مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

رشته بینایی سنجی در پاراگوئه در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می شود که البته تقاضا برای مقطع کارشناسی زیادتر از ارشد و دکترا است. در حالی که تعداد چشم پزشکان در پاراگوئه کافی است، دسترسی به خدمات برای بینایی سنجی و جراحی آب مروارید در مناطق روستایی و مقرون به صرفه بودن جراحی محدودیت های اصلی بر روی سیستم مراقبت های بهداشتی است. لذا برای جذب نیروی متخصص و پذیرش دانشجو در این رشته بادی ان مورد را تحت نظر داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت تحصیلی به پاراگوئه به سوالات شما پاسخ می دهد و با مشورت با متخصصان در خصوص اقامت این کشور نیز می توانید صحبت کنید.

محققان در پاراگوئه و سازمان بهداشت جهانی 2136 نفر را در پاراگوئه بررسی کردند تا میزان کاهش بینایی و نابینایی ناشی از آب مروارید را تعیین کنند. برای افراد بالای 50 سال، شیوع نابینایی دو طرفه بر اساس سن و جنسیت %3 بود. شیوع تعدیل شده نابینایی آب مروارید دو طرفه %2 بود که آب مروارید را به عنوان عامل اصلی نابینایی در کشور تبدیل کرد. پوشش جراحی آب مروارید برای نابینایان 2 طرفه %44، برای افراد با حدت بینایی دو طرفه کمتر از %36 و برای هر چشمی با حدت بینایی کمتر از %6 به دلیل آب مروارید %28 بود. در ادامه در خصوص شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در پاراگوئه بیشتر صحبت می کنیم.

شرایط پذیرش در رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

متقاضیان باید حداقل میانگین نمرات (GPA) 5.5 را در تمام 8 دوره سال اول، بدون شکست، به دست آورند تا واجد شرایط در نظر گرفتن برای مصاحبه پذیرش مصاحبه های کوتاه چندگانه) باشند. برای درخواست برای مقطع ارشد بینایی سنجی در پاراگوئه تحت رده ورودی فارغ التحصیلان، متقاضیان باید یک مدرک یا مدارک مرتبط را به صورت تمام وقت در یک دانشگاه شناخته شده تکمیل کرده باشند. آخرین سال تحصیل تمام وقت شما نباید بیش از 5 سال قبل از سال درخواست باشد. حداقل 105 امتیاز در ترم های 1 و 2 در هر سال تقویم تحصیلی لازم است تا به عنوان تمام وقت برای پذیرش در نظر گرفته شود. یک سال تحصیلی معمولی 120 امتیاز است.

متقاضیان باید حداقل میانگین نمرات (GPA) 5.5 را در طول 2 سال آخر تحصیل تمام وقت خود کسب کنند تا برای مصاحبه پذیرش مصاحبه های کوتاه چندگانه واجد شرایط باشند. اگر می خواهید به عنوان یک اپتومتریست در پاراگوئه کار کنید و می خواهید بتوانید یک تست بینایی پیشرفته ارائه دهید باید توسط مرکز تحصیلات تکمیلی بینایی سنجی پاراگوئه تأیید شده باشید. این اعتبار شامل گذراندن دوره های تئوری و عملی است. قبل از درخواست ابتدا باید در یک مطب ثبت نام کنید که EHEW را ارائه می دهد.

در بخش زیر شاهد تعداد متقاضیان تحصیل در رشته بینایی سنجی در پاراگوئه می باشید:

تحصیل رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

اپتومتریست ها پزشکان حرفه ای هستند که مسئول جنبه های متعدد مراقبت از بینایی هستند و در حفظ بینایی با تشخیص و درمان مشکلات بینایی تخصص دارند. آنها آموزش دیده اند تا چشم ها را معاینه کنند و اختلالاتی را که از چشم، مغز یا سایر قسمت های بدن منشا می گیرند، تشخیص دهند. مطالعه اپتومتری در استون به شما مهارت ‌های بالینی عملی، دانش نظری و تماس با بیماران واقعی را می ‌دهد تا شما را برای یک حرفه پربار در این زمینه مهیج مراقبت ‌های بهداشتی آماده کند. شما طیف گسترده ای از روش ها و فرصت های یادگیری را تجربه خواهید کرد. تجربه عملی بالینی تحت نظارت کار با بیماران در کلینیک چشم آستون، بر اساس پردیس پر جنب و جوش مرکز شهر.

شبیه سازهای بیمار مجازی که برای کمک به شما در توسعه مهارت ها و تخصص خود طراحی شده اند. مشاهده درمان بیماران در محیط های متعدد مانند کلینیک های تخصصی، بخش های بیمارستان چشم محلی و بیمارستان روز دانشگاه آستون. فرصتی برای تکمیل مدرک کارشناسی ارشد در حین کار به عنوان اپتومتریست ثبت نام مجدد نیزو وجود دارد. می توانید مطب خصوصی متخصص خود را ایجاد کنید، جایی که می توانید ارزیابی عملکرد بصری و آموزش بصری را با همکاری سایر حرفه های مراقبت های بهداشتی، مهد کودک/مدرسه، موسسات آموزش بزرگسالان و خدمات آموزشی و روانشناختی محلی برای بهینه سازی وضعیت بینایی هر فرد ارائه دهید. هر تخصص شامل 3 درس موضوعی با 10 واحد ECTS است. رشته همه گیر شناسی در پاراگوئه را نیز می توانید بررسی کنید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

دانشگاه کلمبیا دل پاراگوئه (دانشگاه کلمبیا پاراگوئه) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ آسونسیون واقع شده است. در این کشور شورای آموزش ملی در خصوص دانشگاه کلمبیا دل پاراگوئه نظارت دارد و در زمینه پذیرش دانشجویان بین المللی نیز نقش دارد. دانشگاه کلمبیا دل پاراگوئه UCP دوره‌ ها و برنامه ‌هایی را ارائه می ‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌ کارشناسی (یعنی گواهی‌ ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک کارشناسی در چندین زمینه تحصیلی می ‌شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی دانشجویان در رشته بینایی سنجی در پاراگوئه هستید:

کالج پیشرو پاراگوئه در آموزش اپتومتریست ها و دانشمندان بینایی، تحقیق در علم بینایی و مراقبت جامع از بیمار است. کالج یک برنامه قوی از تحقیقات پایه، ترجمه و بالینی را انجام می دهد. مرکز چشم دانشگاه (UEC) یکی از بزرگترین مراکز بینایی سنجی سرپایی در کشور است که خدمات مراقبت اولیه و تخصصی بینایی را ارائه می دهد. رشته چشم پزشکی در پاراگوئه در مقطع دکترا نیز ارائه می شود که شرایط تحصیلی آن آسان نیست.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور پاراگوئه برای تحصیل رشته بینایی سنجی می باشید:

رتبه در جهانرتبه در آمریکای لاتینرتبه در پاراگوئهنام دانشگاه
19831191دانشگاه ملی آسونسیون
43753302دانشگاه کاتولیک بانوی اسامپشن

در صورتی که نیاز به اخذ مشاوره در مورد مراحل مهاجرت تحصیلی و مدارک لازم برای اخذ پذیرش و ویزا و اقامت پاراگوئه از طریق تحصیل دارید با مشاوران متبحر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید تا شما را راهنمایی می کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *