مهاجرت تحصیلی سنت لوسیا

اعزام دانشجو به سنت لوسیا

اعزام دانشجو به سنت لوسیا

اعزام دانشجو به حوزه کارائیب ودر این حوزه اعزام دانشجو به سنت لوسیا، در حال حاضر یکی از روش های پرطرفدار و بی دردسر مهاجرت به این حوزه است. سنت لوسیا که واقع در یک کشور جزیره ایی در دریای کارائیب و در آستانه اقیانوس اطلس است که در ابتدا از مستعمرات فرانسه بوده است و پس از آن مستعمره انگلیس شده است، اما در نهایت و در سال 1979 به استقلال کامل در چارچوب جامعه کشورهای مشترک المنافع انگلیس دست یافت. مطالعه مقاله تحصیل در سنت لوسیا برای شما خالی از لطف نیست.

پایتخت این کشور شهر کاستریس است و زبان رسمی آن به دلیل سال های متوالی که مستعمره فرانسه بوده است به زبان کرئول فرانسوی که ترکیب زبان فرانسه و زبان های دیگر است، شناخته می شود. مهم ترین صنعت تاثیرگذار در این کشور مبتنی بر گردشگری است که 65% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و منبع اصلی درآمد این کشور نیز مانند کلیه جزیره های حوزه کارائیب، از طریق گردشگری است و صادرات اصلی این کشور را موز تشکیل می دهد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان به تحصیل در این کشور خواهند بود. در ادامه نیز به بررسی سوالات مرتبط به مسئله اعزام دانشجو به سنت لوسیا پرداخته خواهد شد.

  • هزینه تحصیل در سنت لوسیا چقدر است؟
  • شرایط بورسیه تحصیلی سنت لوسیا برای تحصیل چیست؟
  • به چه مدارکی جهت بدست آوردن ویزای سنت لوسیا احتیاج است؟
  • مزایای تحصیل در سنت لوسیا چیست؟

اینفوگرافیک اعزام دانشجو به سنت لوسیا

تحصیل در سنت لوسیا

زندگی در سنت لوسیا یک تجربه فوق العاده است و یکی از بهترین شرایط محیطی و آب و هوایی برای تحصیل شما خواهد بود. سنت لوسیا ترکیبی شگفت انگیز از دریای کارائیب و آمریکای شمالی است و کشوری انگلیسی زبان در آمریکای شمالی است. این کشور زیبا یک بهشت ​​گرمسیری است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد. ماجراجویی، آرامش، تاریخ، زیبایی، طبیعت و ترکیبی تکرار نشدنی از مردم خونگرم و صمیمی با غنای بسیاری از فرهنگ ها. سنت لوسیا آب و هوای گرمسیری دارد. فصل های بارانی نوامبر-ژانویه و آوریل-ژوئیه با میانگین بارندگی 2350 میلی متر در سال در منطقه ساحلی است. فصل خشک از سپتامبر تا مه ادامه دارد. میانگین بارندگی در داخل کشور 1520 میلی متر در سال است. بادهای تجاری شمال شرقی دمای سواحل را معتدل می کند.

شما می توانید پزشکی در سنت لوسیا و یا رشته دندانپزشکی و پرستاری را نیز بخوانید و با مدرک آمریکایی فارغ التحصیل شوید. هزینه $10000 (دلار) در سال است. هیچ چیز بهتر از این نیست. برنامه دیگری که برای دادن مهارت های رهبری و شایستگی بین فرهنگی به دانش آموزان طراحی شده است، برنامه آمادگی سپاه صلح CDAE است. UVM در بین کالج ها و دانشگاه های برتر تولید کننده داوطلب با همکاری سپاه صلح در کشور رتبه ششم را دارد. این برنامه بر آماده سازی دانش آموزان UVM با مهارت هایی برای آموزش، یادگیری و خدمت در سپاه صلح متمرکز است.CDAE به طور منحصر به فردی موقعیت دارد تا اعضای مشتاق سپاه صلح را با آموزش تئوری، دانش و عملی که برای پیشرفت در برنامه جهانی نیاز دارند، ارائه دهد.

هزینه اعزام دانشجو به سنت لوسیا

همه ساله دانشجویان بین المللی بسیاری از سراسر جهان به این کشور جهت ادامه تحصیل مهاجرت می کنند به همین دلیل هزینه های تحصیل در دانشگاه های سنت لوسیا بازه های بسیار متفاوتی دارد. این بازه بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی انتخابی فرد این هزینه می تواند بسیار متفاوت باشد و به طور تقریبی این هزینه ها بین 4000$ الی 10000$ (دلار) دسته بندی می گردد. در ادامه به بررسی هزینه بعضی از رشته های پر طرفدار یکی از برترین دانشگاه های این کشور پرداخته خواهد شد.

دانشگاه Bedfordshire که از به نام ترین دانشگاه های این کشور است و تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی میسر است و بسته به مقطع تحصیلی باید سطح زبان افراد افزایش یابد. این دانشگاه دولتی است و لازم به ذکر است که افراد در این دانشگاه بسته به شرایط و پس از بررسی های لازم توسط دانشگاه شامل بورسیه تحصیلی نیز خواهند بود.

هزینه های تحصیل در سنت لوسیا نیز با پوند محاسبه می گردد که در جدول زیر بررسی می گردد:

 رشته دانشگاهیطول دورهشهریه به دلار آمریکا
MBA12 ماه1817352$
MS12 ماه1662384$
BBA3 سال1606032$
MIM1 سال و نیم1282008$
BE/Btech3 سال1606032

هزینه اعزام دانشجو به سنت لوسیا

شرایط اخذ ویزای تحصیلی سنت لوسیا

همانطور که پیش تر ذکر گردید، بسیاری از دانشجویان بین المللی تمایل به تحصیل در این کشور را دارند. البته بعضی از کشورها هستند که اتباع آنها می توانند تا 90 روز بدون ویزا در این کشور حضور داشته باشند. از جمله این کشورها می توان به ایالت متحده، سنگاپور، زامبیا، فیجی، کانادا، کوبا، قبرس، شیلی، استونی و بسیاری از کشورهای اروپایی اما به صورت کلی و فارغ از ملیت برای اخذ ویزای تحصیلی و اقامت سنت لوسیا داشتن شرایطی مورد نیاز است که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد:

  • پاسپورت معتبر تا 6 ماه
  • فتوکپی صفحات گذرنامه
  • 2 قطعه عکس
  • نامه ثبت پذیرش از دانشگاه
  • نامه تمکن مالی
  • بیمه
  • امضای حامی مالی و مدارک شناسایی وی

نکات اساسی در خصوص اعزام دانشجو به سنت لوسیا

کشورهای مختلف جهان که به دنبال اعزام دانشجو به سنت لوسیا هستند، قبل از اعزام باید دانشجویان خود را با برخی از نکات اساسی در خصوص تحصیل در سنت لوسیا آشنا کنند. زیرا در غیر این صورت دانشجویان اعزامی حین تحصیل در سنت لوسیا با مشکلات گسترده ای مواجه خواهند شد. به طور کلی اعزام دانشجو به سنت لوسیا می تواند یک تجربه ارشمند باشد زیرا مردم دوستانه، موقعیت استوایی و آموزش با کیفیت این کشور را به مقصدی ارزشمند تبدیل کرده است. همچنین امکان کار در سنت لوسیا پس از تحصیل نیز وجود دارد. و البته پس از تمام شدن دوره تحصیلی شما می توانید ویزای کاری سنت لوسیا را اخذ نمایید.

در نهایت اینکه هنگام برنامه ریزی جهت مهاجرت به سنت لوسیا، دانشجویان باید این نکات مفید را به خوبی به خاطر بسپارند:

نکات اساسی در خصوص اعزام دانشجو به سنت لوسیاتوضیحات
جشنواره های فرهنگی متنوعوجود جشنواره های فرهنگی منظم در سنت لوسیا فرصتی عالی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردم را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.
کارناوالدانشحویان اعزامی باید به این نکته توجه فرمایند که در طول تحصیل و زندگی در سنت لوسیا کارناوال های متنوعی اجزا می شوند.
فرودگاه سنت لوسیافرودگاه اصلی سنت لوسیا فرودگاه بین المللی است اما در مقابل، فرودگاه جورج اف ال به مناطق توریستی نزدیک تر است.
غذاهای منحصر به فرددانشجویان اعزامی باید برای غذاهای منحصر به فرد آفریقایی، هندی و اروپایی آماده باشند.

مزایای اعزام دانشجو به سنت لوسیا

مزایای اعزام دانشجو به سنت لوسیا

تحصیل در این کشور دارای مزایای بسیاری است که تعدادی از آن ها پیشتر ذکر گردید، علاوه بر موارد بالا وجود برنامه های بین المللی و گواهی شده، جشنواره های فرهنگی و کارناوال های رنگارنگ، الزامات غیر دقیق ویزا، تعامل با سایر دانشجویان بین المللی و بسیاری از موارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود از مزایای تحصیل در این کشور است.

شرایط ویزای تحصیلی سنت لوسیا

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این کشور با توجه به موقعیت فوق العاده آن در کارائیب و نیز فراهم نمودن شرایط ویژه به جهت تحصیل و زندگی در این کشور از جمله شرایط مناسب آب و هوایی و نیز وجود زیبایی های طبیعی برای بسیاری از افراد یک موقعیت ویژه است. تحصیل در این کشور و اخذ مدرک از آن نیز می تواند در رده تحصیل در انگلستان قرار گیرد. علت این امر این است که تعداد بسیاری از دانشگاه های سنت لوسیا تحت نظر کشور های ذکر شده سیستم آموزشی ارائه می دهند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات مرتبط با اعزام دانشجو به این کشور خواهند بود.

سوالات متداول در باب اعزام دانشجو به سنت لوسیا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب اعزام دانشجو به سنت لوسیا می باشیم:

  • شرایط پذیرش دانشگاه ها پس از اعزام دانشجو به سنت لوسیا چگونه است؟ پس از اعزام دانشجو به سنت لوسیا دانشجویان بین المللی باید در آزمون ورودی شرکت کنند همچنین بادی شرایط مهارت زبان انگلیسی را برآورده کنند.
  • آیا برای اعزام دانشجو به سنت لوسیا به ویزای تحصیلی نیاز داریم؟ بله، تمامی کشورها به غیر از کشورهای حوزه دریای کارائیب، باید قبل از اعزام دانشجو به سنت لوسیا برای ویزای تحصیل این کشور اقدام نمایند. همچنین به شدت توصیه می شود که حداقل 3 ماه قبل از اعزام درخواست خود را به ثبت برسانید.
  • آیا می توانم حین تحصیل در سنت لوسیا مشغول به کار شوم؟ بله، تمامی دانشجویان بین المللی حین تحصیل در سنت لوسیا می توانند 20 ساعت در هفته مشغول به کار شوند. البته اگر به روند تحصیلی شما در این کشور لطمه وارد نکند.
5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “اعزام دانشجو به سنت لوسیا

  1. کرمی گفت:

    هزینه ها و شهریه های تحصیلی سنت لوسیا تو این دانشگاه بالاست یا کلا بقیه دانشگاه ها هم همینقدر گرونن؟ برای ویزای تحصیلی سنت لوسیا شرایطی که گفته بودید رو میشه جایگزین کرد؟ میشه حین تحصیل ازدواج کرد و اقامت کرد؟ بعد تحصیل رو انصراف داد؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما. شهریه تحصیلی در این کشور بالا است. در خصوص بررسی شرایط اعزام دانشجو به کشورها می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *