مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته میکروبیولوژی در انگلستان

رشته میکروبیولوژی در انگلستان

تحصیل رشته میکروبیولوژی در انگلستان ممکن است در نظر اول برای شما سخت تلقی شود اما اگر تخصصی در این راه گام بردارید درصد موفقیت بیشتر است. در انگلستان همانطور که می دانید برترین دانشگاه ها از نظر تحصیلی وجود دارند. همچنین دانشگاه های انگلیس در رته بندی های جهانی در صدر جداول هستند و رتبه ها آن تک رقمی است. این جذابیت منجر به افزایش درخواست های برای تحصیل و سخت تر شدن رقابت در اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور می شود. رشته میکروبیولوژی نیز از رشته های بسیار عالی است که در چندین دانشگاه خوب این کشور در شهرهای مختلف پذیرای دانشجویان بین المللی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان و شرایط اخذ ویزای دانشجویی این کشور مشاور شماست.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در انگلستان

شما در این کشور این فرصت را دارید که زمینه های مختلف میکروبیولوژی را که مربوط به بخش های مراقبت های بهداشتی و زیست محیطی و بیوتکنولوژیکی است مورد بررسی قرار دهید. همچنین این شانس را دارید که در زمینه میکروبیولوژی پزشکی، محیطی یا صنعتی تحقیقاتی را انجام دهید که می تواند دانش شما را افزایش دهد. شما در طول تحصیل بیشتر زمان خود را در آزمایشگاه و کارهای میدانی صرف خواهید کرد. متخصصان رشته میکروبیولوژی در کشور انگلیس می توانند در تحقیقات تخصصی شرکت های دولتی و خصوصی، دانشگاه ها و بیمارستان ها، صنایع داروسازی، و البته آزمایشگاه ها و یا صنایع غذایی و سازمان های محیط زیست کار می کنند. شما همچنین این شانس را دارید که در زمینه میکروبیولوژی پزشکی، محیطی یا صنعتی تحقیقاتی انجام دهید که می تواند دانش، مهارت ها و گزینه های شغلی شما را افزایش دهد.

شما با برخی از مسائل معاصر پیش روی صنعت آشنا می شوید و این دوره تجربیات عملی از تکنیک های آزمایشگاهی و بیوانفورماتیک را ارائه می دهد. دانشجویان می توانند در زمینه میکروبیولوژی پزشکی، صنعتی و محیطی، مولکولی، زیست شناسی سلول و سیستم، فناوری DNA  نوترکیب، بیوشیمی پروتئین، بیولوژی ساختاری، تخمیر، مهندسی زیستی و بسیاری دیگر از زمینه ها تخصص داشته باشند. در طول دوره، شما این فرصت را دارید که زمینه های مختلف میکروبیولوژی را که مربوط به بخش مراقبت های بهداشتی، زیست محیطی، زیست محیطی و بیوتکنولوژیکی است مورد بررسی قرار دهید. شما همچنین این شانس را دارید که در زمینه میکروبیولوژی پزشکی، محیطی یا صنعتی تحقیقاتی انجام دهید که می تواند دانش، مهارت ها و گزینه های شغلی شما را افزایش دهد.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در انگلستان

دوره های کارآموزش رشته میکروبیولوژی در بریتانیا

اگر می خواهید مدرک کارشناسی ارشد سنتی را کسب کنید، برنامه 1 ساله یک گزینه عالی است. مدرک کارشناسی ارشد دو ساله با تمرین پیشرفته با افزودن کارآموزی حرفه ای یا تحقیقاتی به برنامه کارشناسی ارشد 1 ساله، صلاحیت شما را افزایش می دهد. کارآموزی حرفه ای یک راه عالی برای به دست آوردن تجربه کاری و دادن رزومه به مزیت رقابتی است. کارآموزی تحقیقاتی این فرصت را به شما می دهد تا با همکاری در کنار یک تیم تحقیقاتی در یک محیط علمی، مهارت های تحلیلی، کار گروهی، تحقیقاتی و علمی خود را توسعه دهید. اما کارآموزی پژوهشی تضمین می شود، اما نمی توان کارآموزی حرفه ای را تضمین کرد. با این حال، در صورت ترجیح دادن به این نوع کارآموزی، در مورد نحوه یافتن و تضمین موقعیت کارآموزی حرفه ای خود، به شما پشتیبانی و مشاوره عملی ارائه می شود.

برخی از دروس رشته میکروبیولوژی در انگلستان را مشاهده می کنید:

  • میکروبیولوژی عملی (15 واحد)
  • روش های تحقیق (15 واحد)
  • درک عفونت (15 اعتبار)
  • تشخیص مولکولی (15 واحد)
  • واکسیناسیون، ضد میکروب و مقاومت (15 واحد)
  • میکروبیولوژی بالینی (30 واحد)
  • بهداشت جهانی و اپیدمیولوژی (15 واحد)

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در انگلستان

دانشجویانی که دارای مدرک میکروبیولوژی هستند می توانند طیف وسیعی از مهارت های مربوط به موضوع از جمله ژنتیک، بیوشیمی و استفاده از میکروبیولوژی در صنعت را به دست آورند. مهارت های قابل انتقال که می توانید توسعه دهید شامل محاسبه پیشرفته، ارتباط نوشتاری و گفتاری، ارائه ، مدیریت پروژه و مهارت های تحقیقاتی است. فارغ التحصیلان میکروبیولوژی مورد تقاضای کارفرمایان مانند بیمارستان ها و دانشگاه ها، تحلیلگران بالینی و علمی، صنعت داروسازی، صنایع غذایی و صنایع غذایی هستند. اگر قصد دارید در زمینه تحقیقات مشاغل داشته باشید، معمولاً باید مدرک کارشناسی ارشد (احتمالاً دکترا) را پس از اولین مدرک تحصیلی خود اخذ کنید و بنابراین تحصیلات تکمیلی یک گزینه رایج برای فارغ التحصیلان میکروبیولوژی است. فارغ التحصیلان میکروبیولوژی که می خواهند آزمایشگاه را ترک کنند می توانند در بهداشت و بیمارستان، در بخش های غذا و نوشیدنی، آب و محیط زیست نیز شغل پیدا کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال با مدارک فارغ التحصیل از رشته میکروبیولوژی در کشور انگلیس هستید:

اشتغال با مدارک فارغ التحصیل از رشته میکروبیولوژی در کشور انگلیس

هزینه تحصیل رشته میکروبیولوژی در انگلستان

هزینه برای دانشجویان بین المللی در طول دوره در سال ورود تعیین می شود. متقاضیان بین المللی با بودجه خود برای این دوره باید قبل از صدور تأیید پذیرش برای تحصیل (CAS) مبلغ 1000£ پوند به عنوان شهریه پرداخت کنند یا نامه حامی خود را ارائه دهند (که ابتدا باید تأیید شود). این ودیعه فقط در صورت رد شدن اجازه مهاجرت مسترد می شود. نحوه و زمان انجام این پرداخت به شما اطلاع داده می شود. این امر طبیعی است که تمامی دانشجویان باید شهریه لازم را پیش از حضور در کلاس های آموزشی و بر طبق مقررات پرداخت نمایند. هزینه های تحصیل به طور کامل شامل شهریه دوره، مدیریت و هزینه بیمه و عضویت در سازمان های دانشجویی در طول تحصیل شما خواهد بود.

البته که می توان با کار دانشجویی در انگلستان هزینه ها را متعادل کرد. در جدول زیر شاهد هزینه های تحصیل رشته میکروبیولوژی در مقاطع تحصیلی مختلف در انگلستان هستید:

مقطعهزینه به پوند
کارشناسی ارشد (تمام وقت) (دانشجویان بومی)11000£
کارشناسی بین المللی تمام وقت25000£
کارشناسی ارشد (پاره وقت) (دانشجویان بومی)5500£
کارشناسی بین المللی پاره وقت12500£

دانشگاه های رشته میکروبیولوژی در انگلستان

اگر زبان انگلیسی زبان اول شما نیست نیاز به اثبات توانایی زبان انگلیسی شما داریم. اگر قبلاً دارای مدرک زبان انگلیسی بوده اید، گواهینامه خود را با درخواست خود همراه کنید. شما باید شماره شناسنامه دانشگاه خود را در هر مکاتبه ای وارد کنید و قبل از ارائه درخواست خود، هیچ مدرکی ارسال نکنید. پس از دریافت کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز درخواست شما توسط مدیر دوره مربوطه بررسی می شود. متقاضیان بر اساس تجربیات حرفه ای آکادمیک و مرتبط، بر اساس تمام اطلاعات ارائه شده، در نظر گرفته می شوند. شما نمی توانید از CAS خود برای درخواست ویزا بیش از 3 ماه قبل از تاریخ شروع دوره خود استفاده کن

 تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان در رشته میکروبیولوژی فرصتی عالی است که در جدول زیر شاهد دانشگاه های ارائه دهنده این رشته می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در بهترین دانشگاه ها برای میکروبیولوژیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه آکسفوردآکسفورد457887
کالج امپریال لندنلندن11206883
دانشگاه کمبریجکمبریج1996485

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان هر آنچه را که باید در اختیار شما قرار می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *