مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته میکروبیولوژی در اوکراین

شرایط تحصیل رشته میکروبیولوژی در اوکراین

اگر به فکر تحصیل در اوکراین می باشید بایستی بدانید که می توانید در رشته های مختلفی تحصیل کنید که رشته میکروبیولوژی در اوکراین یکی از آن هاست. در این کشور دانشگاه های خوب و معتبری وجود دارد که بین المللی هستند و شما می توانید با دانش عمیقی که از این رشته کسب می کنید فارغ التحصیل شوید. تحصیل در کشوری که در اروپا واقع شده است موجب می شود تا شما بتوانید در آیند بسیار نزدیک در دیگر دانشگاه های برتر جان تحصیل کنید و به دنبال آن شغلی عالی داشته باشید. رشته میکروبیولوژی نیز از رشته هایی است که برای تحصیل آن به سوابق تحصیلی خوبی نیاز دارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به اوکراین و تحصیل در دانشگاه های این کشور به شما مشاوره ارائه می دهد.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اوکراین

کشور اوکراین از دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل میکروبیولوژی در اوکراین در دانشگاه های ملی هستند استقبال می کند. میکروبیولوژی در اوکراین در 2 سطح تدریس می شود. میکروبیولوژی در اوکراین برای مقطع کارشناسی تدریس می شود و شامل 4 سال است و در بسیاری از دانشگاه های ملی اوکراین تدریس می شود. کارشناسی ارشد در اوکراین برای میکروبیولوژی به مدت 2 سال در دانشگاه های ملی اوکراین تدریس می شود. برای تحصیل در مقطع کارشناسی میکروبیولوژی، همه متقاضیان داخلی و خارجی باید مدرک دبیرستان را داشته باشند و همچنین متقاضیان خارجی باید گذرنامه مسافرتی داشته باشند زیرا برای سفر به اوکراین به آن نیاز دارند. برای کارشناسی ارشد در اوکراین متقاضیان خارجی و ملی باید مدرک کارشناسی خود را داشته باشند که باید برای پذیرش در هر دانشگاه در اوکراین ارائه دهند.

در لیست زیر شاهد دروس آموزشی در رشته میکروبیولوژی در دانشگاه های کشور اوکراین هستید:

  • ایمنی زندگی
  • مبانی اخلاق زیستی و ایمنی زیستی
  • میکروبیولوژی با اصول ایمونولوژی
  • میکروبیولوژی ویروس شناسی ایمونولوژی
  • پزشکی اجتماعی سازمان و اقتصاد مراقبت های بهداشتی
  • پزشکی اجتماعی سازمان مراقبت های بهداشتی
  • پزشکی اجتماعی بهداشت عمومی
  • همه گیرشناسی
  • اپیدمیولوژی و اصول پزشکی مبتنی بر شواهد
  • بهداشت و محیط زیست
  • بهداشت در داروخانه
  • اصول اکولوژی
  • مبانی حفاظت از کار
  • انفورماتیک پزشکی

شرایط تحصیل رشته میکروبیولوژی در اوکراین

در گذشته دانشجویان خارجی از خدمات پستی و خدمات پیک برای ارسال اسناد خود استفاده می کردند که یک روش گران و زمان بر بود. در حال حاضر ارسال اسناد پذیرش از طریق اسکن در ایمیل دفتر پذیرش که در زیر ذکر شده است، سریع ترین و آسان ترین حالت شده است. این سریع ترین و ساده ترین راه برای ارسال و دریافت مدارک است و اداره پذیرش کپی اسکن شده از مدارک پذیرش را می پذیرد، اما این اسناد اسکن شده باید دارای فرمت قابل خواندن و همچنین قابل مشاهده باشند. همانطور که در بالا ذکر شد، کارکنان پذیرش نسخه های اسکن شده اسناد پذیرش را می پذیرند، بنابراین پس از دریافت مدارک پذیرش، کارکنان پذیرش فرایند ارزیابی صلاحیت را آغاز می کنند که به مدت 2 روز به طول می انجامد. کارکنان پذیرش از طریق ایمیل به متقاضیان خارجی واجد شرایط بودن آنها را اطلاع می دهند.

رشتهمقاطعمدت تحصیلتعداد دانشگاه های تحصیلدانشگاه برترمتوسط هزینه به یورو
میکروبیولوژیکارشناسی4 سال4ترنوپیل2340€
ارشد2 سال

شرایط تحصیل رشته میکروبیولوژی در اوکراین

مراحل تحصیل رشته میکروبیولوژی در اوکراین

آن دسته از متقاضیان خارجی که واجد شرایط شناخته می شوند، باید هزینه پذیرش خود را ارسال کنند در حالی که از متقاضیان واجد شرایط خواسته می شود در صورت نیاز برای تکمیل مراحل پذیرش، اسناد دانشگاهی بیشتری را اسکن کنند. دعوت نامه های مطالعاتی رسمی برای مطالعه در دانشگاه های اوکراین تقریباً در همه کشورهای اروپایی پذیرش توسط کالج ها و دانشگاه ها تأیید می شود اما در اوکراین پذیرش برای دانشجویان خارجی توسط وزارت آموزش و پرورش اوکراین صادر می شود. پس از دریافت هزینه پذیرش، مدارک پذیرش برای صدور دعوت نامه رسمی تحصیل به وزارت آموزش و پرورش اوکراین ارسال می شود و این روند در وزارت آموزش و پرورش، اوکراین 2 هفته زمان می برد. پس از صدور این دعوتنامه تحصیلی رسمی ، توسط خدمات پیک برای متقاضیان خارجی ارسال می شود زیرا آنها نیاز به نسخه اصلی برای پردازش ویزای دانشجویی اوکراین دارند.

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در اوکراین

این دوره در بسیاری از دانشگاه های ملی اوکراین در شهرهای مختلف تدریس می شود. بسیاری از دانشجویان خارجی هر ساله برای شرکت در دوره میکروبیولوژی در اوکراین در دانشگاه های مختلف می آیند. کادر آموزشی در این دانشگاه های ملی بسیار حرفه ای هستند و به همه متقاضیان داخلی و خارجی به شیوه ای بسیار دوستانه آموزش می دهند تا به آنها دروس را به خوبی درک کنند. هزینه تحصیل اوکراین برای دانشجویان خارجی بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های زندگی نیز در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار کمتر است. آموزشی فرایند آموزشی در بخش به زبان های اوکراینی و انگلیسی برای دانشجویان دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دانشکده کار با دانشجویان خارجی انجام می شود.

در نمودار زیر شاهد افزایش تحصیل کارشناسی در اوکراین و مقاطع دیگر در رشته میکروبیولوژی در سال های اخیر هستید:

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اوکراینیکی دیگر از مزایا تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین در رشته میکروبیولوژی در این کشور این است که بهترین دانشجویان دانشکده می توانند از برنامه های مبادله در موسسات آموزش عالی مجارستان، اسلواکی، لهستان و جمهوری چک استفاده کنند، پیش از دیپلم و دیپلم را در موسسات تحقیقاتی ملی پیشرو آکادمی ملی علوم اوکراین نیز تجربه کنند. مانند موارد خارجی دانش آموزان با استعداد درباره بودجه دولتی و موضوعات قراردادی تحقیق می کنند، در کنفرانس های علمی و مسابقات دانشجویی شرکت فعال می کنند. سطح بالای آموزش حرفه ای دانش آموزان این کشور با این واقعیت اثبات می شود که در سال های اخیر آنها در مسابقات دانشجویی اوکراینی در زمینه زیست شناسی، زراعت، اکولوژی کاربردی و غیره مکان های برنده جایزه را برگزار کرده اند. زندگی دانشجویی در دانشکده زیست شناسی جالب و متنوع است.

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در اوکراین

دانشگاه پزشکی دولتی ترنوپیل یک دانشگاه پزشکی در اوکراین است. این دانشگاه در 1 سپتامبر 1957 تأسیس شد. این یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در اوکراین است که با توجه به بالاترین سطح اعتباربخشی توسط وزارت بهداشت و آموزش اوکراین، رتبه سوم را در بین مدارس عالی پزشکی دارد. این دانشگاه از دانشجویان داخلی و خارجی تشکیل شده است. دانش آموزان خارجی در حال حاضر در مدرسه حدود 800 نفر از 48 کشور مختلف در سراسر جهان هستند. دانشگاه پزشکی دولتی ترنوپیل ارائه دهنده برجسته برنامه های آموزشی آموزشی با کیفیت بالا برای دانشجویان بین المللی است. TSMU در یک محیط معمولی و دوستانه پر از افرادی است که بسیار تلاش می کنند تا مطمئن شوند که هر برنامه فراموش نشدنی است. سیستم آموزشی در دانشگاه پزشکی دولتی ترنوپیل مطابق با سیستم آزمون اعتباری اروپا (ECTS) است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای تحصیلی اوکراین مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *