مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته میکروبیولوژی در آمریکا

رشته میکروبیولوژی در آمریکا

قطعا تحصیل رشته میکروبیولوژی در آمریکا رویایی جذاب و جالب است که شما را به وجد می آورد و موجب ارتقا تحصیلی و شغلی شما می شود. همانطور که می دانید آمریکا از برترین قدرت های جهان است و از آنجایی که قدرت در گرو علم است این کشور در زمینه علوم در جهان رتبه ای تک رقمی دارد. در این کشور پهناور تعداد بسیاری دانشگاه و کالج های تخصصی برای تحصیل رشته میکروبیولوژی در ایالات و شهرهای مختلف وجود دارد. همین امر موجب می شود که شما انتخاب های مختلفی برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی داشته باشید لذا شانس بیشتری نیز برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی در آمریکا خواهید داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان مهاجرت به آمریکا مشاوره و راهنمایی های لازم را ارائه می دهد.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در آمریکا

میکروبیولوژی شاخه ای از زیست شناسی است که میکروارگانیسم ها را مطالعه می کند. باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها همه نمونه هایی از این میکروارگانیسم ها هستند که بسیار کوچک هستند و بدون میکروسکوپ قابل مشاهده نیستند. میکروارگانیسم ها، که میکروب نیز نامیده می شوند، برای زندگی انسان مهم هستند و تقریباً در همه جا یافت می شوند. نمونه هایی از نحوه استفاده ما از میکروب ها شامل تولید آبجو و تصفیه فاضلاب است. آشنایی با میکروبیولوژی با دوره های آموزش آنلاین از دانشگاه ها و موسسات سراسر جهان. سیستم ایمنی: پیشرفت های جدید در تحقیقات  یک دوره خودگردان از دانشگاه اوساکا، سیستم محافظت بدن در برابر حمله عوامل بیماری زا مانند باکتری ها و ویروس ها را مورد مطالعه قرار می دهد. با تحصیل در این رشته مکانیک سیستم ایمنی را بیاموزید و جدیدترین تحقیقات ایمونولوژی را کشف کنید.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در آمریکا

دانشگاه های رشته میکروبیولوژی در آمریکا

در طی تحصیل در این رشته اصول اساسی میکروبیولوژی و ایمونولوژی را بشناسید و با کاربردها و پیشرفت های اخیر پزشکی آشنا شوید. با تحصیل در رشته میکروبیولوژی در آمریکا با ساختار و عملکرد سلول ها و نحوه عملکرد سیستم ایمنی بدن برای محافظت از بدن آشنا شوید. دنیای ویروس ها از جمله ویروس هایی که باعث اپیدمی هایی مانند ایدز، آنفولانزا و ابولا شده اند را کشف کنید. درک روشنی از نحوه عملکرد واکسن ها برای کمک به بدن در محافظت از ما در برابر ویروس های مضر بدست آورید. دوره های آموزشی در زمینه میکروبیولوژی مولکولی و موضوعات مرتبط از جمله ژنتیک، بیوانفورماتیک و علم داده است. علم داده های ژنومی را دراین کشور مطالعه کنید یا DNA را با دوره هایی از این رشته در مقطع ارشد را کشف کنید. بسیاری از دوره ها خودآموز هستند، بنابراین می توانید همین حالا ثبت نام کنید و از امروز شروع به یادگیری کنید.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور آمریکا برای تحصیل رشته میکروبیولوژی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در بهترین دانشگاه ها برای میکروبیولوژیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه هاروارد11100100
موسسه تکنولوژی ماساچوست228597
دانشگاه کالیفرنیا3157984
دانشگاه کالیفرنیا-سن دیه گو5217383
دانشگاه کرنل6227181

فرصت ها شغلی رشته میکروبیولوژی در آمریکا

فرصت های شغلی برای رشته میکروبیولوژی در زمینه های علم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM)  به سرعت در حال رشد و تغییر است. با کسب مدرک کارشناسی ارشد آنلاین از دانشگاه فلوریدا در زمینه میکروبیولوژی و علوم سلولی، گواهی فارغ التحصیلی میکروبیولوژی محیط زیست آنلاین یا گواهی میکروبیوم و سلامت، می توانید گزینه های شغلی خود را متنوع کرده و خود را به عنوان دارایی متنوع و مورد تقاضا در نیروی کار تبدیل کنید. گزینه های شغلی فارغ التحصیلان میکروبیولوژی شامل، اما محدود به بیوشیمیست، بیوفیزیکدان، دانشمند پزشکی، دانشمند بیوانفورماتیک، پزشک و جراح است. مانند بسیاری از مشاغل در زمینه های STEM ، هر یک از این مشاغل از حقوق متوسط ​​و نرخ رشد شغلی بالاتری نسبت به میانگین کشوری برخوردارند.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال در کشور آمریکا با مدارک تحصیلی مختلف در رشته میکروبیولوژی می باشید:

اشتغال با مدارک تحصیلی مختلف رشته میکروبیولوژی در آمریکا

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در آمریکا

برنامه های فارغ التحصیلی آنلاین دانشگاه فلوریدا در زمینه میکروبیولوژی به صورت کاملا آنلاین ارائه می شود و می تواند در کمتر از 1 سال به پایان برسد. کارشناسی ارشد آنلاین علوم در میکروبیولوژی و علوم سلولی با تمرکز در میکروبیولوژی و بیوشیمی پزشکی، گواهینامه فارغ التحصیلی آنلاین در میکروبیولوژی محیطی و گواهی فارغ التحصیلی میکروبیوم و سلامت آنلاین برای متخصصان طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا ضمن کسب مدرک یا گواهینامه خود کار کنید. از آنجا که کلاس ها در طول سال ارائه می شود، می توانید برنامه را در زمانی که برای شما مناسب است شروع کنید، و هیچ شرط GRE برای پذیرش وجود ندارد. کارشناسی ارشد آنلاین دانشگاه فلوریدا در زمینه میکروبیولوژی و علوم سلولی با تمرکز در میکروبیولوژی پزشکی و بیوشیمی نیز به دانشجویان بین المللی ارائه می شود.

این مدرک کارشناسی ارشد 30 اعتباری کاملاً آنلاین با عناصر ناهمزمان ارائه می شود و می تواند هر جا با سرعت دلخواه تکمیل شود. نگاهی عمیق به میکروبیولوژی بیندازید و مدرک کارشناسی ارشد خود را در کمتر از یک سال بدون نیاز به بازدید از دانشگاه یا آزمایشگاه دریافت کنید. دوره ها شامل ترکیبی از واحدهای فشرده 1 واحد اعتباری و 3 کلاس اعتباری است. UF  محل بزرگترین گروه میکروبیولوژی در ایالات متحده است که به ما امکان می دهد بهترین دانشکده ها را استخدام کنیم. تمرکز در میکروبیولوژی و بیوشیمی پزشکی نشان دهنده تعهد به آموزش عالی است که به شما کمک می کند در برنامه های حرفه ای مدرسه خود برجسته شوید. برنامه گسترده ما به شما امکان می دهد تا گزینه های شغلی خود را متنوع کرده و خود را به عنوان دارایی متنوع و مورد تقاضا در نیروی کار تبدیل کنید.

دروس رشته میکروبیولوژی در آمریکا

میکروبیولوژی یک اصطلاح گسترده است که شامل ویروس شناسی، قارچ شناسی، انگل شناسی، باکتری شناسی، ایمونولوژی و شاخه های دیگر است. میکروبیولوژیست متخصص میکروبیولوژی و این موضوعات مرتبط است. روش های میکروبیولوژیکی معمولاً باید آسپتیک باشند و از ابزارهای مختلفی مانند میکروسکوپ نوری با ترکیبی از لکه ها و رنگ ها استفاده کنند. از آنجا که میکروب ها برای بسیاری از جنبه های زندگی انسان (از جمله هوای تنفس و غذایی که می خوریم) کاملاً مورد نیاز است و علل بالقوه بسیاری از بیماری های انسانی هستند، میکروبیولوژی برای جامعه بشری بسیار مهم است. برنامه فارغ التحصیلی میکروبیولوژی دارای 4 تخصص است. این تخصص ها شامل اکولوژی و تکامل، ژنتیک و توسعه، تعاملات میکروب میزبان و فیزیولوژی و بیوشیمی است.

برخی از کلاس هایی که برای فارغ التحصیلی از این برنامه ها باید تکمیل شوند عبارتند از:

  • زیست شناسی قارچ ها
  • زیست شناسی جلبک ها
  • ویروس شناسی گیاهان
  • تنوع میکروبی
  • ژنتیک مولکولی گیاهان

امید بر این است که با به اتمام رسیدن این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باب تحصیل در آمریکا در رشته میکروبیولوژی به متقاضیان علاقه مند به تحصیل ارائه بدیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدماتی در باب مهاجرت اعم از تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری مفتخر به راهنمایی متقاضیان در همین باب در اقصی نقاط دنیا می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *