مهاجرت کاری آنتیگوا و باربودا

کار در آنتیگوا و باربودا

کار در آنتیگوا و باربودا

چه تازه شروع به برنامه ریزی کرده اید و چه قبلا برای کار در آنتیگوا و باربودا درخواست داده اید، وقت آن است که گزینه های قانونی را بررسی کنید. اولین قدم برای زندگی جدید و کار در آنتیگوا و باربودا این است که بدانید چگونه می توانید مجوز کار آنتیگوا و باربودا را دریافت کنید. برای کار در آنتیگوا، اگر مقیم دائم یا شهروند آنتیگوا و باربودا نیستید، به مجوز کار نیاز دارید.

یک مجوز کار معتبر به شما این حق را می دهد که به طور قانونی استخدام محلی را بپذیرید. افراد خوداشتغالی که قصد کار از آنتیگوا و باربودا را دارند نیز برای اجازه کار در جزایر باید مجوز کار معتبر دریافت کنند. به محض دریافت مجوز کار، اقامت موقت آنتیگوا و باربودا در نظر گرفته می شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت فارغ از این مقاله، می تواند مشاوره تلفنی ارائه دهد.

کار در آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا کشوری در دریای کارائیب است که در مرز بین اقیانوس اطلس و دریای کارائیب قرار دارد. این جزیره از چندین جزیره تشکیل شده است و قبلا بخشی از امپراتوری بریتانیا بوده است. با گزینه ‌های مقرون ‌به‌ صرفه ‌تر نسبت به برخی از جزایر گران‌ تر دیگر، این مکانی است که دور از مسیر است، اما برای کوله ‌پشتی ‌های جدیدتر به اندازه کافی آشنا است. طوفان ایرما این جزایر را ویران کرد. انتظار نمی رود آنها برای سال های زیادی بهبود یابند زیرا آنها اقتصاد بزرگی ندارند و به دنبال دریافت کمک اندک یا بدون کمک از بقیه جهان هستند. هر کسی که پشتی قوی دارد و جفت دست خوبی دارد باید به آنتیگوا و باربودا سفر کند تا بتواند به بازسازی این کشور آسیب دیده کمک کند.

مهم نیست که چقدر در DIY مهارت دارید، دارایی ‌های کوچک در سراسر جزیره باربودا به ‌ویژه مشتاق هستند که شما را جذب کنند. به یاد داشته باشید که 95٪ از تمام سازه ‌های باربودا ویران شده ‌اند. آنتیگوا و باربودا حیوانات زیادی دارد. خرها هنوز در میان طبقات فقیرتر و کشاورزان رایج هستند. تعدادی سازمان در سراسر کشور برای کمک به الاغ های نیازمند راه اندازی شده اند. اگر عاشق حیوانات هستید، پس از تحصیل در آنتیگوا و باربودا می توانید در پناهگاه حیوانات کار کنید. شما این فرصت را خواهید داشت که از حیوانات آسیب دیده دوباره به زندگی خود پرستاری کنید. برخی از کارهای شما ممکن است شامل کمک به یافتن خانه های خوب برای حیوانات بازپروری شده باشد. برای یافتن موقعیتی در پناهگاه حیوانات در این جزایر، نیازی به یک دامپزشک واجد شرایط یا نیاز به تجربه قبلی در این زمینه ندارید.

بررسی اقتصاد آنتیگوا و باربودا

دانش عملکرد اقتصادی برای یک کشور خاص می تواند در انتخاب کشوری که برای یک ترم تحصیلی در خارج از کشور انتخاب شود بسیار مفید است! برای این کمک، ما اطمینان حاصل کرده‌ایم که از طریق راهنمای اقتصاد آنتیگوا و باربودا، آنچه مستلزم درآمد داخلی و خارجی در اینجا است، به خوبی آگاه باشید. اطلاعات به طور کلی است، اما ممکن است لازم باشد در مورد بررسی های منابع مورد اعتماد بیشتر بخوانید تا درک عمیق تری از عملکرد اقتصادی به دست آورید. آنتیگوا و باربودا با جمعیتی نزدیک به 70000 نفر و اقتصاد کوچک و باز، یکی از کوچکترین و آسیب پذیرترین ایالت های جهان را تشکیل می دهد. در طول 3 دهه گذشته، گردشگری به بخش غالب اقتصاد تبدیل شده است. گردشگری کروز با فرض افزایش سهم بازار گردشگری یک زیربخش به ویژه قوی است. ، بخش گردشگری بیش از %60 تولید ناخالص داخلی را در اختیار دارد.

سایر بخش های اصلی اقتصادی شامل ساخت و ساز، فعالیت های تجاری، کشاورزی، حمل و نقل و ارتباطات است. در حال حاضر هیچ بهره برداری تجاری از منابع شیلات داخلی در کشور وجود ندارد، با این حال، برداشت سنتی تفریحی یا معیشتی برخی از گونه های آب شیرین و مصب وجود دارد. تولید صید با حدود 3000 تن بین سال ‌های 2005 و 2016 کاملاً ثابت بوده است و سال 2012 تولید فوق‌العاده 5700 تنی را نشان می‌دهد که دلیل آن صید بیشتر ماهی صخره‌ای و افزایش بسیار زیاد برداشت ملکه حلزون است زیرا تلاش ماهیگیری در ماهیگیری غواصی تغییر یافته است. خرچنگ خاردار کارائیب به حلزون ملکه به دلیل کاهش تقاضا برای خرچنگ به دلیل کاهش گردشگری.

کلیات ویزای کار توسط کارفرما آنتیگوا و باربودا

پس از بررسی الزامات فعلی و دریافت اطلاعات به روز در مورد مجوزهای کار برای شهروندان کشور خود، می توانید با برنامه پیش بروید. همچنین می توانید ویزای تحصیلی آنتیگوا بربودا را به ویزای کاری تغییر دهید. در حالی که فرآیند ممکن است بسته به شرایط خاص شما متفاوت باشد، می توانید چند مرحله کلی را برای دریافت ویزای کار برای کارمند خود دنبال کنید:

  • با کاندیداهای محلی مصاحبه کنید و مدرکی ارائه دهید که چرا استخدام یک کارمند غیر ملی ضروری است.
  • برای شناسایی الزامات خاص برای کارمند خود با سفارت یا دفتر کنسولگری خود تماس بگیرید.
  • مدارک لازم را دریافت و ارسال کنید.
  • هزینه درخواست ویزا را بپردازید که بسته به نوع موقعیتی که کارمند شما دارد متفاوت است.
  • منتظر دریافت تاییدیه درخواست خود باشید.
  • پس از مجوز، ویزای کار کارمند شما معمولا به مدت یک سال معتبر خواهد بود.

با توجه به اولویت بالا برای استخدام نامزدهای محلی در آنتیگوا و باربودا، ممکن است توصیه شود که روی استخدام در داخل کشور تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از تصمیم گیری برای وارد کردن یک غیر ملی، تحقیقات دقیقی در مورد الزامات فعلی در کشور انجام داده اید. بسته به الزامات و محدودیت های قانونی خود، ممکن است بخواهید مسیر شهروندی کشور را از طریق سرمایه گذاری در نظر بگیرید. اگر قصد اقامت طولانی مدت در کشور را دارید، اقامت و شهروندی ممکن است مزایای ارزشمندی را برای عملیات شما ارائه دهد.

شرایط دریافت ویزای کار در آنتیگوا و باربودا

گرفتن ویزای کار برای کارگران بین المللی در آنتیگوا و باربودا می تواند چالش برانگیز باشد، و مهم است که بدانید قبل از شروع فرآیند چه انتظاری دارید. شما احتمالا بسیاری از نامزدهای محلی را برای پر کردن موقعیت‌های شغلی در شرکت خود استخدام خواهید کرد، اما ممکن است برای انجام برخی مسئولیت‌ ها نیاز به جذب افراد غیر ملی داشته باشید.

ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

الزامات کارمندان برای مجوز کار یا ویزا بسته به کشور شهروندی آنها متفاوت است. شهروندان برخی از کشورها از شرایط ویزا برای ورود به آنتیگوا و باربودا معاف هستند و می توانند تا 6 ماه برای انجام امور تجاری در آنجا بمانند. به شهروندان برخی از کشورها نیز ممکن است در بدو ورود ویزا داده شود. در اکتبر 2020، دولت به طور موقت صدور مجوز کار برای متقاضیان غیر ملی را به حالت تعلیق درآورد، اما از سال 2023 مجدد شرایط به حالت عادی بازگشت.

شرایط دریافت ویزای کار در آنتیگوا و باربودا

شرایط لازم برای دریافت ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

برای دریافت ویزای کار، شما باید فایل های مورد نیاز را از طرف آنها ارسال کنید و مدارکی از جمله:

  • اسکن پاسپورت
  • توصیه نامه ای از کارفرم برای کارمند
  • تایید سکونت
  • سوابق ترخیص پلیس از کشور تابعیت کارمند شما
  • صورت‌ حساب‌ های بانکی یا سایر مدارک دال بر توانایی کارمند برای تأمین مالی خود
  • اسنادی که صلاحیت کارمند را برای این موقعیت ثابت می کند

همچنین باید قبل از درخواست مجوز کار برای یک کارمند غیر ملی، موقعیت های باز شرکت خود را برای حداقل پنج روز متوالی تبلیغ کنید. دولت یک سیاست بلندمدت برای اولویت استخدام اتباع دارد، بنابراین باید ثابت کنید که هیچ نامزد واجد شرایطی در منطقه وجود ندارد.

فرصت های اشتغال زایی در آنتیگوا و باربودا

این جزیره فرصت هایی را برای جویندگان کار در زمینه گردشگری، خدمات مالی و تولید فراهم می کند. مشاغل در بخش مالی در عرضه خوبی هستند. در واقع، اگر تخصص شما مالی یا حسابداری است، کار و زندگی در آنتیگوا می تواند سودمند باشد. آنتیگوا محل استقرار موسسات مالی بزرگ جهانی از جمله بانک سلطنتی کانادا (RBC)، بارکلیز، بانک اسکوشیا و بانک آمریکا (بانک آنتیگوا) است.

بخش خدمات مالی نیز توسط PriceWaterhouseCoopers به ​​خوبی معرفی شده است. علاوه بر شرکت‌ های مالی فوق، جویندگان کار می‌ توانند فرصت‌ هایی را در شرکت‌ هایی پیدا کنند که بر تولید ملحفه و قطعات الکترونیکی تمرکز دارند. خطوط هوایی بزرگ خارج از آنتیگوا نیز فعالیت می کنند، از جمله ویرجین آتلانتیک، بریتیش ایرویز، یو اس ایرویز، دلتا ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز، امریکن ایرلاین، خطوط هوایی کارائیب و ایر کانادا.

در شکل زیر به سایر مشاغل و فرصت هایی که در آنتیگوا و باربودا وجود دارد، اشاره شده است:

سایر مشاغل و فرصت هایی در آنتیگوا و باربودا

نکات مرتبط با مصاحبه کار در آنتیگوا و باربودا

درک اولیه زبان بدن در مصاحبه ها مفید است طبیعتاً این فرصت ها ایده کار و زندگی در آنتیگوا را برای بسیاری از جویندگان کار تبدیل به یک رویا می کند. بنابراین، اگر کار و زندگی در آنتیگوا نیز هدف شماست، می ‌خواهید یک رزومه با فرمت مناسب تهیه کنید و مهارت ‌های مناسب مصاحبه را بیاموزید. در این آماده سازی، درک اولیه زبان بدن نیز گنجانده شده است. از این گذشته، کارفرمایان می توانند با حرکات و عبارات خود کمی در مورد برداشت خود از شما آشکار کنند. در نتیجه، می توانید برخی از نشانه های کلیدی را در مصاحبه انتخاب کنید.

به عنوان مثال، نشانه ‌هایی که نشان می‌ دهد مصاحبه‌کننده از پاسخ‌ های شما راضی است یا از مصاحبه راحت است، می‌تواند با سطح آرامش او آشکار شود. آیا او برای مدتی ارتباط چشمی برقرار می کند؟ یا اینکه حواسش پرت به نظر می رسد؟ نشانه ‌های منفی می‌ تواند شامل خاراندن پشت سر، بینی یا چشم‌ ها، خم شدن یا نگاه کردن به آن باشد. در هنگام مصاحبه، بهتر است که رزومه ای تهیه کنید که به طور مشخص با شرایط شغلی مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. کوتاهی نکته کلیدی است مهارت ها و تجربه خود را برجسته کنید، نامه ای بنویسید یا به سوالات مصاحبه پاسخ دهید.

درآمد شاغلان در آنتیگوا و باربودا

فردی که در آنتیگوا و باربودا کار می کند به طور معمول حدود 4510XCD (دلار کارائیب) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد و از XCD1140 (دلار کارائیب) در ماه متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق XCD4870 (دلار کارائیب) در ماه است، به این معنی که نیمی از جمعیت کمتر از XCD4870 (دلار کارائیب) درآمد دارند.

در حالی که نیمی دیگر بیش از XCD4870 (دلار کارائیب) درآمد دارند. 25% از جمعیت کمتر از XCD2710 (دلار کارائیب) درآمد دارند. در حالی که 75 نفر از آنها بیش از XCD2710 (دلار کارائیب) درآمد دارند. همچنین 75% از جمعیت کمتر از XCD13500 (دلار کارائیب) درآمد دارند. اگرچه جنسیت نباید بر میزان دستمزد تأثیری داشته باشد، اما در واقع تأثیری دارد و کارمندان مرد در آنتیگوا و باربودا 19% بیشتر از همتایان زن خود در همه بخش ها درآمد دارند. برای اینکه بیشتر پیرامون زندگی و اقامت در آنتیگوا و باربودا اطلاعات کسب نمایید، می توانید با کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در باب کار در آنتیگوا و باربودا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب کار در آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • شرایط دریافت ویزای کار در آنتیگوا و باربودا چیست؟ گرفتن ویزای کار برای کارگران بین المللی در آنتیگوا و باربودا می تواند چالش برانگیز باشد، و مهم است که بدانید قبل از شروع فرآیند چه انتظاری دارید. شما احتمالا بسیاری از نامزدهای محلی را برای پر کردن موقعیت‌های شغلی در شرکت خود استخدام خواهید کرد، اما ممکن است برای انجام برخی مسئولیت‌ ها نیاز به جذب افراد غیر ملی داشته باشید.
  • درآمد شاغلان در آنتیگوا و باربودا چقدر است؟ فردی که در آنتیگوا و باربودا کار می کند به طور معمول حدود 4510XCD (دلار کارائیب) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد و از XCD1140 (دلار کارائیب) در ماه متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق XCD4870 (دلار کارائیب) در ماه است، به این معنی که نیمی از جمعیت کمتر از XCD4870 (دلار کارائیب) درآمد دارند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *