مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته همه گیرشناسی در بلژیک

رشته همه گیرشناسی در بلژیک

دانشگاه های مرتبط با رشته همه گیرشناسی در بلژیک مشغول پرسش هایی همچون مواردی هستند که در این مقاله به آن پرداخته می شود. چه چیزی مردم را بیمار می کند؟ ژن های خاصی؟ رفتار خاصی؟ سایر عوامل تعیین کننده؟ چگونه بیماری ها را به بهترین نحو تشخیص دهیم؟ پیش آگهی یک بیماری چیست؟ چه چیزی پیش آگهی را بهبود می بخشد یا بدتر می کند؟. با تحصیل این رشته در بلژیک شما به عنوان یک اپیدمیولوژیست یاد می گیرید که به این سوالات پاسخ دهید. چراکه اپیدمیولوژی رشته ای است که وقوع رویدادها و شرایط مرتبط با سلامت را در جمعیت ها مطالعه می کند و برای دولت بلژیک اهمیت فراوانی دارد، چراکه حفظ کیفیت سلامت عمومی برای دولت این کشور یک دغدغه مهم است. در صورت علاقه پیوستن به جمع فعالان رشته همه گیرشناسی در بلژیک با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید و از مطالب سایت این موسسه بهره مند شوید.

معرفی فضای علمی رشته همه گیرشناسی در بلژیک

رشته همه گیرشناسی در بلژیک بر روی عوامل مؤثر بر عفونت و نحوه انتشار بیماری ها تمرکز دارد. در نتیجه، اپیدمیولوژی ارتباط نزدیکی با حوزه بهداشت عمومی دارد و به همین جهت حضور اپیدمیولوژیست ها در سیستم درمانی بلژیک در موارد فوق ضروری شده است. طراحی، عملکرد و تجزیه و تحلیل تحقیقات علمی کاربردی پزشکی، استفاده از دانش علمی پزشکی در توسعه خط مشی بهداشت عمومی. با تحصیل در بلژیک علاوه بر تخصص در حوزه های گفته شده، کلاس های درس بین المللی شما را به گروهی از دانشجویان از سرتاسر جهان با پیشینه تحصیلی متفاوت ملحق خواهدکرد و همین امر تنوع دیدگاه شما را گسترش می دهد. از سوی دیگر با توجه به اینکه ارتباط با سلامت عمومی بهداشت عمومی یک حوزه کاربردی مهم در بلژیک است. با انجام تحقیقات اپیدمیولوژیک می آموزید که مشکلات سلامتی در جامعه را شناسایی کنید.

شما همچنین بینشی در مورد نحوه تبدیل نتایج به عمل و اینکه چگونه این می تواند سیاست را تحت تاثیر قرار دهد، به دست می آورید. علاوه بر این شما در سالن های بزرگ و مدرن سخنرانی خواهید کرد و مهارت های خود را در اتاق های عملی مجهز تمرین خواهید کرد و همچنین بخت همکاری با برترین اساتید اتحادیه اروپا را خواهید داشت. در کنار این مورد شما به بازار شغلی اتحادیه اروپا دسترسی خواهید داشت و تنها محدود به بازار شغلی بلژیک نخواهید بود. چراکه اعتبار مدارک تحصیلی بلژیک چنان بالا است که فارغ التحصیلان آن همواره مدنظر بیمارستان ها و شرکت های خصوصی درمانی قرار دارند.

در شکل زیر به سایر مزایای تحصیل رشته همه گیرشناسی در بلژیک اشاره شده است:

 

نکات مرتبط با درخواست رشته همه گیرشناسی در بلژیک

شما می توانید می توانید از راه های مختلفی برای تحصیل در بلژیک برای رشته همه گیرشناسی اقدام نمایید. به عنوان مثال می توانید ابتدا با دانشگاه انتخابی خود تماس بگیرید و بررسی کنید که آیا می توانید به سادگی از طریق وب سایت آنها درخواست دهید. تمام مدارک درخواستی مورد نیاز را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که همه آنها به انگلیسی ترجمه شده اند. به عنوان مثال، مدرک کارشناسی یا معادل آن در سطح بین المللی، شرط اصلی برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه بلژیک است. قبل از ثبت نام در یک برنامه مدرک، مطمئن شوید که الزامات زبان چیست و آیا نیاز به اثبات مهارت های زبان انگلیسی دارید یا خیر. عملکرد خود را به عنوان یک دانشجو نشان دهید و مطمئن شوید که میانگین نمرات GPA شما در طول تحصیل چقدر بوده است.

یک برنامه پیش از M.B.A، پیش قانون یا پیش از پزشکی، و همچنین هر دوره پایه یا آمادگی دیگری که به شما امکان می دهد در برنامه تحصیلی مورد نظر خود تحصیل کنید، امتحان کنید. اگر در یک برنامه تحصیلی در بلژیک شرکت می کنید، گاهی باید ثابت کنید که مهارت های زبانی شما برای شرکت در کلاس ها و درک سخنرانی ها به اندازه کافی خوب است. این دوره ها همچنین شما را برای هر یک از آزمون های زبان انگلیسی مورد نیاز دانشگاه ها آماده می کند. از آنجایی که بلژیک دارای سه زبان ملی هلندی، فرانسوی و آلمانی است، زبان آموزشی در دانشگاه‌ ها به زبان جامعه محلی که موسسه در آن واقع شده است بستگی دارد. با این حال، شما همچنین مدارک تحصیلی انگلیسی زیادی خواهید یافت. دانشگاه‌ های بلژیک می ‌خواهند مدرکی را ببینند که شما مهارت ‌های خوبی در زبان انگلیسی دارید.

نکات مرتبط با درخواست رشته همه گیرشناسی در بلژیک

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در بلژیک

باتوجه به اینکه رشته همه گیرشناسی در بلژیک از زیرشاخه های پزشکی است، شرایطی مرتبط با حوزه پزشکی دارد. چراکه تا به امروز، هیچ دانشکده پزشکی در اروپا وجود ندارد که صرفا برای تحصیل پزشکی باشد. با این حال، برخی از دانشگاه ها پزشکی را به عنوان یکی از برنامه های خود در لیست رشته های خود ارائه می دهند. در مجموع تعداد دانشگاه های ارائه دهنده رشته های پزشکی در بلژیک 8 دانشگاه است و این کشور با نرخ ترک تحصیل 8.9%، نشان داده شده است که تحصیل پزشکی در بلژیک به دلیل این آمار چقدر دشوار است. در ازای این، اطمینان حاصل می شود که پس از اتمام مدرک پزشکی خود در کشور، فرصت های بزرگی برای شما پیش خواهد آمد. طبق معمول، مانند الزامات سایر برنامه های آموزشی نه تنها در بلژیک بلکه در سایر کشورها، مدارک مورد نیاز در بلژیک تقریباً یکسان است.

ابتدا به عنوان یک دانشجوی بین المللی، باید مدرک هویت و ملیت خود مانند شناسنامه و پاسپورت را ارائه دهید. علاوه بر این، اگر قصد دارید برای مدت طولانی در بلژیک بمانید یا تحصیل کنید، باید از سفارت خود در بلژیک ویزای دانشجویی درخواست کنید. در مرحله بعد، به تمام سوابق و کارت های گزارش موسسه قبلی خود نیاز دارید تا بررسی کنید که آیا دانشکده پزشکی برای شما خوب عمل می کند یا خیر. اینجاست که تمام آمادگی‌ های شما از سال ‌های اولیه تحصیل به ثمر می ‌رسد، زیرا جایگاه علمی خوب ورود شما را به دانشکده پزشکی تضمین می ‌کند. در نهایت، به الزامات درخواستی خود مانند فرم ها و هزینه ها نیاز خواهید داشت که به طور خاص توسط دانشگاهی که در آن شرکت خواهید کرد ذکر شده است.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در بلژیک

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در بلژیک کار می کند، معمولاً حدود 10100€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 4970€ (یورو) (کمترین) تا 15800€ (یورو) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. با این حال حقوق متوسط حقوق متوسط ​​10300€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 10300€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 10300€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 6890€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 6890€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 13300€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 13300€ (یورو) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 5890€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 7570€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 10500€ (یورو) در ماه دارد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در بلژیک به طور متوسط ​​6% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در بلژیک می باشد:

 

باتوجه به مطالب اشاره شده در این مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا شرایط اخذ پاسپورت بلژیک را برای متقاضیان ورود به رشته همه گیرشناسی در این کشور فراهم نماید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *