مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

اعزام دانشجو به پاراگوئه

اعزام دانشجو به پاراگوئه

اعزام دانشجو به پاراگوئه در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر است که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد در این مقاله درباره اعزام دانشجو به پاراگوئه و تحصیل در این کشور اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد. برای تحصیل در کشور پاراگوئه باید، دانشگاه مناسب را برای خود انتخاب نمایید. برای این امر، لازم است دانشگاه های این کشور را از لحاظ آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی بررسی نمایید. علاوه بر این موارد، دانشجویان بین المللی مواردی مانند هزینه دانشجو و محل اقامت را باید در نظر بگیرند.

در حال حاضر کشور پاراگوئه، هیچ دانشگاهی در رتبه بندی جهانی QS world و رتبه بندی کل دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایمز ندارد. با این حال، انتخاب این کشور به عنوان محل تحصیل یکی از بزرگ ترین تصمیماتی است که می گیرید. پاراگوئه، به طور رسمی جمهوری پاراگوئه، کشوری در آمریکای جنوبی است. از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرقی با برزیل و از شمال غربی با بولیوی همسایه است. اگرچه تنها یکی از دو کشور محصور در خشکی در آمریکای جنوبی (دیگری بولیوی)، این کشور دارای سواحل و بندرهایی در رودخانه های پاراگوئه و پارانا است. که از طریق آبراه پارانا پاراگوئه به اقیانوس اطلس می رسد.

سیستم آموزشی پاراگوئه

در دوران ریاست جمهوری آلفردو استروئسنر متیاودا (1989-1995)، ابتکارات آموزش و پرورش تهدیدات اقتصادی و وظیفه کنترل دشمنان سیاسی را به خود جلب کرد. حقوق معلمان به سطح بسیار پایینی سقوط کرد. قانون اساسی سال 1992 تلاش کرد تا غفلت طولانی مدت از آموزش را برطرف کند. اصل 85 قانون اساسی دستور می دهد که 20% از بودجه دولت برای هزینه های آموزشی تعیین شود. با این حال، این اقدام غیر عملی بودن اثبات شده و تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

با این وجود، دموکراتیزه سازی با بهبود تدریجی سیستم آموزشی همراه بوده است. هزینه های تحصیل افزایش یافته است و در سال 2000 به 4.7% از تولید ناخالص داخلی رسیده است. در حالی که، این رقم در سال 1989 به 1.7% رسیده است. بیشتر بودجه افزایش یافته برای افزایش حقوق معلمان و به روزرسانی برنامه های درسی بود. دانش آموزان از هفت تا 13 سالگی باید به مدرسه بروند و نظرسنجی ها حاکی از آن است که پاراگوئه میزان خالص حضور در مدارس ابتدایی 92% را دارد. آموزش عمومی برای همه رایگان است، اما میزان ترک تحصیل همچنان بالا است.

تا دهه 1990، دانشگاه ملی آسونسیون و دانشگاه کاتولیک به کل جمعیت پاراگوئه خدمت می کردند. به عنوان بخشی از اصلاحات آموزشی دهه 1990، دولت 10 دانشگاه جدید ایجاد کرد. در سال 2003، آکادمی ملی ارتش پاراگوئه برای اولین بار دانش آموزان دختر را پذیرفت و در دیگری برای زنان تحصیل کننده گشود. در سال 2003، میزان سواد در پاراگوئه 94%، با اختلاف بسیار کمی بین زن و مرد (به ترتیب 94.9% تا 93%) تخمین زده شد. نرخ بی سوادی در مناطق روستایی از میانگین کشوری فراتر رفته است. سرشماری سال 2001، نشان داد که %15 از زنان و 10% از مردان در مناطق روستایی بی سواد هستند.

بررسی اعزام دانشجو به پاراگوئه

افرادی که مایل به تحصیل در این کشور زیبا می باشند، جهت اعزام دانشجو به پاراگوئه باید بدانند که دانشگاه های این کشور هم سطح دانشگاه های برجسته در سراسر جهان می باشد. این بدان معنی است که پاراگوئه ها و خارجی هایی که در اینجا تحصیل می کنند می توانند در کلاس جهانی تحصیل کنند. در عین حال در کنار خانواده و دوستان خود بمانند و این کشور شگفت انگیز و ارزان قیمت را ترک نکنند. علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور می توانند مقاله اعزام دانشجو به لیتوانی را مطالعه نمایند.

7 دانشگاه در پاراگوئه در 4 رتبه بندی مختلف دانشگاه (توسط موسسه) و همچنین 1 رتبه بندی خاص موضوع خاص ذکر شده است. 2 تا از این دانشگاه ها حداقل در یک موسسه یا رتبه بندی خاص موضوع ذکر شده اند. جامع ترین مجموعه نمرات رتبه بندی دانشگاه در سراسر جهان می باشد. به طور مداوم 110 رتبه بندی مختلف دانشگاهی و موضوعی را کنترل می کنیم تا بتوانید به راحتی همه رتبه ها را در یک مکان مقایسه کنید. در کشور پارگوئه، دو نوع دانشگاه خصوصی و دولتی وجود دارد.

لیست دانشگاه های دولتی در لیست زیر آمده است:

  • دانشگاه ملی آسونسیون
  • دانشگاه ملی شرق
  • دانشگاه ملی پیلار
  • دانشگاه ملی ایتاپا
  • دانشگاه ملی Caaguazú
  • دانشگاه ملی کانسپسیون
  • دانشگاه ملی ویاراریکا
  • دانشگاه ملی Canindeyú

بررسی اعزام دانشجو به پاراگوئه

اعزام دانشجو به پاراگوئه در مقطع کارشناسی ارشد

جهت اعزام دانشجو به پاراگوئه در مقطع کارشناسی، بسیاری از دانشگاه ها وجود دارند که این برنامه را ارائه می دهند. کارشناسی ارشد اولین سطح دروس تحصیلات تکمیلی است و پس از دریافت مدرک کارشناسی می توانید آن را بدست آورید. کسب کارشناسی ارشد معمولاً به 2 سال مطالعه تمام وقت احتیاج دارد که معادل 36 تا 54 واحد درسی است. ادغام فناوری در جامعه مدرن اغلب علت بحث سیاسی و فلسفی بوده است. نگرانی اصلی این است که آیا فناوری واقعا به بشریت کمک می کند یا به آن آسیب می رساند. برخی معتقدند که استفاده بیش از حد از فناوری برای محیط زیست مضر است.

در حالی که برخی دیگر معتقدند که این یک وجه ضروری برای رشد انسان است. آسونسیون بزرگ ترین شهر و پایتخت پاراگوئه است. این یک شهر کاملاً پیشرفته و در عین حال زیباست. از این رو، آسونسیون مکان خوبی برای زندگی و کسب درآمد است. علاوه بر این ، آسونسیون دارای برخی از موسسات آموزشی عالی خوب مانند دانشگاه ملی آسونسیون و دانشگاه خودمختار آسونسیون است. علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور می توانند تحصیل کارشناسی ارشد در اکوادور را مطالعه نمایند

پذیرش و هزینه دانشگاه های پاراگوئه

دولت پاراگوئه تلاش های زیادی برای بهبود کیفیت دانشگاه ها انجام داده است. این کشور برای طولانی مدت، فقط دارای دو دانشگاه بود. در دهه 1990 بود که موسسات آموزش عالی دولتی بیشتری افتتاح شد. در همین زمان بود که دانشگاه های خصوصی شروع به ظهور کردند. آن ها در حال حاضر بیش از 40 دانشگاه خصوصی و هشت دانشگاه دولتی دارند.

در نمودار زیر مدت زمان تحصیل در مقاطع مختلف را در کشور پاراگوئه مشاهده می کنید:

مدت زمان تحصیل در مقاطع مختلف را در کشور پاراگوئه

مانند سایر کشورهای آمریکای لاتین، در کشور پاراگوئه نیز دوره های کارشناسی به مدت 5 سال، دوره های کارشناسی ارشد 2 سال و دوره های دکترا به مدت 3 سال به طول می انجامد. بیشتر دانشگاه ها تخصص هایی را ارائه می دهند که یک سال طول می کشد. پذیرش به هر دانشگاه بستگی دارد. برخی فقط به ارائه مدارک نیاز دارند و برخی دیگر شامل آزمون ورودی یا مصاحبه می باشند. سایر دانشگاه ها دوره های پیش دانشگاهی اجباری دارند. به طوری که، هر دانشجو برای پذیرش و شروع به تحصیل باید آن را بگذراند و بگذراند. این ها معمولاً چند ماه طول می کشد. دانشگاه های پاراگوئه بسیار مقرون به صرفه می باشند. واحد پول رسمی پاراگوئه «پاراگوئه گوارانی» (PYG) نام دارد.

دانشگاه ها معمولاً به جای یک پرداخت در هر ترم یا سال تحصیلی، پرداخت های ماهانه را تغییر می دهند. این هزینه ها بدین شرح می باشند:

نوع دانشگاههزینه ماهانه به دلار
دانشگاه های گرانبین 1920$ تا 2900$
دانشگاه های مقرون به صرفهبین 900$ تا 1800$

اگر قصد تحصیل در کشور پاراگوئه را دارید جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با اعزام دانشجو به پاراگوئه می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرد و مشاوره دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *