مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته میکروبیولوژی در اندونزی

رشته میکروبیولوژی در اندونزی

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اندونزی در کشوری که در آسیا واقع شده است فرصت مناسبی است تا دانش خود را در این زمینه ارتقا دهید. در اندونزی می توانید مانند دیگر دانشجویان بین المللی در حین تحصیل به مشاغل پاره وقت مشغول شوید. در این کشور جالب می توانید تجارب جذابی را کسب کنید. فرهنگ و غذا و زبان و همچنین سبک معماری این کشور در وهله اول شما را جذب خواهد کرد. یکی دیگر مواردی که شما را جذب می کند دانشگاه های خوب و بین المللی است. فضای چند زبانه و چند فرهنگی دانشگاه ها از مهم ترین شرایط تحصیل برای هر دانشجوی بین المللی است. رشته میکروبیولوژی نیز در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دسترس دانشجویان می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اندونزی و شرایط اخذ ویزای دانشجئویی این کشور همراه و پشتیبان شماست.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اندونزی

برنامه مطالعاتی میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی در اندونزی توسط 7 آزمایشگاه (زمینه گروه های مورد مطالعه) پشتیبانی می شود، یعنی آزمایشگاه طبقه بندی (گیاهان، حیوانات و مولکولی، آزمایشگاه فیزیولوژی. گیاهان ، حیوانات و کشت بافت)، آزمایشگاه اکولوژی، آزمایشگاه ژنتیک، آزمایشگاه میکروبیولوژی، آزمایشگاه زیست شناسی توسعه و تولید مثل و آزمایشگاه زیست شناسی دریایی از برترین مراکز می باشد. دانش آموزان مجاز به انتخاب دوره های ارائه شده توسط آن آزمایشگاه ها با توجه به علایق خود هستند که بعداً می توانند در انتخاب موضوعات تحقیقاتی خود (برای پایان نامه کارشناسی) روی آنها تمرکز کنند. دانشجویان پس از تکمیل حداقل 144 واحد اعتباری متشکل از 117 واحد اعتباری دوره های اجباری، 21 واحد اعتباری دوره های اختیاری و 6 واحد اعتباری تحقیقاتی، از برنامه تحصیلی زیست شناسی در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می شوند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص میزان تحصیل در رشته میکروبیولوژی در سال اخیر هستید:

سالمقطعتعداد کل دانشجویان بین المللی ثبت نام شده
2019-20کارشناسی53
 22-2020دکتری10
2020-21کارشناسی ارشد31

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در اندونزی

گروه میکروبیولوژی، دانشکده پزشکی، دانشگاه اندونزی (Micro-UI) ، جاکارتا، یک بخش مسئول آموزش، تحقیق و خدمات عمومی در زمینه میکروبیولوژی است. Micro-UI فقط در میکروبیولوژی بالینی شرکت نمی کند، بلکه در میکروبیولوژی مواد غذایی مرتبط با پزشکی، میکروبیولوژی محیطی، میکروبیولوژی اولیه و همچنین مطالعاتی در مورد انواع بیماری های عفونی که از مشکلات عمده بهداشت عمومی دراندونزی به Micro-UI در بین دانشکده های پزشکی اندونزی به عنوان یک بخش برجسته از نظر امکانات تحقیقاتی نهادی و در دسترس بودن دانشمندان دارای مدارک عالی شناخته شده است. Micro-UI به عنوان مرکز توسعه میکروبیولوژی پزشکی، نه تنها شهرت ملی کسب کرده است، بلکه وجود آن در سطح بین المللی نیز شناخته شده است. از نوامبر 2011 ، گروه میکروبیولوژی به عنوان یکی از بخشهای بیمارستان Ciptomangunkusumo افتتاح شد، که به عنوان بخش پزشکی میکروبیولوژی بالینی نامگذاری شده است.

دانشگاه پادجادجان در بندونگ، اندونزی مفاهیم اساسی و اصول علوم زندگی (آناتومی، فیزیولوژی، بیولوژی سلولی، میکروبیولوژی، انگل شناسی، پاتوبیولوژی و تغذیه) را با تمرکز قوی ارائه می دهیم: مسئله بهداشت جهانی و به ویژه عفونت، انکولوژی و گیاهان طبیعی ارائه می شود. با تحصیل دراین دانشگاه اندونزی می توانید راه حل جدیدی را برای پیشگیری، درمان و بازیابی اختلال ناشی از بیماری ها کشف کنید و همچنین بخشی از مرزها در علوم پیشرفته به ویژه علوم پزشکی باشد. در این دانشگاه می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد را در طول 4 سال و 2 سال تحصیل کنید. دانشگاه براویجایا در مالانگ، اندونزی دانشجویان تبدیل به یک مرجع در مطالعه و آموزش میکروبیولوژی می کند. رقابت بین المللی و ارتقاء برتری در زمینه های آناتومی و بافت شناسی، میکروبیولوژی، انگل شناسی، پزشکی پیشگیرانه و پزشکی بالینی از مهم ترین ویژگی ها این دانشگاه می باشد.

هزینه رشته میکروبیولوژی در اندونزی

هزینه رشته میکروبیولوژی در اندونزی

هزینه تحصیل در اندونزی برای برنامه دوره کارشناسی معمولی که با توجه به توانایی مالی دانشجو ، معروف به سیستم BOP-B هزینه عملیاتی مناسب تحصیلی، بین 100000-7500000 IDR متغیر است. به دلیل یارانه های ارائه شده توسط دولت از طریق BOPTN کمک عملیاتی برای دانشگاه های دولتی، دانشجویان برنامه کلاس معمولی دیگر ملزم به پرداخت هزینه پذیرش نیستند، که از سال 2013 اعمال می شود.UI از UKT (هزینه تحصیلی یکپارچه) به عنوان سیستم پرداخت خود استفاده می کند که در آن دانشجویان برای هر برنامه تحصیلی هزینه تحصیلی یکپارچه می پردازند و دیگر با توجه به تعداد واحدهای اعتباری که هر ترم می گیرند، پرداخت نمی کنند. هزینه تحصیل برای برنامه کارشناسی موازی، جایی که UKT نیز اعمال می شود، ثابت است. هزینه تحصیل در هر ترم 8000000 IDR و هزینه پذیرش 15000000 IDR است.

جایگاه رشته میکروبیولوژی در اندونزی

میکروبیولوژی اندونزی (میکروبیول اندونزی) که در ابتدا به عنوان Jurnal Mikrobiologi Indonesia شناخته می شد، مجله ای رسمی است که توسط انجمن میکروبیولوژی اندونزی اندونزی، منتشر می شود. میکروبیولوژی اندونزی مکانی منحصر به فرد برای انتشار تحقیقات اصلی در زمینه میکروبیولوژی فراهم می کند و اطمینان می دهد که نویسندگان می توانند به وسیع ترین مخاطبان ممکن دسترسی داشته باشند. میکروبیول اندونز طیف گسترده ای از رشته های تحقیقاتی در مورد باکتری ها، قارچ ها، تک یاخته ها و ویروس ها و همچنین بیوتکنولوژی مربوط به میکروبیولوژی را منتشر می کند. موضوعات شامل روش های میکروبیولوژی، میکروبیولوژی محیطی، میکروبیولوژی مواد غذایی، تعامل میکروب گیاهی، فعل و انفعالات میکروبی حیوانات، جامعه میکروبی، ژنتیک میکروبی، ویروس شناسی، ژنومیک میکروبی مقایسه ای و عملکردی، و بیان ژن در میکروب ها Microbiol Indones همچنین توسط تعدادی از ویراستاران و بازبینان شناخته شده بین المللی برای اطمینان از کیفیت بالای انتشار پشتیبانی می شود.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش اشتغال در حوزه میکروبیولوژی در کشور اندونزی هستید:

میزان افزایش اشتغال در حوزه میکروبیولوژی در اندونزی

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در اندونزی

میکروبیولوژی یک رشته علمی است که به مطالعه میکروارگانیسم ها می پردازد. خروجی های میکروارگانیسم ها در همه جا و تأثیر زیادی بر سلامت و محیط زیست انسان دارند. دپارتمان میکروبیولوژی در ژوئن 2015 با چشم انداز ایجاد فاصله بین میکروبیولوژی کلاسیک و جنبه های کاربردی میکروبیولوژی با تحقیقات در زمینه بیماریهای عفونی، ایمونولوژی، سوخت های زیستی و انرژی زیستی تأسیس شد. هدف اصلی این بخش ارائه آموزش با کیفیت در زمینه میکروبیولوژی و ایجاد میکروبیولوژیست آموزش دیده برای مشارکت در زمینه های تولید مواد غذایی، داروها، محصولات شیمیایی، محیط زیست، کشاورزی و تحقیقات بهداشت عمومی است. هدف گروه میکروبیولوژی استفاده از تحقیقات میکروبی به عنوان ابزاری به نفع بشر است. تحقیقات در این بخش به دنبال پاسخگویی به چالش ها و ارائه اطلاعات به ما برای از بین بردن عوامل بیماری زا، جلوگیری از بیماری های عفونی جدید و توسعه واکسن است.

تحصیل کارشناسی ارشد در اندونزی در برنامه میکروبیولوژی شامل حوزه وسیعی از مطالعات است که شامل موارد زیر می شود:

  • ایمونولوژی
  • میکروبیولوژی پزشکی
  • ژنتیک میکروبی
  • ویروس شناسی
  • میکروبیولوژی محیطی خاک و میکروبیولوژی کشاورزی
  • میکروبیولوژی صنعتی
  • فیزیولوژی میکروبی
  • متابولیسم

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر تحصیل در اندونزی و مهاجرت تحصیلی به این کشور و اخذ اقامت به شما مشاوره تخصصی و کارآمد ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *