مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته شنوایی سنجی در ایرلند

رشته شنوایی سنجی در ایرلند

رشته شنوایی سنجی در ایرلند رشته ای است که در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تدریس می شود و مدت زمان تحصیل ان در مقطع کارشناسی 3 سال است. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان به این رشته علاقه نشان می دهند. همچنین فرصت های شغلی نیز در این کشور در حوزه شنوایی سنجی در طیف وسیع و مختلفی وجود دارد. در طول تحصیل خود نیز می توانید به صورت کارآموز در ایرلند کار کنید و تجارب عملی خود را تقویت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اعزام دانشجو سابقه درخشانی دارد و می توان به شما در این مسیر یاری کند. همچنین در نظر داشته باشید که می توانید در طول تحصیل در مقطع ارشد و دکترا درخواست دهید.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایرلند

شنوایی شناسی مطالعه شنوایی است. به طور خاص نقص شنوایی و درمان آنها را بررسی می کند. شنوایی شناس در یک بیمارستان یا کلینیک خصوصی کار می کند و بیماران در محدوده سنی مختلف را درمان می کند. آنها تست های شنوایی را انجام می دهند، سمعک های مناسبی دارند و آموزش شنوایی ارائه می دهند. به عنوان متخصصان بالینی در آموزش، از دانشجویان نیز دعوت می شود تا در جلسات عمل زنده شرکت کنند که درک آنها از روش های رایج گوش شناسی را افزایش می دهد و دانش آنها را در مورد بیماری های خاص گوش خارجی، میانی و داخلی بیشتر می کند. هنگامی که فارغ التحصیل شدید، واجد شرایط درخواست برای آزمون استعداد سمعک مستقل به عنوان مسیری برای ثبت نام به عنوان توزیع کننده سمعک خواهید بود.

دانش‌آموزان محصل در این رشته در ترکیبی از سخنرانی‌ها و آموزش‌های یادگیری مبتنی بر مشکل شرکت خواهند کرد که در آن دانش‌آموزان دانش را به روشی پیچیده برای حل مؤثر مشکلات زندگی واقعی به کار می‌گیرند. دانش آموزان باید در حدود 1000 ساعت تمرین بالینی تحت نظارت برای برآوردن الزامات حرفه ای شرکت کنند. دانش آموزان ممکن است نیاز به سفر و/یا ترتیب خوابگاه کوتاه مدت در نزدیکی محل های استقرار داشته باشند و دانشجویان هزینه های سفر به مکان های بالینی و همچنین هزینه های اسکان را متحمل خواهند شد. همکاری با بیمارستان دانشگاه ویکتوریای جنوبی نیز از مهم ترین ویژگی های تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایرلند می باشد که در هر مقطع این امکان برای آن ها وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش تحصیلات در حوزه پزشکی و علوم بهداشتی هستید:

نرخ افزایش تحصیل در پزشکی در ایرلند

تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایرلند در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد شنوایی شناسی یک برنامه 2 ساله و تمام وقت است که برای واجد شرایط ساختن دانشجویان برای انجام حرفه شنوایی شناسی طراحی شده است. هدف از این برنامه آموزش، آموزش و الهام بخشیدن به پزشکان با اعتماد به نفس است که می توانند با چالش های ارائه یک رویکرد یکپارچه، پیچیده و علمی برای ارزیابی و مدیریت نیازهای کودکان و بزرگسالان مبتلا به اختلالات شنوایی و تعادل مقابله کنند. این برنامه نوآورانه اولین در نوع خود در ایرلند است و نشان دهنده فرصتی منحصر به فرد برای توسعه حرفه شنوایی شناسی و در نتیجه پر کردن شکاف بین نیازهای خدمات و ارائه خدمات است. این برنامه به صورت تمام وقت در طول 3 ترم در سال در طول 2 سال است.

مدرک کارشناسی ارشد در رشته شنوایی شناسی ارتباط نزدیکی با بخش سوم ارجاع منطقه ای گوش و حلق و بینی و شنوایی شناسی در بیمارستان دانشگاه ویکتوریا بیمارستان جنوبی دارد. همچنین دقت داشته باشید علاوه بر قرارگیری بالینی، دانشجویان آموزش بالینی و سخنرانی از شنوایی شناس ارشد بالینی در بیمارستان، فیزیوتراپیست ارشد و متخصص توانبخشی دهلیزی به همراه یک جراح گوش شناسی خواهند داشت. دانش آموزان در کلینیک های دهلیزی حضور خواهند داشت و به آزمایشگاه عملکرد دهلیزی دسترسی خواهند داشت. آموزش معاینه میکروسکوپی و توالت گوش نیز در دسترس خواهد بود. به دانشجویان این دوره فرصتی بی نظیر برای حضور در بخش سرپایی در گوش شناسی و مشاهده بیماری های دست اول گوش در شرایط حاد و مزمن ارائه می شود. تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی در مقطع ارشد فرصت تحصیل خوبی است.

تحصیل در ایرلند

ایرلند کشور بهترین دانشگاه ها در جهان می باشد. برخی از رشته‌های کلیدی که دانشگاه‌های ایرلند در آن تخصص دارند شامل علوم طبیعی، فناوری، اقتصاد و علوم انسانی است. در سراسر ایرلند، 22 دانشگاه و موسسه فناوری وجود دارد که می توانید برای آنها درخواست دهید. گرفتن مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در ایرلند یک تجربه عالی برای پیشرفت حرفه ای شماست، اما گران تر از جاهای دیگر در اروپا. البته میزان پرداختی شما در نهایت به عوامل زیادی بستگی دارد. شهریه های متغیر در کشور ایرلند بین 10000€ تا 65000€ (یورو) در سال در هر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد محاسبه شده است. اروپایی هایی که در ایرلند تحصیل می کنند از امتیاز دریافت شهریه رایگان در مقطع کارشناسی برخوردارند. هزینه زندگی بستگی به شهری دارد که در آن اقامت دارید، اما باید انتظار داشته باشید که سالانه بین €7000 تا 12000€ (یورو) برای اقامت، غذا بپردازید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایرلند می باشید:

مقطعمدت تحصیلتعداد دانشگاه
کارشناسی3 سال5
تحصیلات تکمیلی2 سال3

اشتغال در حوزه رشته شنوایی سنجی در ایرلند

اشتغال در حوزه رشته شنوایی سنجی در ایرلند

در 3 یا 4 دهه گذشته، ایرلند پس از عضویت در اتحادیه اروپا، به سرعت از خانه فقیر اروپا به قدرت اقتصادی اروپا تبدیل شد. اصلاحات ساختاری منجر به تقویت قابل قبولی شده است و بسیاری از شرکت‌های چندملیتی و به‌ویژه شرکت‌های فناوری را برای راه‌اندازی مقر اروپایی خود در ایرلند از جمله شرکت‌هایی مانند Google، Airbnb، Pfizer، Dell و دیگران جذب کرده است. بنابراین، ایرلند فرصت های متعددی را برای فارغ التحصیلان با پیشینه بین المللی ارائه می دهد. اگر در ایرلند تحصیل کنید، پس از فارغ التحصیلی شانس خوبی برای یافتن شغل و اقامت در این کشور دارید. تحصیل در مقاطع مختلف ایرلند فرصت بسیار بکری برای شما محسوب می شود تا دانش خود را بهبود ببخشید.

فعالیت های کاری زیر ممکن است وظایف شما در حین کار در ایرلند به عنوان کارشناسی شنوایی سنجی باشد.

  • برنامه ریزی و برگزاری دوره های درمانی برای بیماران.
  • نصب سمعک و نظارت بر تغییرات شنوایی بیماران.
  • انجام تحقیقات.
  • آموزش دانشجویان شنوایی شناسی و پرسنل مراقبت های بهداشتی.
  • مشاوره با سایر متخصصان پزشکی مانند پزشکان، روانشناسان و آسیب شناسان گفتار در مورد روش های درمان.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موسسه ای با سابقه تخخصی در امور مهاجرتی در زمینه شرایط مهاجرت و همچنین به سوالات شما درباره اقامت ایرلند از طریق تحصیل پاسخ می دهد

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *