مهاجرت تحصیلی آنتیگوا و باربودا

تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا

تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا

تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا یکی از رشته های پرطرفدار برای متقاضیان جویای رشته های پزشکی و پیراپزشکی می باشد. سپس فارغ التحصیلان یک دوره کارآموزی 6 ماهه را انجام می دهند که توسط هیئت داروسازی ترینیداد و توباگو، که نهاد نظارتی و مرجع صدور مجوز است، تصریح شده است. آموزش افراد برای تبدیل شدن به داروساز در آنتیگوا و باربودا حیاتی است اگر بخواهند به ارائه سطح خدماتی که با تعداد پرسنل لازم برای ارائه موثر و کارآمد خدمات در این محیط مراقبت بهداشتی همیشه در حال تغییر نیاز است، ادامه دهند. در نتیجه دانشکده داروسازی احیا شد و کلاس ‌های خود را در فوریه 2017 در مقطع کاردانی آغاز کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با خدمات تخصصی از سوی مشاوران معتبر برای مهاجرت به آنتیگوا و باربودا همراه شماست.

دروس تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا

برنامه درسی شامل موارد زیر است: یک برنامه یکپارچه از علوم پایه پزشکی آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی، سلامت جامعه، میکروبیولوژی، آسیب شناسی و ایمونولوژی با استفاده از تکنیک های یادگیری مبتنی بر مشکل. علوم دارویی داروسازی، بیوداروسازی، شیمی دارویی، شیمی دارویی، فارماکولوژی و فارماکوکینتیک. عمل داروسازی و داروسازی بالینی درمان کاربردی با یادگیری مبتنی بر مشکل، طب مکمل یا جایگزین، داروهای بدون نسخه، نسخه نویسی، قوانین و اخلاق داروسازی، ارزیابی اطلاعات دارویی و ادبیات، مهارت های مشاوره بیمار، کارآموزی در داروخانه، و مدیریت داروخانه. آمار زیستی و روش تحقیق، و مهارت های ارتباطی هم از دیگر دروس هستند.

دروس انتخابی شامل موارد زیر است:

  • اقتصاد فارماکولوژی
  • مدیریت عمل داروسازی جامعه
  • مدیریت عمل داروسازی سازمانی
  • سم شناسی بالینی
  • پروژه تحقیقاتی

تحصیل رشته داروسازی در کشور آنتیگوا و باربودا

کارشناسی مدرکی است که پس از 3 تا 4 سال تحصیل می توان آن را دریافت کرد. تکمیل مدرک کارشناسی ممکن است فرصت های شغلی بیشتری را برای فارغ التحصیلان فراهم کند و فرصتی برای کسب درآمد بیشتر در طول زندگی خود فراهم کند. دانش‌آموزانی که مدرک کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد هنر را دنبال می‌کنند ممکن است از آینده شغلی و پتانسیل درآمد بهتری برخوردار شوند. مدارک کارشناسی ارشد نسبت به دوره های کارشناسی نیاز به مطالعه پیشرفته تری دارد و ممکن است قبل از ورود به دوره دکترا مورد نیاز باشد. این کشور در زمره کشورهایی است که نرخ بالای ثبت نام دانشگاه در جهان را دارد و شما فرصت های کار در آنتیگوا و باربودا را پس از تحصیل خواهید داشت.

آنها رابطه دانشجویی دوستانه ای نه تنها با شهروندان بلکه با دانشجویان بین المللی دارند. محیط کارائیب و ویژگی منحصر به فرد امکانات فیزیکی در موسسات آموزش عالی کشور، تجربیات یادگیری دانشجویان را افزایش می دهد. دانشجویانی که برای برنامه BSc در علوم بهداشتی در دانشگاه مانیپال ثبت نام می کنند می توانند در برنامه دکترای پزشکی در دانشگاه آمریکایی آنتیگوا AUA ثبت نام کنند. سنت جان پایتخت آنتیگوا و باربودا، و تنها شهر در جزیره آنتیگوا است.

 

الزامات ورودی تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا

متقاضیان باید دارای دو موضوع سطح A یا معادل آن، از جمله شیمی، و یک انتخاب از زیست شناسی، جانورشناسی، فیزیک یا ریاضیات باشند. متقاضی همچنین باید دارای مدرک فیزیک در سطح O یا معادل آن باشد. داروسازان ثبت نام شده، دارای مدرک دیپلم یا کاردانی، واجد شرایط پیوستن به برنامه تسریع شده، به عنوان دانشجویان پاره وقت هستند. هیئت داروسازی همچنین در ارزیابی مناسب بودن متقاضیان ترینیدادی برای پذیرش در این برنامه مشارکت دارد. بررسی هزینه زندگی در آنتیگوا و باربودا هم از الزامات تحصیل در این کشور است.

الزامات ورودی تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا

دانشگاه تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا

دانشگاه علوم بهداشت آنتیگوا UHSA واقع در Dow’s Hill، Piccadilly Antigua یک موسسه آکادمیک برجسته است که به آموزش پزشکان، پرستاران، فارغ التحصیلان و محققان نمونه مطابق با بالاترین استانداردهای حرفه ای اختصاص یافته است که بالینی، زیست پزشکی و رفتاری را ادغام می کند.

در دانشگاه علوم بهداشت آنتیگوا، فعالانه به دنبال مردان و زنانی هستند که به هدف مشارکت مثبت در مراقبت های بهداشتی متعهد هستند. آیا می خواهید بخشی از این سفر برای رسیدن به این هدف باشید؟ ما از شما دعوت می کنیم که به تلاش خود ادامه دهید و همه چیزهایی را که UHSA ارائه می دهد کشف کنید. ارائه خدمات داروسازی در سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی در آنتیگوا و باربودا تابعی از وزارت بهداشت، سلامت و محیط زیست و نهادهای تابعه آن (MBS، SLBMC و بیمارستان هانا توماس) است.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش دانشجو در حوزه رشته داروسازی در آنتیگوا و باربودا می باشید:

نرخ پذیرش دانشجو در حوزه رشته داروسازی در آنتیگوا و باربودا

مزایای تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا

جذب دانشجوهای بیشتر در حوزه تحصیل پزشکی در آنتیگوا و باربودا باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های ارائه مراقبت های بهداشتی در کل منطقه شده است و در عین حال منجر به مقرون به صرفه تر کردن مراقبت های بهداشتی و در دسترس بودن برای افرادی که از خدمات ارائه شده استفاده می کنند، شده است. تهیه داروها و لوازم پزشکی توسط واحد تدارکات پزشکی مرکزی آنتیگوا و باربودا تسهیل می شود. در آنتیگوا و باربودا هر کسی می‌تواند با بازدید از مکان‌ های داروخانه ‌های متعدد که به صورت استراتژیک در هر 2 جزیره واقع شده ‌اند، به خدمات دسترسی داشته باشند.

شما می توانید پس از تحصیل ویزای کاری کشور آنتیگوا و باربودا را نیز کسب کنید. برخی از مهم ترین مزایای تحصیل در رشته داروسازی در آنتیگوا و باربودا را در بخش زیر مشاهده می کنید:

برخی از مهم ترین مزایای تحصیل در رشته داروسازی در آنتیگوا و باربودا

تحصیل دندانپزشکی در آنتیگوا و باربودا هم شرایط خوبی دارد. دولت و مردم آنتیگوا و باربودا دریافت کننده 2 تسهیلات بهداشتی مدرن ساخته شده و مبله شده اخیراً با کمک مالی بوده اند که پس از عملیاتی شدن، خدمات داروسازی را در آن مکان ها که قبلا وجود نداشتند، ارائه می دهند و به این ترتیب خدمات ارائه می شود. در دسترس عموم قرار گیرد. در بیمارستان هانا توماس در جزیره خواهر باربودا نیز می توان به خدمات داروخانه دسترسی داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند همراه شما در مسیر مهاجرت و تحصیل در آنتیگوا و باربودا نیز باشد.

متداول ترین سوالات تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا

در این بخش از مقاله مفتخر به پاسخ گویی سوالات پرتکرار شما در خصوص تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • الزامات ورودی تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا چه مواردی خواهد بود؟ کسب نمره A در دروس زیست شناسی، جانورشناسی، فیزیک یا ریاضیات و ارزیابی نمرات متقاضیان
  • نام یکی از دانشگاه های تحصیل داروسازی در آنتیگوا و باربودا چیست؟ دانشگاه علوم بهداشت آنتیگوا UHSA واقع در Dow’s Hill، Piccadilly Antigua یک موسسه آکادمیک برجسته است که به آموزش پزشکان، پرستاران، فارغ التحصیلان و محققان نمونه مطابق با بالاترین استانداردهای حرفه ای اختصاص یافته است که بالینی، زیست پزشکی و رفتاری را ادغام می کند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *