مهاجرت کاری آنتیگوا و باربودا

ویزای کاری آنتیگوا و باربودا ⭐ مهاجرت کاری 2023

ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

ویزای کاری آنتیگوا و باربودا ⭐ مهاجرت کاری 2023 برای متقاضان علاقه مند به اخذ اقامت از این طریق به این کشور گزینه خوبی است. این کشور، در شرق جزیره کارائیب قرار دارد و پایتخت آن سنت جانز است. واحد پول این کشور دلار کارائیب است. آنتیگوا و باربودا در سال 1981 از بریتانیا اعلام استقلال کرد و 2 جزیره اصلی این کشور آنتیگوا و باربودا است. سواحل بکر و آب های فیروزه ای شفاف جزایر آنتیگوا و باربودا مشهور به داشتن منظره های زیبا و آرامش بخش هستند. مردمان این کشور باور دارند که آنتیگوا یک ساحل خاص برای هر روز سال دارد. بسیاری از افراد مشهور در این جزیره خانه هایی برای تعطیلات دارند. اپرا وینفری و جورجیو آرمانی از این دسته افراد هستند. مطالعه مقاله کار در آنتیگوا و باربودا خالی از لطف نیست.

این کشور در زمینه ‌های اقتصادی مختلف به رشد خوبی رسیده است و سیاست‌ های کلانی را بررسی کرده است. نرخ بهره سود در کشور آنتیگوا و باربودا در شرایط کنترل شده قرار دارد در واقع میزان بهره بانکی در این کشور در رده‌ بندی‌های مشخص بیش از 75% رشد را در برگرفته است موقعیت بانکداری این کشور خود یک شاخص دقیق علمی محسوب می‌شود. کشور آنتیگوا و باربودا در زمینه موقعیت علمی پیش بینی‌هایی داشته است و توانسته در زمینه بهبود اقتصادی به نتیجه برسد. آنتیگوا و باربودا یکی از کشورهایی است که توانسته به واسطه علم اقتصادی خود ساختار محدودتری داشته باشد. مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

مهاجرت کاری به آنتیگوا و باربودا

این کشور مقصدی جذاب برای بسیاری از مهاجران برای تحصیل در آنتیگوا و باربودا و یا کار است. برای شهروندان بسیاری از کشورها، از جمله بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، کشورهای مشترک المنافع و همه اعضای اتحادیه اروپا، برای اقامت تا 6 ماه در آنجا نیازی به ویزا نیست. در صورت سفرهای منظم، ویزاهای چند بار ورود نیز موجود است. اگر مایل به کار یا بازنشستگی در آنجا هستید، مجوزهای کار و اقامت مورد نیاز است و برای دریافت این مجوزها، باید بتوانید شرایط خاصی را داشته باشید. با این حال، اسناد مورد نیاز در اکثر موارد ساده است، و اگرچه هزینه هایی برای پرداخت وجود دارد، اما بازدارنده نیستند. همچنین طرحی برای شهروندی از طریق سرمایه گذاری برای اتباع خارجی وجود دارد. تمامی افراد تحت تکفلی که در درخواست اقامت شما نام برده شده اند، پس از تایید درخواست شما نیز اقامت خواهند داشت.

اگر به ویزا نیاز دارید، باید به صورت آنلاین و با استفاده از فرم درخواست ویزا که در وب سایت کنسولگری آنتیگوان و باربودان موجود است، درخواست دهید. شما باید درخواست خود را با یک پاسپورت معتبر یا مدرک شناسایی رسمی، که حداقل شش ماه فرصت دارد، تأیید سفر به صورت بلیط رفت و برگشت و دو قطعه عکس رنگی در اندازه پاسپورت پشتیبانی کنید. ممکن است از اتباع برخی کشورها درخواست شود مدارک بیشتری ارائه دهند. پس از تکمیل فرم درخواست ویزا از شما این درخواست می شود. همچنین باید هزینه ای بپردازید. همه مسافران، از جمله فرزندان تحت تکفل، باید ویزای خود را داشته باشند. اگر قصد دارید طی یک سال چندین سفر داشته باشید، می توانید با استفاده از همان فرم و با همان مدارک پشتیبان برای ویزای چند بار ورود اقدام کنید. زمان پردازش ویزای کوتاه مدت معمولاً حدود 10 روز است.

زندگی شبانه و تفریحات در آنتیگوا و باربودا

اگر عاشق مهمانی هستید، پس این جزیره کارائیب یکی از بهترین مکان ها برای زندگی شبانه است. این جزیره با غروب خورشید از خواب بیدار می شود و بهترین زندگی شبانه در جهان را خواهید دید. فقط لذت خود را پیدا کنید. جزایر به دلایلی فراتر از آب فیروزه ای و 365 ساحل مانند بهشت ​​هستند. هنگامی که در زیر نور خورشید تفریح ​​روزانه خود را سپری کردید، یک صحنه پر رونق از زندگی شبانه وجود دارد که باعث می شود مهمانی تا مدت ها پس از غروب خورشید در جزایر دوقلو برگزار شود. بسیاری از بارها در این کشور کارائیب زمان رسمی بسته شدن ندارند، و داشتن یک کانتینر باز در ساحل قانونی است که با توجه به ماهیت بارهای ساحلی برای بازدید مسافران، مفید است. اینجا کمتر یک منظره باشگاهی است تا یک فضای گرمسیری برای زندگی شبانه.

بندر انگلیسی مکانی است که می‌توانید برای بار-هاپ کردن باشید و کباب‌های یکشنبه شب در شرلی پوینت لوک‌آوت را نباید از دست داد، اما هیچ کمبودی در امکانات ارزشمندی وجود ندارد که بتوان از آن در سراسر جزیره لذت برد. از کوکتل‌های کنار دریا گرفته تا رویدادهای هفتگی، بارهای تیکی تا مکان‌های موسیقی زنده، چیزهای زیادی برای کاوش برای تفریحات شبانه در آنتیگوا وجود دارد. از کلوپ‌های شبانه پرانرژی مشهور و مجلل جهانی گرفته تا بارها و میخانه‌های محلی پررونق، تجربه شما از غروب تا سحر به ستاره‌ها خواهد رسید. مکان های خلوت خیره کننده را می توان در سراسر کشور ردیابی کرد، شاید شب خود را با یک کوکتل شروع کنید. ممکن است خود را در حال معاشرت با افراد مشهور بیابید، بنابراین زمانی که تصمیم به رفتن به اینجا می‌گیرید، لباس نه‌ها بپوشید. زندگی شبانه فقط برجسته است.

شرایط لازم برای دریافت ویزای کار آنتیگوا و باربودا

مسئولیت رسیدگی به درخواست های مجوز کار برای کارمندان بین المللی خود بر عهده کارفرما است. مدارکی که باید متقاضیان تهیه کنند شامل موارد زیر است:

  • اسکن پاسپورت
  • صورت حساب های بانکی برای نشان دادن تامین مالی خود
  • اسناد برای صلاحیت کار در موقعیت شغلی مورد نظر
  • داشتن مدرک عدم سوء پیشینه

کارفرما ها همچنین باید قبل از درخواست مجوز کار برای یک کارمند غیر ملی، موقعیت های شرکت خود را برای حداقل 5 روز متوالی تبلیغ کنند.

شرایط لازم برای دریافت ویزای کار آنتیگوا و باربودا

اقتصاد و کار آنتیگوا و باربودا

بیش از نیمی از درآمد آنتیگوا و باربودا با خدمات گردشگری تامین می شود و یک سری طوفان‌های شدید در سال 1995 منجر به آسیب جدی به زیرساخت‌های گردشگری و کاهش شدید تعداد بازدید کنندگان شد. در سال 1999، بخش مالی زیرزمینی به دلیل تحریم‌ های مالی اعمال شده توسط ایالات متحده و انگلیس به شدت نیز آسیب دید. آنتیگوا و باربودا برای کاهش آسیب پذیری خود در برابر بلایای طبیعی ، اقتصاد خود را متنوع کرده است. حمل و نقل، ارتباطات و خدمات مالی اهمیت زیادی پیدا می‌کنند.

آنتیگوا و باربودا جزیره ای است که در دریای کارائیب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع، تقاضای گردشگران، خانواده های بین المللی و مهاجران برای آمدن به سواحل آن زیاد است. این با توجه به زیبایی، خدمات لوکس و کیفیت بالای زندگی قابل درک است. به دلیل موقعیت بالای این کشور، هزینه زندگی گران تر از اکثر کشورهای حوزه کارائیب در نظر گرفته می شود با این حال، هزینه زندگی در آنتیگوا و باربودا حدود 20% ارزان تر از ایالات متحده و بریتانیا است. طبق پایگاه داده هزینه زندگی در آنتیگوا و باربودا، هزینه های ماهانه تخمین زده شده برای یک فرد مجرد، بدون احتساب قیمت اجاره، حدود 1100 دلار است. و یک خانواده 4 نفره هزینه ماهانه تخمین زده شده 3900 دلار خواهد بود.

در جدول زیر قیمت برخی از کالا های اساسی در این کشور را مشاهده می کنید:

هزینه به دلار کارائیبلیست کالاهای اساسی
5EC$1 لیتر شیر
3.5EC$برنج
10.67EC$تخم مرغ
17EC$مرغ
45EC$گوشت

کار ریموت در آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا یک کشور جزیره ای است و در حال راه اندازی یک “برنامه اقامت دیجیتال” برای کسانی است که کارفرمایان آنها در خارج از جزایر مستقر هستند. این به کارگران راه دور با درآمد حداقل 50000$ (دلار) در سال اجازه می دهد تا حداکثر 2 سال در آنجا زندگی و کار کنند، مشروط بر اینکه بتوانند نشان دهند که ابزار لازم برای حمایت از خود و اعضای خانواده همراه را دارند. لذا با کار ریموت در آنتیگوا و باربودا و کسب درآمد می توانید در این کشور اقامت داشته باشید.

به گفته نخست وزیر محترم گاستون براون، سیستم مخابراتی کشور و اتصالات اینترنت پرسرعت در سطح بالایی قرار دارند و به رایانه ها، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها اجازه می دهند به صورت بی سیم به اینترنت متصل شوند و انجام کار ریموت در آنتیگوا و باربودا را آسان می کند.

کار ریموت در آنتیگوا و باربودا

زندگی و کار در آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا جمعیت نسبتا کمی دارد، با این حال جامعه هنرمندان قوی و پر رونق است. بسیاری از هنرمندان، نوازندگان، نویسندگان، سفالگران، جواهرسازان، عکاسان، طراحان مد با استعداد زندگی می کنند، کار می کنند، هنر خلاقانه خود را به صورت محلی و آنلاین به نمایش می گذارند و به فروش می رسانند. این جزیره میزبان گالری ‌های هنری متعددی است، با این حال بسیاری از هنرمندان جزیره آثار خود را مستقیماً از استودیو یا فروشگاه‌های شخصی خود به نمایش می‌ گذارند و می ‌فروشند. موسیقی همیشه نقش بسیار مهمی در زندگی آنتیگوا ایفا کرده است، با ریتم های کالیپسو، سوکا و رگی که ضربان ثابت زندگی روزمره جزیره ای را فراهم می کند. آنتیگوا چندین دهه میزبان مسابقات بین المللی تست کریکت در زمین های تفریحی مشهور جهانی ARG  آنتیگوا بوده است.

با آب و هوایی که لباس های سبک در تمام طول سال و نگرش آرام به زندگی به طور کلی فراهم می کند، خطرات نسبتاً کمی برای سلامتی وجود دارد. خطرات اصلی سلامتی برای بازدیدکنندگان مربوط به آب و هوا و محیط است. کم آبی، آفتاب زدگی و موارد مشابه. هیچ حیوان وحشی وجود ندارد که باید به طور جدی مراقب آن بود و آب های کم عمق اطراف خط ساحلی آنتیگوا از امن ترین آب های منطقه است. آنتیگوا دارای تعدادی امکانات بهداشتی مجهز، پزشکان عمومی و متخصصین آموزش دیده در ایالات متحده است که در این جزیره واقع شده اند، و بسیاری از هتل ها دارای یک پزشک هستندآنتیگوا با جمعیتی در حدود 85000 نفر به خوبی برای مقابله با بیشتر فوریت های پزشکی مجهز است و امکانات محلی دارای امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی با کیفیت بالایی است.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در آنتیگوا و باربودا هستید:

نرخ بیکاریسال
10%2021
11%2022
11%2023

سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا هستند باید این مورد را بدانند که بدون حضور فیزیکی هم امکان سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد. این برنامه مانند سرمایه گذاری در پرتغال، به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در ازای سرمایه گذاری واجد شرایط در کشور، گذرنامه خود را در 3-4 ماه دریافت کنند.

در حالی که این برنامه 4 مسیر سرمایه گذاری را ارائه می دهد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با ارزش ترین راه برای کسب سود در بازده و به طور همزمان صاحب خانه دوم در بهشت ​​است. در واقع، افراد مشهوری مانند اپرا وینفری و طراح مد نمادین جورجیو آرمانی در حال حاضر دارای املاک در آنتیگوا هستند. شما هم می توانید با سرمایه گذاری به خانه دوم خود دست یابید.

در مقاله بالا اطلاعاتی در خصوص ویزای کاری و شرایط اخذ ویزا آنتیگوا و باربودا بیان شد که امید است مطالعه آن مفید بوده باشد. علاقه مندان به زندگی در این کشور می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر راجع به مهاجرت به این کشور و بررسی شرایط خود و یا گرفتن ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند و از مشاوره با مشاورین تخصصی ما بهره مند شوند.

سوالات متداول در باب ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ویزای کاری آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • شرایط لازم برای دریافت ویزای کار آنتیگوا و باربودا چیست؟ اسکن پاسپورت، صورت حساب های بانکی برای نشان دادن تامین مالی خود، اسناد برای صلاحیت کار در موقعیت شغلی مورد نظر، داشتن مدرک عدم سوء پیشینه
  • آیا برای ویزای کاری آنتیگوا و باربودا نیاز به داشتن پیشنهاد کاری است؟ بله برای اخذ ویزای کاری نیاز به پیشنهاد کاری می باشد زیر ویزای جستجوی کاری صادر نمی گردد.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *