مهاجرت به کشور آنتیگوا و باربودا

مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

مهاجرت به آنتیگوا و باربودا با بیش از 365 سواحل شنی، آب و هوای استوایی، آفتابی جای تعجب نیست که یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری کارائیب است. اما علاوه بر جذب بازدیدکنندگان کوتاه مدت به سواحل آن، آنتیگوا و باربودا در سال‌ های اخیر به لطف الزامات مهاجرتی و سیاست ‌های مالیاتی، توجه سرمایه‌ گذاران خارجی، بازنشستگان و کارآفرینان دیجیتالی را به خود جلب کرده است. با داشتن اقامت دائم در این کشور، دیگر نگران مالیات بر درآمد، مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر ارث یا مالیات بر ثروت بر درآمد یا دارایی در سراسر جهان نخواهید بود. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه نحوه مهاجرت به آنتیگوا و باربودا مشاور و راهنمای شماست.

دلایل مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا مملو از سواحل طولانی، مکان ‌های پیاده ‌گردی عالی، استراحتگاه ‌های مجلل منحصربه ‌فرد، و پناهگاه فوق‌العاده پرندگان است که شرکت در فعالیت ‌های خارج از خانه را در طول سال برای علاقه‌مندان به فضای باز آسان می ‌کند. آنتیگوا و باربودا همچنین دارای یک فضای سیاسی باثبات، نرخ پایین جرم و جنایت، انتخاب خوبی از مدارس بین المللی و زیرساخت های قوی است که آن را به مقصدی جذاب برای نقل مکان تبدیل می کند.

مهاجران از مزایای اقامت در آنتیگوا و باربودا برخوردار هستند:

  • اقتصاد مبتنی بر گردشگری
  • ارتباطات هوایی خوب با پروازهای مستقیم به لندن، نیویورک، میامی و تورنتو
  • بازار املاک لوکس
  • برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری به شهروندان اجازه می دهد تا پاسپورت باربودا را در مدت سه تا چهار ماه دریافت کنند
  • پاسپورت آنتیگوا و باربودا دسترسی بدون ویزا به بیش از 140 کشور در سراسر جهان را باز می کند.
  • اعضای خانواده می توانند تابعیت مادام العمر دریافت کنند
  • بدون مالیات بر درآمد در سراسر جهان

در جدول زیر شاهد افزایش تقاضا برای مهاجرت به آنتیگوا و باربودا می باشید:

انواع مهاجرتنرخ افزایش
تحصیلی15%
سرمایه گذاری17%
کاری10%

مهاجرت به آنتیگوا و باربودا از طریق تحصیل

چندین مدرسه دولتی در جزیره وجود دارد که اکثراً کودکان محلی و برخی مهاجران در اینجا تحصیل می کنند (کسانی که در نزدیکی زندگی می کنند). پیشرفته ترین مدرسه آنتیگوا آکادمی جزیره نام دارد. %75 دانش آموزان را فرزندان مهاجران تشکیل می دهند. معلمانی از بریتانیا و آمریکای شمالی به آنتیگوا می آیند تا با آنها کار کنند. برنامه درسی در آکادمی جزیره چیزی بین سیستم های آموزشی بریتانیا و کانادا است. فرد این فرصت را دارد که دیپلم بین المللی لیسانس را دریافت کند که روند ورود به یکی از کالج های کشورهای مشترک المنافع را تسهیل می کند. تحصیل کودک از سن 5 سالگی شروع می شود. 50% از کودکان تحصیلات را به پایان می رسانند و دیپلم لیسانس 16-17 ساله دریافت می کنند.

%50 باقیمانده تحصیلات متوسطه را در آنتیگوا (12 تا 13 ساله) به پایان می ‌رسانند و برای ادامه تحصیل و بهبود دانش خود قبل از درخواست برای کالج به بریتانیا، ایالات متحده یا کانادا می ‌روند. می توان تحصیلات عالی را در این جزیره دریافت کرد و دانشگاه آمریکایی آنتیگوا (دانشکده پزشکی) از سراسر جهان دانشجو می پذیرد. اگر فرزندان وابسته 28 ساله یا کمتری دارید که با شما زندگی می کنند، مجرد هستند و هنوز در مدرسه تمام وقت هستند، می توانند با شما به آنتیگوا مهاجرت کنند. آنتیگوا و باربودا انگلیسی زبان است، دولت به صورت دموکراتیک انتخاب شده است و هیچ مالیاتی بر درآمد جهانی وجود ندارد. پاسپورت آنتیگوا و باربودا به شما امکان سفر بدون ویزا به بیش از 130 کشور از جمله اروپا، انگلستان، سوئیس، هنگ کنگ، سنگاپور و غیره را می دهد.

مهاجرت به آنتیگوا و باربودا از طریق تحصیل

گزینه های اقامت و مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

وقتی صحبت از مهاجرت به آنتیگوا و باربودا به میان می آید، مهاجران، البته بسته به موقعیت منحصر به فرد خود، گزینه های کمی برای انتخاب دارند. خواه هدف شما بازدید، نقل مکان یا سرمایه گذاری باشد، خبر خوب این است که مهاجرت به این کشور جزیره ای زیبا در دریای کارائیب بسیار ساده است. ایجاد اقامت مالیاتی در آنتیگوا و باربودا می تواند یک راه عالی برای محافظت از درآمد شما و تضمین پیش بینی بودن مالیات بر درآمد جهانی باشد.

برنامه اقامت دائم برای جذب افراد ثروتمند و سرمایه گذاری تجاری به کشور ایجاد شد. برای اینکه بتوانید با سرمایه گذاری در اقامت آنتیگوا شرکت کنید، نیازی به شهروندی ندارید. مالیات ثابت $20000 (دلاری) تمام مالیاتی است که باید بپردازید. آنتیگوا هیچ مالیات بر درآمد، مالیات بر عایدی سرمایه یا مالیات بر ارث ندارد، که آن را به دلایل مالیاتی یک اقامت دائم عالی تبدیل می کند.

شرایط اخذ اقامت مالیاتی عبارتند از:

  • یک آدرس مسکونی در آنتیگوا و باربودا داشته باشید
  • هر سال حداقل 30 روز را در این کشور سپری کنید
  • درآمد سالانه بالای 100$ هزار (دلار) داشته باشید
  • پرداخت مالیات ثابت $20000 (دلار) در سال

در نمودار زیر شاهد انواع سرمایه گذاری ها در آنتیگوا و باربودا می باشید:

انواع زمینه های سرمایه گذاری ها در آنتیگوا و باربودا

برنامه اقامت دیجیتال و مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

اگر قصد دارید در حالی که از راه دور کار می کنید در آنتیگوا و باربودا زندگی کنید، برنامه اقامت دیجیتال Nomad ممکن است انتخاب مناسبی باشد. اگر شرایط لازم را داشته باشید، می توانید برای خود و خانواده خود ویزای 2 ساله دریافت کنید. علاوه بر این گزینه های اقامت، ممکن است ترجیح دهید شهروندی مادام العمر را به دست آورید. اگر مورد شماست، واحد شهروندی آنتیگوا و باربودا با سرمایه گذاری یک طرح سرمایه گذاری مهاجرتی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی اجرا می کند که به دنبال گسترش افق های خود و دریافت پاسپورت دوم هستند.

شرایط ویزای کار آنتیگوا و باربودا عبارتند از:

  • 18 سال یا بیشتر باشد
  • در خارج از آنتیگوا و باربودا مشغول به کار شوید و بتوانید از راه دور کار کنید
  • $50 هزار (دلار) در سال یا بیشتر درآمد داشته باشید
  • سابقه کیفری پاک داشته باشید

برنامه اقامت دیجیتال و مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

شهروندی و مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

این برنامه که شهروندی آنتیگوا و باربودا با سرمایه گذاری نامیده می شود، هدف آن جلب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و ارتقای رشد اقتصادی است. متقاضیان می توانند با مشارکت غیرقابل استرداد به صندوق توسعه ملی، سرمایه گذاری در املاک، ایجاد یک کسب و کار یا مشارکت در صندوق دانشگاه غرب هند، شهروندی دریافت کنند. شما می توانید شهروندی آنتیگوا را به عنوان یک متقاضی مجرد با مبلغ $100000 (دلار) دریافت کنید یا به عنوان یک واحد خانوادگی، به شما امکان می دهد در صورت تمایل با خانواده خود نقل مکان کنید. شهروندی به متقاضیان تجاری فرصت سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور در سراسر جهان را می دهد.

همچنین، به لطف شهروندی و کار در آنتیگوا و باربودا و یا از طریق برنامه سرمایه گذاری، به طور فزاینده ای، تعداد زیادی از سرمایه گذاران در حال خرید ملک در آنتیگوا هستند یا در حال ایجاد دفاتر تجاری در جزیره هستند. در حال حاضر روند اخذ ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا هم رو به افزایش است. مشاورانی که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حضور دارند می توانند به شما در حوزه اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا خدمات کاملی ارائه می دهد.

سوالات مهم در خصوص مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

در این بخش چندین سوال مهم شما برای مهاجرت به آنتیگوا و باربودا را پاسخ داده ایم:

  • آیا می توانم به آنتیگوا مهاجرت کنم؟ بله، اگر دلیل موجهی برای این کار دارید، می توانید به آنتیگوا مهاجرت کنید. مردم معمولا برای کار، فرصت های سرمایه گذاری یا تحصیل به آنتیگوا مهاجرت می کنند.
  • چگونه می توانم ساکن آنتیگوا و باربودا شوم؟ مهاجرانی که قصد دارند شهروند آنتیگوا و باربودا شوند، 2 برنامه اصلی برای انتخاب دارند. برنامه اقامت دائم (معروف به اقامت مالیاتی) و برنامه اقامت دیجیتال
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *