مهاجرت به کشور آنتیگوا و باربودا

درباره آنتیگوا و باربودا

درباره آنتیگوا و باربودا

درباره آنتیگوا و باربودا باید گفت که یک ایالت مستقل مشترک المنافع در شرق کارائیب است. آنتیگوا 14 مایل طول و 11 مایل عرض دارد. توپوگرافی زمین های هموار آن برای تولید محصولات اولیه تنباکو، پنبه و زنجبیل مناسب بود. با این حال، صنعت اصلی به کشاورزی نیشکر تبدیل شد که بیش از 200 سال به طول انجامید. امروزه، پس از استقلال آن از بریتانیا در سال 1981، صنعت کلیدی آنتیگوا گردشگری و صنایع خدماتی مرتبط با آن است. بزرگترین بخش های شغلی بعدی، صنعت خدمات مالی و دولت هستند. برای مهاجرت به آنتیگوا و باربودا با مشاوران متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

اطلاعاتی درباره آنتیگوا و باربودا

واحد پول این کشور، دلار کارائیب شرقی  ECD است که با نرخ 2.7$ به (دلار) متصل است. آنتیگوا یکی از اعضای مشترک المنافع بریتانیا، CARICOM، سازمان کشورهای آمریکایی، و سازمان ملل متحد، در میان بسیاری از سازمان های بین المللی دیگر است. دارندگان پاسپورت آنتیگوان از سفر بدون ویزا یا ویزا در بدو ورود به 151 مقصد، از جمله بریتانیا و کشورهای منطقه شنگن اروپا برخوردارند. دارندگان این پاسپورت، مانند همه کشورهای حوزه کارائیب، برای ورود به ایالات متحده نیاز به ویزا دارند زیرا این کشور عضو برنامه لغو روادید ایالات متحده نیست.

آنتیگوا و باربودا ، جزایری که یک کشور مستقل را در آنتیل‌های کوچک در شرق دریای کارائیب، در انتهای جنوبی زنجیره جزایر لیوارد تشکیل می‌دهند. پایتخت و بزرگ ترین شهر سنت جانز است که مقصد تحصیل در آنتیگوا و باربودا می باشد. اکثریت جمعیت آفریقایی تبار هستند. اکثر ساکنان آنتیگوا در سنت جانز زندگی می کنند. زبان انگلیسی است و حدود دو سوم مردم مسیحی هستند. بزرگترین فرقه آنگلیکانیسم است. همچنین تعداد زیادی از ادونتیست های روز هفتم، پنطیکاستی ها، موراویان و متدیست ها وجود دارد.

در جدول زیر شاهد اطلاعات مختصری در خصوص آنتیگوا و باربودا هستید:

نوع حکومتجمعیتزباننام پایتخت
پارلمانی پادشاهی8900انگلیسیسنت جانز

درباره اقتصاد آنتیگوا و باربودا

جزیره سرسبز استوایی آنتیگوا با حدود 365 سواحل با آب های تمیز، شفاف و فیروزه ای، بهشتی جذاب است و به عنوان یکی از زیباترین مکان های جهان شناخته می شود. در نتیجه، گردشگری محرک اصلی تولید ناخالص داخلی است و حدود %60 از درآمد جزیره را ایجاد می کند، با بازارهای هدف اصلی کانادا، اروپا و ایالات متحده آمریکا. آنتیگوا در سال های اخیر یک محیط اقتصادی چالش برانگیز را تجربه کرده است. با این حال، اجرای طرح ملی تحول اقتصادی و اجتماعی و تلاش برای بازسازی بدهی به دولت اعتبار داده شده است. یکی از ابتکارات برای حمایت از اقتصاد کشور جزیره ای، معرفی برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری است که هنلی و شرکا برای آن نقش مهمی در مشاوره و کمک به دولت در طراحی، اجرا و استقرار بین المللی برنامه ایفا کرده است.

تعهد آنتیگوا به خدمت به صنعت گردشگری و افزایش تولید ناخالص داخلی خود با پروژه توسعه فرودگاه نشان داده شده است که ارزش آن 45 میلیون $ (دلار) است و شامل 3 پل جت مسافربری و بیش از دوجین باجه ورود است که به طور کلی کارایی بالاتری را برای ورود مسافران ایجاد می کند. همچنین امکان افزایش پروازهای برنامه ای، چارتر و بین جزیره ای را فراهم می کند. علاوه بر این، پروازهای مستقیم به آنتیگوا از لندن، نیویورک، میامی و تورنتو به طور منظم در دسترس هستند.

در نمودار زیر شاهد گروه های قومیتی در آنتیگوا و باربودا می باشید:

گروه های قومیتی در آنتیگوا و باربودا

کار و سیاست در آنتیگوا و باربودا

کشاورزی، زمانی که پایه اصلی اقتصاد بود، تا حد زیادی جای گردشگری را گرفته است. نیشکر برای مدت طولانی محصول غالب آنتیگوا بود، اما تولید آن اکنون ناچیز است. باربودا هرگز درگیر سیستم کشت شکر نبود، ساکنان آن همیشه ماهیگیر و کشاورز بودند. سیستم سنتی زمین داری آنها توسط توسعه گردشگری تهدید می شود. میوه ها و سبزیجات از جمله مرکبات، انبه و بادمجان در حال حاضر در این جزایر کشت می شوند. تولید نقش کوچکی در اقتصاد دارد. بیشتر فعالیت های کار در آنتیگوا و باربودا شامل فرآوری محصولات کشاورزی و ساخت پوشاک و منسوجات و بلوک های بتنی است. یک فرودگاه بین المللی در نزدیکی سنت جان است.

آنتیگوا و باربودا یک پادشاهی مشروطه با شکل پارلمانی دولت است. در این کشور پادشاه انگلیس سر راس قدرت می باشد. قانون اساسی اجازه می دهد یک مجلس قانونگذاری دو مجلسی متشکل از سنا و مجلس نمایندگان تشکیل شود. قدرت اجرایی به شورای وزیران به ریاست نخست وزیر، که رئیس دولت است، واگذار می شود. آموزش ابتدایی و پس از دبستان اجباری است. مقصد آنتیگوا و باربودا، کشوری 2 جزیره در هند غربی، شرق-جنوب شرقی پورتوریکو و حدود 100 کیلومتری شمال گوادلوپ.

کار و سیاست در آنتیگوا و باربودا

درباره جغرافیای آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا بخشی از جزایر لیوارد است و از دو جزیره اصلی مسکونی آنتیگوا و باربودا و تعدادی جزیره کوچکتر و جزیره کوچک خالی از سکنه ردوندا در حدود 50 کیلومتری غرب جنوب غربی آنتیگوا تشکیل شده است. این کشور جزیره ای با سنت کیتس و نویس ، آنگویلا (بریتانیا)، مونتسرات (بریتانیا) و سنت بارتلمی (فرانسه) مرزهای دریایی مشترک دارد. سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا از راه های مهاجرت می باشد. این جزایر با مساحت 442 کیلومتر مربع کمی کوچکتر از آندورا یا حدود 2.5 برابر اندازه واشنگتن دی سی هستند. بلندترین ارتفاع مجمع الجزایر کوه اوباما (قله باتلاقی سابق) با 402 متر (1319 فوت) است، این تپه در جزیره آنتیگوا قرار دارد و به نام رئیس جمهور ایالات متحده باراک اوباما نامگذاری شده است. آنتیگوا دارای بزرگترین گستره آب شیرین در کل دریای کارائیب است، سد پات ورکز دریاچه ای ساخته دست بشر است که تقریباً دو کیلومتر طول و یک کیلومتر عرض دارد.

این کشور جزیره ای 89000 نفر جمعیت دارد اکثر مردم در آنتیگوا زندگی می کنند، در حالی که باربودا جمعیت کمی دارد. پایتخت و بزرگترین شهر سنت جان در آنتیگوا است. زبان های صحبت انگلیسی (رسمی) و کریول آنتیگوان است. آنتیگوا و باربودا کشوری استوایی اما خشک از 3 جزیره در شرق کارائیب است. بزرگترین آن، آنتیگوا، دارای خلیج های منزوی و سواحل شنی، صخره های مرجانی و صخره های آتشفشانی است که تا ارتفاع حدود 400 متری در کوه اوباما وجود دارد. باربودا یک جزیره مرجانی مسطح با تالاب بزرگ است، در حالی که ردوندا کوچک صخره ای و خالی از سکنه است. برای اقامت در آنتیگوا و باربودا می توانید از طریق مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات تخصصی کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *