مهاجرت به کشور آنتیگوا و باربودا

اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج

اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج

برای اخذ اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج باید شرایط زمانی مقرر را رعایت کنید که در این مقاله تلاش کرده ایم به سوالات شما پاسخ دهیم. آنتیگوا و باربودا که یک کشور جزیره ای زیبا و خوش آب و هوا است در حوزه کارائیب قرار گرفته و با سواحل متعدد و مختلف می تواند مقصد گردشگری در قاره امریکا محسوب شود.

در شرق جزیره سنت کیتس و نویس و در شمال آن مونتراست قرار دارد. به دلیل رواج زبان انگلیسی در این جزیره یک موقعیت خوب را برای تحصیل و زندگی ایجاد کرده است. این جزیره تحت سلطه بریتانیا قرار دارد و از برخی از مزایای آن نیز بهره می برد. برای مهاجرت به جزیره آنتیگوا و باربودا می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

ابطال اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج

دلایل اعطای مجوز اقامت در طول دوره مورد نیاز اقامت یکسان نیست. ممکن است زمینه ها تغییر کند. به عنوان مثال، شخصی که بر اساس اشتغال در بخش دولتی یا به عنوان دانشجو مجوز اقامت دریافت کرده است ممکن است در حین اقامت در آنتیگوا و باربودا ازدواج کرده باشد و بر این اساس اجازه اقامت دریافت کرده باشد. یک مجوز اقامت در صورتی باطل می شود که شخصی که مجوز را دریافت کرده باشد به طور دائم از آنتیگوا و باربودا دور شده است، یا سازماندهی یا شرکت در فعالیت های سیاسی خرابکارانه، یا سازماندهی، ایجاد یا ترویج نژادپرستی در آنتیگوا و باربودا دخیل بوده باشد. در درخواست برای اجازه اقامت در آنتیگوا و باربودا، اطلاعاتی را ارائه می دهد.

محکوم به ارتکاب جرم علیه قوانین آنتیگوا و باربودا است، از جمله جرایمی جدی که به طور منطقی تصور می شود ارتکاب هر جرم جدی را در آنتیگوا و باربودا تسهیل می کند. طبق قوانین کشور دیگری به جرمی محکوم می شود که ماهیت آن جرم، به نظر افسر ارشد مهاجرت، ادامه حضور او در آنتیگوا و باربودا را مغایر با منافع عمومی می کند. به طور منطقی اعتقاد بر این است که با یا دریافت عواید حاصل از جنایات زندگی می کند. کابینه او را مقیم نامطلوب آنتیگوا و باربودا می داند. به طور منطقی تصور می‌شود که درگیر فعالیت‌هایی بوده یا بوده است که برای امنیت ملی آنتیگوا و باربودا یا حفظ قوانین عمومی مضر است در صورتی که دیگر زمینه های اعطاء مجوز وجود نداشته باشد، مجوز اقامت نیز می تواند باطل شود.

یکی از راه های اخذ اقامت در این کشور اخذ ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا است. در نمودار زیر شاهد انواع مهاجران در آنتیگوا و باربودا می باشید:

انواع مهاجران در آنتیگوا و باربودا

بررسی اقامت انتیگوا و باربودار از طریق ازدواج

هر شخصی که به طور قانونی و معمولی از طریق کار در آنتیگوا و باربودا برای مدت حداقل 4 سال اقامت داشته باشد یا کمتر از 1 سال با یک شهروند آنتیگوا ازدواج کرده باشد، می تواند برای دریافت مجوز اقامت از اداره مهاجرت درخواست کند. علاوه بر این، شخص نباید به طور غیرقانونی وارد کشور شده باشد، قصد دارد به طور دائم در آنتیگوا و باربودا بماند و به جرمی محکوم نشده باشد.

افسر ارشد مهاجرت پس از تأیید درخواست، گواهی اقامت صادر می کند که به متقاضی موفق حق می دهد برای پذیرش استخدام و هر وابستگانی که در درخواست مجوز اقامت وی ​​ذکر شده و توسط افسر ارشد مهاجرت تایید شده اند، با او اقامت داشته باشد. همچنین ممکن است گواهی متعاقباً برای افزودن یا حذف افراد وابسته یا تغییر شغل تغییر کند. پس از فوت یا طلاق از دارنده اجازه اقامت، حق اقامت بازمانده یا همسر سابق در آنتیگوا و باربودا ممکن است بنا به صلاحدید افسر ارشد مهاجرت لغو شود. اما بازماندگان یا همسر سابق می توانند ظرف مدت 3 ماه پس از هر ابطال، برای اعطای مجوز اقامت به تنهایی درخواست دهند.

مدارک زیر باید همراه با درخواست ارائه شود به شرح زیر است:

  • شواهدی مبنی بر پرداخت هزینه های مقرر
  • گواهی شخصیت پلیس از آنتیگوا و باربودا و مکانی که متقاضی بیش از شش ماه در آن اقامت داشته است
  • گواهی سلامت صادر شده توسط یک پزشک طبق دستور اداره مهاجرت
  • نامه ای از هیئت های قانونی برای نشان دادن اینکه شما در مالیات های لازم مشارکت کرده اید.
  • کپی بیو صفحه گذرنامه متقاضی
  • گواهی تولد و/یا ازدواج
  • هر مدرک دیگری که افسر ارشد مهاجرت برای بررسی درخواست و تصمیم گیری نیاز دارد.

بررسی اقامت انتیگوا و باربودار از طریق ازدواج

تبدیل اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج

اگر دلیل اقامت در آنتیگوا و باربودا یک مجوز موقت برای تحصیل پزشکی در آنتیگوا و باربودا باشد که در مدت زمان معینی که از قبل مشخص شده است تکمیل می شود، بنا به صلاحدید می توان مجوز را برای مدت کوتاه تری اعطا کرد. با این حال، نه بیش از 3 سال. به شخصی که دارای مجوز اقامت مداوم است، می توان اجازه اقامت حداکثر3 سال را در هر بار دریافت کرد. به فردی که دارای مجوز اقامت دانشجویی است، ممکن است اجازه اقامت 1 ساله یا اجازه اقامت برای پوشش زمان باقیمانده برای تحصیل در صورت اطلاع داده شود.

شخصی که مجوز اقامت دانشجویی دریافت کرده است، در صورتی که زمینه های اقامت در طول اقامت در کشور تغییر کرده باشد، مثلا به دلیل ازدواج یا اگر شرایط اقامت 4 ساله را به دست آورده باشد، می تواند برای اجازه اقامت عادی اقدام کند. برای اخذ ویزای کاری آنتیگوا و باربودا هم شرایط خاصی باید وجود داشته باشد. یک مجوز اقامت می تواند به شخصی اعطا شود که به موجب یک اقامت، به طور قانونی به مدت 4 سال بدون وقفه در آنتیگوا و باربودا اقامت داشته باشد.

اجازه اقامت ممکن است به طبقه بندی دیگری از افراد مانند زیر اعطاء شود:

  • دانش آموز پس از یک سال حضور در یک موسسه آموزشی عالی
  • یک فرد مستقل پس از 2 سال اقامت در آنتیگوا و باربودا
  • یک کارمند دولت
  • یک کارآفرین یا سرمایه گذار که 2 سال مجوز کار در آنتیگوا و باربودا گرفته است.
  • فردی پس از 1 سال ازدواج با یک شهروند آنتیگوا و باربودا

می توانید برای اخذ مشاوره تخصصی از مشاوران با تجربه در زمینه مهاجرت با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اقامت در آنتیگوا و باربودا تماس حاصل فرمایید.

سوالات پرتکرار اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج

در انتهای مقاله مفتخریم تا برخی از سوالات شما عزیزان را پاسخ دهیم:

  • مدت اعتبار اجازه اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج چقدر است؟ مجوز اقامت برای 3 سال اعطاء می شود، مگر اینکه مجوز اقامت به طور خاص برای مدت کوتاه تری اعمال شود.
  • آیا متقاضی در صورت ازدواج اجازه ندارد آنتیگوا و باربودا را به مدت 4 سال قبل از درخواست مجوز اقامت ترک کند؟ بین دوره های اقامت مستمر قانونی نباید به طور مداوم کمتر از 6 ماه وقفه وجود داشته باشد. علاوه بر این، هنگام درخواست برای اجازه اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق ازدواج، متقاضی باید مجوز معتبر ارائه دهد.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *