مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته سم شناسی در شیلی

رشته سم شناسی در شیلی

به دانشجویان رشته سم شناسی در شیلی می توان این نوید را داد که علاوه بر بهره مندی از امکانات علمی دانشگاه ها، وارد یک بازار کار پویا می شوند. چراکه این رشته در شیلی در حوزه انسانی بسیار رشده کرده است و امروزه دانشگاه های شیلی به موضوعاتی نظیر، سمیت زیر مزمن، مشخص کردن رابطه دوز-پاسخ پس از دوزهای مکرر، شناسایی و مشخص کردن اندام های خاص آسیب دیده پس از دوز مکرر، کمک به انتخاب دوز برای آزمایش سمیت دوز مکرر، مسمومیت مزمن، ارزیابی سمیت تجمعی مواد شیمیایی، ارزیابی احتمال سرطان زایی، سمیت تولید مثلی، تعیین اثرات نامطلوب بالقوه مواد آزمایش بر گامتوژنز پستانداران، اندام زایی جنین، زایمان، شیردهی، بقای نوزادان، سرزندگی و رشد می پردازند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما را هم در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و هم یافتن شغل در بازار کار شیلی در رشته سم شناسی همراه نماید.

مقطع کارشناسی رشته سم شناسی در شیلی

این مدرک مسیری برای حرفه ای در فارماکولوژی، سم شناسی یا تحقیقات دارویی، داروسازی، بیوتکنولوژی و سایر صنایع بهداشتی فراهم می کند. تمرکز این مدرک بر روی فارماکولوژی، اگر در نظر دارید مدرکی را در یکی از زمینه های زیر در نظر بگیرید، پایه ای عالی برای شما در حوزه های فوق فراهم می کند: داروسازی: لیسانس داروسازی، کارشناسی ارشد داروسازی، پزشکی: دکترای پزشکی، تحقیقات پزشکی: کارشناسی ارشد تحقیقات پزشکی. علاوه بر یان شما از طریق تجربه عملی گسترده در امکانات پیشرفته از جمله فرمولاسیون، فارماکولوژی و آزمایشگاه های تحلیلی خواهید آموخت.

پیشرفت بستگی به ارضای شرایط پذیرش دارد. برنامه کارشناسی سم شناسی در شیلی به صورت تمام وقت در محوطه دانشگاه گلد کوست با استفاده از حالت تحویل حضوری در هر سه ماهه ارائه می شود. به عنوان یک دانشجوی تمام وقت، معمولا 22 تا 24 ساعت در کلاس های برنامه ریزی شده در هفته در طول سه ماهه شرکت خواهید کرد. کلاس ها ممکن است در طول روز و عصر در طول هفته برنامه ریزی شود.  اگر دانشجوی بین المللی با ویزای دانشجویی هستید، باید اطمینان حاصل کنید که به گونه ای ثبت نام کرده اید که به شما امکان می دهد ثبت نام خود را در مدت زمان مورد انتظار برنامه همانطور که در تأییدیه ثبت نام CoE  ذکر شده است، تکمیل کنید.

الزامات عملی رشته سم شناسی در شیلی

موقعیت هایی در ارتباط با برنامه سم شناسی در شیلی وجود دارد و قبل از انجام کار پس از تحصیل در شیلی با تجربه حرفه ای، همه دانشجویان در برنامه های کارشناسی باید موارد زیر را تا پایان 3 ماهه اول تحصیل خود تکمیل کنند. علاوه بر این دانشجویان باید به چک لیست الزامات تمرین حرفه‌ای برای رشته بهداشتی خود در مرکز پشتیبانی موقعیت‌یابی سلامت مراجعه کنند تا جزئیات کامل الزامات مربوط به استقرار حرفه‌ای را برای اطمینان از اینکه واجد شرایط قرار گرفتن هستند، داشته باشند.

در تصویر زیر به الزامات عملی و آموزشی مهم در حوزه سم شناسی در دانشگاه های شیلی پرداخته شده است:

الزامات عملی و آموزشی مهم در حوزه سم شناسی در دانشگاه های شیلی

دروس رشته سم شناسی در شیلی

سم شناسی پیش بالینی در شیلی مطالعه اثرات سمی داروها در حال توسعه بر اساس تجزیه و تحلیل های آماری و کمی است. مجموعه خدمات سم شناسی آنتی بادی و پروتئین ما یک گردش کار کامل را برای کاهش خطر کشف اولیه دارو یا برنامه های توسعه بعدی در اختیار شما قرار می دهد. در شیلی، مطالعات سم شناسی در گونه های جونده و غیر جونده مطابق با دستورالعمل های ملی و بین المللی هستند، از جمله:

  • سم شناسی عمومی
  • سم شناسی ژنتیک
  • ایمونوتوکسیکولوژی
  • سم شناسی تزریقی
  • سم شناسی تولید مثل
  • سرطان زایی

برای مطالعات سم شناسی فوق، کلینک های پزشکی در شیلی آزمایشات متنوعی را برای رفع نیازهای مشتریان از جمله تست های سمیت حاد، تحت مزمن و مزمن انجام می دهند. به عنوان مثال مطالعات سم شناسی حاد بر روی اثرات سم شناسی یک دوز بزرگ از ماده هدف متمرکز است. مطالعات سم شناسی تحت مزمن شامل دوزهای کوچک مکرر ماده آزمایشی در یک دوره حداکثر 90 روزه است. تحقیقات سم شناسی مزمن بر اثرات طولانی مدت مواد آزمایشی متمرکز است.

دروس رشته سم شناسی در شیلی

مقطع کارشناسی ارشد رشته سم شناسی در شیلی

کارشناسی ارشد سم شناسی برای پاسخگویی به نیازهای آینده این بخش، با مشارکت کارشناسان بین المللی سم شناسی طراحی شده است. دانشکده علوم زیستی شیلی در سطح بین المللی به عنوان یک مرکز اصلی برای سم شناسی شناخته شده است، که تدریس یکپارچه پژوهشی را در یک محیط آموزشی بسیار تعاملی ارائه می دهد. این برنامه آموزش های حرفه ای را در جنبه های نظری، بالینی و آزمایشگاهی سم شناسی ارائه می دهد. شما در مورد ماهیت و مکانیسم اثرات نامطلوب مواد شیمیایی مانند مواردی که در صنعت، در خانه، در کشاورزی، در پزشکی و آنهایی که به طور طبیعی در محیط رخ می دهند، آشنا خواهید شد.

اگر ویزای تحصیلی شیلی را در مقطع کارشناسی داشته باشید می توانید آن را برای مقطع ارشد هم تمدید کنید. مقطع کارشناسی ارشد در شیلی به دانشجویان، مهارت های جدیدی می دهد تا آنها را قادر به حرکت به سمت تحقیق و اشتغال در زمینه سم شناسی و مرتبط کند و اهداف خاص آن عبارتند از:

  • ارائه یک آموزش گسترده و مدرن در جنبه های نظری و عملی سم شناسی
  • افراد را برای جمع آوری، تفسیر و انتقال اطلاعات سم شناسی آماده می کند.
  • فرصتی برای مطالعه در لبه برش تحقیقات در یک زمینه تخصصی انتخاب شده سم شناسی در عمل بالینی، صنعت یا دانشگاه فراهم می کند.
  • افزایش آگاهی دانشجویان از اهمیت سم شناسی برای صنعت، سلامت، محیط زیست و جامعه

درآمد و بازار کار رشته سم شناسی در شیلی

شخصی که به عنوان سم شناس در شیلی کار می کند معمولا حدود 2020000CLP (پزو) در ماه دریافت می کند که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 1050000CLP (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا 3090000CLP (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر می باشد. با این حال، حقوق متوسط ​​1940000CLP (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از 1940000CLP (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1940000CLP (پزو) درآمد دارند. 25% از سم شناسان کمتر از CLP1350000 (پزو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از CLP1350000 (پزو) درآمد دارند.

یک متخصص سم شناسی با کمتر از 2 سال سابقه تقریبا 1190000CLP (پزو) در ماه دریافت می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 1600000CLP (پزو) در ماه دریافت کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 2080000CLP (پزو) در ماه به دست می آورد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه کار است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در شیلی می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در شیلی

جهت اطلاعات از جزئیات بیشتر درباره شیلی و فرهنگ زندگی در این کشور و شرایط زندگی تحصیلی، می توانید از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *