مهاجرت تحصیلی سنت لوسیا

تحصیل داروسازی در سنت لوسیا

تحصیل داروسازی در سنت لوسیا

افرادی که علاقه مند به تحصیل داروسازی در سنت لوسیا هستند به این کشور مهاجرت می کنند و در سنت لوسیا به ادامه تحصیل می پردازند. سنت لوسیا بخشی از آنتیل کوچک، کشوری جزیره ای در دریای کارائیب است. شورهای نزدیک شامل سنت وینسنت و گرنادین، باربادوس و دومینیکا هستند. جغرافیای سنت لوسیا آتشفشانی و کوهستانی است و سیستم حکومتی یک دموکراسی پارلمانی و یک قلمرو مشترک المنافع است.

رئیس دولت ملکه بریتانیا است و رئیس دولت نخست وزیر است، سنت لوسیا دارای یک سیستم اقتصادی مختلط است که در آن انواع آزادی خصوصی همراه با برنامه ریزی اقتصادی متمرکز و مقررات دولتی وجود دارد. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

اینفوگرافیک تحصیل داروسازی در سنت لوسیا

معرفی کشور سنت لوسیا

چیزهای زیادی در مورد کار در سنت لوسیا و چیزهایی که این جزیره به خاطر آنها شناخته شده است وجود دارد، از جمله کوه های باشکوه پیتون، آتشفشان رانندگی، آبشارهای با طراوت، مسیرهای پیاده روی دیدنی، سواحل زیبا، مهمانی های خیابانی محلی و رستوران های منحصر به فرد. سنت لوسیا یکی از آخرین مستعمرات اروپایی بود که سرانجام استقلال خود را اعلام کرد، در واقع او تنها در سال 1979 در داخل کشورهای مشترک المنافع بریتانیا مستقل شد و در نهایت دارای یک اقتصاد پر رونق، صلح آمیز و یک دولت مستقل است. سنت لوسیا در سال 1967 به همراه سایر جزایر ویندوارد به یک ایالت فدرال مرتبط با بریتانیا تبدیل شد، اگرچه در سال 1979 به استقلال دست یافت.

موقیعت کشور سنت لوسیا روی نقشه:

سنت لوسیا دارای 2 فصل مرطوب و خشک است، بهترین زمان برای بازدید از سنت لوسیا در فصل پرآب است، از اواسط دسامبر تا اواسط آوریل. در این فصل، بیشترین تابش آفتاب را تجربه خواهید کرد و اگر به دنبال فضایی آرام‌تر هستید، فصل مرطوب ممکن است در ماه ‌های ژوئن تا نوامبر بهترین انتخاب باشد. به دلیل شن‌ های سفید بکرش که از گویان وارد شده است، به‌عنوان ساحل شکر نیز شناخته می‌شود، و آب‌ های آرام و شادی ‌بخش این خلیج در زیر حفاظت‌گاه ملی دریایی سنت لوسیا محافظت می‌شوند و آنها را برای شنا و غواصی ایده‌ آل می‌سازد. غذاهای سنت لوسیا ترکیبی از غذاهای آفریقایی، فرانسوی و بریتانیایی است.

هزینه های زندگی و تحصیل در سنت لوسیا

واحد پول سنت لوسیا دلار کارائیب شرقی است. این به دلار آمریکا مرتبط است و نرخ ارز را می توان در اینجا بررسی کرد، ارز ایالات متحده به طور گسترده در این جزیره پذیرفته شده است. سنت لوسیا نسبت به کشورهای مهمی مانند ایالات متحده و بریتانیا هزینه زندگی کمتری دارد، رستوران ها، مواد غذایی، مراقبت های بهداشتی و حتی املاک معمولا ارزان تر هستند. ساکنان جزیره از یک برنامه مالیاتی ملایم و برنامه های عمومی بهره می برند، سنت لوسیا نسبت به کشورهای مهمی مانند ایالات متحده و بریتانیا هزینه زندگی کمتری دارد. رستوران ها، مواد غذایی، مراقبت های بهداشتی و حتی املاک معمولا ارزان تر هستند، ساکنان جزیره از یک برنامه مالیاتی ملایم و برنامه های عمومی بهره می برند.

میانگین قیمت یک سفر 7 روزه به سنت لوسیا برای یک مسافر انفرادی 1871$ (دلار)، برای یک زوج 3360$ (دلار) و برای یک خانواده 4 نفره 6300$ (دلار) است . هتل های سنت لوسیا از 43$ تا 198$ (دلار) در هر شب با میانگین 74$ (دلار) متغیر است، در حالی که بیشتر اجاره های تعطیلات برای کل خانه 180$ تا 460$ (دلار) در هر شب هزینه دارند.

هزینه های زندگی سنت لوسیا شامل موارد زیر خواهد بود:

یک شخص به دلارخرج زندگی
1024$مجموع هزینه با اجاره
636$ بدون اجاره بهاء
406$اجاره و تاسیسات
450$غذا

هزینه های زندگی و تحصیل در سنت لوسیا

کالج تحصیل داروسازی در سنت لوسیا

کالج پزشکی دانشگاه بین المللی آمریکا آموزش پزشکی در سطح جهانی را برای دانشجویان از سراسر جهان ارائه می دهد. فارغ التحصیلان کالج پزشکی IAU آموزش پزشکی دریافت می کنند تا آنها را برای آزمون های USMLE، MCCQE، PLAB، MCI و چندین آزمون مجوز پزشکی دیگر مورد نیاز برای پزشکان شاغل آماده کند. کالج پزشکی دانشگاه بین‌المللی آمریکا در سال 2003 در دریای کارائیب شرقی، در ناحیه جنوبی سنت لوسیا واقع شده است. این دانشگاه پزشکی کارائیب توسط دولت سنت لوسیا مجاز و مجاز به صدور مدارک از جمله مدرک دکترای پزشکی  MD است. در سنت لوسیا یک برنامه درسی پیشرفته در آموزش پزشکی کارائیب ارائه می شود.

ماموریت ارائه آموزش پزشکی با کیفیت به افرادی است که می خواهند حرفه پزشکی را دنبال کنند. کالج پزشکی IAU نقش عمده ای در توسعه زیرساخت های بهداشت و آموزش در سنت لوسیا ایفا کرده است و آموزش و آموزش را برای صدها متخصص مراقبت های بهداشتی و دانشجو در سراسر جهان فراهم کرده است. کالج پزشکی دانشگاه بین المللی آمریکا توسط کمیسیون آموزشی برای فارغ التحصیلان پزشکی خارجی ECFMG  به رسمیت شناخته شده است. این به رسمیت شناختن به هر یک از دانش آموزان این حق را می دهد که هر سه مرحله آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده USMLE  را انجام دهند، که برای تبدیل شدن به یک پزشک متخصص در ایالات متحده باید قبول شود.

کلیات تحصیل داروسازی در سنت لوسیا

سنت لوسیا مدرک کارشناسی داروسازی دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی ارائه می دهد، دانشجویان دوره های شیمی آلی و معدنی، بیوشیمی، فارماکولوژی، فیزیولوژی و سایر را دارند. وظایف دانشجوی کارشناسی داروسازی، برای تبدیل شدن به یک داروساز، دانش آموز باید در مورد نقش های درمانی داروها، فارماکودینامیک، عوارض جانبی، تداخلات بالقوه بین داروها، استانداردهای تولید و توزیع دارو اطلاعات کسب کند. علاوه بر این، یک داروساز باید بتواند این دانش را به طور قابل دسترس برای بیماران تفسیر کند، در شهر فیکس فورت در سنت لوسیا دانشگاه هایی که محبوب ترین برنامه های کارشناسی در داروسازی را ارائه می دهند. دانشگاه علوم بهداشت اسپارتان، یک دانشکده پزشکی خصوصی و انتفاعی است که در ویکس فورت، سنت لوسیا، در دریای کارائیب واقع شده است.

این 3 کشور گزینه های خوبی برای دانشجویانی هستند که مایل به ثبت نام در برنامه کارشناسی ارشد در بهترین تخصص ها هستند، شخص می تواند فرصتی برای مطالعه یک برنامه کارشناسی ارشد مبتنی بر تحقیق یا یک برنامه کارشناسی ارشد تدریس شده داشته باشد. شرایط تحصیل در رشته داروسازی همه کاندیداها باید دارای مدرک NSC با مدرک لیسانس باشند، لیسانس داروسازی یکی از رایج ترین گزینه های مدرک در مقطع کارشناسی است.گزینه های شغلی متعددی مانند بازرس دارو، هماهنگ کننده داروی بیمارستان، درمانگر دارو، تکنسین شیمیایی و موارد دیگر باز می کند. داروسازی آنقدرها هم سخت نیست، دوره های 6 ماهه داروسازی وجود دارد که می توانید برای دریافت گواهینامه، گواهینامه ای که می توانید برای کار در هر داروخانه معتبر از آن استفاده کنید.

مقایسه داروسازی در سنت لوسیا با مجارستان

مقایسه داروسازی در سنت لوسیا با مجارستان

تحصیل داروسازی در مجارستان یکی از روش های بسیار محبوب مهاجرت تحصیلی برای بسیاری از دانشجویان می باشد، مزایای تحصیل داروسازی در مجارستان بسیار زیاد است. کشور مجارستان یکی از کشورهایی می باشد که شرایط تحصیل به زبان انگلیسی را برای سایر دانشجوها فراهم کرده است و در زمینه تحصیل در رشته داروسازی در مجارستان، دانشگاه های ارائه دهنده تخصص های دارویی در میان دانشگاه های 10 کشور برتر جهان قرار دارند.

آموزش های ارائه شده در دانشگاه های کشور مجارستان بر اساس آخرین استانداردهای موجود در جهان می باشند و هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان در تمامی شاخه ها برای تمامی دانشجویان با هرگونه توانایی مالی بسیار مناسب است.

چشم انداز شغلی تحصیل داروسازی در سنت لوسیا

بر خلاف اغلب کشورهای حوزه دریای کارائیب، تحصیل داروسازی در سنت لوسیا دارای چشم انداز شغلی بسیار درخشانی مانند اقامت در سنت لوسیا می باشد. به طور کلی یکی از دلایل انتخاب دانشجویان بین المللی برای تحصیل داروسازی در سنت لوسیا چشم انداز شغلی مناسب این کشور می باشد. در نهایت اینکه، سه نقش اصلی وجود دارد که یک فارغ التحصیل داروسازی در سنت لوسیا می تواند در آنها مشغول به کار شود، این نقش ها عبارت اند از:

مشاغل کلیدی پس از تحصیل داروسازی در سنت لوسیاتوضیحات
داروسازاکثر داروسازان در سنت لوسیا، در داروخانه های بیمارستانی پیچیده یا داروخانه های محلی مشغول به کار هستند. همچنین داروسازان در این حوزه اطمینان حاصل می کنند که بیماران داروی صحیح خود را دریافت کنند.
دستیار داروخانهدستیاران داروخانه در سنت لوسیا در کنار تکنسین ها کار می کنند و بسیاری از فعالیت ها را به صورت موقت انجام می دهند. از وظایف دستیاران داروخانه می توان به دریافت و توزیع نسخه ها و کمک به سفارش سهام اشاره کرد.
تکنسین داروسازیتکنسین های داروسازی در سنت لوسیا تمایل دارند در دو حوزه بیمارستان ها و داروخانه های محلی کار کنند. همچنین از تامین و دوز صحیح داروها به بیماران اطمینان حاصل کنند.

در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعزام دانشجو به سنت لوسیا می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر رادر مورد مهاجرت به سنت لوسیا در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول در خصوص تحصیل داروسازی در سنت لوسیا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در خصوص تحصیل داروسازی در سنت لوسیا می باشیم:

  • برای تبدیل شدن به یک داروساز در سنت لوسیا چه کاری را باید انجام دهیم؟ شما برای تبدیل شدن به یک داروساز باید در مورد نقش های درمانی داروها، فارماکودینامیک، عوارض جانبی و توزیع دارو اطلاعات کسب کنید. علاوه بر این یک داروساز باید بتواند این دانش را به طور قابل دسترس برای بیماران تفسیر کند.
  • دوره های تحصیل داروسازی در سنت لوسیا به چن دسته تقسیم می شود؟ به طور کلی دوره های تحصیل داروسازی در سنت لوسیا به دوره های شیمی آلی، بیشیمی، فارماکولوژی و فیزیولوژی تقسیم می شود. که شما بین این دوره ها باید یکی را برای تحصیل داروسازی انتخاب کنید.
  • آیا تحصیل داروسازی در سنت لوسیا به ریاضیات نیاز دارد؟ خیر، دانشجویان برای پذیرش در دانشگاه داروسازی سنت لوسیا به ارائه نمرات ریاضی نیاز ندارند. فقط باید فیزیک، شیمی و زیست شناسی را به عنوان دروس اصلی خود داشته باشند.
5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل داروسازی در سنت لوسیا

  1. سروی گفت:

    تحصیل داروسازی در سنت لوسیا بورسیه نداره؟ فقط یک دانشگاه رشته داروسازی داره؟ شرایط تحصیل داروسازی تو سنت لوسیا چیه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام این کشور بیشتر در خصوص سرمایه گذاری اهمیت دارد. برای تحصیل داروسازی کشورهای بهتری وجود دارند. در خصوص شرایط سرمایه گذاری در سنت لوسیا لینک مذکور را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *