مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

دانشگاه های رایگان پاراگوئه

دانشگاه های رایگان پاراگوئه

علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های رایگان پاراگوئه در صورت تسلط به زبان اسپانیایی یا گوارانی می توانند به تحصیل رایگان بپردازند. البته به خودی خود هزینه تحصیل در پاراگوئه مقرون به صرفه است و یکی از گزینه های مناسب برای تحصیل به زبان اسپانیایی است. این کشور که در قلب آمریکای جنوبی قرار دارد دارای دانشگاه های متعدد با ارائه رشته های متنوع یا هزینه مناسب است. پاراگوئه می تواند برای ان دسته از افرادی که خواهان زندگی در آمریکای جنوبی هستند گزینه کم هزینه تری باشد. برای معرفی و آشنایی بیشتر با دانشگاه های رایگان در سایر کشورهای اروپایی می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تحصیل در پاراگوئه

سیستم آموزش در پاراگوئه در مقطع مدرسه به صورت رایگان است و دانش آموزان به صورت رایگان در این مقاطع تحصیل می کنند. مقاطع تحصیلی در کشور پاراگوئه شامل ابتدایی، متوسطه و دبیرستان است. زبان گوارانی که یک زبان محلی در این کشور است به همراه زبان اسپانیایی که تاثیر اسپانیایی ها در این کشور در گذشته بوده است دو زبان تحصیل و آموزش در پاراگوئه است. بیش از 95% پاراگوئه ایی ها نژاد مختلط هستند و این یکی از معدود کشورهای جهان است که هنوز زبان بومی را به عنوان یکی از زبان های رسمی خود دارند.

اسپانیایی و گوارانی زبانهای رسمی پاراگوئه هستند. در واقع، 90% پاراگوئه ای ها گوارانی صحبت می کنند در حالی که 87% آنها اسپانیایی صحبت می کنند. اینها تنها گوشه ای از جنبه های فرهنگ باورنکردنی پاراگوئه است که اگر تصمیم بگیرید برای تحصیل به آنجا بروید، بخشی از یک تجربه عالی خواهد بود.

معرفی دانشگاه های رایگان پاراگوئه

پاراگوئه دارای 8 دانشگاه دولتی و دانشگاه های متعدد خصوصی و غیر انتفاعی است. بیشتر دانشگاه های این کشور پس از اصلاحات در سال 1990 تاسیس شده اند و امروز در حال فعالیت هستند. این اتفاق پس از پایان دیکتاتوری در پاراگوئه رخ داد، زمانی که آموزش و پرورش نادیده گرفته می شد و بسیاری از موسسات آموزش عالی وجود نداشت. دوره های تحصیل کارشناسی در پاراگوئه به مدت 4 سال، دوره های کارشناسی ارشد دو سال به طول می انجامد و مدت زمان دوره های دکترا به رشته و دانشگاه بستگی دارد. برنامه های کارشناسی در رشته های علوم بهداشتی معمولا 6 سال طول می کشد.

در مورد پذیرش دانشجویان بین المللی، بیشتر دانشگاه ها (به ویژه دانشگاه های دولتی) پذیرش افرادی را که از کشورهایی که وابستگی دیپلماتیک با پاراگوئه دارند، در اولویت قرار می دهند. این امر همچنین می تواند شانس شما برای گرفتن بورسیه تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های رایگان پاراگوئه را افزایش دهد، بنابراین وضعیت کشور خود را در رابطه با روابط بین المللی بررسی کنید. البته بسیاری از دانشگاههای ارزان قیمت در پاراگوئه برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. در مقایسه با دانشگاه های ایالات متحده آمریکا و کانادا، شهریه در پاراگوئه بسیار مقرون به صرفه است. تحصیل در دانشگاه های رایگان پاراگوئه فقط با استفاده از بورسیه تحصیلی و یا تحصیل به زبان رسمی این کشور امکان پذیرند.

در جدول زیر دانشگاه های رایگان پاراگوئه معرفی شده اند:

نام دانشگاهنام لاتین
دانشگاه پلی تکنیک و هنر پاراگوئهPolytechnic and Artistic University of Paraguay
دانشگاه شرق پاراگوئهPrivate University of the East
دانشگاه ملی کنیندیوNational University of Canindeyú
دانشگاه سن ایگناسیو دلویولاSan Ignacio de Loyola University
دانشگاه ماریا آخولیادوراMaria Auxiliadora University
دانشگاه پلی تکنیک تایوان پاراگوئهTaiwan-Paraguay Polytechnic University

مزایای تحصیل در دانشگاه های رایگان پاراگوئه

مزایای تحصیل در دانشگاه های رایگان پاراگوئه

پاراگوئه درست در مرکز آمریکای جنوبی واقع شده است، کشوری چندفرهنگی با جغرافیای متنوع و مردمانی خون گرم است. همچنین به دلیل هزینه های پایین زندگی و دانشگاه های مقرون به صرفه، مقصدی عالی برای دانشجویان بین المللی است. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی معمولا از 1000$ (دلار) به 4000$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. سایر هزینه ها ممکن است هزینه های تحصیل شما را کمی افزایش دهند زیرا معمولاً برای دانشجویان بین المللی گران ترند. هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی زیر 2000$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. این کشور به خاطر مردم واقعاً خونگرم و مهربان، شهروندانش و نحوه استقبال مورد تعریف و تمجید دانشجویان خارجی قرار گرفته است.

از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه های رایگان پاراگوئه:

  • تحصیل در قلب آمریکای جنوبی
  • زندگی با هزینه کم
  • استفاده از بورسیه تحصیلی در پاراگوئه
  • دریافت اقامت موقت پاراگوئه
  • یادگیری زبان اسپانیایی
  • انجام کار حین تحصیل در پاراگوئه

تحصیل رایگان در پاراگوئه

همانطور گه گفتیم هزینه تحصیل در پاراگوئه نسبت به دانشگاه، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و سایر موارد بستگی دارد. به صورت کلی هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی در کشور پاراگوئه ارزان تر می باشد. از جمله این دانشگاه های دولتی:

  • دانشگاه ملی آسونسیون
  • دانشگاه شمال، پاراگوئه
  • دانشگاه ملی ایتاپوا
  • دانشگاه ملی ویارریکا دل اسپیریتو سانتو
  • دانشگاه متروپولیتن آسونسیون
  • دانشگاه ملی پیلار

هزینه های تحصیل در این دانشگاه های حدود 2000$ (دلار) تا 4000$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. برخی از برنامه ها و رشته ها مانند رشته های پزشکی در پاراگوئه هزینه تحصیل بالاتری دارند. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوص بالاتر هستند و حدود 3000$ (دلار) تا 6000$ (دلار) ممکن است شهریه داشته باشند از جمله دانشگاه های خصوصی این کشور شامل:

  • دانشگاه خودمختار آسونسیون
  • دانشگاه کلمبیا پاراگوئه
  • دانشگاه آمریکایی
  • دانشگاه خودمختار Encarnacion
  • دانشگاه ایبروآمریکایی پاراگوئه
  • دانشگاه اقیانوس آرام، پاراگوئه
  • دانشگاه فنی بازاریابی و توسعه

در نمودار زیر میزان هزینه تحصیل در پاراگوئه آمده است:

هزینه تحصیل در دانشگاه های پاراگوئه

دانشگاه پلی تکنیک و هنر از دانشگاه های رایگان پاراگوئه

دانشگاه پلی تکنیک و هنر پاراگوئه (UPAP) که رسماً در سال 1996 افتتاح شد، دارای پنج دانشکده هنر و فناوری، علوم بهداشتی، علوم اجتماعی و انسانی، علوم حقوقی و هنر و فناوری است. دانشگاه پلی تکنیک و فناوری پاراگوئه همچنین برنامه های مدرک آنلاین را شامل می شود که شامل 7 برنامه کارشناسی و 3 برنامه کارشناسی ارشد است. این دانشگاه ارزان در پاراگوئه دارای یک مرکز تحقیق و نوآوری و یک بیمارستان دانشگاهی است. پذیرش از طریق ارائه مدارک انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها و هزینه های تحصیل به وب سایت آنها مراجعه کرده و با آنها تماس بگیرید. همانطور که در بالا ذکر کردیم، گوارانی و اسپانیایی زبانهای رسمی پاراگوئه هستند. اسپانیایی زبانی است که در رسانه ها آموزش و امور دولتی استفاده می شود. بنابراین، اکثر برنامه ها در این دانشگاه نیز به زبان اسپانیایی تدریس می شوند.

یافتن برنامه ها به زبان انگلیسی بسیار سخت خواهد بود. پاراگوئه مقصد مناسبی برای کسانی است که می خواهند اسپانیایی یاد بگیرند یا آن را بهبود بخشند. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، دانشگاه ها از شما می خواهند مهارت زبان را نشان دهید، در یک آزمون اسپانیایی شرکت کنید، یا یکی از دوره های زبان خود را بگذرانید.

دانشگاه تایوان پاراگوئه از دانشگاه های رایگان پاراگوئه

دانشگاه پلی تکنیک تایوان-پاراگوئه (UPTP) دانشگاه جدیدی است که در سال 2018 تاسیس شد. این دانشگاه پس از بزرگداشت 60 سالگرد روابط دیپلماتیک تایوان و پاراگوئه ایجاد شد. این دانشگاه در زمینه علوم و فنون تخصص دارد. تاکنون، دانشگاه پلی تکنیک تایوان پاراکوئه چهار برنامه کارشناسی را در رشته های مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی الکترومکانیک و مهندسی صنایع ارائه می دهد. برنامه های UPTP شامل دوره های زبان چینی و انگلیسی طی دو سال اول است. علاوه بر این، آزمون های ورودی به زبان انگلیسی هستند. شهریه تحصیلی در این دانشگاه به صورت عادی 3000$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. جهت تحصیل رایگان باید از بورسیه های تحصیلی این کشور استفاده کنید.

شایان ذکر است بری مهاجرت به پاراگوئه و آشنایی با قوانین این کشور می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موارد مرتبط با این موضوع را مشاهده و مطالعه کنید. برای مهاجرت تحصیلی و تحصیل در سایر دانشگاه های رایگان جهان با موسسه ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *