مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

برای ورود به تحصیل رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه به عنوان یکی از کشورهای متنوع از لحاظ فرهنگی که هیجان جزو ثابت زندگی مردم آن است. نیاز به اقدامات اولیه در زمینه ویزا و پاسپورت دانشجویی دارید. از همین رو شما به عنوان یک متقاضی باید گواهی تحصیل و عنوان دبیرستان خود را با اعتبار آپوستیل ارائه دهید. همچنین والدین یا سرپرستان شما باید یک اظهارنامه حمایتی را در مقابل یک دفتر اسناد رسمی محلی امضا کنند. همزمان با این موضوع، باید فرم درخواست ویزا را پر کنید که باید از طریق موسسه ای که در آن تحصیل می کنید یا از طریق پورتال وب مهاجرت در دسترس باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است که در این زمینه شرایط مناسب را در زمانی کوتاه برای متقاضیان علاقه مند به مهاجرت دانشجویی فراهم آورد.

معرفی فضای علمی برای رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه در زیرمجموعه علوم بهداشت عمومی قرار می گیرد و مدرک کارشناسی ارشد این رشته، یک مدرک حرفه ای برای دانشجویانی است که به یک تجربه آکادمیک عمومی گسترده در بهداشت عمومی نیاز دارند. این رشته شامل طراحی و اجرای تحقیقات، تجزیه و تحلیل داده ها و تجزیه و تحلیل سیاست، ارتباطات، برنامه ریزی و مدیریت برنامه، سیستم های بهداشت عمومی و سازماندهی خدمات بهداشتی در ایالات متحده و آمریکای لاتین، شناخت و تجزیه و تحلیل مسائل اخلاقی در بهداشت عمومی و عملکرد حرفه ای، نیازهای جمعیت های خاص و ادغام این رشته های اصلی در تصمیم گیری بهداشت عمومی است و یک آموزش جامع در زمینه های دانش پایه برای سلامت عمومی ارائه می دهد که شامل آمار زیستی، اپیدمیولوژی، علوم بهداشت محیطی، مدیریت خدمات بهداشتی و غیره است.

مدرک کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در پاراگوئه توسط شورای آموزش برای سلامت عمومی CEPH تایید شده است. میانگین مدت برنامه های این رشته، 2 سال است. البته دانشجویانی که در برنامه شتاب MPH ثبت نام کرده اند ممکن است این مدرک را در 1 سال تکمیل کنند. ولی در هر صورت آنها باید 45 واحد را بگذرانند. هرچند بسیاری از دانشجویانی که دارای مدرک پیشرفته MD، MBBS، JD، DDS، EdD یا Ph.D هستند، ممکن است واجد شرایط معافیت اعتباری تا 9 واحد باشند.

فضای زندگی برای رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

دانشجویان خارجی که در پاراگوئه تحصیل می کنند، در دانشگاه های دولتی مستحق خوابگاه های یارانه ای هستند. از سوی دیگر اکثر دانشجویان در طول تحصیل در دانشگاه فشاری برای یافتن شغل ندارند و می‌ توانند در فعالیت ‌های فوق‌ برنامه مختلف که توسط موسسات ارائه می ‌شود، شرکت کنند. نکته دیگر این است که دانشگاه ‌های پاراگوئه بر پایه‌ محکمی از تعامل و رشد انسانی بنا شده‌ اند و موسسات فعالیت های زیادی دارند که دانشجویان می توانند از آنها لذت ببرند، از جمله ورزش، باشگاه، سمینار، کاوش و کلینیک های تحقیقاتی. پنجشنبه ها معمولا برای این فعالیت های فوق برنامه در نظر گرفته شده است. چنین پلتفرم هایی به عنوان عامل متعادل کننده در ترکیب دانشجویان بین المللی با فرهنگ و سبک زندگی پاراگوئه ظاهر شده اند.

علاوه بر این دپارتمان‌ های منفرد دائماً دانشجویان را در رویدادهای سرگرم‌کننده مانند مسابقات ورزشی بین دانشکده‌ ها و سمینارهای بحث و گفتگو درگیر می‌ کنند تا یکنواختی در حوزه علمی خود را از بین ببرند. اساس اصلی ایجاد یک فضای دوستانه در بین خود دانشجویان و اساتید است. در بیشتر موارد، برنامه های تحصیل دانشجویان بین ‌المللی در پاراگوئه، دارای چندین مؤلفه سفر است که به برنامه آنها کمک می‌ کند. زیرا در دنیای دانشگاه ‌های پاراگوئه، هدف این است که شما همزمان با بازدید از شهرهای فوق‌ العاده، علم بیاموزید، جایی که می‌ توانید مرتبط‌ ترین بناهای تاریخی کشور را بیابید و از فرهنگی متفاوت لذت ببرید. علاوه بر سفرها و کنفرانس‌ های فرهنگی، هر مؤسسه تبادلات زبانی منظمی را ترتیب می‌ دهد که به دانشجویان فرصت می‌ دهد تا با مردم محلی ترکیب شوند و مهارت‌های اسپانیایی جدید خود را تمرین کنند.

فضای زندگی برای رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

هزینه زندگی در پاراگوئه

پاراگوئه یک مکان بسیار مقرون به صرفه برای اقامت است. مطمئناً در زمانی که شما در اینجا تحصیل می کنید مشکلی برای پول وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال، داشتن 4$ (دلار) به شما یک بوفه همه چیز را در یک مکان خوب می دهد. با وجود پایین بودن حقوق، بسیاری از مردم کشور در رستوران های محلی پول خرج می کنند. این ممکن است به دلیل قیمت پایین وعده های غذایی باشد زیرا شما می توانید یک غذای مناسب را فقط با 1.50$ (دلار) میل کنید. غذا بیشتر از بودجه ماهانه را می گیرد، حتی اگر بسیاری از مردم می گویند که اصلاً گران نیست. اما در مقایسه با حقوق آنها، قیمت مواد غذایی مناسب و مقرون به صرفه است. خرید مواد غذایی در بازار همیشه توصیه می شود تا بتوانید مقداری پول کنار بگذارید و قیمت خدمات کمتر از اروپا و استرالیا است.

سرگرمی، مانند تماشای فیلم در سینما، در اینجا گران نیست. می‌توانید آخرین نسخه را با قیمت 5$ (دلار) تماشا کنید. اگر علاقه مند به ورزش بدنسازی باشید، از قیمت کم هزینه باشگاه بدنسازی در این کشور شگفت‌زده خواهید شد. در مورد لباس و موارد مرتبط با این موضوع باید گفت که به دلیل سبک زندگی بسیار دشوار اکثریت مردمی که در این کشور زندگی می کنند، این امکان را دارند که یک شلوار جین و یک لباس با قیمت کمتر از 25$ (دلار) پیدا کنید که در مقایسه با مناطق دیگر بسیار پایین است. اگر به میانگین هزینه یک آپارتمان یک خوابه در شهر نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که دو برابر حداقل حقوق ماهانه کارگران است، بنابراین اجاره آن غیرممکن است. هزینه اجاره آپارتمان های خارج از شهرها مناسبتر است. در مورد بحث درمان، هزینه مشاوره با یک پزشک خصوصی در پاراگوئه حدود 50$ (دلار) است.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در پاراگوئه کار می کند، معمولاً حدود 12500000PYG (گوارانی) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. بر این اساس از 6,230,000 PYG (گوارانی) در ماه (حداقل حقوق) تا 19,300,000 PYG (گوارانی) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. هرچند متوسط ​​حقوق 12500000 PYG (گوارانی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 12،500،000 PYG (گوارانی) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 12،500،000 PYG (گوارانی) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 8,410,000 PYG (گوارانی) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 8,410,000 PYG (گوارانی) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 15,900,000 PYG (گوارانی) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 7,470,000 PYG (گوارانی) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 9،890،000 PYG (گوارانی) در ماه کسب کند، که 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا ده سال حقوقی معادل 13,200,000 PYG (گوارانی) در ماه را به همراه دارد که 34% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. علاوه بر این کارمندان به طور متوسط ​​5% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

متقاضیانی که قصد اقامت در پاراگوئه برای تحصیل را دارند، از طریق ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند پیرامون شرایط بهترین شهرهای پاراگوئه برای زندگی کسب اطلاع نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *