مهاجرت تحصیلی آنتیگوا و باربودا

اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا

اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا

دانشجویانی که قصد قرارگیری در جمع متقاضیان اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا را دارند، ابتدا باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا فقط توسط اداره مهاجرت آنتیگوا و باربودا صادر می شود. مرحله اولیه این است که فرم درخواست را حداقل 3 ماه قبل از تاریخ شروع دوره پر کنید تا از تاخیر یا عجله لحظه آخری جلوگیری کنید و سپس آن را از طریق کنسولگری منطقه خود به اداره مهاجرت ارسال کنید.

در بحث مالی، در صورت بودجه بندی فشرده دانشجویان می‌توانند هر ماه حدود 1500$ (دلار) بپردازند. با این حال، شهریه نسبتاً پایین است. علاوه بر این، فرصت های تامین مالی در دسترس است و برخی از موسسات حتی هزینه های زندگی را نیز تامین می کنند، مانند دانشگاه آنتیگوا و باربودا. متخصصان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمایی شما برای جمع آوری همه مدارک و یا اخذ ویزای کاری آنتیگوا و باربودا هستند.

جذابیت زندگی برای متقاضیان اعزام به آنتیگو و باربودا

از اطراف خود فرار کنید و از آنتیگوا و باربودا دیدن کنید، جایی که خورشید، دریا و فضای بسیار مورد نیاز را داریم. خط ساحلی این کشور تقریباً به طور انحصاری توسط دریای کارائیب شسته می ‌شود و نود و پنج مایل خط ساحلی فوق‌ العاده در آغوش گرفته است. خواهرش باربودا، توسط صخره‌ های محافظ احاطه شده است و دارای یک تالاب عظیم و پناهگاه پرندگان فریگیت است. این جزایر بیشتر به خاطر مردم محلی دوستانه و خوش‌آمد، سواحل شنی صورتی و سفید، آب ‌های شفاف و رضایت‌ بخش‌ ترین و لذت ‌بخش‌ ترین آب و هوای جهان شناخته می ‌شوند. بقایای نیروی دریایی قدرتمند بریتانیا که زمانی بر سر کشور نگهبانی می‌دادند.

مسافرانی که کمتر از یک سال فرصت دارند در آنتیگوا و باربودا بگذرانند، ممکن است در تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از 365 سواحل آن به بهترین وجه با سلیقه آنها مطابقت دارد، مشکل داشته باشند. شرایط کار در آنتیگوا و باربودا نیز مناسب است.خلیج دیکنسون بهترین چتربازی را ارائه می‌کند، در حالی که موج‌ سواری‌ ها عاشق چالش آب ‌های خشن اقیانوس اطلس در امتداد خلیج نیمه ماه هستند که شما را برای کلاس ‌ها یتان سرحال نگه می‌ دارد. تورهای سافاری زیادی وجود دارد که بازدیدکنندگان را از میان دهکده های کوچک و جنگل های بارانی سرسبز می برد و بهترین راه برای تور آنتیگوا در خشکی است.

معرفی آنتیگوا و باربودا برای متقاضیان اعزام دانشجویی

آنتیگوا و باربودا یک کشور انگلیسی زبان است که در آن مردم به زبان انگلیسی با لهجه منحصر به فرد خود باربادوس صحبت می کنند. ناراحت نباش! اگر انگلیسی بلد باشید، می توانید بفهمید که آنها چه می گویند، و آنها هم می فهمند که شما چه می گویید. در بحث پیشرفت فرهنگی و تکنولوژی باید گفت آنتیگوا با عصر الکترونیک و تکنولوژی سازگار شده است. علاوه بر کارخانه های داروسازی و کارخانه های دباغی چرم، کارخانه های الکترونیک بیشتری نیز وجود دارد. اگر در این کشور تحصیل کنید، یک اهرم سرمایه گذاری در این صنایع دریافت خواهید کرد. شما می توانید برای ساخت محصولات خود نیروی کار با کیفیت بالا و مقرون به صرفه دریافت کنید. اینها بهترین صنایع برای سرمایه گذاری در آینده هستند. تمام معادن، تولید نفت و بازارهای دام تقریباً قابل دوام هستند.

اکثر دانشگاه‌های آنتیگوا و باربودا از برنامه درسی مستقر در ایالات متحده پیروی می‌کنند که به شما اطمینان می‌دهد که بهترین‌ها را در آنجا مطالعه می‌کنید. همچنین، از آنجایی که آنتیگوا و باربودا یک کشور کارائیب است، فرصت های زیادی برای انجام دوره های کارآموزی در کشورهای سراسر کارائیب و همچنین در ایالات متحده آمریکا، کانادا و سایر کشورها به دست می آورید که دنیایی از فرصت های جهانی را باز می کند. دانشجویانی که به دنبال تحصیل در آنتیگوا و باربودا هستند و به دنبال مدرک دکترا هستند. بورسیه تحصیلی، بورسیه های کارشناسی ارشد یا بورسیه های کارشناسی برای تأمین مالی تحصیلات خود در خارج از کشور اکنون می توانند در باربودا پیدا کنند.

معرفی آنتیگوا و باربودا برای متقاضیان اعزام دانشجویی

بورسیه برای متقاضیان اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا

لیست بی پایانی از بورسیه های تحصیلی آنتیگوا و باربودا برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد و دانشجویان بین المللی P.hD وجود دارد. این به امکان موفقیت در تحصیل می رسد. چراکه دانشگاه ‌ها و برخی موسسات آنتیگوا و باربودا مجموعه ‌ای از بورس تحصیلی را در قالب فرصت‌ ها، کمک هزینه‌ های تحصیلی، داوطلبان، کمک هزینه ‌ها و جوایز برای دانشجویان خارجی، دانشجویان ملی و شهروندان آنتیگوا و باربودا فراهم می ‌کنند تا از طریق حمایت مالی مناسب به آنها کمک کنند تا به رویای تحصیلی خود برسند. یک پرسش متداول این است که چگونه برای بورسیه اقدام کنیم؟ شما می توانید با درخواست مستقیم به دانشگاه مورد نظر خود از طریق وب سایت آن برای بورسیه و ویزای تحصیلی در آنتیگوا و باربودا درخواست دهید.

مدارکی که شما برای قرارگرفتن در موقعیت درخواست بورسیه نیاز دارید، در جدول زیر اشاره شده است:

مدارکمراحل
گواهی آموزش متوسطه کارائیب1
آزمون تعیین سطح کارائیب2
زبان انگلیسی مورد نیاز برای افراد غیر بومی که نمرات آزمون باید مستقیماً از آژانس آزمون به JMU ارسال شود. کپی دانشجو پذیرفته نخواهد شد.3
حداقل نمره آیلتس 6.5 است. حداقل امتیاز GTEC CBT 1210 و حداقل نمره آزمون انگلیسی Duolingo 1054
داشتن مدرک کاردانی یا کارشناسی آمریکایی از یک موسسه معتبر واقع در کشوری که زبان مادری آن انگلیسی است.5

این فرصت هم وجود دارد که برای متقاضیانی که تسلط لازم به زبان انگلیسی را ندارند اما سایر شرایط آکادمیک را دارند، دانشجو می تواند برای برنامه سال بین المللی در مرکز مطالعات بین المللی دانشگاه جیمز مدیسون درخواست دهد

فرآیند پذیرش دانشجو در آنتیگوا و باربودا

باید مدارک تحصیلی خود را به دانشگاهی که درخواست می دهید نشان دهید. برخی از دانشگاه‌ ها نیاز دارند که نسخه ‌های اسکن رنگی برگه ‌های علامت اصلی را به صورت آنلاین ارسال کنید. برخی دیگر نیاز به مدارک دانشگاهی در قالب خاصی دارند که به عنوان رونوشت تحصیلی شناخته می شود. این باید توسط مدرسه یا کالجی که تحصیل کرده اید انجام شود. مسئول مدرسه یا کالج رونوشت تحصیلی شما را آماده کرده و به دانشگاهی که درخواست می کنید ارسال می کند. شما باید فرم پذیرش کامل را ارسال کنید. همچنین باید هزینه پذیرش را از طریق تراکنش بانکی آنلاین پرداخت کنید. بررسی از هزینه زندگی در آنتیگوا و باربودا هم حاوز اهمیت است.

علاوه بر همه اینها، باید مدرک یا فتوکپی پاسپورت خود را ارائه دهید. اعتبار پاسپورت باید بیش از 6 ماه باشد. در صورت لزوم به دو توصیه نامه از اساتید دبیرستان یا کالج خود نیاز دارید. آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شما باید ثبات مالی خود را به مقامات عالی کالج در آنتیگوا و باربودا ثابت کنید. برای این کار درست مانند فرآیند درخواست ویزا، باید صورت های مالی شش ماه گذشته را ارسال کنید. این اظهارات باید نشان دهد که شما در زمان اقامت در آنتیگوا و باربودا پولی برای پوشش هزینه تحصیل و غذا دارید. همچنین باید صفحه شناسایی دفترچه عابر بانک خود را ضمیمه کنید. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا مشکلات شما در زمینه اقامت در آنتیگوا و باربودا را حل نمایند.

پرتکرارترین سوالات اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا

در بخش پایانی مفتخر به پاسخ گویی سوالات پرتکرار شما در باب مقاله اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • مدارک لازم جهت اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا شامل چه مواردی می باشد؟ ارائه نامه پذیرش رسمی، مدارک تحصیلی، گذرنامه، 2 توصیه نامه از اساتید و پرداخت هزینه تحصیل
  • شرایط اخذ بورسیه در خصوص اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا به چه صورت می باشد؟ ارائه گواهی آموزشی متوسطه کارائیب، آزمون تعیین سطح و داشتن مدارک کاردانی یا کارشناسی آمریکایی از یک موسسه معتبر
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *