مهاجرت سرمایه گذاری در سنت لوسیا

سرمایه گذاری در سنت لوسیا

سرمایه گذاری در سنت لوسیا

جزایری که در دریای کارائیب واقع شده مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است به ویژه سرمایه گذاری در سنت لوسیا که متقاضیان زیادی دارد. به طور عمومی تمام کشورهای دنیا از اینکه افراد خارجی برای سرمایه گذاری در کشور آنها اقدام کنند، استقبال می کنند. تا جایی که گاها برای گرفتن اقامت با روش سرمایه گذاری در برخی کشورها حتی نیاز به حضور فیزیکی فرد ندارد. سنت لوسیا نیز به خاطر جنگل هایی با آب و هوای بارانی خود و قله های پیتونز و سواحل جادویی خود بسیار مورد توجه علاقه مندان به سرمایه گذاری و گرفتن اقامت این کشور هستند.

البته تحصیل در سنت لوسیا هم مورد توجه قرار گرفته است. با اخذ پدیرش تحصیلی میتوانید برای ویزای تحصیلی سنت لوسیا اقدام نمایید. اما شاید آنچه متقاضیان را به سرمایه گذاری در کشورهای مختلف و یا مورد نظر متقاعد می کند مزایای یک کشور باشد که پس از اخذ مجوز ورود و اقامت در آن کشور می توانند به واسطه داشتن اقامت دائم و یا موقت به کشورهای بدون روادید مورد قرارداد آن کشور نیز سفر کنند مثل کشورهای حوزه شنگن که می توان به کشورهایی همچون آلمان و هلند مسافرت کرد.

سنت لوسیا از جمله کشورهایی است که با داشتن اقامت تحصیلی یا کاری، سرمایه گذاری و یا به طور کلی با دارار بودن اجازه اقامت تایپ D سنت لوسیا می توان به کشورهایی نظیر هنگ کنگ و سنگاپور و بریتانیا یا از همه مهمتر تمام کشورهای حوزه شنگن و بطور کلی امکان سفر بدون ویزا به 147 کشور دنیا سفر کرد. آنچه مطالعه خواهد شد جمع آوری اطلاعاتی توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است.

اینفوگرافیک سرمایه گذاری در سنت لوسیا

مزایای سرمایه گذاری در سنت لوسیا

شاید بتوان اینطور عنوان کرد که بسیاری از افراد با سفرهای اکتشافی به کشورهای مختلف می توانند ایده ای برای سرمایه گذاری در آن کشور پیدا کنند و یا مزیت های داشتن کارت اقامت کشوری آنها را مجاب کند تا از راه سرمایه گذاری با دردسر کمتری از سفارت آن کشور ویزا را دریافت کرده و به اقامت برسند. از جهت دیگری نیز سرمایه گذاری در کشوری مثل سنت لوسیا که اقتصاد آن با توریست و صادرات موز اداره می شود بسیار بهتر است که سرمایه مالی از مهاجران خارجی به آن کشور وارد شود و به گردش مالی و اقتصاد این کشور کمک قابل توجهی شود.

لذا دولت سنت لوسیا برای اینکه هم بتواند سرمایه خارجی جذب کند و هم از ابتذال فرهنگی و اقتصادی جلوگیری کند قوانینی را معین کرده تا هر فردی که سابقه کیفری نداشته است و توانایی سرمایه گذاری دارد را به سمت خود کشیده و برای خود فرد و خانواده وی اقامت موقت و دائمی در نظر بگیرد. این سرمایه گذاری و ورود سرمایه مالی برای دولت ها انقدر اهمیت دارد که برخی کشورها برای سرمایه گذاری در پروژه های دولتی حتی به صورت بلاعوض پول دریافت میکنند و به فرد اقامت می دهند.

شهروندی سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری

سنت لوسیا شهروندی را از طریق سرمایه گذاری به افرادی ارائه می دهد که به یکی از 4 روش به کشور کمک می کنند: با اهدای $100000 (دلار) به صندوق اقتصادی ملی دولت. با خرید املاک و مستغلات از $300000 (دلار)؛ با خرید حداقل $250000 (دلار) اوراق قرضه دولتی؛ یا حداقل 1 میلیون دلار در شرکت محلی سرمایه گذاری کنید. مزایای استوایی سنت لوسیا و سفر بدون ویزا به بیش از 140 مقصد، دلایل فریبنده ای برای گرفتن پاسپورت دوم و اقامت در این جزیره زیبا است. درباره شهروندی اقتصادی سنت لوسیا از جمله مزایا، الزامات، گزینه های سرمایه گذاری و نحوه درخواست بیشتر بیاموزید. برنامه های CBI به افراد توانایی منحصر به فردی را برای به دست آوردن شهروندی از طریق سرمایه گذاری در کشور، معمولاً در قالب املاک و مستغلات یا کمک های مالی دولت، ارائه می دهد.

برنامه شهروندی اقتصادی سنت لوسیا با مناظر بکر، آب و هوای گرم و سواحل در سطح جهانی، جدیدترین و یکی از محبوب ترین راه ها برای دریافت پاسپورت دوم است. شما می توانید با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، صندوق اقتصاد ملی، در یک اوراق قرضه دولتی یا شرکت، پاسپورت سنت لوسیا را به دست آورید. ساکنان و شهروندان سنت لوسیا از شرایط نسبتاً آرامی برخوردار هستند. هیچ سود سرمایه و مالیات بر ارث یا دارایی بر درآمد یا دارایی در سراسر جهان وجود ندارد. توجه داشته باشید که برخی ملاحظات محلی اعمال می شود. یعنی، ساکنان سنت لوسیا نرخ مالیات بر درآمد شخصی  PIT ناشی از فعالیت های داخلی را پرداخت می کنند. افرادی که ساکن نیستند در سنت لوسیا مالیات می پردازند، اما فقط از درآمد دریافتی از منابع محلی مالیات می پردازند.

شرایط سرمایه گذاری در سنت لوسیا

صندوق اقتصادی ملی سنت لوسیا در سال 2015 قانونی برای اعطای شهروندی به متقاضیان خارجی از راه سرمایه گذاری، قانونی را تصویب کرد که به موجب این قانون اختصاص بودجه برای این هدف در دستور کار دولت قرار گرفت. این برنامه زمینه را برای متقاضیان فراهم کرده است که سهم اقتصادی قابل توجهی در اداره کشور داشته باشند که درمقابل آن بدون در نظر گرفتن روندهای سخت و طاقت فرسا برای اخذ ویزا و اقامت از سفارت را تسهیل کرده و شهروندی سنت لوسیا را به راحتی در اختیار فرد و خانواده او قرار می دهد. از شرایطی که برای دریافت شهروندی از راه سرمایه گذاری در سنت لوسیا در نظر گرفته شده است می توان به سن متقاضی اشاره نمود که حداقل سن فرد متقاضی باید 18 سال باشد تا بتواند یکی از راه های سرمایه گذاری زیر را انتخاب کند.

سایر شرایط بدین شرح می باشد:

  • سرمایه گذاری در توسعه املاک و مستغلات مصوب و مورد تایید دولت با حداقل ارزش 300000$ (دلار آمریکا) که حداقل برای 5 سال باید بدون فروش باقی بماند.
  • سرمایه گذاری در یک پروژه سازمانی مورد تایید و مصوب دولت طبق قوانین آن با حداقل سرمایه گذاری 3500000$ (دلار آمریکا) به همراه ایجاد حداقل 2 شغل دائمی
  • سرمایه گذاری مشارکتی در یک پروژه سازمانی مورد تایید و مصوب دولت طبق قوانین آن با سرمایه 6000000$ (دلار آمریکا) که می تواند با مشارکت 6 نفر که هر نفر حداقل 1000000$ (دلار آمریکا) انجام شود.
  • متقاضیان برای هر فرد می توانند مبلغی به ارزش 100000$ (دلار آمریکا) به صورت بلاعوض و غیر قابل استرداد به دولت سنت لوسیا پرداخت نمایند به این ترتیب که متقاضی به تنهایی مبلغ گفته شده را پرداخت می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به جدول زیر توجه فرمائید:

هزینه به دلار آمریکاگروه یا فرد واجد الشرایط
100000$متقاضی اصلی
140000$متقاضی اصلی و همسر
150000$متقاضی اصلی و همسر و 2 نفر واجد الشرایط

شرایط سرمایه گذاری در سنت لوسیا

بخش های پیشرو جهت سرمایه گذاری در سنت لوسیا

سرمایه گذاران بین المللی که قصد سرمایه گذاری در سنت لوسیا را دارند، باید قبل از اقدام با بخش های پیشرو جهت سرمایه گذاری در این کشور به خوبی آشنا شوند. با سرمایه گذاری در بخش های پیشرو در سنت لوسیا می توانید یک سرمایه گذاری ایمن را برای خود در این کشور تضمین کنید. همچنین در رشته های پزشکی در سنت لوسیا و رشته داروسازی در سنت لوسیا به بخش سرمایه گذاری جهت تجهیزات نیاز ویژه ای وجود دارد.

برای آشنایی با بخش های پیشرو جهت سرمایه گذاری در سنت لوسیا به جدول زیر مراجعه فرمایید:

بخش های پیشرو جهت سرمایه گذاری در سنت لوسیاتوضیحات
انرژیاین حوزه بهترین بخش صنعت آینده برای سنت لوسیا محسوب می شود. که این بخش شامل نمای کلی بازار و داده های تجارت می شود.
فناوری های سبزپیامد های تغییرات آب و هوایی در سنت لوسیا در بسیاری از نقاط این جزیره ویرانگر است. به همین جهت سرمایه گذاری در بخش فناوری های سبز می تواند بسیار سودآور باشد.
تجهیزات پزشکیمراقبت های پزشکی جامع برای همه مردم سنت لوسیا در دسترس است که موسسات بهداشتی عمومی همواره خریداران اصلی تجهیزات و لوازم پزشکی در این کشور هستند.
فناوری اطلاعاتشرکت های آمریکایی به عنوان تامین کنندگان اصلی محصولات و خدمات نوآورانه در سنت لوسیا شناخته می شوند.

سرمایه گذاری املاک در سنت لوسیا

سرمایه گذاری املاک در سنت لوسیا درآمدی با بازده سالانه 2% تا 5% به ارمغان بیاورد. سنت لوسیا بخش گردشگری قوی دارد، زیرا یک کشور در منطقه کارائیب است. سرمایه گذاری در هتل های سطح بالا سودآور است. همچنین سرمایه گذاران می توانند پس از 5 سال اموال خود را برای کسب سود مجدد بفروشند. با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سنت لوسیا، می توانید به برنامه شهروندی با سرمایه گذاری کشور بپیوندید. حداقل هزینه املاک و مستغلات 200000$ (دلار) خواهد بود.

سرمایه گذارانی که درخواست شهروندی می کنند، پروژه های املاک و مستغلات را خریداری می کنند که توسط کابینه وزیران سنت لوسیا تایید شده است. سرمایه‌گذاران می ‌توانند هتل‌های لوکس 5 ستاره، استراحتگاه‌ ها یا اقامتگاه‌ را انتخاب کنند. حداقل سرمایه گذاری $200000 (یورو) برای هر نوع دارایی واجد شرایط اعمال می شود.

زمان بندی برنامه سرمایه گذاری در سنت لوسیا

زمان بندی برنامه سرمایه گذاری در سنت لوسیا

در روند و پروسه صدور گواهی شهروندی از طریق سرمایه گذاری این اهمیت دارد که مدارک و درخواست را از 4 ماه قبل ارائه شود و چنانچه مورد تایید بود و هیچ مطلب نگران کننده ای وجود نداشته باشد همین زمان برای اقدام کافی است. چنانچه تاخیر بیش از این وجود داشته باشد هیئت نظارت بر شهروندی دلیل آن را اطلاع خواهد داد. واحد سرمایه گذاری هیئت شهروندی نظارت اختصاصی بر مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری را بر عهده دارد. تمام درخواست ها و روند اداری این مسیر به زبان انگلیسی و به صورت الکترونیکی هست. تمام مدارک به پشتیبانی درخواست به همان زبان انگلیسی پیوست خواهد شد.

هیئت نظارت واجد الشرایط بودن فرد اصلی و همسر و فرزند و تمام وابستگان به فرد اصلی را مورد بررسی قرار خواهد داد که این بررسی متحمل هزینه های غیر قابل استردادی از نفر اصلی خواهد بود که پس از تایید هر واجد الشرایطی نفر اصلی موظف خواهد بود طی 90 روز تقویمی هزینه های نفرات مورد تایید را واریز نماید و متقاضی موفق باید سوگند نامه و تاییدیه وفاداری خود را در حضور وکیل دادگستری و سر دفتر اسناد رسمی مورد تایید سفارت امضا کن. آنچه بیان شد مشابه آن در کشورهای انگلیسی زبان نیز وجود دارد که به عنوان مثال می توانید به مطلب ما در مورد سرمایه گذاری در انگلیس مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعزام دانشجو به سنت لوسیا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات متداول در خصوص سرمایه گذاری در سنت لوسیا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در خصوص سرمایه گذاری در سنت لوسیا می باشیم:

  • سرمایه گذاری در سنت لوسیا چه فوایدی به همراه دارد؟ به طور کلی سنت لوسیا بخش گردشگری بسیار قوی دارد زیرا یک کشور کارائیب است. به همین جهت سرمایه گذاری در هتل های سطح بالا برای شما بسیار سود آور خواهد بود.
  • آیا از طریق سرمایه گذاری در سنت لوسیا می توان برای شهروندی اقدام کرد؟ بله، بهترین راه برای اخذ شهروندی سنت لوسیا سرمایه گذاری در این کشور است. زیرا شهروندی سنت لوسیا مزایای بسیاری مانند معافیت مالیاتی و سفر به بیش از 140 کشور بدون ویزا را برای شما به ارمغان می آورد.
  • دلایل مهم برای سرمایه گذاری در سنت لوسیا کدام موارد است؟ طی سالیان اخیر سنت لوسیا به دلیل اقتصاد رو به رشد، محیط تجاری پایدار و رژیم مالیاتی مورد توجه اغلب سرمایه گذاران بین المللی از سراسر جهان قرار گرفته است.
5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “سرمایه گذاری در سنت لوسیا

  1. کرمانی گفت:

    سلام ممنون از این مقاله ای که نوشته بودید. مزایا و امتیازاتی که یه سرمایه گذار تو سنت لوسیا داره خیلی خوبه. اگر بشه برای خانواده اقامت موقت و دائم گرفت میشه بچه ها تحصیل و کار کنن؟ اگر مشکلی تو سرمایه گذاری پیش بیاد میشه ویزای دیگه ای گرفت؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما. در صورت اخذ اقامت فرزندان می توانند به صورت رایگان مشغول به تحصیل در سنت لوسیا شوند. در خصوص مشوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *