مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

تحصیل در پاراگوئه

تحصیل در پاراگوئه

تحصیل در پاراگوئه در تمامی مقاطع تحصیلی برای متقاضیان تحصیل امکان پذیر می باشد. این کشور توانسته تبدیل به یک مقصد جذاب برای تحصیل شود. پاراگوئه کشوری واقع در آمریکای جنوبی می باشد. حدود 54 دانشگاه در این کشور موجود می باشد، که در رشته های مختلف دانشجویان را مورد پذیرش قرار می دهند. سطح علمی و آموزشی دانشگاه های این کشور نیز بالا است. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت تحصیل در این کشور اطلاعاتی را در این مقاله در اختیار شما قرار خواهند داد.

جهت تحصیل در این کشور سوالاتی ذهن متقاضیان را به خود مشغول خواهد ساخت که بدین شرح می باشد:

  • امکان تحصیل در چه رشته های در این کشور موجود می باشد؟
  • هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور چه مقدار خواهد بود؟

درباره کشور پاراگوئه

در ابتدا اطلاعاتی در خصوص این کشور در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کشور رسما به عنوان جمهوری پاراگوئه شناخته شده است و کشوری در آمریکای جنوبی است. این کشور از جنوب و جنوب غربی با کشور آرژانتین، از شمال و شمال شرقی با کشور برزیل و در نهایت از شمال غربی با بولیوی همسایه می باشد. در بین سال های 1970 و 2013، این کشور بالاترین رشته اقتصادی را به خود اختصاص داده است. نرخ متوسط بیکاری در این کشور حدود 7.2% است. همچنین رشد ناخالصی در این کشور از 14.5% به 13.6% رسیده است.

اطلاعات اصلی که در خصوص این کشور می باید در ذهن خود بسپارید بدین شرح می باشد:

اطلاعات اصلی کشور پاراگوئه

ساختار آموزش در پاراگوئه

در این کشور حدود 54 دانشگاه وجود دارد، که از این میان حدود 8 دانشگاه به عنوان دانشگاه دولتی شناخته شده اند. مابقی دانشگاه های این کشور خصوصی می باشند و اغلب از سال 1990 تاسیس شده اند. تاسیس این دانشگاه ها پس از اتمام دیکتاتوری در این کشور صورت گرفته است. پس از این دوران سیستم آموزش و پرورش در این کشور قوت گرفت. تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور حدود 4 سال، مقطع کارشناسی ارشد حدود 2 سال و مقطع دکترا با توجه به برنامه آموزشی دانشگاه مورد نظر حدود 6 سال طول خواهد کشید. در خصوص پذیرش و اخذ بورسیه تحصیلی در خصوص این کشور در نظر داشته باشید که اولویت با با متقاضیان مقیم این کشور خواهد بود.

همچنین رشد تحصیل و جذب متقاضیان در این کشور در سال های اخیر در نمودار زیر بیان شده است:

رشد تحصیل در پاراگوئه

تحصیل در دانشگاه های پاراگوئه

دانشگاه های این کشور در بسیاری از رشته ها دانشجو می پذیرند. تعداد پذیرش هر دانشگاه این کشور با دانشگاه های دیگر متفاوت می باشد. این مبحث بستگی به دانشگاه مورد نظر دارد. پذیرش در هر دانشگاه این کشور به نوع رشته و ملیت متقاضی بستگی خواهد داشت. در رشته های مختلف این کشور، تعداد دانشگاه های این کشور متفاوت می باشد.

در جدول زیر به بررسی رشته های مختلف در این کشور پرداخته می شود:

برنامه آموزشیتعداد دانشگاه
مدیریت و اجرا38
آموزش36
مدیریت35
حسابداری34
پزشکی و سلامت34
مهندسی30
دندانپزشکی11
طراحی11
ورزش5

مدارک لازم جهت تحصیل در پاراگوئه

جهت تحصیل قانونی در این کشور متقاضیان می باید مدارک معتبری را ارائه دهند. جهت اخذ پذیرش دانشگاه های این کشور مدارک متقاضیان بین المللی با متقاضیان اروپایی متفاوت خواهد بود. از این در لیست زیر مدارک مهمی که بایستی به سفارت مربوطه این کشور ارجاع گردد بیان شده است.

مدارک معتبر جهت تحصیل در این کشور بدین شرح می باشد:

  1. ارائه گذرنامه معتبر
  2. ارائه فرم تکمیل درخواست متقاضی
  3. گواهی پرداختی هزینه ویزا و فرم درخواست این کشور
  4. ارائه کلیه مدارک تحصیلی و ریز نمرات متقاضی
  5. ارائه بیمه خدماتی در طول دوره تحصیل
  6. ارائه تمکن مالی مناسب

در شهرهای مختلف این کشور تعداد دانشگاه ها متفاوت می باشد. بیشترین دانشگاه ها در پایتخت این کشور آسونسیون واقع شده اند. در این بخش به جدول تعداد دانشگاه ها در شهرهای مختلف این کشور توجه بفرمائید:

نام شهرتعداد دانشگاه
Asuncion26
Ciudad del este4
Encarnacion3
Pilar2

هزینه تحصیل در پاراگوئه

هزینه تحصیل در پاراگوئه

متقاضیانی که تمایل به تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند در ابتدا می باید از هزینه تحصیل در این کشور اطلاع یابند. نکته حائز اهمیت در خصوص تحصیل در این کشور این است که، هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور برای متقاضیان بین المللی نسبت به سایر کشورهای اروپا و آمریکا مقرون به صرفه خواهد بود. به عنوان مثال میانگین هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در بیش از 50 دانشگاه خصوصی این کشور تنها 3600$ (دلار آمریکا) می باشد.

به طور کلی هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور معمولا بین 1000$ الی 3000$ (دلار آمریکا) سالیانه خواهد بود. همچنین هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور سالیانه حدود 1500$ (دلار آمریکا) می باشد. هزینه تحصیل در کشورهای مختلف متفاوت می باشد، تحصیل در هزینه استونی را از طریق لینک مذکور مطالعه فرمائید.

هزینه تحصیل در چند دانشگاه این کشور بدین صورت است:

نام دانشگاههزینه تحصیل به دلار آمریکا
National university of canindeyuبالای 1000$ در سال
Autonomous university of Paraguayبین 1000$ الی 3000$ در سال
Polytechnic a d artistic university of Paraguayبین 1000$ الی 3000$ در سال
Private university of the eastبین 1500$ الی 2000$ در سال
San ignasio de loyola Universityبین 1500$ الی 3000$ در سال

تحصیل به زبان انگلیسی در پاراگوئه

تحصیل در این کشور به در درجه اول به زبان رسمی این کشور، گوارانی و اسپانیایی می باشد. بسیاری از متقاضیان بین المللی در این کشور تمایل به تحصیل به زبان انگلیسی دارند. همچنین یافتن برنامه انگلیسی در این کشور بسیار دشوار می باشد. برخی از دانشگاه های این کشور 2 زبانه خواهند بود. در این حالت متقاضی می تواند چند ترم تحصیلی خود را به زبان انگلیسی بگذراند. اما به یاد داشته باشید که به یافتن دوره تحصیلی که در این کشور به طور کامل به زبان انگلیسی باشد، امیدوار نباشید. جهت تحصیل به زبان انگلیسی در کشورهای دیگر، مطالعه مقاله تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی پیشنهاد ما به شما عزیزان خواهد بود.

در مقاله فوق اطلاعاتی در خصوص تحصیل در این کشور در اختیار شما قرار داده شده است. چنانچه به تحصیل در این کشور علاقه پیدا کرده اید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی پاراگوئه را مطالعه بفرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *