مهاجرت به کشور پاراگوئه

بهترین شهرهای پاراگوئه

بهترین شهرهای پاراگوئه

شناخت بهترین شهرهای پاراگوئه برای افرادی که علاقه مند به سفر و یا مهاجرت هستند به آنها کمک می کند تا درباره شهرهای آن بیشتر بدانند. برای بازدید و یا زندگی انتخاب درست تری داشته باشند. پاراگوئه کشوری کم تر شناخته شده در آمریکای جنوبی است و نسبت به کشورهای همسایه برزیل و آرژانتین کم تر مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. البته این کشور در سال های اخیر شاهد افزایش بیشتر گردشگران بوده است. مردم کشور پاراگوئه به دو زبان گوارانی و اسپانیایی مسلط هستند و بهترین شهرهای پاراگوئه اغلب به زبان اسپانیایی صحبت می شود.

این کشور حدود 7 میلیون نفر جمعیت دارد و 60% از این جمعیت در بهترین شهرهای پاراگوئه زندگی می کنند. اگر خواستار شناخت بهترین شهرهای پاراگوئه هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده، با ما همراهی کنید.

درباره پاراگوئه

پاراگوئه کشوری محصور در خشکی است که در مرکز آمریکای جنوبی واقع شده است. بولیوی در شمال، برزیل از شرق و آرژانتین از جنوب و غرب این کشور قرار دارند. پاراگوئه 406،750 کیلومتر مربع را شامل می شود، تقریباً به همان اندازه ایالت کالیفرنیا است. پاراگوئه در نتیجه جنگ اتحاد سه گانه (70-1865) سرزمین قابل توجهی را از دست داد. البته این کشور با تعیین مرزهای فعلی خود در جنگ چاکو (35-1932) قلمروهایی بدست آورد. پاراگوئه با آرژانتین (1880 کیلومتر)، برزیل (1،290 کیلومتر) و بولیوی (750 کیلومتر) مرز مشترک دارد. پاراگوئه دارای دو منطقه توپوگرافی متمایز است که توسط رودخانه پاراگوئه جدا شده است. در شرق رودخانه، حدود %40 از سرزمین این کشور، منطقه بارور و نیمه گرمسیری Paraneña واقع شده است که بیشتر جمعیت پاراگوئه را در خود جای داده است.

فلات پارانا، در منطقه Paraneña، بیش از هر منطقه از کشور بارندگی دارد و مستعد سیل است. در مقابل، بخش غربی کشور که به منطقه Chaco معروف است، تا حد زیادی خشک، مسطح و مناسب برای کشت نیست. منطقه شمال غربی بیشتر کویری است. پاراگوئه فقط رشته کوه های متوسطی دارد که در جنوب شرقی واقع شده است. بلندترین نقطه، سررو پرو، دارای ارتفاع 842 متر است.

معرفی بهترین شهرهای پاراگوئه

شهرهای پاراگوئه فاقد جاذبه های معروف و مراکز گردشگری هستند و به همین دلیل این کشور جالب رودخانه های بزرگ ، چشم اندازهای وسیع سرسبز و فرهنگ بومی غنی آن بیشتر مورد توجه است.. کوچکترین کشور محصور در خشکی در کل قاره با اشاره به موقعیت جغرافیایی آن در مرکز این قاره اغلب قلب آمریکای جنوبی نامیده می شود. اگرچه پاراگوئه به عنوان مقصد اصلی سفر در نظر گرفته نمی شود، این کشور اخیرا افزایش گردشگران را تجربه کرده است. جمعیت به طور عمده در مناطق جنوب شرقی کشور پراکنده شده است. بزرگترین شهر و پایتخت پاراگوئه آسونسیون است. شهرهای پاراگوئه به عنوان زیرمجموعه های اداری کشور عمل می کنند. این کشور از 17 بخش و پایتخت تشکیل شده است. بخشها مجددا به ولسوالیها تقسیم می شوند. شهرهای پاراگوئه به عنوان پایتخت این بخشها عمل می کنند.

بهترین شهرهای پاراگوئه در زیر آمده اند:

نام فارسینام لاتین
آسونسیونAsuncion
سیوداد دل استهCiudad del Este
سن لورنزوSan Lorenzo
انکارناسیونEncarnación
آریگواAregua
فرناندودلاموراFernando de la Mora
ویاریکاVillarrica
پیلارPilar
کاپیاتاCapiata

زندگی در پاراگوئه

پاراگوئه در نیمکره جنوبی است و بنابراین در مقایسه با اروپا فصول معکوس دارد. از نیمه ماه می تا نیمه ماه آگوست زمستان های بسیار معتدلی وجود دارد و تابستان های طولانی و گرم از نوامبر تا مارس وجود دارد. هزینه زندگی در پاراگوئه بسیار کم و اجاره بها مواد غذایی و کالاهای مصرفی دارد. پاراگوئه کشوری امن و آرام است و از ویژگی های آن میهمان نوازی گرم مردم آن است. پاراگوئه یکی از شادترین کشورها در جهان است. راز موفقیت پاراگوئه کیفیت زندگی آن است که باعث آرامش شما می شود و به شما اجازه می دهد تا با آرامش زندگی کنید. در پاراگوئه زیرساخت های بهداشتی خصوصی عالی وجود دارد و سیاست های بهداشتی مناسب هستند.

پاراگوئه دارای زیرساخت های فن آوری مدرن، قابل اعتماد و در حال توسعه (اینترنت پرسرعت، شبکه های تلفنی عالی و غیره سایر) است. علاوه بر این، یک سیستم بهداشت خصوصی کارآمد و میزان جرم و جنایت کمی وجود دارد. البته فراموش نکنید شهرهای این کشور هنوز در سطح درجه دو هستند و به پای کیفیت زندگی در اروپا نمی رسند.

در نمودار زیر پرجمعیت ترین شهرهای پاراگوئه را مشاهده می کنید:

پر جمعیت ترین شهرهای پاراگوئه

آسونسیون از بهترین شهرهای پاراگوئه

آسونسیون پایتخت و یکی از شهرهای معروف پاراگوئه با جمعیت مترو حدود 2.2 میلیون نفر است. Asunción در سال 1537 تأسیس شد و بعداً برای اسپانیایی ها به شهر مهمی تبدیل شد و در جنگ پاراگوئه قرن 19 که باعث کشته شدن اکثریت جمعیت شد، نقش بسزایی داشت. آسونسیون در واقع پایه ای بود که از آن به سمت وحشی های پرو و ​​پاتاگونیا و اسپانیایی به سمت غرب حرکت می کردند. این شهر به عنوان مقر دولت عمل می کند و بندر اصلی کشور است. همچنین قطب اصلی فرهنگی و صنعتی کشور است. بخش تجارت و خدمات بیشترین سهم را در اقتصاد شهر دارد. پانتئون ملی قهرمانان، موزه شهردار ، کلیسای جامع متروپولیتن و پالاسیو د لوس لوپز مهمترین جاذبه های گردشگری شهر آسونسیون هستند.

پس از استقلال پاراگوئه، تغییرات اساسی در آسونسیون ایجاد شد. تحت ریاست گاسپار رودریگز دو فرانسیا جاده ها در سراسر شهر ساخته شد و خیابان ها نامگذاری شد. با این حال، در زمان ریاست جمهوری کارلوس آنتونیو لوپز بود که پیشرفت کرد، زیرا رئیس جمهور جدید سیاست های جدید اقتصادی را اعمال کرد. بیش از 400 مدرسه، کارخانه متالورژی و اولین سرویس راه آهن در آمریکای جنوبی در دوره ریاست جمهوری لوپز ساخته شد. پس از مرگ لوپز، پسرش فرانسیسکو سولانو لوپز رئیس جمهور جدید شد و کشور را از طریق جنگ فاجعه آمیز اتحاد سه گانه که پنج سال به طول انجامید هدایت کرد. پس از جنگ اتحاد سه گانه آسونسیون تا سال 1876 توسط نیروهای برزیلی اشغال شد. از ویژگی های شهر آسونسیون:

سیوداد دل استه از بهترین شهرهای پاراگوئه

سیوداد دل استه دومین شهر بزرگ و مهم در پاراگوئه است که در مجموع حدود 321 هزار نفر جمعیت دارد و شهروندان خارجی آن عمدتاً از لبنانی و تایوانی تبار با افراد دیگر از کره و ایران هستند. Ciudad Del Este شهری با فرهنگ غنی و متنوع ساکنان آن است و تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند که در سال 1957 تاسیس شد. با زیرساخت های حمل و نقل و خانه های رسانه ای، یک مرکز دیپلماتیک با کنسولگری های مختلف از برخی کشورهای خارجی و یک مرکز اقتصادی و یک مرکز حمل و نقل و ارتباطات است.

Ciudad Del Este یکی از مراکز اقتصادی برتر در پاراگوئه است. استه یک شهر مهم در پاراگوئه است و در درجه اول به دلیل داشتن مناطق خرید مشهور است. این دومین شهر بزرگ کشور است. Ciudad del Este در سال 1957 تاسیس شد. این شهر به عنوان ورودی به آبشارهای Iguazu عمل می کند.

سیوداد دل استه از بهترین شهرهای پاراگوئه

شهر انکارناسیون پاراگوئه

این شهر یکی از جاذبه های گردشگری پاراگوئه است و یکی از بهترین شهرهای پاراگوئه به مروارید جنوب معروف است. با نوید سواحل بکر ساحلی، منجر به جمع آوری تعداد زیادی از مردم (مردم از پایتخت) در تابستان و گردشگران می شود. ورزش های آبی نیز در آن محبوب هستند، با جت اسکی که در اطراف پیچ های پرانا، زیر ارتفاعات پر زرق و برق محله های مسکونی کاملا جدید شهر در آن سوی خلیج وجود دارد. ویرانه های یسوعی مورد تأیید یونسکو در حاشیه شهر نیز از جمله مکان گردشگری این شهر می باشد. این شهر در سال 1614 در ساحل غربی رودخانه پارانا، روبروی پوساداس، ارگ، تاسیس شد و با پلی که در سال 1987 تکمیل شده به آن متصل شده است. این شهر به دو بخش تقسیم شده است:

  • شهر قدیمی
  • شهر جدید

شر قدیمی در بالادست شامل کلیسا، دفاتر شهرداری، دادگاه ها، کالج ها و مدارس بازرگانی و اقامتگاه های اصلی است. در شهر پایین دست، اداره پست، خانه های مختلف تجاری، کارخانه ها، هتل ها، شعبه ای از بانک پاراگوئه و ایستگاه رادیو و تلویزیون واقع شده است.

زندگی در شهرهای فرناندو دلامورا و لوکه پاراگوئه

فرناندو دو لا مورا بخشی از کلان شهر آسونسیون و شهری است که در بخش مرکزی پاراگوئه واقع شده است. این شهر یکی از پرجمعیت ترین شهرها با حدود 160،000 (مترو) نفر سکنه است. منطقه جنوب و منطقه شمال، با مساحت 21 کیلومتر مربع، این شهر به دو منطقه تقسیم شده است. خیابان های Zavala Cue ، Pitiantuta ، de Julio ، Las Resources و دیگر خیابانها از شمال به جنوب کشیده شده است و بسیار زیبا هستند.

لوکه نیز در طول جنگ پاراگوئه در سال 1868 به عنوان یک پایتخت ملی موقت خدمت می کرد. این یکی از شهرهای پاراگوئه برای بازدید در پاراگوئه در دوره بین 1635 و 1750 تاسیس شد. با داشتن یک فرودگاه ملی، یک مرکز ورزشی با استادیوم ها و میادین مختلف و همچنین دفتر مرکزی برای سازمان هایی مانند CONMEBOL، از محبوب ترین شهرها در پاراگوئه و یک مرکز حمل و نقل مهم است. جهت اطلاع از قوانین مهاجرت به پاراگوئه و روش های اخذ اقامت می توانید از همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *