مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته بینایی سنجی در انگلستان

رشته بینایی سنجی در انگلستان

دانشجویان بین المللی می توانند برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در انگلستان درخواست دهند به شرطی که شرایط و الزامات را برآورده کنند. اگر می خواهید به عنوان یک اپتومتریست در انگلستان کار کنید، احتمالاً می خواهید برای ورود به فهرست ملی مجریان خدمات ملی سلامت NHS انگلستان درخواست دهید که به تکمیل قرارداد خدمات عمومی چشم پزشکی GOS نیاز دارد تا بتوانید از طرفی آزمایش های بینایی را انجام دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت اعزام دانشجو به انگلستان می تواند مشاور و و همراه خوبی برای شما باشد.

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در انگلستان

اگر در سطح بین ‌المللی به عنوان اپتومتریست آموزش دیده‌ اید و می‌خواهید در انگلستان به تحصیلات خود ادامه دهید و یا کار کنید باید برنامه پل زدن بینایی ‌سنجی بین ‌المللی IOBP را تکمیل کنید. بنابراین، شما می توانید اپتومتری را در کانادا تمرین کنید، فقط یک مرحله اضافی لازم است. مدارس بینایی سنجی انگلستان برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند که هر دو شما را برای ورود به IOBP آماده می کنند. اطلاعات اعتبار برای ورود به IOBP را می توان در forac-faroc.ca یافت. IOBP یا 2 ماه یا 1 سال (بسته به نحوه امتحان ورودی شما) طول می کشد، پس از آن دانش آموزان باید امتحان را بنویسند.

در انگلستان، اکثر دانشجویان بینایی‌سنجی، GCSE و A-levels را قبل از ورود به برنامه کارشناسی اپتومتری تکمیل کرده‌ اند. دانشجویان مانند کانادا نیازی به داشتن مدرک کارشناسی ندارند. مسیر تبدیل شدن به یک اپتومتریست واجد شرایط در انگلستان شامل مراحل زیر است: او گذراندن دوره کارشناسی بینایی سنجی. تکمیل طرح ثبت نام که معمولاً حدود یک سال طول می کشد. دانش آموزان در یک مطب بینایی سنجی در هر نقطه از انگلستان مستقر هستند و در طول این سال حقوق دریافت می کنند. در طول این سال، دانش ‌آموزان در امتحانات صلاحیت حرفه ‌ای شرکت می‌ کنند که توسط کالج اپتومتریست‌ ها تنظیم شده است. پس از گذراندن این آزمون ها، دانشجو می تواند برای ثبت نام به شورای نوری عمومی اقدام کند. این روند در مجموع حدود 4 سال طول می کشد.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته بینایی سنجی در انگلستان می باشید:

سالنرخ بیکاری
202018%
202117%
202220%

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در انگلستان

در طول دوره، در جلسات گروهی کوچک شرکت خواهید کرد تا به شما کمک کند مهارت های قابل انتقال را برای حمایت از یادگیری خود توسعه دهید. شما با حرفه اپتومتری در انگلستان و خارج از کشور آشنا خواهید شد و به شما این امکان را می دهد که به یک پزشک پیشرفته در آینده تبدیل شوید. شما از همان سال اول شروع به استفاده از دانش خود با تعامل بیمار خواهید کرد. مقدار زمانی که به تمرین بالینی اختصاص داده می شود، با پیشرفت در دوره افزایش می یابد. سال چهارم این دوره تمام وقت 1 سال یادگیری یکپارچه مبتنی بر کار است که به دانشجویان امکان می دهد همزمان کار کنند و مطالعه کنند. در بریتانیا، اپتومتریست ها به طور خودکار از پیشوند «دکتر» استفاده نمی کنند.

دانشگاه هایی که در حال حاضر این برنامه را ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه آنگلیا راسکین
  • دانشگاه استون
  • دانشگاه برادفورد
  • دانشگاه سیتی لندن
  • دانشگاه منچستر
  • دانشگاه پلیموث
  • دانشگاه کاردیف
  • دانشگاه کالدونین گلاسکو
  • دانشگاه اولستر – پردیس کولرین

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در انگلستان

مطالعات رشته بینایی سنجی در انگلستان

سطح A برای دانشجویان بریتانیا الزامی است. در بریتانیا، بینایی‌سنجی، پزشکی، دندان‌پزشکی و سایر مدارک حرفه‌ای برنامه ‌های کارشناسی هستند که دانش‌ آموزان در سال دوم تحصیل در سطح A برای آن ‌ها درخواست می ‌کنند. متقاضیان بین المللی می توانند برای تحصیل در رشته بینایی سنجی مستقیماً از دبیرستان یا پس از اتمام مدرک لیسانس اقدام کنند. با این حال، اگر قصد دارید برای کار به عنوان اپتومتریست در این کشور باشید، مهم است که هنگام بررسی درخواست خود از الزامات ورود به برنامه پل بینایی بینایی بینایی IOBP آگاه باشید. متقاضیان در کشور انگلستان برای IOBP باید قبل از ثبت نام در برنامه اپتومتری 3 سال تحصیلات دانشگاهی تمام وقت در رشته های علوم را گذرانده باشند، یا پس از اتمام دوره پیش ثبت نام و ثبت نام در شورای نوری عمومی، 3 سال سابقه کار در انگلستان را تکمیل کرده باشند.

در نمودار زیر شاهد تعداد فرصت های شغلی خالی برای رشته بینایی سنجی در انگلستان هستید:

 

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در انگلستان

برای رشته چشم پزشکی در انگلستان بر اساس نمرات دبیرستان شما یک پیشنهاد بدون قید و شرط به شما ارائه می شود. این بدان معنی است که اگر قبول کنید، به طور خودکار برای سال تحصیلی آینده در برنامه خواهید بود. اگر نمرات دبیرستان شما با معیارهای ورود ما مطابقت نداشته باشد، ممکن است یک پیشنهاد مشروط بر اساس عملکرد شما تا به امروز در برنامه مقطع کارشناسی به شما ارائه دهد.

اگر معدل 3.5 را به دست آورید، به طور خودکار در برنامه جا خواهید داشت. اگر این کار را نکنید، بسته به اینکه چه تعداد از متقاضیان دیگر شرایط پیشنهادات مشروط خود را دارند، ممکن است همچنان به شما مکانی پیشنهاد شود. مشروط به نتایج سطح A آنها خواهد بود. این بدان معناست که تا زمانی که نتایج سطح A در ماه آگوست منتشر نشود، معلوم نیست چند مکان پر شده است.

رشته بینایی سنجی در مقطع کارشناسی در انگلستان

انگلستان به طور مداوم دوره های خود را مطابق با نقش دائماً در حال تحول اپتومتریست به روز می کنند. پس از اتمام تحصیل معاینه بیماران را از سال اول شروع کنید و از پیوندهای قوی با بیمارستان رویال چشم همسایه منچستر، یکی از معتبرترین بیمارستان های آموزشی چشم در اروپا بهره مند شوید. برای یک حرفه موفق به عنوان اپتومتریست بالینی آماده شوید، یا چرخ ها را برای یک شغل جایگزین در صنعت نوری یا به عنوان یک محقق به حرکت در آورید. %95 از دانشجویان در عرض 15 ماه در حال کار یا ادامه تحصیل هستند. رشته شنوایی سنجی در انگلستان را نیز می توانید بررسی و انتخاب کنید.

گزینه دوره 4 ساله کارشناسی ارشد توسط شورای نوری عمومی به عنوان یک مدرک کاملاً قابل ثبت است که در آن دانشجویان موفق نیازی به شرکت در سال پیش ثبت نام ندارند. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا با مدرک کارشناسی ارشد در علوم فارغ التحصیل شوند و پس از 4 سال به طور کامل واجد شرایط باشند. سال چهارم خود را قبل از شرکت در امتحانات واجد شرایط برای ثبت نام کامل در شورای اپتیکال عمومی، با انجام 2 کار 5 ماهه در یک بیمارستان و یا یک مطب مستقل پیشرو می گذرانید. شما همچنین یک پروژه تحقیقاتی را در مورد موضوع مورد نظر خود تکمیل خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل 2023 همراه و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *