ویزای مسافرتی پاراگوئه

جاذبه های گردشگری پاراگوئه

جاذبه های گردشگری پاراگوئه

پاراگوئه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است. جاذبه های گردشگری پاراگوئه با توجه به موقعیت جغرافیایی شامل جاذبه های طبیعی و شهری است. پاراگوئه در گذشته استعمار اسپانیا و بوده و مردم این کشور در طی سالیان دراز شاهد جنگ های داخلی و خارجی بوده با این حال مردم این کشور بسیار شاد و خونگرم هستند. این کشور دین رسمی ندارد اما عمده مردم این کشور مسیحی هستند. سفر و بازدید از پاراگوئه می تواند تجربه ای شیرین را برای شما فراهم آورد. در ادامه برای آشنایی با جاذبه های گردشگری پاراگوئه همراه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله باشید.

معرفی جاذبه های گردشگری پاراگوئه

پاراگوئه کشوری کوچک است و تقریبا 7 میلیون نفر سکنه دارد. این کشور که از نظر وسعت هم اندازه کالیفرنیاست توسط برزیل، بولیوی و آرژانتین در جنوب مرکزی آمریکای جنوبی احاطه شده است. پاراگوئه شرقی، بین رودخانه های پارانا و پاراگوئه، کشوری مرتفع و با بیشترین جمعیت در دامنه چمنزار مستقر در رودخانه پاراگوئه قرار دارد. قسمت اعظم منطقه Chaco در غرب با مرداب ها، تالاب ها، جنگل های انبوه و جنگل پوشانده شده است. اگرچه پاراگوئه به عنوان یک مکان توریستی معروف نیست، اما مکان های جالب بسیاری را برای بازدید در آن خواهید یافت. کیفیت آشپزی و فرهنگ پاراگوئه باعث می شود در کشوری که همه اقوام مختلف را دور هم جمع می کند در آن اقامت کرده و احساس بسیار راحتی داشته باشید.

کشور پاراگوئه مقصدی بدیع است و مکان های زیبایی را در دامان خود دارد. آنچه باعث جذابیت بیشتر ملت می شود عوامل زمین شناسی آن است. این کشور یک سرزمین عجایب طبیعت با یک عامل آب و هوایی گرم و مرطوب است. در حالی که علفزارهای سرسبز به سمت شرق واقع شده اند، غرب بیشتر دارای یک شوره زار خالی است. به دلیل موقعیت جغرافیایی، پاراگوئه اغلب قلب آمریکای جنوبی نامیده می شود. پاراگوئه بهشتی برای گردشگران و محل زندگی قدیمی ترین حیات وحش جهان است.

در جدول زیر جاذبه های گردشگری پاراگوئه معرفی شده اند:

نام فارسینام لاتین
آسونسیونAsuncion
سالتوس دل ماندیSaltos Del Monday
ترینیداد دپاراماLa Santisima Trinidad De Parana
انکارناسیونEncarnacion
پارک ملی YBYCUIYBYCUI National Park
قلعه دلوپزPalacio de Lopez
پارک ملی سررو کوراCerro Cora National Park
ساحل سن خوزهSan Jose Beach
ویاریکاVillarrica
فیلادلفیاFiladelfia

آسونسیون از جاذبه های گردشگری پاراگوئه

آسونسیون که یک کلانشهر با بیش از دو میلیون نفر است، قلب سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پاراگوئه مدرن است. این مرکز به سواحل شرقی رود پاراگوئه می پیوندد، که در مرکز شهر در امتداد مرز آرژانتین به غرب پیچیده است. آسونسیون همچنین مقصد اصلی مهاجرت به پاراگوئه توسط دانشجویان و دیگر مهاجرین است. این شهر اولین بار توسط فاتحان اسپانیایی تسخیر شد که پایگاهی برای یورش به پرو و پاتاگونیا بود. اگرچه پاراگوئه یکی از معتبرترین ملتهای آمریکای جنوبی برای مسافرت نیست اما سفر به آسونسیون باید در لیست کارهای شما باشد. در میان قدیمی ترین شهرهای قاره، مکانی خیره کننده با معماری غنی و فرهنگ فوق العاده است.

آسونسیون پایتخت پاراگوئه است و یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکای لاتین است که در سال 1537 توسط اسپانیایی ها تاسیس شد. از آنجا که همه مکان های دیدنی در یک منطقه کوچک قرار دارند، جستجوی آنها در این شهر بسیار دلپذیر آسان است. از منطقه تاریخی و کاخ ریاست جمهوری سفید دیدن کنید، تعویض نگهبان در Panteón de los Heroes را مشاهده کنید، که در سال 1863 به عنوان سخنوری برای ویرجین ساخته شده است، اکنون یادبود کشته شدگان جنگ کشور است. همچنین در اصلی ترین مکان شهر پارک او گوآزو، که یک مکان آرامش بخش محبوب است قدم بزنید. اگرچه این مکان دقیقا به اندازه سایر مناطق آمریکای جنوبی توریست پذیر نیست، اما این شهر همچنان خود را از دهه های گذشته حاکمیت دیکتاتوری جدا کرده است و دارای رازهانی نهانی در خود است.

از جمله مکان های معروف برای بازدید در این شهر:

  • Palacio de los lopez
  • Loma San Jeronimo
  • Casa De La Indepencia

آسونسیون از جاذبه های گردشگری پاراگوئه

انکارناسیون از جاذبه های گردشگری پاراگوئه

انکارناسیون شهری تابستانی در جنوب پاراگوئه است و به اصطلاح مروارید جنوب نامیده می شود که در حاشیه رودخانه پارانا تکیه می زند و مردم پایتخت را در طول تابستان با وعده سواحل بکر ساحلی به خود جلب می کند. ورزش های آبی نیز در این شهر بسیار محبوب هستند. این شهر به ندرت در پاراگوئه کشف می شود و برای هر بازدید کننده مکانی ناشناخته است. این شهر که در رودخانه پارانا واقع شده است، ویرانه های معروف جسویت را دارد که بسیار زیبا هستند. به غیر از موارد فوق، شگفتی های قدیمی دیگری نیز وجود دارد که ارزش وقت و هزینه شما را دارد. این شهر همچنین یک کلانشهر شلوغ است که تجارت و ارتباطات قسمت عمده ای از آن است. همچنین برای نام بردن از چند مقصد کانون گرم ساحل سن خوزه و تراموا معروف Encarnacion-Posadas است که منظره ای عالی را فراهم می کند.

پارک ملی سرو کورا در پاراگوئه

پارک ملی Cerro Cora بزرگترین منطقه حفاظت شده در پاراگوئه و محل غارهایی است که شامل آثار هنری بومی ماقبل تاریخ و کتیبه های مردم Pai Tavy Tera با قدمت 1300 سال قبل از میلاد است. این منطقه به شدت جنگلی است، با مخلوط متنوعی از پوشش گیاهی و تپه های جالب که به داخل چشم انداز، و همچنین آبشارهای شیب دار سرازیر می شوند. این پارک ملی در 5.5 هکتار گسترش یافته و دارای طیف وسیعی از درختان است که به سمت رودخانه آکویدابان پیشروی می کنند. اگر قصد بازدید از این پهنه طبیعی متراکم را دارید، یک راهنما همراه داشته باشید. سرزمین جنگلی غنی یکی از انواع آن است و می توان به راحتی در محوطه آن گم شد.

با داشتن برخی از چشمگیرترین مناظر در پاراگوئه، پارک ملی Cerro Cora یکی از بهترین مقاصد بوم گردی در این کشور است. این محوطه که توسط هشت کوه رشته آمامبی احاطه شده بود، صحنه نبرد نهایی فرانسیسکو سولانو لوپز در طول جنگ اتحاد سه گانه بود. امروزه مسیرهای چوبی از طریق جنگل، مکان های کمپینگ، فرصت های زیادی برای غوطه ور شدن در این پارک را ایجاد کرده است.

نمودار زیر همچنین میزان گردشگران در پاراگوئه در سال های اخیر می بینید:

میزان گردشگر در پاراگوئه در سال های اخیر

آرگوا از جاذبه های گردشگری پاراگوئه

در حدود 30 کیلومتری با Asunción واقع شده است، Areguá شهری در ساحل دریاچه Ypacaraí است که به عنوان پایتخت سفال و توت فرنگی پاراگوئه شناخته می شود. این در مدار طلایی (Ciruito de Oro) از شهرهای تاریخی اطراف Asunción است. مهمترین کاری که شما می توانید در این شهر انجام دهید گشت و گذار در mercado de artesanías رنگارنگ است، کل خیابانی که با فروشگاه های صنایع دستی و فروش کاسه و گلدان، اشیای شبیه جن و دیگر اشیا سرامیکی پوشیده شده است. شما همچنین می توانید ساختمان های استعماری در Avenida Mariscal Estigarribia را که منتهی به کلیسای زیبا Areguá می شود، را ببینید.

جشنواره سنتی توت فرنگی در ماه آگوست برگزار می شود، زمانی که می توانید چندین دسر و آب میوه با پایه توت فرنگی از جمله مربا، بستنی و پای را نمونه کنید. در نزدیکی آن Cerro Koi، یک تپه و جاذبه طبیعی وجود دارد که دارای یک شکل منحصر به فرد از ماسه سنگ 8 ضلعی است. فقط در 2 کشور دیگر (آفریقای جنوبی و کانادا) تشکیلات صخره ای مشابه یافت شده است، البته دقیقاً یکسان نیست. تپه کوی همچنین مناظر گسترده ای از Areguá و دریاچه را ارائه می دهد.

بازار سیوداد دل استه پاراگوئه

Ciudad del Este در ضلع شرقی پاراگوئه، درست در مرز برزیل و آرژانتین واقع شده است و یکی از کوچکترین شهرهای این کشور است. این شهر مدرن و پیشرفته یکی از بزرگترین مناطق تجارت آزاد جهان است. کالاهای الکترونیکی و مصرفی با قیمت خوب به راحتی در اینجا موجود است. با آبشار Iguazu حدود 5 مایل فاصله دارد و می توانید با اتوبوس از Ciudad del Este به سمت آبشار بروید، بسته به اینکه از کدام قسمت بازدید کنید، از طریق برزیل یا آرژانتین عبور کنید. در صورت مراجعه فقط برای روز، نیازی به اخذ ویزا نیست، زیرا گذرنامه های روز گردشگری در دسترس است.

هزاران شهروند برزیلی روزانه از مرز پاراگوئه عبور می کنند و کالاهایی را می خرند که مالیات زیادی در برزیل دارند. به همین دلیل است که Ciudad del Este به عنوان سوپرمارکت آمریکای جنوبی نیز شناخته می شود. بازارها و مراکز خرید خیابانی وسایل الکترونیکی، لباس، اسباب بازی و هر چیز قابل تصوری را که بخواهید می فروشند. علاوه بر خرید، بازدید کنندگان می توانند سد Itaipu را نظاره کنند که یک نیروگاه برق آبی عظیم که به طور مشترک توسط برزیل و پاراگوئه ساخته شده است. Ciudad del Este همچنین دروازه ورودی آبشارهای Iguazu است. برای سفر به پاراگوئه می توانید مقاله ویزای توریستی پاراگوئه را که توسط تیم ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *