مهاجرت کاری آنتیگوا و باربودا

موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا

موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا

موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا و دانستن نحوه استخدام برای افرادی که می خواهند یک شغل خوب در این جزیره داشته باشند یک قدم مهم است. هر جا که شرکت ها گسترش یابد، شرکای جهانی سازی می توانند کمک کنند درخشان ترین استعدادها را پیدا کنند تا اشتیاق و تخصص جدید را به تیم خود بیاورند. شما می توانید یکی از استعداد های عالی و مناسب برای این شرکت ها باشید. برای مهاجرت از طریق کار و گرفتن ویزای کاری در بسیاری از موارد داشتن دعوت از کارفرما و یک شغل بالقوه الزامی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات تخصصی در حوزه مهاجرت به آنتیگوا و باربودا مشاور و راهنمای شماست. در این مطلب در خصوص موسسات کاریابی و شرایط کار در آنتیگوا و باربودا بیشتر توضیح می دهیم.

اقتصاد و کار در آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا جزایر کوچکی هستند که در منطقه کارائیب و بخشی از گروه جزایر کارائیب قرار دارند. نیمی از تولید ناخالص داخلی کشور توسط گردشگری تامین می شود. این جزیره یک مقصد تفریحی با کیفیت بالا است و مهاجران برای تحصیل در آنتیگوا و باربودا هم برنامه ریزی می کنند.. سفر و گردشگری %44 از اقتصاد را تشکیل می دهد. به دنبال سفر، بخش مالی و بانکداری سرمایه گذاری دومین بخش از سهم اقتصادی (23 ارزش) را تشکیل می دهند. بسیاری از مؤسسات مالی MNC دفاتری در آنتیگوا و باربودا دارند. بانک های بومی و دفاتر سرمایه گذاری نیز حضور دارند. در نهایت، کشاورزی سومین بخش بزرگ اقتصاد است، اما اخیراً به دلیل کمبود آب و نیروی کار در حال کاهش است. این دیدگاه را به سمت تمرکز جمعیت و نرخ اشتغال تغییر می دهد.

این کشور، به طور کلی، تنها 99337 نفر جمعیت دارد. از این جمعیت، اکثریت بین رده 25 تا 54 نفر هستند که اولین جمعیت طبقه کارگر است. در مقابل، نرخ اشتغال در این رده %81 است. بین گروه سنی 15 تا 24 سال بیشترین اشتغال با %31 وجود دارد. اقتصاد توسط بخش گردشگری و به دنبال آن بخش مالی و سرمایه گذاری و کشاورزی اداره می شود. تعداد قابل توجهی صادرات و واردات در داخل و خارج از کشور وجود دارد. اگرچه تولید درصد کمی از اقتصاد را تامین می کند، اما شایان ذکر است که این بخش به دلیل خطوط مونتاژ پیشرفته، الکترونیک و صنایع دستی آن قابل ذکر است.

در جدول زیر شاهد میانگین حقوق ارائه شده به کارمندان در آنتیگوا و باربودا را با توجه به زمینه های مختلف می باشید:

بخشحقوق سالانه تخمینی به دلار آمریکا
بخش تولید4000$ 8000$
بخش مالی5000$ 1000$
هتل ها4000$ 12000$
صنایع2000$ 5000$

استخدام موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا

در هر منطقه ای که یک کسب و کار راه اندازی می کنند، بسیاری از مراحل در فرآیند استخدام و استخدام مشابه به نظر می رسند. با این حال، پیروی از بهترین شیوه ها در یک محیط جدید ضروری است. استخدام کارگران محلی می تواند پاداش های زیادی را برای کسب و کارها به همراه داشته باشد و شما باید از استراتژی های مناسب برای جذب نامزدهای واجد شرایط آگاه باشید.

از کنار هم قرار دادن بسته‌ های مزایا گرفته تا ارائه تخصص در مورد بهترین روش ‌ها برای قراردادهای کاری، موسسات کاریابی می‌ توانند به شما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنید که در یک شرکت کارآمد کار می ‌کنید. خدمات موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا به شما این امکان را می ‌دهد که سریع ‌تر با نامزدهای احتمالی تماس بگیرید، بدون اینکه فرآیند استخدام پیچیده‌ ای جهت کار در آنتیگوا و باربودا داشته باشید.

استخدام موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا

نحوه استخدام کارمندان در موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا

پس از تمام شدن تحصیل و ومدت ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا خود هم می توانید به این موسسات رجوع کنید. وقتی آماده شروع استخدام در آنتیگوا و باربودا هستید، دستیابی به استعدادهای محلی نیاز به استراتژی و اجرای دقیق دارد. مانند هر محیط حرفه ای، شما می خواهید فرآیند را با دانستن نیازهای شرکت خود شروع کنید. شما باید از همان مراحل اولیه آماده تعامل با متقاضیان باشید. یک طرح کلی از آنچه در متقاضیان به دنبال آن هستید بنویسید. مسئولیت‌های روزانه، شایستگی ‌های ترجیحی آن ‌ها و هر اطلاعات دیگری که ممکن است کارفرما برای درک نیازهای شما نیاز داشته باشند، شرح دهید. او نیز باید ارزش ‌هایی را که شرکت دارد مشخص کنید و حسی از فرهنگ کسب ‌و کار و محیط کاری خود ارائه دهید. هنگامی که شرح شغل خود را آماده کردید، بهترین رسانه را برای دستیابی به استعدادهای محلی پیدا کنید.

می ‌توانید موقعیت ‌های آزاد خود را در هیئت ‌های شغلی منطقه ‌ای و از طریق کانال‌ های رسانه ‌های محلی مانند روزنامه ‌ها و رادیو تبلیغ کنید تا اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان به تعداد زیادی نامزد بالقوه دسترسی دارید. درخواست ها را به محض ورود ارزیابی کنید و برنامه ای برای محدود کردن تعداد نامزدهای احتمالی خود ایجاد کنید. فهرستی از سوالات مصاحبه تهیه کنید که به شما در ارزیابی شرایط مصاحبه برای این نقش کمک می کند. سپس، روند مصاحبه را برای متقاضیان برتر خود ادامه دهید. مانند هر محیط استخدام دیگری، مودب بودن و احترام در طول فرآیند استخدام برای جذب افراد مناسب ضروری است. هنگامی که با نامزدهای جدید ملاقات می کنید، زمانی را برای ایجاد یک رابطه اختصاص دهید. قبل از اینکه وارد شرایط تجاری شوید، ابتدا در سطح شخصی با آنها صحبت کنید.

قوانین کار در موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا

هنگامی که بهترین شرکت را برای این موقعیت انتخاب کردید، از رعایت کامل الزامات قانونی اطمینان حاصل کنید. قانون کار تصریح می کند که شما باید قراردادی را امضا کنید که در آن ساعات کار، غرامت، انتظارات، وظایف، مقررات مرخصی و هر گونه اطلاعات قابل اجرا دیگر مشخص شود. شهروندان و افراد غیر ملی ممکن است در آنتیگوا و باربودا کار کنند، اما این کشور تاکید زیادی بر اولویت استخدام کارمندان محلی دارد. برای استخدام یک کارگر بین المللی، یک کارفرما باید ثابت کند که هیچ نامزد محلی با معیارهای موقعیت مطابقت ندارد. کارمندان باید حداقل 14 سال سن داشته باشند و افراد بین 14 تا 18 دارای چندین محدودیت کاری هستند. آنها مجاز به کار در محیط های خاص پرخطر یا در ساعات مدرسه نیستند.

این کشور در مورد نحوه استخدام کارمندان، قوانینی که باید در هنگام استخدام از آنها پیروی کرد و غیره محدودیت ‌هایی ایجاد می‌ کند.

برخی از قوانین کار در آنتیگوا و باربودا عبارتند از:

  • رعایت اخلاق اداری در ساعات کاری
  • تکمیل فرآیند استخدام در مدت 2 ماه
  • داشتن ویزای کار آنتیگوا و باربودا برای مهاجران
  • افراد خوداشتغال آزادند تا اتحادیه های صنفی بی ضرر تشکیل دهند.
  • هرگونه تخلف زیر نظر قوه قضاییه بررسی می شود
  • رزرو برای بانوان حداقل باید رعایت شود.
  • پرداخت حقوق مساوی به همه جنسیت ها.
  • ایمنی محل کار باید همیشه رعایت شود

در نمودار زیر شاهد میزان کارمندان مهاجر در آنتیگوا و باربودا می باشید:

میزان کارمندان مهاجر در آنتیگوا و باربودا

شما باید حداقل 10 روز قبل از تاریخ شروع استخدام قراردادی را به صورت کتبی برای کارمند خود ارائه دهید. هنگام تهیه قرارداد، الزامات قانونی کشور برای ارائه مرخصی استعلاجی، مرخصی مرخصی و سایر مزایا را در نظر بگیرید. کارفرما مسئول حفظ محیط کار ایمن و انجام کلیه اقدامات ممکن برای جلوگیری از حوادث صنعتی یا سایر آسیب های سلامتی کارکنان است. بسته به مسئولیت ‌های جدیدتان، آموزش ممکن است بخشی ضروری از کار شما باشد. اطمینان حاصل کنید که نحوه استفاده از برنامه‌ ها، فرآیندهای فنی یا سایر الزامات را که بخشی جدایی ‌ناپذیر از عملیات روزانه شما خواهد بود را بیاموزید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج مشاوره تخصصی به متقاضیان ارائه می دهد.

سوالات مختلف در باب موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا

در این بخش از مقاله مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار شما در خصوص موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • وب سایت های مربوط به موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا کدام اند؟ Milionsmarker- globalization partners-global employment
  • آیا می توان قبل از مهاجرت به آنتیگوا و باربودا به موسسات کاریابی پیام داد؟ بله می توانید قبل از مهاجرت کاری شرایط را با موسسات کاریابی در آنتیگوا و باربودا بسنجید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *