مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته طب ورزشی در اندونزی

رشته طب ورزشی در اندونزی

مسیر پزشکی ورزشی برای دانشجویان پایه علمی قوی در علم سلامت فراهم می‌ کند و به همین دلیل رشته طب ورزشی در اندونزی مورد توجه حوزه سلامت است. زیرا به افراد کمک می‌کند تا عملکرد ورزشی خود را بهبود بخشند، از آسیب ‌دیدگی بهبود یافته و از آسیب‌ های آینده جلوگیری کنند. فرصت‌ هایی برای دانشجویان فراهم می ‌شود تا ضمن شرکت در دوره ‌های پیشرفته فناوری علوم بهداشتی که مفاهیمی مانند علوم پایه و کاربردی، ارزیابی تناسب اندام، منطق و مؤلفه ‌های آموزش یکپارچه، طراحی برنامه و کاربرد دارد. ضمن خواندن این مقاله که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده، از طریق ارتباط با کارشناسان ما می توانید چگونگی جذب در رشته طب ورزشی اندونزی را مطلع شوید.

تعریف رشته طب ورزشی در اندونزی

رشته پزشکی ورزشی یکی از شاخه های جدید پزشکی است که به پیامدهای پزشکی ورزش و فعالیت های ورزشی و همچنین استفاده از ورزش به عنوان بخشی از مراقبت های پزشکی می پردازد. از لحاظ تاریخی، پزشکی ورزشی با مطالعه ورزشکاران، مانند پاسخ ‌های فیزیکی و روانی آن‌ ها به مقدار معینی از هنگ‌ های تمرینی و به‌ ویژه مدیریت آسیب ‌های ورزشی شروع شد.

امروزه پزشکان زیر چتر پزشکی ورزشی بیش از مراقبت از آسیب های ورزشی در ورزشکاران انجام می دهند، زیرا به افراد کمک می کند تا از نظر بدنی فعال تر شوند و از ورزش برای بهبود سلامت و تناسب اندام و همچنین بخشی از درمان برخی مشکلات پزشکی استفاده کنند. همانطور که قبلاً توضیح داده شد، انتظار می رود پزشکان درگیر در مراقبت های بهداشتی/پزشکی ورزشی نیز بتوانند آسیب های «مکانیک معیوب» بدن انسان را مدیریت کنند.

مدیریت خوب آسیب در ورزش مستلزم دانش در جنبه های خاصی است که در لیست زیر اشاره شده است:

  • تغذیه، مکمل ها، کمک های ارگوژنیک و مسائل مربوط به عملکرد
  • تصمیمات “بازگشت به بازی” در ورزشکار آسیب دیده
  • پیشگیری از آسیب
  • آموزش و شرطی سازی عمومی و اختصاصی
  • مدیریت ترومای ورزشی و محل خاص

معرفی دوره رشته طب ورزشی در اندونزی

برنامه تحصیلی تخصصی علوم پزشکی ورزشی یکی از 32 برنامه تحصیلی تخصصی در دانشکده پزشکی دانشگاه اندونزی است و هنوز تنها برنامه تحصیلی تخصصی در زمینه پزشکی ورزشی در اندونزی است. راه اندازی برنامه آموزش تخصصی پزشکی ورزشی با ایده بنیانگذاران دانشکده پزشکی UI و چندین مرکز آموزشی و سازمان ورزشی آغاز شد، به طوری که  برنامه مطالعاتی تخصصی پزشکی ورزشی شروع به اجرای یک برنامه آموزشی کرد. برنامه برای اولین بار در دانشکده پزشکی دانشگاه اندونزی در سال 1994 برنامه مطالعاتی تخصصی پزشکی ورزشی شروع به تولید فارغ التحصیل کرد و تا سال 2023،  100 فارغ التحصیل ایجاد کرد. سپس فارغ التحصیلان در زمینه های مختلف کاری مرتبط با سلامت و ورزش، چه در محافل دولتی و چه در محافل خصوصی شرکت می کنند.

چشم انداز برنامه تحصیلی عبارت است از تبدیل شدن به مرکز علم، فناوری پزشکی و فرهنگ در زمینه پزشکی ورزشی برتر و رقابتی، از طریق تلاش برای آموزش زندگی ملت برای ایجاد رفاه عمومی به منظور کمک به توسعه اندونزی و جهان. ارائه دسترسی گسترده و عادلانه و آموزش و تدریس با کیفیت در زمینه پزشکی ورزشی، سازماندهی فعالیت های تریدارما (آموزش، پژوهش و خدمات اجتماعی) در زمینه پزشکی ورزشی که با کیفیت بالا و مرتبط با چالش های ملی و جهانی باشد. ایجاد فارغ التحصیلان متخصص پزشکی ورزشی که از روشنفکری بالایی برخوردار باشند، شخصیت خوبی داشته باشند و بتوانند در سطح جهانی رقابت کنند.

معرفی دوره رشته طب ورزشی در اندونزی

کارشناسی ارشد رشته طب ورزشی در اندونزی

مربیگری و توسعه ورزشی یکی از تلاش ها برای ارتقای کیفیت مردم اندونزی است. موفقیت توسعه یک ملت به شدت به کیفیت مردم به عنوان نقطه مرکزی توسعه بستگی دارد. بنابراین، تلاش برای ارتقای کیفیت مردم اندونزی هم به عنوان هدف و هم به عنوان هدف باید از طریق فعالیت های ورزشی دنبال شود. نتایج تحقیقات و مطالعات علمی مرتبط با ارتقای کیفیت بدنی و ورزش باید در نظام ملی مربیگری ورزشی رعایت و اعمال شود. هماهنگی و همکاری بین مؤسسات و محققان حرفه ای که بینش گسترده ای دارند نیز برای انجام تحقیقات مهم است. تمام تلاش‌ های پژوهشی و مطالعات علم و فناوری مرتبط با ورزش می ‌تواند برای بهبود ورزش در آینده بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

در دوره های ارشد طب ورزشی در اندونزی، آگاهی از ورزش یا فعالیت بدنی برای دستیابی به سطحی از سلامتی و ارزش های زندگی عالی به طور فزاینده ای درک و اجرا شده است. تأثیر دستیابی به سطح بالایی از کیفیت انسانی، تقاضا برای موفقیت عالی است. بنابراین، هدف ارتقای کیفیت انسان و رسیدن به عملکرد بهینه آن را می‌توان با تلاش روزافزون انسان برای توسعه و بهره‌گیری از علم و فناوری محقق کرد. تحقیقات و اکتشافات در ورزش، علم و فناوری در تجزیه و تحلیل توانایی ‌های فیزیکی انسان از طریق تجزیه و تحلیل حرکت انسان و اندازه‌ گیری ‌های فیزیولوژیکی، کشف بیوتکنولوژی پزشکی ورزشی، توسعه تجهیزات پیچیده و پیچیده‌تر، اثبات تلاش ‌های انسان برای برتری یافتن می ‌شود.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در اندونزی

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در اندونزی کار می کند، معمولا حدود 32800000IDR (روپیه) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق طب ورزشی بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از IDR15400000 (روپیه) در ماه (حداقل حقوق) تا IDR51800000 (روپیه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق IDR34700000 (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از 3450000IDR (روپیه) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا IDR17800000 (روپیه) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال IDR24500000 (روپیه) در ماه کسب کند که 38% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل IDR34900000 (روپیه) در ماه به دست می آورد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در اندونزی می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در اندونزیبرای دسترسی سریع تر به پاسپورت اندونزی جهت ورود به این کشور، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیگیری امور شما را بر عهده می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *