های کوچک در پارک های ملی کرواسی است. در این شهر منتظر سواحل آدریاتیک بدون شلوغی باشید. و حتی جزایر غیرعادی هستند. برای دیدن مزارع ماهی تن از نوار پوشیده از کاج اوگلجان دیدن کنید. یا به ساکارون بروید، جایی که کرواسی با سواحل ماسه سفید کارائیب ملاقات می کند. برای دیدن ویرانه های زلزله قرن ششم که شهر را از بین برد، به اسکله بروید. ستون ‌های رومی، ستون ‌ها، پایه ‌ها و تابوت ‌ها را خواهید دید که روی یک چمن چیده شده ‌اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کرواسی و اخذ ویزای کاری و سرمایه گذاری در کرواسی مشاور و راهنمای شماست. در ادامه بیشتر به معرفی زادار کرواسی می پردازیم.

معرفی زادار کرواسی

داستان زادار از Kalelarga، در فروم روم باستان در شهر قدیمی آغاز می شود. زاییده افکار 2000 ساله امپراتور روم آگوستوس، این مکان همیشه محل ملاقات اصلی شهر بوده است. امروزه کروات های عاشق قهوه در کافه های زیر برج ناقوس کلیسای جامع سنت آناستازیا گرد هم می آیند. در تابستان، سنت دوناتوس میزبان کنسرت ‌های کلاسیک است، زیرا سقف گنبدی آن به‌ عنوان یک تقویت ‌کننده طبیعی عمل می‌ کند. در هنگام غروب، زمانی که خورشید به زیر افق می افتد و آسمان ها صورتی، قرمز و نارنجی می درخشند. ولیکی اسلپ، مرتفع‌ترین آبشار کرواسی، مهم‌ ترین جاذبه گردشگری در پلیتویس است. بنابراین بین ژوئن و آگوست، زمان بازدید خود را برای اجتناب از تورهای مسافربری از اسپلیت، تعیین کنید.

کمی بیش از 1 ساعت رانندگی از شرق زادار، پارک ملی پاکلنیکادر استاریگراد یک ذخیره‌گاه زیست‌کره جهانی یونسکو است. همچنین مکانی برای بولدرینگ، کوهنوردی، و دوچرخه ‌سواری در کوهستان است. Velebit Photo Safari تورهای آفرود از Starigrad به مزارع کوهستانی را برای ناهار ترتیب می دهد. آنها همچنین تورهایی را به دره رودخانه انجام می دهند. و سریال کلاسیک آلمانی Winnetou نیز در اینجا فیلمبرداری شد. صنایع زادار اکنون شامل تقطیر لیکور (به ویژه ماراسکا [گیلاس])، کنسرو کردن و فرآوری ماهی، و تولید طناب، پنبه و منسوجات مصنوعی ، سیگار، پلاستیک، چرم و لوازم خانگی است. Zadar Riviera یک مرکز تفریحی در حال توسعه برای ورزش های آبی است. این شهر دارای ارتباطات جاده ای، راه آهن، هوایی و کشتی بسیار خوبی با بقیه منطقه بالکان و ایتالیا است.

فصول و ساعت زادار کرواسی

فصول و ساعت زادار کرواسی

اقامت در کرواسی در فصل تابستان می تواند گرمای سوزان در زادار باشد. در حالی که جشنواره های تابستانی مانند جشنواره تئاتر تابستانی مطمئناً لذت شما را در زادار افزایش می دهد. بهترین زمان برای بازدید از زادار، فصل پاییز با دمای معتدل نزدیک به 20 درجه سانتیگراد است. آب به اندازه کافی گرم است که برای شنا کردن در حین گشت و گذار در مکان های تاریخی شهر می توانید آرامش بخش باشد. همچنین این زمان ارزان ‌تری برای آمدن به زادار است زیرا فصل اوج در حال پایان است و خواب زمستانی هتل ‌ها در آستانه آغاز شدن است. شب فستیوال ماه کامل یکی از مورد انتظارترین رویدادها در زادار است و ضروری است. برای دوستداران غذا و موسیقی بازدید کنید.

تور زادار در زمستان می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. زمستان ‌ها شاهد دمای پایین کمتر از 5 درجه سانتیگراد هستیم که می‌ تواند سفر و کشف جاذبه ‌های اصلی شهر را برای شما سخت کند. آب آنقدر سرد است که نمی‌ توان برای شنا بیرون رفت، اگرچه هتل ‌ها بسیار ارزان هستند، در زادار تابستان ‌ها کوتاه، گرم و عمدتاً صاف و زمستان‌ های طولانی، سرد، مرطوب، بادخیز و نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 36 درجه فارنهایت تا 88 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 28 درجه فارنهایت یا بالاتر از 95 درجه فارنهایت است. بهترین زمان از سال برای بازدید از زادار برای فعالیت ‌های هوای گرم از اواخر ژوئن تا اواخر آگوست است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دما و آب و هوای کرواسی هستید:

پارامترشرح
مدت فصل گرم2 ماه
میانگین دمای روزانه به فارنهایت80
گرم ترین ماهجولای
فصول خنک4 ماه
سردترین ماه سالژانویه
میانگین دمای روزانه58

اختلاف ساعت زادار کرواسی با ایران

باتوجه به افزایش سرمایه گذاری در اروپا و همکاری ها با کرواسی اطلاع از ساعت این کشور الزامی است. برنامه ریزی جلسه برای زادار، کرواسی و اسپلیت، کرواسی در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در زادار، کرواسی تعیین و هماهنگ کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در اسپلیت، کرواسی خواهد بود. از آنجایی که زادار، کرواسی و اسپلیت، کرواسی در یک منطقه زمانی قرار دارند، می ‌توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در اسپلیت کرواسی همان ساعتی خواهد بود که در زادار، کرواسی است. همچنین باید اشاره کرد که هزینه زندگی در کرواسی کمتر از هزینه زندگی در اروپا است.

در نمودار زیر شاهد قومیت های مختلف در کرواسی هستید:

قومیت های مختلف در کرواسی

اختلاف ساعت زادار کرواسی با ایران

برای کار در کرواسی اطلاع از اختلاف زمانی مهم است. مدت زمان کل پرواز از زادار کرواسی به مشهد 5 ساعت و 15 دقیقه می باشد. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری تجاری 500 مایل در ساعت است که معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. همچنین 30 دقیقه اضافی برای برخاستن و فرود اضافه می کند. زمان دقیق شما ممکن است بسته به سرعت باد متفاوت باشد. اگر قصد سفر دارید، به یاد داشته باشید که زمان بیشتری را برای تاکسی هواپیما بین دروازه و باند فرودگاه اضافه کنید. همچنین باید زمان انتظار فرودگاه و تجهیزات احتمالی یا تاخیرهای آب و هوایی را در نظر بگیرید. ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از کرواسی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت اروپا مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *