مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی

تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی

متقاضیان خارجی زبان اغلب به دنبال تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی می باشند. تحصیلات عالی در پاراگوئه چیزی نیست که به راحتی در دسترس باشد. تنها در دهه 1990 بود که 2 موسسه آموزش عالی وارد منطقه شدند. هم اکنون کالج های خصوصی بسیاری در سطح دانشگاه وجود دارد. مدارس خصوصی در اینجا می توانند استاندارد بهتری برای تحصیل دانش آموزان باشند. اما از آنجا که هیچ نظارتی از طرف دولت بر این سازمان ها وجود ندارد، ممکن است این مهم باشد. دانشگاه مدارک و دیپلماتی در زمینه فلسفه، ریاضیات، ادبیات، نامه ها، تاریخ، علوم انسانی صحیح، فیزیک شیمی، علوم طبیعی، مدیریت دولتی و اقتصاد ارائه می دهد.

نهادهای اصلی فرهنگی این شکور در آسونسیون واقع شده اند. جوامع آموخته ای وجود دارند که به تاریخ و فرهنگ این کشور و گوارانی و همچنین جوامع مختلف و موسسات تحقیقاتی توجه دارند. مدرسه عادی موسیقی، هنرستان موسیقی، آکادمی ملی هنرهای زیبا و ارکستر سمفونیک آسونسیون موسسات مهم هنری هستند. این کشور دارای موزه های مردم نگاری، تاریخ طبیعی و تاریخ نظامی و همچنین گالری های هنری با مجموعه آثار هنرمندان پاراگوئه ای مانند کارلوس کلمبینو و ریکاردو میگلیوریسی است. مرکز خدمات کتابخانه در آسونسیون است. بزرگ ترین مجموعه ها در کتابخانه ملی و بایگانی ملی و همچنین در دانشگاه خصوصی کاتولیک بانوی ما فرض وجود دارد. در مقاله پیش رو متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نکاتی در رابطه با زبان های رسمی این کشور و مدارک لازم جهت تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی در اختیار شما قرار می دهند.

زبان های رسمی کشور پاراگوئه

کشور پاراگوئه، کشوری 2 زبانه می باشد. زبان های اسپانیایی، هند-اروپایی زبان های اصلی شناخته می شوند. از طرفی دیگر، زبان گوارانی، یک زبان بومی از خانواده توپیان می باشد که وضعیتی رسمی دارد. در نمودار زیر توزیع زبان در بین مردم این کشور را مشاهده می کنید:

توزیع زبان در بین مردم کشور پاراگوئه

همان طور که در نمودار ملاحظه می کنید، حدود 87% مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می كنند. در حالی كه در بین 4.650.000 نفر جمعیت، بیش از 90% گوارانی صحبت می کنند. در بین مردم روستایی زبان گوارانی مرسوم می باشد که حدود 52% از جمعیت کشور را تشکیل داده اند. زبان گوارانی تنها زبان بومی قاره آمریکا است که در سخنرانان آن تعداد زیادی از افراد غیر بومی زبان گنجانده شده است. این یک ناهنجاری در قاره آمریکا است. به طوری که، در آن تغییر زبان به سمت زبان های استعماری اروپا (زبان اسپانیایی) می باشد. در صورتی که مردم این کشور، از لحاظ فرهنگی و هویتی مستیزوسی (mestizos) و از مردم آمریندیایی که از نظر فرهنگی متحرک و رو به بالا می باشند، را در خود جای داده است.

ویژگی اصلی فرهنگاین کشور تلفیق آن با سنت های گوارانی و اسپانیایی است. فرهنگ عامه، هنرها و ادبیات این خاستگاه دوگانه را منعکس می کنند. صنایع دستی برجسته این کشور تولید توری «ñandutí» است که تصور می شود ترکیبی از تکنیک های ساخت توری سوزنی قرن 16 از اروپا با سنت های گوارانی است.

مدارک لازم جهت تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی

جهت تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی، مدارکی را جهت اثبات مهارت زبان انگلیسی باید ارائه دهید. متقاضیان می توانند مهارت زبان انگلیسی را به یکی از روش های زیر نشان دهند:

نام مدرکحداقل نمره
تافل (IBT)80
تافل (PBT)550
آیلتس6.5
در بخش Critical Reading از آزمون SATکسب نمره 500

علاوه بر ارائه مدرک زبان انگلیسی جهت درخواست در مقطع کارشناسی ارائه مدرک دیپلم، باید به زبان انلگیسی ترجمه شده باشد. برای کسانی که کشور مبدا آن ها انگلیسی زبان می باشد، مانند آمریکا یا انگلیس مدارک آن ها معتبر می باشد. متقاضی باید فارغ التحصیل از یک دبیرستان معتبر در یک کشور بومی انگلیسی زبان باشند. به طوری که، متقاضی حداقل چهار سال در آن اقامت داشته است. دانشجویانی که مایل به تحصیل در پاراگوئه هستند باید با کمک ما برای اقامت موقت اقدام کنند. متوسط هزینه تحصیلات تحصیلات تکمیلی بیش از 50 دانشگاه خصوصی پاراگوئه تنها 3900$ (دلار) است.

مدارک لازم جهت تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی

اجازه اقامت موقت برای دانشجویان در پاراگوئه

اجاره اقامت به دانشجویان به مدت 2 سال اعطاء می شود و ممکن است قابل تمدید باشد. مدارک لازم کشور مبدا برای ارائه اجازه اقامت موقت دانشجویی این کشور عبارتند از:

  • گذرنامه
  • شناسنامه
  • گواهی سوابق پلیس
  • گواهی ازدواج یا طلاق، اگر متقاضی متاهل باشد

توجه داشته باشید که مدارک نام برد شده به غیر از گذرنامه باید آپوستیل شده باشند. متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند باید گواهی تحصیلات مقطع قبلی خود را به صورت آپوستیل شده به همراه مدارک بالا ارائه دهند. متقاضیانی که قصد تحصیل در مقطع ابتدایی یا متوسطه خود را دارند باید والدین یا سرپرستان در یکی از دفاتر اسناد رسمی محلی اظهارنامه حمایت را امضا کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ویزای تحصیلی پاراگوئه را مطالعه نمایید.

مدارس مربوطه جهت تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی

هزینه تحصیل در کشور پاراگوئه بسیار مقرون به صرفه می باشد. طبق مطالعاتی که در سال های اخیر شده است، کشور پاراگوئه به آهن ربایی برای دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی تبدیل شده است. از جمله می توان به دانشجویان برزیلی و آنگولایی اشاره کرد. با توجه به افزایش استانداردهای تحصیلات عالی، دانشجویان اروپایی بیشتر این کشور را برای تحصیل انتخاب کردند. هزینه تحصیل مقرون به صرفه به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد فارغ التحصیل خود را بدون وام دانشجویی یا سرمایه گذاری قابل توجه دریافت کنند. هزینه زندگی دانش آموزان در مقایسه با سایر مراکز آموزشی مشابه دوستانه است.

کسانی که علاقه مند به تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی می باشند، در لیست زیر مدارسی جهت این امر آمده است:

  • آنگلو
  • مدرسه آمریکایی آسونسیون (ASA)
  • مرکز فرهنگی آمریکایی پاراگوئه (CCPA)
  • مرکز یادگیری انتخاب
  • انستیتوی انگلیسی
  • کلوپ زبان انگلیسی
  • One 2 one
  • Primavera English

به طور کلی، برای تحصیل در این کشور بهتر است که زبان اسپانیایی را یاد بگیرید. با این حال می توانید در برخی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به زبان انگلیسی در پاراگوئه تحصیل کنید. همچنین دانشگاه های ارزان پاراگوئه نیز وجود دارند که دانشجویان بین المللی می توانند در آن ها تحصیل کنند. دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی می توانند برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *