مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته شنوایی سنجی در پاراگوئه

رشته شنوایی سنجی در پاراگوئه

رشته شنوایی سنجی در پاراگوئه در 3 مقطع ارائه میشود. پاراگوئه که به عنوان قلب آمریکا نیز شناخته میشود، در مرکز آمریکای جنوبی است. این کشور به خاطر مردم بسیار خونگرم و مهربان، بدجنسی شهروندانش، و شیوه ای که آنها ریشه های خود را می پذیرند، شناخته شده است. اگر علاقه مند به تحصیل در آمریکای لاتین هستید، پاراگوئه گزینه بسیار خوبی است زیرا دانشگاه ها بسیار مقرون به صرفه هستند. بیش از %95 از مردم پاراگوئه دارای نژادهای مختلط هستند و این یکی از معدود کشورهای جهان است که هنوز یک زبان بومی به عنوان یکی از زبان های رسمی خود دارد. اسپانیایی و گوارانی زبان های رسمی پاراگوئه هستند. در واقع %90 پاراگوئه ای ها گوارانی صحبت می کنند در حالی که %87 از آنها اسپانیایی صحبت می کنند.

اینها تنها تعدادی از جنبه های فرهنگ باورنکردنی پاراگوئه است، که اگر تصمیم بگیرید برای تحصیل به آنجا بروید، بخشی از یک تجربه مطمئناً غنی خواهد بود. دولت پاراگوئه تلاش های زیادی برای بهبود کیفیت دانشگاه ها انجام داده است. برای مدت طولانی، این کشور تنها دو دانشگاه داشت. در دهه 1990 بود که موسسات آموزش عالی دولتی بیشتری افتتاح شدند. در همین زمان بود که دانشگاه های خصوصی شروع به ظهور کردند. آنها در حال حاضر بیش از 40 دانشگاه خصوصی و هشت دانشگاه دولتی دارند. مانند سایر کشورهای آمریکای لاتین، دوره های لیسانس 5 سال، دوره های کارشناسی ارشد 2 سال و دوره های دکترا 3 سال به طول می انجامد. اکثر دانشگاه ها تخصص هایی را ارائه می دهند که 1 سال طول می کشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما برای مهاجرت تحصیلی به پاراگوئه است.

جایگاه رشته شنوایی سنجی در پاراگوئه

انجمن گفتار-زبان-شنوایی این کشور وضعیت خود را به عنوان نقش اصلی ر روابط رسمی با سازمان بهداشت پان آمریکا تمدید کرده است. این به ASHA و PAHO اجازه می دهد تا به همکاری خود برای تقویت دانش و ایجاد ظرفیت متخصصان و مؤسسات آمریکای لاتین و کارائیب که به اختلالات ارتباطی در زمینه های گفتار، زبان، بلع، شنوایی و توانبخشی رسیدگی می کنند، ادامه دهند. این همکاری 3 سال پیش آغاز شد. هر پروژه با یک کنفرانس اولیه از ASHA، PAHO و ذینفعان کشور شروع می شود تا در مورد نیازهای آنها بحث شود. سپس ASHA یک متخصص را شناسایی می کند که از کشور بازدید می کند و با مقامات محلی، مدیران برنامه و متخصصان ملاقات می کند تا به طور مشترک پروژه ای را توسعه دهند.

پاراگوئه برنامه درسی را برای برنامه جدید شنوایی صوتی (ترکیبی از شنوایی شناسی و آسیب شناسی گفتار-زبان) در دانشگاه ملی ایجاد کرد. همچنین یک بسته منبع آموزشی جامع، به زبان اسپانیایی، برای سطوح مختلف متخصصان در Instituto Salvadoreño de Rehabilitación Integral که کودکان و بزرگسالان مبتلا به کم شنوایی را درمان می کنند، ایجاد کرد. رویکرد این کشور به تشخیص زودهنگام و مداخله در اختلالات ارتباطی را تقویت کرد که در نتیجه برنامه جدیدی برای گفتار-زبان/ شنوایی شناسی در دانشگاه ایجاد شد. در پاراگوئه، یک برنامه آموزش مربیان که شامل 3 کارگاه آموزشی است در اکتبر به پایان می رسد. در بلیز، یک کمیته موقت در آگوست ایجاد شد و اکنون در حال آماده شدن برای ارائه یک کارگاه آموزشی در آگوست است.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در پاراگوئه

ASHA انجمن ملی حرفه ای، علمی و اعتبار سنجی برای 198000 عضو و وابسته است که شنوایی شناس هستند. آسیب شناسان گفتار و زبان؛ دانشمندان گفتار، زبان و شنوایی؛ پرسنل پشتیبانی شنوایی شناسی و آسیب شناسی گفتار و زبان؛ و دانش آموزان شنوایی شناسان در پیشگیری و ارزیابی اختلالات شنوایی و تعادل و همچنین ارائه درمان شنوایی شناسی از جمله سمعک تخصص دارند. آسیب شناسان گفتار و زبان مشکلات گفتار و زبان از جمله اختلالات بلع را شناسایی، ارزیابی و درمان می کنند. شنوایی شناس در حال انجام آزمایشات است. به لطف ماهواره، آزمایش شنوایی از راه دور مستقیماً توسط معاینه کننده انجام می شود که کنترل تجهیزات تشخیصی واقع در محل بیمار را بر عهده می گیرد.

سیستم کنفرانس ویدئویی داخلی: فناوری ماهواره ای اجازه می دهد تا ویژگی کنفرانس ویدئویی در داخل نرم افزار تشخیصی ساخته شود و به کاربر اجازه می دهد تا از طریق همان صفحه با هم ارتباط برقرار کرده و آزمایش کند. گزارش های آزمایشی که مستقیماً در پایگاه داده کلینیک ذخیره می شوند: فناوری ماهواره به عنوان بخشی از نرم افزار تشخیصی، امکان ذخیره گزارش امتحان را مستقیماً در پایگاه داده کلینیک فراهم می کند. برنامه تخصصی شنوایی سنجی به دانش آموزان فرصتی برای مطالعه و توسعه مهارت های بالینی می دهد که آنها را قادر می سازد شنوایی را آزمایش کنند، ابزارهای شنوایی مناسب را انتخاب کنند و این کمک ها را در اختیار افراد نیازمند قرار دهند. برای متقاضیان دارای مدرک یا دیپلم مربوطه، ما فرصتی برای کسب رتبه پیشرفته در ترم 3 برنامه ارائه می دهیم. تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی در این رشته انتخاب مناسبی است.

پذیرش رشته شنوایی سنجی در پاراگوئه

پذیرش رشته شنوایی سنجی در پاراگوئه

تحصیل در پاراگوئه و پذیرش به هر دانشگاه بستگی دارد. برخی فقط نیاز به ارائه مدارک دارند و برخی دیگر شامل آزمون ورودی و/یا مصاحبه هستند. سایر دانشگاه ها دوره های پیش دانشگاهی اجباری دارند که هر دانش آموزی برای پذیرش و شروع تحصیل باید آنها را بگذراند و بگذراند. اینها معمولاً چند ماه طول می کشد. گوارانی و اسپانیایی زبان های رسمی پاراگوئه هستند. اسپانیایی زبانی است که در رسانه ها، آموزش و امور دولتی استفاده می شود. بنابراین، اکثر برنامه ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند. پیدا کردن برنامه ها به زبان انگلیسی بسیار سخت خواهد بود. پاراگوئه مقصد مناسبی برای کسانی است که می خواهند اسپانیایی یاد بگیرند یا آن را بهبود بخشند. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، دانشگاه ها از شما می خواهند که مهارت زبان خود را نشان دهید، در امتحان اسپانیایی شرکت کنید یا یکی از دوره های زبان خود را بگذرانید.

در جدول زیر شاهد برخی از اطلاعات مهم برای تحصیل رشته شنوایی سنجی در پاراگوئه هستید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلیزبان تحصیلنوع تحصیلامکان اخذ بورسیه
کارشناسی 4 سالانگلیسی/اسپانیاییتمام وقتبله
تحصیلات تکمیلیتمام وقت/پاره وقت

در لیست زیر شاهد برخی از دانشگاه های کشور پاراگوئه هستید:

  • دانشگاه پلی تکنیک و هنری پاراگوئه
  • دانشگاه خصوصی شرق
  • دانشگاه ماریا آکسیلیادورا
  • دانشگاه ملی

هزینه تحصیل در پاراگوئه

هزینه تحصیل در پاراگوئه و دانشگاه های پاراگوئه بسیار مقرون به صرفه هستند.دانشگاه ها معمولاً به جای یک پرداخت در هر ترم یا سال تحصیلی، پرداخت های ماهانه را تغییر می دهند. با این حال، دانشگاه های بسیار مقرون به صرفه تری وجود دارد. اجاره یک آپارتمان یک خوابه بسته به منطقه می تواند بین $250 تا 350$ (دلار ) در ماه هزینه داشته باشد. در مورد حمل و نقل، شما باید حدود $25 (دلار) برای حمل و نقل عمومی هزینه کنید. این برای اتوبوس ها خواهد بود زیرا آسونسیون، پایتخت، مترو ندارد. غذا خوردن در یک رستوران محلی $5 دلار هزینه دارد. اگر به یک رستوران میان رده بروید، یک وعده غذایی دو نفره حدود $24( دلار) هزینه دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به پاراگوئه مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *