مهاجرت تحصیلی سنت لوسیا

ویزای تحصیلی سنت لوسیا ⭐ در سال 2023

ویزای تحصیلی سنت لوسیا

ویزای تحصیلی سنت لوسیا ⭐ در سال 2023 برای دانشجویانی که از اتحادیه اروپا نیستند یکی از مدارک مهم و ضروری برای مهاجرت تحصیلی است. شرایط ویزای تحصیلی سنت لوسیا برای ملیت های مختلف متفاوت است.  سنت لوسیا کشوری جزیره ای در شرق دریای کارائیب در مرز با اقیانوس اطلس است. بخشی از آنتیل کوچک، در شمال/شمال شرقی جزایر سنت وینسنت و گرنادین، شمال غربی باربادوس و جنوب مارتینیک واقع شده است و زمینی به مساحت 238 مایل مربع را پوشش می دهد. سنت لوسیا جزیره ای آتشفشانی است که نسبت به سایر جزایر کارائیب، کوه های بیشتری دارد. بلندترین نقطه، کوه گیمی با ارتفاع 3120 فوت از سطح دریا است. دو کوه دیگر، پیتونز، معروف ترین نقطه عطف جزیره را تشکیل می دهند.

کاستریس پایتخت سنت لوسیا است که حدود یک سوم از جمعیت آن زندگی می کنند. شهرهای بزرگ شامل جزیره گروس، سوفریر و ویکس فورت است. آب و هوای جزیره گرمسیری است و بادهای تجاری شمال شرقی آن را معتدل می کند و فصل خشک آن از دسامبر تا مه و فصل مرطوب از ژوئن تا نوامبر است. سنت لوسیا به دلیل آب و هوای استوایی، مناظر سرسبز و سواحل و استراحتگاه های متعددش محبوب است. از جاذبه های گردشگری می توان به چشمه های گوگرد (در سوفریر) اشاره کرد. مجموعه چشمه های آب گرم دارای استخری است که آب گرم از آن عبور می کند، بنابراین بازدیدکنندگان باید تنه شنا خود را به همراه داشته باشند. برای مهاجرت از طریق تحصیل در سنت لوسیا با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

اینفوگرافیک ویزای تحصیلی سنت لوسیا

زندگی در سنت لوسیا

بیشتر گردشگران از سنت لوسیا به عنوان بخشی از یک سفر دریایی بازدید می کنند، معمولا در یکی از خطوط اصلی کشتی کروز . بیشتر وقت خود را در Castries می گذرانند، اگرچه Soufriere، Marigot Bayand Gros Isletare مکان های محبوب بازدیدکنندگان است. بازدید از کشتی‌های کروز در طول سال ‌ها منجر به ایجاد یک مرکز خرید بدون عوارض گمرکی (در کنار اسکله، پوینت سرافین، کستریس) با جواهرات، سوغاتی ‌ها، هنر، مشروبات الکلی رام ‌ها و سایر پیشنهادات معمولی برای خریداران سفرهای دریایی شده است. مسافران همچنین قیمت ‌های پایین ‌تر و «بدون گمرک» را در سراسر جزیره در مراکز خرید و استراحتگاه ‌ها خواهند یافت.

غذاهای محلی در سراسر سنت لوسیا تهیه می شود. از یک محلی برای توصیه بخواهید و مطمئن خواهید شد که به جایی نزدیک هدایت می شوید. بسیاری از کلبه های رم در شهرهای روستایی نیز در صورت اطلاع قبلی، غذا را آماده می کنند. غذاهای ماهی، سبزیجات، مرغ و بز بسیار رایج هستند و معمولاً با تعدادی غذا از جمله سالاد، چنار، میوه نان، ماکارونی و برنج به روش‌ های مختلف تهیه می ‌شوند. برای یک میان وعده سریع، کباب با مرغ و گوشت خوک را می توان در هر جامعه ای در شب جمعه پیدا کرد.

مزایا تحصیل در سنت لوسیا

یکی از مهم ترین مزایا تحصیل در سنت لوسیا برخورداری از آموزش های به روز و جدید است. گزینه های دانشگاه خود را متنوع کنید. صحبت کردن به زبان فرانسه به شما امکان تحصیل در مدارس و دانشگاه های خارج از کشور را می دهد. در منطقه بمانید و در دانشگاه های برتر تحصیل کنید یا به فرانسه، کانادا و فراتر از آن سفر کنید. جهان امروز دهکده بزرگی است. صحبت کردن به زبان انگلیسی  ارایی برای افزایش شانس شما در بازار کار در سنت لوسیا و دیگر کشورهای بزرگ جهان مانند انگلیس و امریکا و بسیاری از کشور ها را فراهم می کند.

از آنجایی که انگلیسی یک زبان رسمی برای سازمان ‌های بین ‌المللی بزرگ مانند سازمان ملل است، پیوستن به سیاست جهانی و درک دیدگاه‌ های متعدد واژه ‌ای یک مزیت است. طیف گسترده ای از فرهنگ های محلی کارائیب را کشف کنید. از سنت بارت تا گویان فرانسه، و در سراسر جهان، تنوع سرزمین های فرانسه در انتظار کاوش شماست. می توانید پس از اخذ مدرک تحصیلی خود از سنت لوسیا در این کشور کار کنید و یا برای آینده تحصیلی خود مسیر دیگری ترسیم کنید. این جزایر زیبا مکان های خوبی برای یک زندگی آرام و ساده را دارد که می توانید برای تشکیل خانواده هم مقدمات فراهم کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه ها در سنت لوسیا می باشید:

نرخ پذیرشسال
41%2020
37%2021
38%2022

درباره ویزای تحصیلی سنت لوسیا

ویزای دانشجویی در سنت لوسیا به یک تبعه خارجی این امکان را می دهد که به طور موقت به سنت لوسیا مهاجرت کند تا دوره تحصیلی را در این کشور طی کند. تحصیل در سنت لوسیا یک گزینه محبوب برای دانشجویان کارشناسی در سراسر جهان است. سنت لوسیا با انبوهی از مؤسسات آموزشی، سابقه ای طولانی از تعالی در یادگیری ارائه می دهد. مهاجرت به سنت لوسیا در سال های اخیر به طور قابل توجهی رشد کرده است. ویزای تحصیلی سنت لوسیا به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای حمایت از خود و سایر وابستگان خود نیاز به تکمیل دوره خود دارند (به صورت محدود) در سنت لوسیا زندگی و کار کنند.

اخذ ویزای تحصیلی سنت لوسیا

اگر سنت لوسیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اید، بدون در نظر گرفتن ملیت خود به ویزای دانشجویی سنت لوسیان نیاز دارید. با این حال، چندین کشور وجود دارند که اتباع آنها می توانند حداکثر90 روز بدون ویزا در سنت لوسیا اقامت داشته باشند. اگر اهل منطقه معاف از ویزا هستید؛ مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، ایالات متحده، سنگاپور، زامبیا، فیجی، استونی، کانادا، کوبا، قبرس، شیلی، اگر دوره شما کمتر از 90 روز طول بکشد، نیازی به ویزای دانشجویی ندارید.

برای درخواست ویزای دانشجویی سنت لوسیان، موارد زیر مورد نیاز است:

  • پاسپورت معتبر تا 6 ماه
  • فتوکپی صفحات مربوطه گذرنامه شما (اطلاعات شخصی، تاریخ صدور/انقضا، برچسب ویزا/مهر)
  • 2 قطعه عکس سایز پاسپورت تایید شده
  • نامه پذیرش از دانشگاه که ثابت کند دانشجو پذیرفته شده است و محل تحصیل به صورت تمام وقت و مدت تحصیل در نظر گرفته شده است.

دانشجوی آینده باید از طریق اسناد مربوطه، توانایی تأمین مالی و حمایت از خود در کشور یا ارائه مدرکی مبنی بر بورسیه تحصیلی که اقامت آنها در سنت لوسیا را پوشش می دهد، نشان دهد. اینها ممکن است کمک کننده باشند:

  • صورت های بانکی که وضعیت مالی فعلی شما را نشان می دهد
  • نامه کمک مالی از دانشگاه یا کالج / مدرک تحصیلی
  • تکمیل فرم درخواست ویزای سنت لوسیا به انگلیسی
  • درخواست ممکن است به صورت آنلاین یا در بندر ورودی انجام شود
  • یک کپی از برنامه سفر شما
  • ترخیص پلیس از کشور شما
  • گواهی سلامت گواهی نامه ترخیص.
  • بیمه درمانی باید تنظیم شود و مدارک مستند نیز در صورت لزوم ارائه شود
  • اثبات وضعیت قانونی در کشور محل اقامت شما، مانند کارت اقامت دائم (اگر در کشوری غیر از کشور مبدا خود زندگی می کنید).

"اخذ

شرایط ویزای تحصیلی سنت لوسیا

برای قدم اول داشتن نامه پذیرش دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر مهم است تا بتوانید ویزای تحصیلی سنت لوسیا را اخذ کنید. دانشجویی می خواهد ویزای تحصیلی سنت لوسیا را اخذ کند باید مدارکی برای اثبات بودجه که می تواند زندگی خود را بگذراند ارائه دهد و همچنین پرداخت شهریه و هزینه های تحصیل و بیمه را باید اثبات کند. البته که ممکن است با توجه به مبدا دانشجو ممکن است شرایط دیگری نیز درخواست شود.

شهروندان کشورهای ذکر شده در زیر از آزادی تردد برخوردارند:

  • آنتیگوا و باربودا.
  • دومینیکا
  • گرانادا
  • سنت کیتس و نویس.
  • سنت وینسنت و گرنادین ها

شهروندان کشورهای ذکر شده در زیر می توانند بدون ویزا وارد سنت لوسیا شده و به مدت 6 ماه اقامت داشته باشند:

  • باهاما.
  • باربادوس
  • بلیز.
  • گویان.
  • جامائیکا
  • سورینام
  • ترینیداد و توباگو.

شهروندان کشورهای ذکر شده در زیر می توانند بدون ویزا در مدت 180 روز به مدت 90 روز در سنت لوسیا وارد شده و اقامت داشته باشند:

  • همه شهروندان اتحادیه اروپا (به جز شهروندان ایرلند).
  • ایسلند
  • لیختن اشتاین
  • نروژ
  • سوئیس.
  • شهروندان امارات متحده عربی می توانند بدون ویزا به مدت 60 روز در سنت لوسیا بازدید و اقامت داشته باشند.

روند درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا

اتباع کشورهای مختلف جهان که به دنبال دریافت ویزای تحصیلی سنت لوسیا جهت تحصیل در این کشور هستند، باید در قدم اول برای ویزای تحصیلی سنت لوسیا درخواست دهند. روند درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا بر خلاف اغلب کشورهای حوزه کارائیب بسیار ساده تر است. زیرا در روند درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا از بوروکراسی های اداری پیچیده حین درخواست ویزا خبری نیست. همچنین درخواست ویزای تحصیلی دومینیکا در کنسولگری این کشور در کشور محل اقامت متقاضیان صورت می گیرد. همچنین به شدت توصیه می شود که حدااقل 2 ماه قبل از تاریخ سفر خود به این کشور برای ویزای تحصیلی سنت لوسیا اقدام نمایید.

علاوه بر این، روند درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا به مراحلی که در جدول زیر نشان داده شده است تقسیم می شود:

روند درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیاتوضیحات
بررسی اینکه آیا به ویزای تحصیلی این کشور نیاز دارید یا خیربرای انجام بررسی همه چیز به ملیت متقاضیان اخذ ویزا تحصیلی سنت لوسیا بستگی دارد.
جمع آوری مدارک مورد نیازاین مدارک شامل تکمیل فرم درخواست، پاسپورت، گواهی بیمه درمانی، اثبات تمکن مالی، مدرک اقامت و گواهی سوابق جنایی می شود.
برنامه ریزی برای مصاحبه روادید تحصیلی این کشوردر برخی از کشورها می توانید مصاحبه ویزای تحصیلی خود را به صورت آنلاین انجام دهید.
پرداخت هزینهحین درخواست ویزای تحصیلی باید هزینه درخواست ویزا را نیز پرداخت کنید.
اخذ روادید تحصیلیدر طول مصاحبه آنلاین تاریخی به شما ارائه می شود که تاریخ زمان دریافت ویزای شما می باشد.

"کار

کار همراه با ویزای تحصیلی سنت لوسیا

دارندگان ویزای تحصیلی سنت لوسیا این امکان را دارند که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و هر وابستگان نیاز به تکمیل دوره خود دارند (به صورت محدود) در سنت لوسیا زندگی و کار کنند. کار در سنت لوسیا با ویزای تحصیلی به صورت پاره وقت و 20 ساعت در هفته امکان پذیر است و همچنین دانشجویان می توانند در ایام تابستان به صورت تمام وقت و 40 ساعت در هفته کار کنند.

شرایط ریجکتی ویزای تحصیلی سنت لوسیا

یکی از اصلی ترین چالش های اخذ ویزای تحصیلی سنت لوسیا برای اتباع خارجی، ریجکتی ویزای تحصیلی این کشور می باشد. دلایل اصلی ریجکتی ویزای تحصیلی سنت لوسیا ناقص بودن مدارک یا ارائه اطلاعات نادرست در فرم درخواست ویزای تحصیلی می باشد. به طور کلی متقاضیانی که ویزای تحصیلی آنها ریجکت شده، می توانند درخواستی برای ارزیابی مجدد درخواست ویزا به سفارت سنت لوسیا در کشور خود یا نزدیک ترین سفارت سنت لوسیا در نزدیک خود ارسال کنند. البته اگر دلایل محکمی برای باور نا عادلانه بودن در ویزای تحصیلی خود دارید، می توانید برای درخواست ریجکتی روادید تحصیلی اقدام نمایید. علاوه بر این، درخواست تجدید نظر علیه تصمیم کنسولگری سنت لوسیا، باید 2 ماه از روز امتناع به زبان فرانسوی ضمیمه پرونده ارسال شود.

کار دانشجویی با ویزای تحصیلی سنت لوسیا

دانشجویان بین المللی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل در سنت لوسیا را ندارند، می توانند با اخذ ویزای تحصیلی سنت لوسیا در این کشور مشغول کار شوند. به طور کلی یکی از اصلی ترین عوامل ورود دانشجویان به سنت لوسیا کار حین تحصیل در این کشور می باشد. اما لازم به ذکر است که بدانید با ویزای تحصیلی سنت لوسیا شما فقط مجاز به کار پاره وقت در این کشور هستید. یعنی حداکثر 19 ساعت در هفته و 1020 ساعت در سال مجاز به کار با ویزای تحصیلی در سنت لوسیا هستید. همچنین پس از پایان تحصیلا در سنت لوسیا می توانید برای تبدیل اجازه اقامت خود از دانشجویی به اجازه کار نیز اقدام نمایید. البته شما زمانی با ویزای تحصیلی سنت لوسیا می توانید این کار را انجام دهید که، سیستم مهاجرت سنت لوسیا برای اتباع خارجی غیر اتحادیه اروپا باز باشد.

علاوه بر این اغلب افرادی که با ویزای تحصیلی و اقامت سنت لوسیا قصد کار در این کشور را دارند، در محوطه دانشگاه های سنت لوسیا مشغول به کار می شوند. زیرا دارندگان ویزای تحصیلی سنت لوسیا به صورت خودکار اجازه کار در محوطه دانشگاه های این کشور را به دست می آورند.

سفارت ها و کنسولگری ها در جهان برای اخذ ویزای سنت لوسیا

بازدیدکنندگان سنت لوسیا باید ویزا داشته باشند مگر اینکه از کشورهای مختلف معاف از ویزا باشند. این کشورها شامل اکثر کشورهای اروپایی، ایالات متحده، سنگاپور، زامبیا، فیجی، استونی، کانادا، کوبا، قبرس، شیلی و غیره است. قبل از برنامه ریزی برای سفر به سنت لوسیا، دانش آموزان تشویق می شوند ابتدا بدانند که آیا شهروندی آنها نیاز به ویزا دارد یا خیر. متقاضی تحصیل پزشکی در سنت لوسیا برای ویزا باید ابتدا فرم درخواست خود را حداقل 2 هفته قبل از تاریخ سفر به اداره مهاجرت ارسال کند. با این حال، در برخی موارد، هنگام ورود به سنت لوسیا، می توان در فرودگاه درخواست داد. درخواست تضمینی برای پذیرش نیست زیرا ممکن است درخواست رد شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اعزام دانشجو به سنت لوسیا مشاوره تخصصی کامل ارائه می دهد.

سوالات پر تکرار در خصوص ویزای تحصیلی سنت لوسیا

سوالات اساسی و پر تکرار در باب ویزای تحصیل سنت لوسیا عبارت اند از:

  • الزامات اساسی حین درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا کدام ها هستند؟ از اصلی ترین الزامات ویزای تحصیل سنت لوسیا این است که باید وقت ویزا را در نزدیک ترین سفارت سنت لوسیا در کشور خود رزرو کنید. سپس فرم درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا را دانلود کنید.
  • اخذ ویزای تحصیلی سنت لوسیا چه فوایدی به همراه دارد؟ شما با اخذ ویزای تحصیلی سنت لوسیا و تحصیل در این کشور با انبوهی از موسسات آموزشی در این کشور آشنا خواهید شد. همچنین با زیبایی های بی شمار این کشور در طول تحصیل آشنا خواهید شد.
  • چگونه می توانم برای ویزای تحصیلی سنت لوسیا درخواست دهم؟ برای درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا شما باید در یک برنامه یا دوره تحصیلی در این کشور ثبت نام کنید که به مدرک دیپلم یا گواهی ختم می شود. همچنین موسسه آموزشی مورد نظر شما باید توسط دولت سنت لوسیا مجوز پذیرش دانشجویان بین المللی را داشته باشد.
5/5 - (19 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ویزای تحصیلی سنت لوسیا ⭐ در سال 2023

  1. علی فریادی گفت:

    سلام خسته نباشید. به نظرتون چقدر طول میکشه تا ویزای تحصیلی سنت لوسیا رو بشه گرفت؟ چند ماه زمان میبره؟ و چه کاری میشه کرد که شانس پذیرش تحصیلی دانشگاه های سنت لوسیا بیشتر شه؟ امکانش هست که بشه ویزای تحصیلی سنت لوسیا رو به ویزای کاری تبدیل کرد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص بررسی شرایط تحصیل در سنت لوسیا می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید. پروسه ویزا تقریبا 8 الی 10 ماه طول میکشه. این کشور بیشتر در خصوص سرمایه گذاری مورد استقبال قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *