مهاجرت تحصیلی آنتیگوا و باربودا

ویزای تحصیلی در آنتیگوا و باربودا

ویزای تحصیلی در آنتیگوا و باربودا

ویزای تحصیلی در آنتیگوا و باربودا به یک تبعه خارجی امکان مهاجرت موقت به آنتیگوا و باربودا را برای گذراندن دوره تحصیلی در این کشور می دهد. تحصیل در آنتیگوا و باربودا یک گزینه محبوب برای دانشجویان کارشناسی در سراسر جهان است. آنتیگوا و باربودا با انبوهی از مؤسسات آموزشی، سابقه ای طولانی از تعالی در یادگیری ارائه می دهد. مهاجرت به آنتیگوا و باربودا در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است که بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی است که می توان در این کشور به دست آورد. ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و هر وابستگان نیاز دارند دوره خود را تکمیل کنند (به صورت محدود) در آنتیگوا و باربودا زندگی و کار کنند.

معیارهای زیر باید رعایت شود تا شما بتوانید ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا را دریافت کنید:

  • نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.
  • نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.
  • باید نشان داده شود که شهریه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود.
  • باید در پایان دوره تحصیلی داوطلب بازگشت به کشور خود باشد.

در ادامه این مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به جوانب دیگر ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا می پردازد و ضمنا آمادگی خود را برای ارتباط مستقیم با شما اعلام می نماید.

درباره آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا یک کشور مشترک المنافع است که مستقل است و از دو جزیره به نام‌های آنتیگوا و باربودا و چند جزیره کوچک دیگر تشکیل شده است. این کشور در جایی قرار دارد که اقیانوس اطلس و کارائیب به هم می رسند و دارای سواحل، جنگل های بارانی و استراحتگاه های ساحلی زیادی است. این شهر به‌ خاطر بندر انگلیسی‌، که یک باشگاه قایق ‌رانی دارد، معروف است. این همچنین محل اسکله تاریخی نلسون است. پایتخت سنت جان یک موزه ملی نیز دارد که مصنوعات زیادی را به نمایش می گذارد. دانشجویان برای تحصیل در دانشکده‌ های پزشکی آن هجوم می ‌آورند، مدارسی که به دلیل استاندارد بالای تحصیلی خود شناخته شده‌ اند. انگلیسی زبان رسمی است که در کشور آنتیگوا و باربودا صحبت می شود. اسپانیایی نیز توسط حدود 10000 نفر صحبت می شود. لهجه مردم در هر جزیره با یکدیگر متفاوت است.

واحد پول رسمی آنتیگوا و باربودا دلار کارائیب شرقی است که به اختصار EC$ یا XCD خوانده می شود. 1 XCD برابر با 0.37$ (دلار) است. اطلاع از هزینه های زندگی در آنتیگوا و باربودا برای دانشجویان لازم است. از نظر جغرافیایی، این جزیره از مساحت 280 کیلومتر مربع تشکیل شده است. بیشتر از دشت ساخته شده است، اما در منطقه غرب، کوه های آتشفشانی به نام کوه اوباما وجود دارد. در آنتیگوا و باربودا، مسیحیت دین اصلی است و %77 از مردم به این دین تعلق دارند. مسلمانانی از فرقه های بهایی و رستافاری نیز در آنجا تمرین می کنند.  از نظر سیاسی، آنتیگوا و باربودا دارای یک سلطنت دموکراتیک نماینده پارلمانی واحد است که پادشاه یا ملکه رئیس دولت است. آنها یک فرماندار کل را به عنوان نماینده ملت منصوب می کنند. آنها همچنین یک نخست وزیر را به عنوان رئیس دولت انتخاب می کنند. نخست وزیر در انتصاب وزرا به فرماندار کل مشاوره می دهد.

شرایط کار برای دارندگان ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا

در آنتیگوا و باربودا، حین حضور در یک موسسه آموزشی در آنتیگوا و باربودا، شما نمی توانید در حالی که دارای مجوز دانشجویی هستید، در مشاغل سودمند یا بدون مزد شرکت کنید. با این حال، دانشجو ممکن است در مشاغل بدون حقوقی که در ارتباط با تحصیل خود انجام می شود، مشغول شود. اگر شغل مورد نظر یک دوره کارآموزی برای بیش از سه ماه باشد و جزء ضروری و جدایی ناپذیر دوره تحصیلی شما باشد یا اگر شغل مورد نظر مربوط به یک برنامه تحقیقاتی یا آموزشی تایید شده باشد، مجوز کار مورد نیاز است. یک بازدیدکننده با حسن نیت که به منظور تعطیلات به آنتیگوا و باربودا آمده است، اجازه ندارد وضعیت خود را به دانشجو بودن تغییر دهد. درخواست مجوز دانشجویی باید قبل از ورود غیرمهاجر به آنتیگوا و باربودا تأیید شود.

مجوزهای لازم جهت تحصیل در آنتیگوا و باربودا

قبل از اشاره به مدار لازم باید گفت که، هنگام درخواست مجوز دانشجویی، ممکن است مجبور شوید اطلاعات دیگری نیز ارائه دهید. اگر شما والدین دانش آموز درخواستی نیستید، باید حکم حضانت را از دادگاه خانواده کشور صادر کننده گذرنامه کودک ارائه دهید، که به همراه نامبرده مراقبت انحصاری، کنترل و حضانت صغیر و اجازه باقی ماندن فرد خردسال در آنتیگوا و باربودا (مدت زمانی باید در دستور مشخص شود.

در لیست زیر مدارکی که برای تحصیل آنتیگوا و باربودا، مورد نیاز می باشد، اشاره شده است:

  • فرم درخواست ویزای دانشجویی
  • نامه پذیرش از وزارت آموزش و پرورش
  • گذرنامه متقاضی
  • نامه پذیرش از موسسه آموزشی
  • شناسنامه
  • اثبات حمایت مالی
  • گواهی سلامت
  • هزینه زندگی دانشجویی در آنتیگوا و باربودا

هزینه کل زندگی در آنتیگوا و باربودا برای یک نفر با مصرف متوسط ​​یک ماهه 1500$ (دلار) بدون هزینه اجاره خواهد بود. کشور جزیره ای آنتیگوا و باربودا بیشتر به خاطر آفتاب، آب شفاف ساحلی و مهمانی های شناخته شده است. طبق شاخص های آن، هزینه غذا در آنتیگوا و باربودا نسبتا ارزان است. در بریج ‌تاون، پایتخت آنتیگوا و باربودا، گران ‌ترین اقلام بازار عبارتند از یک گالن شیر 11.5$ (دلار). قیمت مسکن بسته به اینکه مکان در مرکز شهر یا نزدیک آن باشد متفاوت است. اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 500$ (دلار) در ماه یا 1000$ (دلار) برای یک آپارتمان 3 خوابه هزینه دارد. در خارج از مرکز شهر، قیمت ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد و به ترتیب برای آپارتمان های یک و 3 خوابه به 400$ (دلار) و 800$ (دلار) می رسد.

مجوزهای لازم جهت تحصیل در آنتیگوا و باربودا

دلایل اخذ ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا

طرح‌ های آموزشی ایجاد شده در این کشور در سال‌ های گذشته، همکاری بین ‌المللی دانشگاه و تبادل علمی را برای جذب دانشجویان و کارکنان لیسانس از سراسر جهان تشویق می ‌کند. این سیاست ها همچنین تحرک دانشجویان، فارغ التحصیلان و کارکنان آموزش عالی را تسهیل می کند. موسسات تخصصی به آماده سازی دانشجویان برای مشاغل آینده خود کمک می کنند و مهمتر از همه، دسترسی جهانی گسترده به آموزش عالی با کیفیت بالا را ارائه می دهند. از سوی دیگر تحصیل در این کشور امکان تحصیل در سراسر جهان، به عنوان مثال در استرالیا، آسیا، اروپا یا آمریکای شمالی، فرصت هایی را برای دیدن بیشتر جهان باز می کند. نه فقط به این دلیل که فرصت سفر دارید، بلکه به این دلیل که رفتن به خارج از کشور برای دنبال کردن یک ترم در یک دانشگاه دیگر به طور فزاینده ای آسان تر می شود.

شرایط دکترا برای دارندگان ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا

بسته به دانشگاه ممکن است شرایط متقاوتی وجود داشته باشد. دانش آموزان ملزم به انجام تحقیقات خود در یک موضوع انتخابی هستند. با کمک یک سرپرست، دانش و مهارت های تحلیلی را در یک زمینه خاص یا چند رشته ای توسعه می دهید و تحقیقات مستقلی را انجام می دهید. طول مدت مدرک دکترا در هر کشور و موسسه متفاوت است. گاهی اوقات تحقیقات خود شما با کار برای بخش مانند برگزاری سمینارها یا تدریس گروهی کوچک همراه است. دانشجویان دکترا ملزم به تحصیل در محوطه دانشگاه تحت نظارت دقیق هستند، اما دانشگاه هایی وجود دارند که دانشجویانی را می پذیرند که در مقطع دکتری آموزش از راه دور پاره وقت ثبت نام می کنند. تحصیل در پردیس همچنین می تواند تمام وقت و همچنین پاره وقت باشد، در این صورت نوع پاره وقت معمولا 2 برابر دوره تحصیلی تمام وقت است.

زندگی در حین تحصیل در آنتیگوا و باربودا

تاکید بر آموزش در آنتیگوا با نرخ سواد بالا و بسیاری از مدارس دولتی وجود دارد. آنتیگوا میزبان بهترین مدرسه بین‌المللی لیسانس در منطقه است، آکادمی جزیره، که عضو NAIS (انجمن ملی مدارس مستقل) است، گروهی که بهترین ‌ها را در آموزش مدارس خصوصی با کیفیت با 1400 عضو در سراسر جهان معرفی می ‌کند. جهان آکادمی جزیره دارای بیش از 200 دانشجو از جمله بیش از 15 ملیت و یک کادر آموزشی بین المللی بسیار ماهر است. مدرسه بین ‌المللی CCSET دیپلم دبیرستان کانادا را ارائه می ‌دهد و همچنین تعدادی دیگر از مدارس ابتدایی یا ثانیه خصوصی وجود دارد که از برنامه درسی دولتی پیروی می‌ کنند. آنتیگوا در حال حاضر دارای 2 دانشکده پزشکی است، دانشگاه آمریکایی آنتیگوا و دانشگاه علوم بهداشت آنتیگوا همچنین یک کالج دولتی در آنتیگوا و همچنین موسسه فناوری اطلاعات آنتیگوا و باربودا وجود دارد.

دانشگاه هند غربی در آنتیگوا شعبه ای برای ادامه تحصیل دانشجویان دارد. آنتیگوا با در نظر گرفتن عوامل کلیدی مانند امنیت عمومی، آب و هوا، فعالیت های خارج از منزل، دسترسی به دنیای گسترده تر، و کیفیت آموزش، محیطی فوق العاده را برای پرورش کودکان خردسال ارائه می دهد. جای تعجب نیست که آنتیگوا خانه ترکیبی از سیاستمداران مشهور بین المللی، سرگرمی ها و طراحان مد است. جزایر آنتیگوا و باربودا یک مقصد برتر غربی برای سفرهای تفریحی و یک مدینه فاضله برای کسانی است که به دنبال کشوری امن و پایدار هستند. خانواده ‌های آرام و در عین حال پیچیده می ‌توانند از آموزش در سطح جهانی در میان فرهنگ ‌های موزاییکی برخوردار شوند و سبک زندگی در هر سنی ایده‌ آل است. زبان رسمی انگلیسی است، اگرچه اسپانیایی به طور گسترده صحبت می شود، و زبان های دیگری مانند ایتالیایی و فرانسوی اغلب شنیده می شود.

امکان ادامه اقامت پس از تحصیل از طریق اخذ ویزای کار در آنتیگوا و باربودا و یا ازدواج و سرمایه گذاری امکان پذیر است. در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش تحصیلی در آنتیگوا و باربودا می باشید:

نرخ پذیرشسال
45%2021
%412022
40%2023

در مورد نحوه اقامت در آنتیگوا و باربودا و سایر مسائل مرتبط با اقامت در زمان تحصیل، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • مدارکی که برای تحصیل آنتیگوا و باربودا مورد نیاز است، چیست؟ فرم درخواست ویزای دانشجویی، نامه پذیرش از وزارت آموزش و پرورش، گذرنامه متقاضی، نامه پذیرش از موسسه آموزشی، شناسنامه، اثبات حمایت مالی، گواهی سلامت، هزینه زندگی دانشجویی در آنتیگوا و باربودا
  • دلایل اخذ ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا چیست؟ طرح‌ های آموزشی ایجاد شده در این کشور در سال‌ های گذشته، همکاری بین ‌المللی دانشگاه و تبادل علمی را برای جذب دانشجویان و کارکنان لیسانس از سراسر جهان تشویق می ‌کند. این سیاست ها همچنین تحرک دانشجویان، فارغ التحصیلان و کارکنان آموزش عالی را تسهیل می کند. موسسات تخصصی به آماده سازی دانشجویان برای مشاغل آینده خود کمک می کنند و مهمتر از همه، دسترسی جهانی گسترده به آموزش عالی با کیفیت بالا را ارائه می دهند. از سوی دیگر تحصیل در این کوشر امکان تحصیل در سراسر جهان، به عنوان مثال در استرالیا، آسیا، اروپا یا آمریکای شمالی، فرصت هایی را برای دیدن بیشتر جهان باز می کند. نه فقط به این دلیل که فرصت سفر دارید، بلکه به این دلیل که رفتن به خارج از کشور برای دنبال کردن یک ترم در یک دانشگاه دیگر به طور فزاینده ای آسان تر می شود.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *