مهاجرت به کشور پاراگوئه

تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه

تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه

در صورت اقامت به مدت 3 سال در پاراگوئه، متقاضیان می توانند با تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه شهروند این کشور شوند. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفصل دریافت تابعیت پاراگوئه را شرح داده است. برنامه اقامت و تابعیت پاراگوئه از جمله ارزان ترین در جهان است. به طوری که نیاز به سرمایه گذاری و هزینه دولتی ندارد. مراحل تبدیل اقامت به تابعیت این کشور در نمودار زیر آمده است:

مراحل تبدیل اقامت به تابعیت در پارارگوئهزمانی که تابعیت این کشور را دریافت کردید، می توانید برای گذرنامه پاراگوئه اقدام نمایید. با داشتن گذرنامه با رتبه 32، مزایای اقامت دائم و تابعیت پاراگوئه بسیار زیاد است. گذرنامه پاراگوئه به شما امکان می دهد به بیش از 132 کشور از جمله منطقه شنگن، انگلیس و ژاپن سفر بدون ویزا انجام دهید. پیش بینی می شود که ایالات متحده به زودی مطابق با سیاست خود برای همسویی با آمریکای جنوبی اجازه دسترسی بدون ویزا را نیز بدهد.

اقامت دائم در پاراگوئه

اخذ اقامت دائم در این کشور بسیار آسان بوده و در عرض یک هفته بدست می آید. برای دریافت ویزای اقامت در پاراگوئه مدارکی را باید ارائه داد که تهیه این اسناد بسیار معمول و آسان می باشد. سیاست مهاجرت پاراگوئه آرام و آسان تلقی می شود. بلافاصله اجازه اقامت دائم این کشور گرفته می شود. زمانی که متقاضی قامت پاراگوئه را بدست آورد، واجد شرایط کارت شناسایی پاراگوئه خواهد شد. این کارت این کشور به متقاضی امکان می دهد که RUC پاراگوئه «ثبت مالیات دهندگان منفرد» لازم برای پرداخت مالیات خود در پاراگوئه را بدست آورد.

به علاوه، مهاجران در پاراگوئه با اجازه اقامت دائم پاراگوئه از مزایای مالیاتی خاصی برخوردار می شوند. به یاد داشته باشید، پاراگوئه دارای مالیات سرزمینی است که هنگام تولید درآمد در خارج از پاراگوئه، شما را از پرداخت مالیات یا اعلام آن معاف می کند. فقط درآمد محلی با نرخ بسیار کمی مالیات دریافت می شود.

برای اخذ اقامت دائم در این کشور نیازی به سرمایه گذاری یا بازدید قبلی از کشور نیست. حتی نیازی به درخواست ویزا در سفارت این کشور در کشور مبدا نمی باشد. متقاضی می تواند به این کشور رفته و فرایند اقامت دائم این کشور خود را به راحتی پیش ببرد. جهت دریافت اقامت دائم این کشور، یکی از الزامات داشتن الزامات اقتصادی می باشد. متقاضی باید حداقل مبلغی معادل 4500$ (دلار) دستمزد ماهانه داشته باشد. این سپرده را می توان در بانک مرکزی یا هر بانک تحاری دیگر واریز کرد. زمانی که مراحل اخذ اقامت دائم به پایان رسیدند، متقاضی می تواند این مبلغ را به طور کامل برداشت کند.

مزایای اخذ اقامت دائم در پاراگوئه

مزایای اقامت دائم در این کشور در لیست زیر آمده است:

  • هزینه پایین زندگی
  • مالیات کم
  • پروسه دریافت آسان
  • قابلیت تبدیل اقامت به تابعیت این کشور
  • قابلیت سفر به کشورهای MERCOSUR بدون ویزا
  • قابلیت کار و زندگی در پاراگوئه

مدارک لازم جهت تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه

جهت تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه، طبق قانون اساسی ملی این کشور، متقاضی پس از گذراندن سه سال اقامت دائم، واجد شرایط تابعیت پاراگوئه خواهد شد. جهت دریافت تابعیت این کشور، متقاضی باید برخی از روابط با کشور مانند املاک و مستغلات یا مالکیت شرکت محلی، اقامت مالی مداوم یا کار منظم در یک حرفه را نشان دهد. به علاوه، ممکن است متقاضی نیاز به اثبات دانش زبان اسپانیایی و دانش اولیه از تاریخ، جغرافیا و سیاست کشور را داشته باشد. به متقاضیانی که خواهان تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه می باشند توصیه می شود که منابع بانکی توسط بانک های درجه یک صادر شده و کپی های معتبر مدارک تحصیلی داشته باشند.

مدارک لازم جهت تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه

بررسی مدارک لازم جهت تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه

سایر مدارک مورد نیاز جهت تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه در جدول زیر آمده است:

مدارک مورد نیازتوضیحات
صورت بدهی اقتصادیثابت شده توسط سپرده گذاری، حساب پس انداز یا حساب جاری در بانکی در پاراگوئه
سند املاک و مستغلات در پاراگوئهدر صورت وجود
اسناد تأیید شرکت و سرمایه سهامدر صورت وجود
ارائه سندصادر شده توسط پلیس ملی و اداره شناسایی پاراگوئه
گواهی اینترپلصادر شده توسط دفتر منطقه ای در آسونسیون (پایتخت پاراگوئه)
گواهی زندگی و اقامتصادر شده توسط کلانتری حوزه قضایی
اثبات ورود قانونی به کشور (ویزا یا گذرنامه مهر شده)صادر شده توسط مقامات مهاجرت در پست های کنترل
سوابق پلیس و دادگاهدر کشور مبدا
گواهی بهداشتاز کشور مبدا تا آخرین اقامت
ویزای توریستیدر صورت وجود

علاوه بر مداک ذکر شده در جدول بالا، مبایعه نامه ای که تأیید می کند متقاضی به قوانین کشور عمل می کند که توسط یک دفتر اسناد رسمی امضاء شده است، مورد نیاز می باشد. جهت تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه، به طور رسمی هیچ ملیت و کشوری محدود نمی باشند.

دریافت تابعیت دوگانه در پاراگوئه

طبق قانون اساسی ملی این کشور، تابعیت چندگانه می تواند از طریق معاهده بین المللی با متقابل درجه قانون اساسی، بین کشورهای مبدا و پذیرش پذیرفته شود. در حال حاضر، یک قرارداد ملیت دوگانه با اسپانیا در حال اجرا است. با این حال، مقامات این کشور به ندرت انصراف از تابعیت دیگر را لازم دارند. مدارک مورد نیاز جهت دریافت تابعیت دوگانه عبارتند از:

  • اصل و فتوکپی گذرنامه
  • گواهی ترخیص پلیس
  • نسخه اصلی، مصدق گواهی تولد (در صورت وجود)
  • کپی یا اصل مجاز گواهی ازدواج (در صورت وجود)
  • گواهی پزشکی
  • اصل مرجع نامه بانکی (بالاتر از 6 ماه)
  • اسناد رسمی محضری مطابقت قوانین را تأیید می کند
  • شش عکس به اندازه گذرنامه
  • مدارک نشانی مسکونی

مزایای تبدیل اقامت به تابعیت پاراگوئه

با تبدیل اقامت به تابعیت این کشور، یک شهروند پاراگوئه از مزایای زیر برخوردار خواهد بود:

به علاوه، شهروندان پاراگوئه، با داشتن گذرنامه پاراگوئه، از آزادی سفر لذت می برند و واجد شرایط برنامه اقامت سرمایه گذاران E2 ایالات متحده خواهند بود. هزینه زندگی در آسونسیون پایتخت پاراگوئه نسبت به 248 کشور گزارش شده، کمترین هزینه را دارد. متوسط هزینه های زندگی در مقایسه با سایر شهرها، به ویژه در بازار مسکن، به طور قابل توجهی کمتر است. برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله هزینه زندگی در پاراگوئه را مطالعه نمایید. به طور کلی، می توان گفت که مهاجرت به پاراگوئه برای علاقه مندان به کشورهای آمریکای لاتین بهترین گزینه می باشد. با دریافت تابعیت این کشور و دریافت گذرنامه پاراگوئه می توانید به بیشتر کشورها در جهان سفر کنید و از مزایای دیگر آن بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره در رابطه با تبدیل اقامت به تابعیت این کشور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *