مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

کار پس از تحصیل در پاراگوئه

کار پس از تحصیل در پاراگوئه

با مهاجرت تحصیلی به پاراگوئه دانشجویان می توانند با کار پس از تحصیل در پاراگوئه ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کاری کنند. تحصیل در پاراگوئه همچنین به دانشجویان فرصت کار پاره وقت را می دهد و دانشجویان می توانند از این فرصت برای آشنایی بیشتر با محیط کار و معرفی خود به کارفرمایان استفاده کنند. البته باید در نظر داشته باشید که جمعیت زیادی از مردم پاراگوئه را جوانان تشکیل می دهند و فزونی نیروی کار در این کشور یافتن کار پس از تحصیل در پاراگوئه را برای شهروندان خارجی سخت تر می کند. برای معرفی و آشنایی بیشتر کشورهای برتر در زمینه کاری می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنید.

تحصیل و کار در پاراگوئه

پاراگوئه کشوری محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است که برای هزینه های پایین زندگی، مالیات پایین و اقتصاد پایدار خود مهاجران را جذب می کند. اما، همان مهاجران در مورد جنبه های منفی زندگی در پاراگوئه مانند فساد، رانندگی خطرناک و نبود امکانات مدرن، حرف های زیادی برای گفتن دارند. در هر صورت زندگی و تحصیل در هر کشوری می تواند جوانب مثبت و منفی داشته باشد. پاراگوئه کشور در حال توسعه است و همه بخش ها از جمله آموزش و پرورش در این کشور در حل توسعه است و امروز این کشور بیش از 50 دانشگاه را در خود جای داده است. همچنین این کشور از نظر هزینه ها در میان کشورهای ارزان و مناسب قرار می گیرد.

از طرف دیگر نیز بازار کار پاراگوئه تنوع کمتری دارد و بسیاری از حوزه های فعال در اروپا در کشور پاراگوئه فعال نیست. در هر صورت یافتن کار برا دانشجویان فارغ التحصیل شده در این کشور می تواند چالش برانگیز باشد و یافتن کار پس از تحصیل در پاراگوئه به هیچ عنوان تضمین شده نیست!

شرایط کار پس از تحصیل در پاراگوئه

طبق قوانین کشور پاراگوئه افرادی که در کشور پاراگوئه تحصیلات خود را به پایان می رسانند می توانند برای یافتن کار در این کشور اقدام کنند و ویزای کاری پاراگوئه را دریافت کنند. اخذ ویزای کاری پاراگوئه مشروط بر اخذ پیشنهاد کاری رسمی در این کشور امضای قرارداد کاری می باشد. به صورت کلی کار پس از تحصیل در پاراگوئه با مراحل ساده اداری انجام پذیر است. اما نکته اصلی یافتن کار در این کشور است چرا که رقابت زیاد و تنوع کار در بازار کار پاراگوئه کم می باشد. لازم به ذکر است دانشجویان همچنین اجازه کار دانشجویی در حین تحصیل را به صورت نیمه وقت خواهند داشت و می توانند از این طریق برای کسب درآمد و تجربه کاری استفاده نمایند.

در جدول زیر می توانید به اختصار شرایط کار پس از تحصیل در پاراگوئه را مشاهده کنید:

نوع کارمجوزحداکثر زمان کار
کار حین تحصیل در پاراگوئهنیازی ندارد.15 تا 20 ساعت در هفته
کار پس از تحصیل در پاراگوئهویزای کار پاراگوئهطبق قوانین پاراگوئه و توافقنامه

کار پس از تحصیل در پاراگوئه و کاریابی

کار پس از تحصیل در پاراگوئه و کاریابی

متقاضیان کار پاراگوئه اکنون می توانند شغل خود را به روشی کاملا جدید پیدا کنند. وزیر کار پاراگوئه برنامه جدید رسمی پاراگوئه ParaEmpleo را در آسونسیون راه اندازی کردند. استفان وینزنرید ، مدیر عامل و بنیانگذار JANZZ.technology و دیگو ریکو، معاون رئیس جمهور و مدیر پروژه LATAM رویداد رسمی راه اندازی پلت فرم توسعه یافته توسط شرکت خود را ارائه داده اند. متقاضیان کار می توانند با الگوریتم های تطبیق مربوطه و نمودار دانش عمیق از داده های شغلی، به راحتی از نظر مهارت، تجربه، صنایع و غیره با بهترین شغل مطابقت پیدا کنند. به این ترتیب کاریابی در بازار کار بسیار کارآمدتر می شود.

وزیر کار اظهار داشت که آموزش مردم برای استفاده از این ابزار در سراسر کشور و همچنین دستیابی به جوانان در مناطق روستایی یک چالش مهم خواهد بود. به عنوان بخشی از این رویداد، رئیس جمهور همچنین رسما یک تیم را برای کاهش ارقام غیررسمی کار، که در کل حدود 65% است، تشکیل داد. از هر 10 زن 7 نفر، از هر 10 نفر جوان 9 نفر و از هر 10 بزرگسال 7 نفر به طور غیر رسمی کار می کنند. هدف اصلی این تیم تدوین دستورالعمل های رسمی سازی است که راه حل های عملی و پیشرفت در انتقال به حالت رسمی را ارائه می دهد.

همچنین علاوه بر این برنامه متقاضیان می توانند از طریق سایت های کاریابی زیر برای یافتن کار در پاراگوئه اقدام کنند:

  • Opiconempleo.com
  • Jobs.com.py
  • Jobisland.com
  • Careerjet.com
  • eliterecruitmentgroup.com

مدارک لازم برای کار پس از تحصیل در پاراگوئه

در صورت اتمام تحصیل و انجام کار پس از تحصیل در پاراگوئه متقاضیان باید مدارکی را برای تبدیل ویزای تحصیلی پاراگوئه خود به ویزای کاری ارائه دهند که این مدارک شامل موارد زیر می باشد.

  • پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای پارگوئه ای
  • تکمیل درخواست تبدیل ویزای تحصیلی به کاری
  • اثبات اقامت در پاراگوئه و تحصیل
  • مدارک تحصیلی و فارغ التحصیلی در پاراگوئه
  • گذرنامه دارای 6 ماه اعتبار
  • برگ ترخیص از دانشگاه
  • سوابق پزشکی و کیفری

وضعیت بازار کار و اقتصاد پاراگوئه

اقتصاد پاراگوئه از سال های 2012 تا 2018 رشد مناسبی داشت و یکی از برترین کشورهای در حال رشد در منطقه بود. در سال 2019، اقتصاد پاراگوئه به دلیل شرایط بد آب و هوایی و وضعیت نامساعد شرکای تجاری اصلی خود مختل شد. پیش بینی رشد کاهش یافته و به حدود 0.2% رسیده است. در 3 ماهه اول، کشور ابتدا دچار خشکسالی شد که تولید کشاورزی و تولید برق را تضعیف کرد. پس از آن باران های شدید منجر به جاری شدن سیل و آوارگی، تولید دام و بخش ساخت و ساز را تحت تأثیر قرار داد. این تأثیرات به طور غیر مستقیم به سایر بخش های اقتصادی (تولید، تجارت و حمل و نقل) گسترش یافته است. گردشگری و تجارت مرزی نیز تحت تأثیر قرار گرفت.

برای تجزیه و تحلیل گزینه های سیاست اقتصادی برای کاهش اثرات چنین حوادثی، در سال 2019 دولت یک تیم اقتصادی تشکیل داد که فعالیت مجدد را از طریق سرمایه گذاری عمومی در اولویت قرار داد. این طرح توسط سیاست پولی انبساطی و کنترل نرخ ارز پشتیبانی شد. انتظار می رود که هزینه عمومی بیشتر و درآمد کمتر، کسری کلی بیش از آنچه در قانون مسئولیت مالی برای سال جاری مشخص شده است، ایجاد کند. برای سال 2021، ECLAC رشد تولید ناخالص داخلی را در حدود %3 تخمین زده است. در هر حال وضعیت اقتصادی این کشور در حالت معمول است و وضعیت نرمال می باشد. در هر صورت تعداد جمعیت زیاد جوانان در این کشور نمی تواند وارد بازار کار این کشور شوند.

در نمودار زیر نرخ بیکاری در کشور پاراگوئه در سال های گذشته مشخص شده است:

نرخ بیکاری پایین در پاراگوئه

کار پس از تحصیل در بخش کشاورزی در پاراگوئه

کشاورزی با اشتغال حدود یک چهارم نیروی کار یکی از مهمترین فعالیت های اقتصادی در پاراگوئه است. این حدود یک پنجم تولید ناخالص داخلی و اکثریت قریب به اتفاق صادرات را تشکیل می دهد. محصولات مهم شامل:

  • دانه های سویا
  • ذرت و گندم
  • برنج
  • کلزا
  • کنجد
  • نیشکر
  • بادام زمینی

بسیاری از کشاورزان کاشت مستقیم را انجام می دهند، یک سیستم مکانیزه برای حفظ مواد مغذی زمین و جلوگیری از فرسایش است. بسیاری از دانه های کشاورزی با این روش پرورش می یابد. این کشور در بسیاری از مواد غذایی به اندازه کافی خودکفا است اما هنوز هم به شدت به قیمت کالاهای جهانی برای محصولات اصلی کشاورزی خود وابسته است. اگرچه حدود یک پنجم کل مساحت پاراگوئه برای کشت فشرده مناسب است، اما فقط مقدار کمی از آن بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا همه آن در منطقه شرقی است. بیشتر واحدهای مزرعه توسط مالکان اشغال می شود، اما تعداد زیادی از کشاورزان مستاجر و متصرفین در آنجا هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره وضعیت کار پس از تحصیل در کشورهای برتر اقتصاد می توانید با مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *