مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته بینایی سنجی در اندونزی

رشته بینایی سنجی در اندونزی

از رشته هایی که متقاضیان بین المللی می توانند برای تحصیل انتخاب کنند رشته بینایی سنجی در اندونزی می باشد که بازخورد مثبتی در پذیرش داشته است. در این کشور به عنوان فارغ التحصیل این دوره می توانید در اپتومتری شرکتی، در مطب مستقل خصوصی، جایی که می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، در اپتومتری بیمارستانی که با سایر همکاران چشم پزشکی کار می کنید یا در تحقیق و تدریس کار کنید. مشاورانی که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حال ارائه خدمات در حوزه مهاجرت هستند می توانند مشاور خوبی برای تحصیل در اندونزی نیز باشند.

تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی

بینایی سنجی به عنوان مطالعه ارزیابی بینایی و درمان تمام اشکال اختلالات بینایی تعریف می شود. B.Optom یا لیسانس بینایی سنجی، یک برنامه مقطع کارشناسی است که بر مراقبت از چشم و بینایی تمرکز دارد. دوره کارشناسی بینایی سنجی که عموماً به عنوان یک برنامه کارشناسی 3-4 ساله ارائه می شود، دانش آموزان را با درک متنوعی از معاینه، تشخیص و مدیریت اختلالات و بیماری های سیستم بینایی مجهز می کند. با مطالعه این دوره با مهارت های بالینی پیشرفته برای اندازه گیری بینایی حرفه ای، تشخیص بیماری های چشمی و تجویز لنزهای اصلاحی آشنا خواهید شد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اندونزی که رشته بینایی سنجی را ارائه می دهند هستید:

نام دانشگاهرتبه در اندونزیرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه اندونزی1110470
دانشگاه گادجه مدا2226765
دانشگاه ایرلانگا3239803
دانشگاه تریساکتی4295960
دانشگاه کاتولیک آتما جایا اندونزی53391049

مجوز کار برای رشته بینایی سنحی در اندونزی

طبق مقررات دولت اندونزی در سال 2014، اپتومتریست با3 سال تحصیلات رسمی اپتومتری از موسسات محلی باید مجوزی برای انجام اپتومتری دریافت کند. این مجوز هر 5 سال یک بار با توصیه انجمن حرفه ای اندونزی بر اساس دستیابی به امتیازات اعتباری CPE قابل تمدید است. اپتومتریست های اندونزیایی باید حداقل 25 امتیاز را در دوره 5 ساله کسب کنند. طبق مقررات دولتی، افرادی که کمتر از امتیاز CPE لازم دارند باید در آزمون صلاحیتی که توسط دولت برگزار می شود شرکت کنند.

حقوق رشته بینایی سنجی در اندونزی

حقوق اپتومتریست در اندونزی از IDR14200000 تا 42900000IDR (روپیه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 27300000IDR (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان اپتومتریست (ها) کار می کنند کمتر از 27300000IDR (روپیه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 27300000IDR (روپیه) درآمد دارند. %25 از بینایی سنج ها کمتر از 18700000IDR (روپیه) درآمد دارند. در حالی که 75% از آنها بیش از IDR18700000 (روپیه) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از بینایی سنج ها کمتر از 34400000IDR (روپیه) درآمد دارند در حالی که 35% بیش از 34400000IDR (روپیه) درآمد دارند.

حقوق رشته بینایی سنجی در اندونزی

جایگاه رشته بینایی سنجی در اندونزی

پیدا کردن یک اپتومتریست، چشم پزشک یا بینایی‌ سنح واجد شرایط در اندونزی آسان نیست. مانند بسیاری از ارجاع‌ های خدمات، پیشنهاد می‌کنیم با دوستانی که اخیرا در اندونزی نسخه ‌های عینک دریافت کرده ‌اند صحبت کنید. معمولا توصیه می شود که هر 6 ماه یکبار چشم ها را چک کنید. معاینات منظم می تواند به شناسایی مشکلات احتمالی بینایی قبل از پیشرفت بیشتر کمک کند. بیشتر مردم با پزشک مراقبت های اولیه در جاکارتا یا شرکت بیمه پزشکی خود برای ارجاع به یک اپتومتریست، چشم پزشک یا چشم پزشک واجد شرایط در اندونزی در ارتباط هستند. مردم بیشتر به دنبال بینایی ‌سنجی هستند که به نیازهای سخت مشتریان بین ‌المللی عادت دارد. آنها بیشتر درک خواهند کرد و با نیازهای شما سازگار خواهند شد.

اگر نسخه فعلی عینک دارید، اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز به تعویض عینک در زمان جابجایی، نسخه فعلی و در دسترس باشد. یکی از مواردی که به بینایی سنج در اندونزی نیاز است همین مورد است. قبل از عزیمت حتماً با بیمه پزشکی خود یا با شرکت بیمه پزشکی مستقر در اندونزی خود مشورت کنید تا ببینید آیا آنها تعویض عینک را در طول اقامت شما در اندونزی پوشش می دهند یا خیر. ارائه دهنده عینک شما در اندونزی ممکن است سوابق شما را از مجموعه قبلی عینک داشته باشد.

نوآفرینی در اندونزی

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی

برای رشته چشم پزشکی در اندونزی با بینایی سنجی اگر برای مرحله فعلی که در آن هستید 120 واحد کسب کنید، ممکن است به مرحله بعدی دوره خود بروید، مشروط به هر دستورالعمل حرفه ای، قانونی یا نهاد نظارتی. AABدر یک سطح که باید شامل دو مورد از موضوعات علوم زیر باشد، ریاضیات، فیزیک، زیست شناسی یا شیمی، به علاوه سطح A سوم در درسی دیگر به استثنای مطالعات عمومی. تاییدیه کار عملی بخش ضروری مطالعه سطح علمی است و برای ورود به بینایی سنجی الزامی است. داشتن سطح 3 دیپلم پیشرفته در علوم کاربردی همراه با سطح علمی A در ریاضیات، فیزیک، زیست شناسی یا شیمی، حداقل نمره الزامی است.

اگر شما یک بینایی‌ سنج ثبت ‌شده هستید که مایل به درخواست هستید، باید مدرک ABDO یا معادل آن را با 65% یا بهتر داشته باشید و گواهی تخصصی بالاتری را در زمینه کم‌ بینایی یا لنزهای تماسی دریافت کرده باشید. برای کسانی که تخصص لنز تماسی دارند، باید یک بینایی‌ساز لنز تماسی نیز باشند. مدرک ثبت نام در شورای نوری عمومی نیز الزامی است. مدرک پیشرفته علوم منجر به مسیر ورودی مدرک BSc (Hons) اگر شرایط مناسب برای ورود مستقیم به BSc (Hons) اپتومتری را ندارید، ممکن است بتوانید برای مدرک تحصیلی BCF0 درخواست دهید. رشته طب ورزشی در اندونزی را نیز می توانید مورد بررسی قرار دهید.

در نمودار زیر شاهد دانشجویان بین المللی در رشته بینایی سنجی در اندوتزی هستید:

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی

به عنوان بخشی از این بررسی، شما باید مدارک شناسایی خود را توسط اداره پست تأیید کنید. برای این کار هزینه ای وجود دارد که در محل تأیید در اداره پست قابل پرداخت است که باید آن را بپردازید. دانشگاه برای چک DBS کامل پرداخت خواهد کرد، شما ملزم به پرداخت آن نیستید. تخلفات مربوطه افشا شده توسط DBS در رابطه با شایستگی شما برای انجام این دوره در نظر گرفته می شود.

پس از تایید مکان شما، از شما خواسته می شود که یک پرسشنامه بررسی سلامت را تکمیل کنید. اگر دوره های تمام واکسیناسیون های مربوطه را تکمیل نکرده اید، به شما توصیه می شود که این کار را انجام دهید. گاهی اوقات ممکن است پزشک شما این موارد را شارژ کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اقامت اندونزی از طریق تحصیل همراه و مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *