مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته چشم پزشکی در پاراگوئه

رشته چشم پزشکی در پاراگوئه

رشته چشم پزشکی در پاراگوئه یک رشته مهم است که می توانید در طول تحصیل خود در این کشور بهترین فرصت های شغلی پاره وقت را تجربه کنید. در کشور پاراگوئه چشم پزشکی شرایط مناسبی برای اشتغال دارد و شما هم می توانید یکی از پزشکان متخصص در پاراگوئه باشید. این کشور که یک کشور اروپایی است و برای تحصیل پزشکی یک فضای بین المللی خوب است و مزایا بسیاری در پی دارد. پاراگوئه مجموعه خوبی از تحصیلات بین المللی به همراه تجربه و یادگیری زبان جدید را برای دانشجویان بین المللی به همراه دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موسسه ای با کادر مجرب است که برای مهاجرت شما به کشورهای اروپایی به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

جایگاه رشته چشم پزشکی در پارا گوئه

سازمان بهداشت جهانی تخمین زده می شود که حدود 19 میلیون کودک در سراسر جهان از اختلالات بینایی رنج می برند. بیشتر این اختلالات بینایی با مداخله ساده عینک قابل برگشت هستند. متأسفانه، کم بینایی درمان نشده معمولاً در محیط های کم درآمد یا در کشورهای در حال توسعه رخ می دهد که مشکلات بینایی تشخیص داده نشده باعث آسیب جبران ناپذیر و از دست دادن سال های تحصیل می شود. این پروژه تلاش کرد تا این مشکل را با بزرگترین برنامه غربالگری مدارس در پاراگوئه همراه با تحقیقاتی که امیدوار است پروژه را برای تلاش‌های غربالگری آینده مقیاس‌پذیر کند، برطرف کند. غربالگری مدرسه به حدود 4000 کودک رسید و این فرصت را به آنها داد تا از نظر خطاهای بینایی غربالگری شوند و در صورت نشان دادن غربالگری، توسط چشم پزشک کودکان به صورت رایگان ویزیت شوند.

در نهایت، اگر چشم پزشک تشخیص دهد که برای بهبود بینایی کودک به عینک نیاز است، جنبه تحقیقاتی غربالگری Peek Acuity، یک برنامه کاربردی مبتنی بر گوشی های هوشمند، را با روش های غربالگری موجود مقایسه کرد. دقت نگاه کردن در جمعیت بزرگسال در کنیا تأیید شده است، اما هنوز برای صحت آن در کودکان آزمایش نشده است. از آنجایی که قبلاً سایر روش‌های غربالگری را در غربالگری‌های مدرسه اجرا می شد، اعتبارسنجی دقت نگاه کردن را در پروژه قرار دادند. مزیت این نرم افزار نسبت به سایر دستگاه های غربالگری این است که می تواند به راحتی توسط هر کسی با گوشی هوشمندی که در پاراگوئه در همه جا حاضر است اجرا شود. اگر برنامه به خوبی اقدامات غربالگری موجود باشد، این کشور امیدوار است با آموزش معلمان در سراسر پاراگوئه برای اجرای Peek Acuity برنامه غربالگری دوم را اجرا کند.

تحصیل رشته چشم پزشکی در پاراگوئه

هدف آموزش در این برنامه کسب دو مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس است. آموزش برای مدرک تحصیلی لیسانس فقط به صورت تمام وقت است که بر اساس الزامات دولتی واحد برای برنامه توسعه یافته است و 5 ترم به طول می انجامد. در طی ترم آخر، دانشجویان یک دوره کارآموزی پیش از فارغ التحصیلی در رشته مدیریت مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش می گذرانند. این آموزش با یک آزمون عملی و یک آزمون دولتی به پایان می رسد. آموزش در این برنامه فقط به صورت تمام وقت می باشد. 4 سال طول می کشد و مطابق با برنامه درسی مدرن و برنامه های درسی مطابق با استانداردها و الزامات اروپایی و جهانی انجام می شود. دانشجویان در زمینه مراقبت های پرستاری عمومی و ویژه، موضوعات پزشکی، بیولوژیکی و بالینی و علوم انسانی و روانشناسی پزشکی، اخلاق، جامعه شناسی، قانون سلامت و غیره آموزش می بینند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در پاراگوئه هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در پاراگوئه

مدت تحصیل رشته چشم پزشکی در پاراگوئه

به فارغ التحصیلان مدرک تحصیلی لیسانس اعطا می شود و می توانند در مراقبت های سرپایی و بستری، به طور مستقل یا در تیم های پزشکی فعالیت کنند. آنها در داخل و خارج از کشور تحقق موفقی پیدا می کنند. آموزش در این برنامه فقط به صورت تمام وقت می باشد. 4 سال طول می کشد و مطابق با برنامه درسی و برنامه های درسی مدرن از جمله پزشکی عمومی، بالینی، موضوعات خاص و همچنین علوم انسانی انجام می شود. فرآیند آموزش با هدف کسب دانش و مهارت در زمینه پیشگیری اولیه، مراقبت های عمومی و اختصاصی مامایی برای زنان باردار، زنان در حال زایمان، زنان تازه زایمان کرده و نوزادان آنها و همچنین برای زنان مبتلا به بیماری های زنان و زایمان انجام می شود.

در بخش زیر شاهد رشته های مهم پزشکی در پاراگوئه هستید:

شاهد رشته های مهم پزشکی در پاراگوئهدر جدول زیر شاهد هزینه های تحصیل در رشته چشم پزشکی در پاراگوئه هستید:

هزینه تحصیل در سال 2020 به دلارهزینه تحصیل در سال 2021 به دلارهزینه تحصیل در سال 2022 به دلار
33000$3600$3850$

فرصت های شغلی در دوران دانشجویی در پاراگوئه

تحصیل در پاراگوئه فرصت های شغلی مختلفی برای شما ایجاد می کند. دستیار آزمایشگاه پزشکی یک متخصص بهداشت است که واجد شرایط کار در انواع آزمایشگاه های تشخیصی و تحقیقاتی پزشکی دولتی و خصوصی است. برخی از وظایف اصلی او شامل آزمایش خون، تجزیه و تحلیل ادرار و همچنین سایر مایعات و ترشحات بدن است. آزمایشات بافت شناسی، میکروبیولوژیکی و انگلی نیز توسط دستیار آزمایشگاه پزشکی انجام می شود. دستیار داروساز فعالانه در تهیه و تولید دارو شرکت می کند. داروها، مخلوط‌های گیاهی، مواد بهداشتی و بهداشتی، مکمل‌های آرایشی و بهداشتی و مکمل‌های غذایی و غیره را در حدود صلاحیت‌های خود زیر نظر استاد داروساز یا به ‌طور مستقل تهیه و توزیع می‌کند. دستیار داروساز می تواند در داروخانه ها، انبارهای داروخانه، آزمایشگاه ها، کارخانه های داروسازی و داروخانه ها کار کند.

بازرس بهداشت عمومی یک متخصص بهداشت است که مسئول اجرای کنترل بهداشت دولتی در زمینه بهداشت عمومی، بهداشت کار، بهداشت تغذیه، بهداشت نوجوانان و اپیدمیولوژی است. این یک فعالیت بهداشتی پیچیده و جامع است که هدف آن حفاظت از محیط زیست انسانی، پیشگیری از بیماری ها و بهبود سلامت و توانایی کار جمعیت است. هدف آموزش این برنامه آماده سازی متخصصین برای مراکز درمانی، درمانی و توانبخشی است. پس از فارغ التحصیلی، دانش آموزان آمادگی نظری و عملی را برای پیشگیری اولیه از پیشرفت بیماری ها و عوارض آنها و حداکثر توانبخشی بیماری به منظور بهبود کیفیت زندگی بیمار به دست می آورند. همچنین می توانید در عکس برداری های و سی تی اسکن ها کار کنید. این بخش شامل تشخیص معمولی اشعه ایکس، تشخیص اولتراسوند و همچنین تکنیک های اشعه ایکس تصفیه شده است. هزینه تحصیل در پاراگوئه کمی بالا است لذا کار دانشجویی بسیار کمک کننده است.

اشتغال در رشته چشم پزشکی در پاراگوئه

اشتغال در رشته چشم پزشکی در پاراگوئه

چشم پزشک متخصص اپتیک پزشکی، بینایی و تصحیح اپتیکال است. فارغ التحصیلان این برنامه واجد شرایط کار در کلیه اپتیک، مراکز نوری، کارگاه ها، کارخانه ها، انبارهای دارویی و مطب های چشم پزشکی هستند. بینایی‌شناس پزشکی واجد شرایط ارزیابی، توسعه و توصیه دستگاه‌های نوری و همچنین مشاوره در مورد مشکلات بینایی، از جمله توانبخشی بینایی، پیشگیری و پیشگیری است. این حرفه در اجتماع ضروریت و اهمیت بالایی دارد که موجب افزایش حقوق در این بخش شده است. فارغ التحصیلان بسته به حجم کار و سختی مشکل می توانند به طور مستقل یا زیر نظر پزشک متخصص چشم پزشکی کار کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران متخصص خود در خصوص شرایط کار پس از تحصیل در پاراگوئه به سوالات شما پاسخ می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *