مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته چشم پزشکی در اندونزی

رشته چشم پزشکی در اندونزی

رشته چشم پزشکی در اندونزی یکی از مهم ترین رشته های پزشکی است که دانشجویان بسیاری هرساله به تحصیل در این رشته علاقمند می شوند. اندونزی یک کشور جزیره ای زیبا است که شهرهای جذابی دارد و همواره از تمام جهان گردشگران بسیاری دارد. پس از فروکش کردن و واکسینه کردن میزان گردشگران این جزیره افزایش یافت. در اندونزی جمعیت بین المللی بیشتر برای تحصیل و کار مشغول هستند. شما نیز می توانید برای تحصیل در دانشگاه های این کشور درخواست ارائه دهید و مدارک لازم را برای تحصیل رشته چشک پزشکی در اندونزی آماده کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران با تجربه آماده پاسخگویی به هر سوال شما در باب تحصیل در اندونزی و مهاجرت به این کشور می باشد.

درباره اندونزی

اندونزی بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام واقع شده است. نام اندونزی از ترجمه یونانی رودخانه سند و کلمه nèsos به معنای “جزیره هند” گرفته شده است. اندونزی سومین کشور جزیره ای بزرگ است. اندونزی از سیزده هزار جزیره تشکیل شده است. این کشور چهارمین کشور پرجمعیت جهان است و اکثریت مسلمانان را در خود جای داده است. در اندونزی جزیره ای به نام جاوا بیش از نیمی از جمعیت کشور را در خود جای داده است. برخی از منابع طبیعی فراوان موجود عبارتند از نفت، گاز طبیعی، قلع، مس و طلا. طبیعت وحشی اندونزی دومین سطح از تنوع زیستی جهان را پشتیبانی می کند. جاکارتا پایتخت اندونزی است. جاوه ای ها بزرگترین و از نظر سیاسی غالب اندونزی هستند. اندونزی جمهوری با سیستم ریاست جمهوری است.

جایگاه رشته چشم پزشکی در اندونزی

به منظور ارتقای سلامت چشم و توسعه چشم پزشکی در اندونزی، دولت اندونزی انجمن چشم پزشکان اندونزی را راه اندازی کرده است. این سازمان حرفه ای چشم پزشکان در اندونزی است که در 5 ژوئیه 1964 در جاکارتا تاسیس شد. این کشور دارای تاریخچه بزرگی در پیشگیری از بیماری های چشمی و ارائه مراقبت های بهداشتی بهتر به بیماران از طریق سازمان های دولتی خود است. برنامه های آموزشی و خدمات آن، آگاهی قابل توجهی را در زمینه چشم پزشکی ایجاد می کند. راه اندازی بسیاری از مجلات چشم پزشکی به روز رسانی بالینی و تحقیقاتی را برای خوانندگان در سراسر جهان تسهیل کرده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در اندونزی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در اندونزیرتبه در آسیارتبه در جهان
University of Indonesia1206615
Gadjah Mada University2229677
Padjadjaran University3311875
Airlangga University4364994
Sriwijaya University5368999

بخش تخصصی چشم پزشکی در اندونزی

بخش تخصصی چشم پزشکی در اندونزی

بخش چشم پزشکی دارای 5 ماموریت است، یعنی بهبود آموزش و آموزش در چشم پزشکی، پیگیری تحقیقات و توسعه با تاثیر بالا در چشم پزشکی، افزایش خدمات اجتماعی برای بهبود وضعیت سلامت چشم جامعه محلی، تقویت مدیریت داخلی و پرورش رفاه اعضای هیات علمی بر اساس حرفه‌ای بودن. در زمینه آموزش و پرورش، این بخش در مقطع کارشناسی پزشکی و چشم پزشک عمومی آموزش می دهد در حال حاضر، دپارتمان مذکور نزدیک به 200 چشم پزشک را فارغ التحصیل کرده است که به جامعه در سراسر کشور خدمت می کنند و از نظر حجم کاری سالانه بیش از 200000 ویزیت سرپایی، 5000 جراحی چشم بزرگ و 7000 عمل جراحی آب مروارید به رشد سریع دست یافته است. برای اطمینان از کیفیت بالای مراقبت، به طور مرتب سمینارها، کارگاه‌ها یا نشست‌های علمی را در سطح ملی یا منطقه‌ای، حداقل دو بار در سال برگزار می‌کند.

بازار کار رشته چشم پزشکی در اندونزی

بازار چشم پزشکی اندونزی در حال حاضر در مرحله رشد است. تعداد بیمارستان های تک تخصصی با گذشت زمان به تدریج در حال افزایش است. افزایش سریع آگاهی نسبت به بیماری های کشنده چشم، حمایت های دولتی از طریق طرح های بیمه درمانی و افزایش تعداد جمعیت دیابت، شتابی را به سمت بازار سوق داده است. میزان جراحی های آب مروارید در طول دوره بررسی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. تعداد بیمارستان‌های چشمی در اندونزی در طول سال‌های اخیر با CAGR نزدیک به %17 افزایش یافته است که عمدتاً به دلیل افزایش تعداد بیماران برای جراحی‌های اصلاحی آب مروارید و لنز و با افتتاح کلینیک‌های بیشتر در مناطق بکر جاوه است. بر اساس نوع بیماری (آب مروارید، اختلال انکساری/ نزدیک بینی، ناخنک چشم، ورم ملتحمه، قرنیه، گلوکوم، استرابیسم و ​​غیره).

بیماری آب مروارید بیشترین سهم را در بازار از نظر تعدادی از مشاوره ها در سال های اخیر به خود اختصاص داد که ناشی از افزایش تعداد جراحی های معوقه آب مروارید بود. و تشدید موارد بیماران دیابتی نزدیک بینی دومین بیشترین تعداد مشاوره را به خود اختصاص داده است که عمدتاً در بین نسل جوان مشاهده می شود. به دنبال آن تعداد مشاوره ها به بیماری هایی مانند ناخنک، گلوکوم، ورم ملتحمه، قرنیه و غیره تقسیم شده است. افزایش استفاده از وسایل الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و رایانه شخصی تأثیر منفی بر چشمان کودکان و بزرگسالان در کشور داشته است. تمام این موارد تاثیر مهمی در شغل چشم پزشکان دارد و تحصیل در اندونزی نیز می تواند رویاهای شما را محقق کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته چشم پزشکی در اندونزی می باشید:

اشتغال در رشته چشم پزشکی در اندونزی

شرکت های رشته چشم پزشکی در اندونزی

بر اساس جمعیت اندونزی مناطق جاکارتا، جاوای غربی، جاوای مرکزی، سوماترای شمالی و سایرین):  برترین بیمارستان‌های تک تخصصی چشم در DKI جاکارتا و جاوا غربی واقع شده‌اند، زیرا اینها شهرهایی با امکانات زیرساختی بهتر و جمعیت شهری بالا هستند. اگرچه تعداد بسیار کمی از بیمارستان‌های دیگر در استان‌هایی غیر از جاکارتا و جاوای غربی واقع شده‌اند، اگرچه بخش بزرگی از جمعیت اندونزی در استان‌های دیگری مانند سولاوسی، سوماترا و بالی ساکن هستند. از این رو، دامنه وسیعی از گسترش آینده برای بازیگران صنعت وجود دارد. رقابت در این صنعت در سال های اخیر به طور متوسط ​​تقسیم شده است. مراکز چشم مشاوره همراه با جراحی های مهدکودک و خدمات بیماران بستری ارائه می دهند.

شرکت ها بر اساس پیشرفت در فن آوری تجهیزات و دستگاه ها، تجربه پزشک، طیف وسیعی از خدمات و امکانات رایگان، در دسترس بودن کارکنان مجرب و واجد شرایط، بسته های عضویت از نظر قیمت عملیات و خدمات، پیشنهادات و تخفیف ها، استراتژی های بازاریابی با آنها رقابت می کنند. چشم انداز و پیش بینی های آینده بازار چشم چ پزشکی اندونزی انتظار می رود بازار چشم پزشکی اندونزی بر اساس هر دو، تعداد مشاوره و تعداد بیماران بستری که CAGR را طی کرده اند روند مثبتی داشته باشد. ادغام فعالیت ها در تحقیقات، آموزش و خدمات اجتماعی نقطه قوت شغل در حوزه چشم پزشکی در اندونزی بوده است.

در لیست زیر شاهد عمده ترین مشکلات و بیماری های چشم در اندونزی می باشید:

  • آب مروارید
  • نزدیک بینی
  • پتریژیوم
  • ورم ملتحمه
  • قرنیه
  • گلوکوم
  • استرابیسم

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای کسانی که می خواهند به اندونزی مهاجرت کنند و اقامت اندونزی از طریق تحصیل را کسب کنند مشاوره تحصیلی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *