مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته بینایی سنجی در پرتغال

رشته بینایی سنجی در پرتغال

رشته بینایی سنجی در پرتغال که از رشته های محبوب در میان جوانان است یک رشته خوب برای تحصیل در حوزه پزشکی به شمار می رود. مدت زمان تحصیل در این رشته 4 ساله است و می توان ارشد و دکترا را نیز ادامه داد. فارغ التحصیلان سایر مقاطع تحصیلی که وضعیت حرفه ای آنها از دانش عمیق در زمینه اپتیک و بینایی سنجی بهره مند می شود. پرتغال یک مقصد جذاب و قابل دسترس برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند در خارج از کشور اروپا تحصیل کنند. سیستم آموزش عالی در پرتغال بین موسسات دولتی و خصوصی، دانشگاه ها و پلی تکنیک ها تقسیم می شود و تمرکز کلی بر نظریه و تحقیق است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات مشاوره تخصصی در حوزه اعزام دانشجو به پرتغال همراه شماست.

رشته بینایی سنجی در مقطع کارشناسی ارشد در پرتغال

هدف اصلی کارشناسی ارشد اپتومتری پیشرفته، ارائه صلاحیت حرفه ای سطح بالا در زمینه اپتومتری است تا به اپتومتریست اجازه دهد تا با چالش های جدید، پاسخگوی خواسته های جوامع امروزی باشد. برنامه کارشناسی ارشد، کلاس های نظری مبتنی بر شواهد علمی از پایگاه های علمی، همزمان با کلاس های عملی که در آن دانشجو به پیشرفته ترین فناوری در تصویربرداری چشم و معاینه چشم دسترسی دارد، موارد بالینی ارائه شده توسط اساتید و بیماران را به دانشجو ارائه می دهد. برنامه کارشناسی ارشد در یک رژیم نیمه فشرده اجرا می شود که به دانشجوی شاغل اجازه می دهد در کلاس های نظری و عملی متمرکز در 2 روز در هفته و حداکثر 3 موضوع به طور همزمان شرکت کند و دنبال کند.

همچنین دانش آموز تحریک می شود تا در پایگاه های علمی جستجو کند تا مجموعه دانش کسب شده در کلاس ها را افزایش دهد و نتایج را در کلاس درس ارائه دهد. برنامه کارشناسی ارشد با پایان نامه اصلی پایان می یابد که در آن دانشجو مهارت های کسب شده در فعالیت های تحقیقاتی علمی را نشان می دهد. این پایان نامه ممکن است با کارآموزی حرفه ای و گزارش مربوطه جایگزین شود مدرک کارشناسی ارشد در بینایی سنجی پیشرفته به زبان پرتغالی تدریس می شود.

در جدول زیر شاهد تعداد متقاضیان تحصیل در رشته بینایی سنجی در مقطع ارشد می باشید:

سالتعداد متقاضیان
20203102
20213162
20223420

دانشگاه رشته بینایی سنجی در پرتغال

ماموریت اصلی دانشگاه مینهو ایجاد، انتشار و به کارگیری دانش است. مبتنی بر آزادی اندیشه و در کثرت تمرین های تفکر انتقادی است. آموزش عالی را ارتقا می دهد و به ساختن الگوی جامعه مبتنی بر اصول انسان دوستانه، داشتن دانش، خلاقیت و نوآوری به عنوان عوامل رشد، توسعه پایدار، رفاه و همبستگی کمک می کند. این دوره با الهام از این اصول، دانش علمی در زمینه بینایی سنجی و علوم بینایی را در جهت توانمندسازی دانشجویان برای تعالی حرفه ای یا علمی ارتقا می دهد.

این دانشجویان به تکنیک ها و ابزارهای بالینی پیشرفته و تکنیک ها و ابزارهای تحقیقاتی پیشرفته که توسط دانش علمی به روز موجود پشتیبانی می شود، دسترسی خواهند داشت. عمل بالینی و علمی به شدت توسط دانش علمی مرتبط و ذاتی پشتیبانی می شود. ارتباط نزدیک با گروه و مرکز فیزیک، ریاضی، شیمی و زیست‌ شناسی دانشکده علوم دانشگاه مینهو، شبکه مورد نیاز شایستگی ‌ها را برای پرورش توسعه شایستگی ‌های گسترده ‌تر و پیشرفت ‌تر ایجاد می‌کند. این دانش پیشرفته برای حمایت از دانش آموز در دسترسی به مشاغل پیشرفته و تخصصی بسیار مهم خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در رشته بینایی سنجی در پرتغال می باشید:

تحصیل رشته بینایی سنجی در پرتغال

ارائه آموزش با کیفیت بالا همراه با تکامل دائمی برای حمایت از توسعه اپتومتری تا اپتومتریست بتواند چالش های جدید ذاتی این حرفه را بپذیرد تا بهتر با خواسته های جوامع کنونی روبرو شود. توسعه تحقیقات در زمینه بینایی سنجی، امکان پیشرفت به سطح 3 آموزش هم از مزایا تحصیل رشته بینایی سنجی در پرتغال است. شایستگی هایی را در اختیار دانش آموز قرار می دهند که توانایی های اصلی او را برای تمرین اپتومتری افزایش و به روز کند. به ویژه در زمینه هایی مانند تشخیص آسیب شناسی بخش های قدامی و خلفی چشم، تظاهرات چشمی بیماری های سیستمیک، بینایی درمانی، کم بینایی، بینایی سنجی شغلی، بینایی در ورزش و مشکلات مربوط به یادگیری و ارزیابی قبل و بعد از جراحی چشم.

بی چون و چرا در بهبود شایستگی های اصلی و علمی اپتومتریست ها کمک کنید تا بتوانند به طور مستقل به افزایش دانش علمی در بینایی سنجی کمک کنند. امکان کسب صلاحیت های بالینی با ثبت نام اپتومتریست در تیم های تحقیقاتی چند رشته ای در زمینه سلامت بینایی، با مشاهده جراحی های چشم، با مشارکت آنها در نصب لنزهای تماسی در موارد خاص، با تجویز کمک های نوری در کم بینایی. موارد و با ایجاد و به کارگیری برنامه های دیداری درمانی. این شایستگی ها ممکن است در کلینیک بینایی سنجی، که در دپارتمان فیزیک دانشگاه مینهو در دسترس خواهد بود، کسب کنید. از دیگر رشته های خوب رشته همه گیر شناسی در پرتغال است.

تحصیل رشته بینایی سنجی در پرتغال

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در پرتغال

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در بینایی سنجی پیشرفته می توانند تحصیلات خود را در این زمینه ادامه دهند، عمدتاً با پیوستن به برنامه دکترا در بینایی سنجی و علوم بینایی. همچنین، آنها ممکن است در سایر برنامه های دکترا به عنوان برنامه های فیزیک یا علوم بهداشت ثبت نام کنند. آموزش متخصصان در زمینه اپتیک و بینایی سنجی با توانایی توسعه کار بالینی در زمینه مراقبت های اولیه سلامت بینایی در این کشور انجام می شود. تربیت افراد متخصص با دانش عالی در زمینه اپتیک چشمی و چشمی که بتوانند به متخصصان سلامت بینایی با کمبود آموزش در زمینه اپتیک کمک کنند.

خروجی های حرفه ای زیر برای دانشجویانی که از کارشناسی ارشد رشته چشم پزشکی در پرتغال پیشرفته فارغ التحصیل می شوند در دسترس است:

  • ایفای نقش به عنوان اپتومتریست در یک محیط چند رشته ای در یک چشم پزشکی یا یک کلینیک بینایی سنجی.
  • کار در شرکت های چشم پزشکی و لنزهای تماسی و تجهیزات چشمی و بینایی سنجی.
  • تیم های چند رشته ای متمرکز بر پردازش و تجزیه و تحلیل بینایی در یک محیط صنعتی، به ویژه در زمینه ایمنی چشم.
  • عضویت و کار در تیم های تحقیقاتی در علوم بینایی سنجی و بینایی یا بینایی سنجی بالینی، در محیط های چند رشته ای.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای تیم تخصصی برای اعزام دانشجو به پرتغال و همچنین مهاجرت تحصیلی به پرتغال آماده ارائه خدمات به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *