مهاجرت کاری پاراگوئه

کار در پاراگوئه

کار در پاراگوئه

کار در پاراگوئه یکی از روش های مهاجرتی به این کشور در سال 2023 می باشد، که در انتها متقاضی می تواند اقامت این کشور را اخذ نماید. جهت یافتن کار در این کشور متقاضی ابتدا می باید از کارفرمای معتبر پیشنهاد کاری دریافت نماید. میانگین درآمد در این کشور در مشاغل مختلف متفاوت خواهد بود. مشاغل پر طرفدار در این کشور که موجب جذب متقاضیان از سراسر دنیا شده است، مشاغل صنعتی می باشد. کارشناسان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش فوق را با توجه به مهارت خود در زمینه های مهاجرتی به این کشور در اختیار شما قرار خواهند داد.

  • شرایط کار در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • روند کاریابی قانونی در این کشور چگونه خواهد بود؟

بررسی بازار کار در پاراگوئه

با رشد تولید ناخالصی در این کشور در طی 2 دهه گذشته، این کشور به یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد در قاره آمریکای جنوبی تبدیل شده است. بخش اصلی اقتصاد و اشتغال زایی در این کشور، صنعت کشاورزی می باشد. به طور کلی بخش های توسعه یافته در این کشور بخش تولید، خدمات و تجارت خواهد بود. یکی از بزرگترین مناطق تجاری در این کشور Ciudad del este می باشد، که هم مرز با کشور آرژانتین و برزیل است. با توجه به رشد اقتصادی این کشور، بسیاری از متقاضیان این کشور را برای کار و ادامه زندگی نیز انتخاب می نمایند.

شرایط یافتن کار در پاراگوئه

برای متقاضیانی که جویای یافتن کار در این کشور می باشند، 2 نوع دسترسی کاریابی فراهم گردیده است. راه اول، ارسال رزومه مناسب به کارفرمایان معتبر این کشور می باشد. راه دوم اشتغال زایی در مشاغل آزاد خواهد بود. نسبت به سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی این کشور از تقاضای کار زیادی برخوردار نخواهد بود، در این صورت رسیدگی به تقاضای متقاضیان جهت کار مورد بررسی کارفرمایان قرار خواهد گرفت.

در این بخش نموداری در خصوص نرخ بیکاری در این کشور ترسیم شده است:

درصد نرخ بیکاری در پاراگوئه

پس از اخذ ایمیل تایید از جانب کارفرمای این کشور می توانید ادامه پروسه مهاجرتی خود را از طریق ویزای کاری به این کشور را ادامه دهید. در این مرحله می باید مدارک معتبر و مستندی در خصوص هویت، رزومه کاری و تحصیلی را به سفارت مربوطه این کشور ارجاع نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت کار در پاراگوئه

یکی از روش های معمول جهت مهاجرت به این کشور، اخذ ویزای کار و اشتغال زایی خواهد بود. به طور کلی پس از 5 سال فعالیت، زندگی و پرداخت مالیات این کشور می توانید اقامت خود را اخذ نمایید. مهم ترین مدرکی که در این بخش می باید اخذ نمود، مجوز اجازه کار در این کشور می باشد.

جهت اخذ قانونی اقامت از طریق کار در این کشور می باید مدارک معتبری را آماده نمود، این مدارک عبارتست از:

مراحلمدارک
1ارائه گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
2ارائه نامه دریافتی از کارفرمای این کشور با ذکر سمت و میزان دریافتی
3ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزای کاری این کشور به همراه امضای متقاضی
4گواهی رسید پرداختی هزینه های مربوط به ویزا و سفارت

میزان دریافتی کار در پاراگوئه

میزان دریافتی در این کشور با توجه به نوع شغل، میزان تحصیلات، سابقه کاری و سن متقاضی متفاوت خواهد بود. در این کشور واقع در آمریکای جنوبی میانگین دریافتی افراد حدود 8220000PYG (گوارانی پاراگوئه) می باشد. این میزان دریافتی شامل حداقل و حداکثر دریافتی نیز خواهد بود. حداقل و حداکثر میزان دریافتی 2080000PYG الی 36700000PYG (گوارانی پاراگوئه) می باشد. گروه های شغلی مختلف در این کشور میزان حقوق ماهیانه متفاوتی خواهند داشت. در پایتخت این کشور آسینیوس میانگین پرداختی به 8950000PYG (گوارانی پاراگوئه) خواهد رسید. به طور کلی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کار در کشورهای اروپایی به مطالعه مقاله کار در اروپا مراجعه نمایید.

در این بخش میزان دریافتی رشته حسابداری را در جدول زیر مورد بررسی قرار خواهیم داد:

عنوان شغلیمیزان دریافتی به گوارانی پاراگوئه
حسابداری5590000PYG
دستیار حسابدار4240000PYG
مدیر ارشد حسابداری12200000PYG
تحلیلگر مالی10700000PYG
مدیر مالی16400000PYG

میزان دستمزد کار در پاراگوئه

میزان دستمزد کار در پاراگوئه

میانگین دستمزد دریافتی در هر ساعت کاری مفید در این کشور حدود 47400PYG (گوارانی پاراگوئه) خواهد بود. اکثر مشاغل در این کشور به صورت ماهیانه و در پایان هر ماه حقوق دریافت می نمایند. همچنین در برخی مشاغل متقاضیان پاداش ماهیانه دریافت خواهند نمود. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده در خصوص میزان دریافتی پاداش در این کشور، تنها حدود 37% از متقاضیان در مشاغل مختلف پاداش ماهیانه یا در انهتی سال دریافت کرده اند. حدود 63% از افرادی که در شرکت های مختلف این کشور مشغول به فعالیت می باشند، هیچگونه پاداش کاری دریافت نخواهند کرد. در مشاغلی مانند مالی و حسابداری، مهندسی، فروش، مدیریت و تبلیغات درصد پرداختی پاداش بیشتر خواهد بود. جهت اطلاع از سایر دستمزدهای دریافتی در کشورهای دیگر به عنوان مثال مقاله دستمزد کار در اسپانیا اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما قرار خواهد داد.

سایت های کاریابی پاراگوئه

یکی دیگر از روش های که به اشتغال زایی در این کشور کمک خواهد نمود، رجوع به سایت های کاریابی معتبر این کشور می باشد. یکی از بهترین و بروز ترین سایت های کاریابی Buscojobs می باشد. 2 سایت دیگر به نام های Opcion Empleo و Ultima Hura نیز جز سایت های معتبر جهت جست و جوی کار در این کشور است. بیشتر مشاغل پیشنهادی در این کشور به زبان اسپانیایی خواهد بود، در این خصوص پیشنهاد می شود چنانچه تمایل به کار در این کشور را دارید، زبان اسپانیایی خود را تقویت نمایید.

در این مقاله به بررسی روند کار و اشتغال زایی در این کشور پرداخته شد. روند مهاجرتی از طریق کار در بسیاری از کشورهای جهان مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته و با بازخورد مناسبی همراه بوده است. در میان روش های مهاجرتی به این کشور روش تحصیلی از بازخورد مناسبی برخوردار بوده است. نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ترجمه مقاله فوق را در اختیار شما قرار داده اند. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش مشاوره تماس حاصل فرمائید. جهت کسب اطلاعات در خصوص موسسات کاریابی، مقاله موسسات کاریابی در اروگوئه را مطالعه بفرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *