مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته شنوایی سنجی در بلغارستان

رشته شنوایی سنجی در بلغارستان

رشته شنوایی سنجی در بلغارستان رشته ای در حوزه علوم بهداشتی میباشد و هر دانشجوی فارغ التحصیلی میتواند در مشاغل متنوعی مشغول به کار شود. هر فرد بین المللی در بلغارستان که مهاجر شناخته شود می تواند در موقعیت های شغلی که با زبان انگلیسی مرتبط است مشغول شود. شنوایی یکی از مهم ترین حواس پنج گانه ما از کمک به ما در توسعه و غنی سازی روابط گرفته تا کمک به ایمن ماندن و حتی ایفای نقش در تعادل ما است. اختلال شنوایی و از دست دادن می تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت جسمی و عاطفی ما داشته باشد. این می تواند باعث شود احساس انزوا و سردرگمی کنیم، و در مواقعی که در یک محیط پر سر و صدا هستیم، غرق شویم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اعزام دانشجو به بلغارستان راهنمای شماست.

جایگاه رشته شنوایی سنجی در بلغارستان

گزارش اخیر سازمان جهانی بهداشت بیان می کند که میلیون ها نفر در جهان کم شنوایی دارند که قابل درمان یا پیشگیری است. بیش از 360 میلیون نفر با کم شنوایی ناتوان کننده زندگی می کنند که تقریباً %5.3 از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. از میان بسیاری از علل اختلال شنوایی، عفونت گوش میانی یکی از علل مهم اما قابل پیشگیری است. متخصصان پزشکی توصیه می کنند برای هر گونه عفونت گوش به دنبال مشاوره فوری پزشکی باشید. این موارد را می توان به راحتی از طریق یک معاینه ساده گوش توسط پزشک با استفاده از اتو آندوسکوپ تشخیص داد. با غربالگری و تشخیص زودهنگام، اکثر بیماری های گوش به صورت پزشکی یا جراحی قابل درمان هستند. به همین دلیل شوایی سنجی یک حرفه مورد نیاز است که در بلغارستان اهمیت بسیاری دارد.

در بخش زیر شاهد مزایای تحصیل رشته شنوایی سنجی در بلغارستان هستید:

مزایای تحصیل رشته شنوایی سنجی در بلغارستان

در جدول زیر شاهد اطلاعات مختلفی در زمینه تحصیل در بلغارستان در رشته شنوایی سنجی می باشید:

مقطع تحصیلیزبان تحصیلیمدت زمان تحصیلنوع تحصیلتعداد دانشگاه ها
کارشناسیانگلیسی4 سالتمام وقت5
ارشد2 سالتمام/پاره وقت3
دکترا

تحصیل رشته شنوایی سنجی در بلغارستان

شنوایی یکی از رشته های پزشکی در بلغارستان است که یک علم پیچیده است که بر قسمت های مختلف گوش و هماهنگی باورنکردنی در بدن متکی است. صداها به صورت ارتعاشاتی در هوا تولید می‌شوند که توسط گوش خارجی دریافت می‌شوند و تا زمانی که پیام به مغز منتقل شود به داخل منتقل می‌شوند. سپس مغز این پیام را رمزگشایی می کند. این فرآیند پیچیده حتی با شنیدن یک سلام ساده نیز اتفاق می افتد. شنوایی سنجی یک علم پزشکی است که به سلامت شنوایی و کمک به بیماران مبتلا به نقص یا از دست دادن شنوایی برای مقابله با زندگی روزمره اختصاص دارد. شنوایی شناسان متخصصان پزشکی بسیار ماهر هستند که طیف وسیعی از آزمایشات تخصصی را برای تشخیص علت مشکلات شنوایی بیمار انجام می دهند و برنامه ای موثر برای مدیریت یا غلبه بر این مشکلات ایجاد می کنند.

این آموزش شامل اصول اولیه آناتومی گوش، شرایط و علل کم شنوایی، عفونت گوش میانی، و شناسایی یک پرده گوش ناسالم است. آنها همچنین با همکاری نزدیک با جراحان گوش و حلق و بینی و تیم های پیراپزشکی همراه با استفاده از کیت شروتی، تجربه عملی را دریافت می کنند. ارزیابی اختلال پردازش شنوایی مرکزی نیز اموزش داده می شود که برای بزرگسالان و کودکان بالای 5 سال طراحی شده است. این به رد هرگونه مشکل در مکانیسم های شنوایی مرکزی یا ارزیابی هرگونه مشکل در درک گفتار کمک می کند. همچنین در ترم های پایانی می توانید در کارورزی تجارب عملی خود را بهبود ببخشید و برای بازار کار اماده شوید.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش نرخ فارغ التحصیلی در دانشگاه های بلغارستان در رشته های پزشکی و علوم بهداشت می باشید:

افزایش نرخ فارغ التحصیلی در علوم و بهداشت وپزشکی در بلغارستان

وظایف متخصص رشته شنوایی سنج در بلغارستان

پس از اتمام تحصیل کارشناسی در بلغارستان در حوزه کاری وطایفی خاصی بر عهده دارید. هدف شنوایی سنج کمک به بیماران برای مقابله با مشکلات شنوایی است. این می تواند قبل از تشدید آن نیز باشد. شنوایی شناس آزمایش هایی را برای مشاهده شنوایی بیمار قبل از ایجاد یک برنامه درمانی انجام می دهد. برای بیمارانی که بدون توانایی شنوایی به دنیا می آیند، شنوایی شناسان والدین خود را در مورد تربیت کودکی با کم شنوایی شناختی راهنمایی می کنند. از دست دادن شنوایی نیز در بین بیماران مسن نسبتا شایع است. در این مورد، شنوایی شناس شنوایی آنها را آزمایش می کند و برنامه ها، دستگاه ها و مکانیسم های حمایت عاطفی را برای کمک به آنها برای سازگاری با این شرایط تجویز می کند. شنوایی شناس، مانند همه متخصصان مراقبت های بهداشتی، تلاش می کند تا از بدتر شدن اختلالات شنوایی در صورت ایجاد شرایط خارجی جلوگیری کند. تحلیل و بررسی هزینه زندگی در بلغارستان یکی از مراحل تحصیل در این کشور است.

وظایف متخصص رشته شنوایی سنج در بلغارستان

بخش های شنوایی سنجی در بلغارستان

شنوایی سنج بخش بسیار پیشرفته شنوایی شناسی مجموعه ای از خدمات زیر را ارائه می دهد که همه به طور ماهرانه در اتاق ضد صدا انجام می شوند: شنوایی با صدای خالص: از تست های زیر برای اندازه گیری میزان حساسیت شنوایی بیمار استفاده می شود. تست‌های شنوایی هدایت هوا و هدایت استخوان با ماسک: یک روش پیچیده برای آزمایش سطح شنوایی هر گوش. تست های ویژه برای افتراق حلزون از یکپارچه سازی با سیستمعامل آسیب شناسی حلزون و تست های ویژه برای بررسی ماهیت یک اختلال شنوایی. تست های ویژه برای هیپاکوسیس کاذب و شنوایی سنجی با فرکانس بالا و تست های ویژه برای رد کردن کم شنوایی کاذب یا اغراق آمیز. شنوایی سنجی شرطی (بازی) برای کودکان: تست های شنوایی مناسب برای کودکان طراحی شده برای کودکان بین 2 تا پنج سال.

شنوایی سنجی گفتار: برای ارزیابی توانایی بیمار در شنیدن و درک کلمات گفتاری استفاده می شود. تست های تشخیص گفتار، دریافت و تشخیص: تست هایی که شامل گوش دادن بیمار به کلمات و تکرار آنچه می شنود است. گفتار در تست های نویز: تست هایی که شامل کلمات کلیدی خاصی است که در میان نویز پس زمینه پخش می شوند. بیمار باید کلمات کلیدی صحیح را به عنوان بخشی از این آزمایش تکرار کند. شنوایی سنجی میدانی آزاد: آزمایشی برای برانگیختن پاسخ کودک به صداها هنگام ارائه از بلندگوهای بلند و ارزیابی سود سمعک. شنوایی سنجی: آزمایشی که برای ارزیابی عملکرد گوش میانی انجام می شود. به همین دلیل بررسی و انجام آزمایشات از مهم ترین مراحل تشخیص شنوایی و کم شنوایی است. شرایط کار پس از تحصیل در بلغارستان در رشته شنوایی سنجی شما مواردی که ذکر کردیم می باشد.

کار در حوزه شنوایی سنجی در بلغارستان

کنار آمدن با یک اختلال شنوایی، کم شنوایی، یا یکی از عزیزان مبتلا به این مسائل می تواند از نظر احساسی چالش برانگیز باشد. در این رشته، دانشجویان به دلیل رویکرد دلسوزانه خود که همیشه آسایش بیمار را در اولویت قرار می دهند، معروف و زبانزد هستند. شنوایی شناسان ما متخصصان فوق العاده ماهری هستند که هر مورد را با ملایمت و همدلی رسیدگی می کنند. برخی از بهترین متخصصان در زمینه خود، آنها همچنین تجربه زیادی در کمک به بیماران برای غلبه بر این چالش دارند. با توجه به چالش‌های محیط بازار امروز و در پاسخ به تقاضای فزاینده مشتریان، قدردانی می‌کنیم که کسب ‌و کار موفق و توسعه پایدار تنها با تمرکز بر کیفیت در تمام جنبه ‌های فعالیت‌های شرکت امکان‌ پذیر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای دانشجویی بلغارستان مشاور و راهنمای شما است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *