مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته شنوایی سنجی در انگلستان

رشته شنوایی سنجی در انگلستان

یکی از رشته های عالی برای تحصیل در اروپا رشته شنوایی سنجی در انگلستان است. در این کشور می توانید در بهترین دانشگاه های جهان تحصیل کنید. در هر کشوری ممکن است با دشواری های زبانی مواجه شوید اما در این کشور با زبان انگلیسی در راحتی کامل خواهید بود. فقط باید مدارک گواهی زبان انگلیسی خود را اعم از تافل و آیلتس در مدارک خود بگنجانید. در انگلستان می توانید رشته شنوایی سنجی را در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. در نظر داشته باشید که مشکلات شنوایی به طور مادرزادی و یا توسط حوادث ایجاد می شوند و در این بین شنوایی سنج ها این مشکلات را بررسی می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به انگلیس مشاور و راهنمای شماست.

دانشگاه رشته شنوایی سنجی در انگلستان

تحصیل در رشته شنوایی شناسی در دانشگاه استون مهارت ها، دانش و تجربه عملی را در اختیار شما قرار می دهد تا به عنوان یک شنوایی شناس، یک حرفه هیجان انگیز و پر ارزش را شروع کنید. هنگامی که واجد شرایط شوید، این فرصت را خواهید داشت که برای تأثیر مثبت بر زندگی افراد، از تحصیل گرفته تا تحقیق کار کنید و به آنها کمک کنید تا از زندگی خانوادگی و اجتماعی خود بهترین استفاده را ببرند.

در هر سال تحصیلی یک موقعیت بالینی یکپارچه را تکمیل خواهید کرد و به شما کمک می کند تا دانش خود را عمیق تر کنید و در عین حال این فرصت را به شما می دهد تا از مهارت های بالینی و عملی خود استفاده کنید. بخش بزرگی از سال آخر در یک موقعیت بالینی انجام می شود و به شما کمک می کند تا برای اولین نقش فارغ التحصیلی خود آماده شوید.

در نمودار زیر شاهد ملیت دانشجویان بین المللی در کشور انگلستان در سال های اخیر هستید:

ملیت دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در انگلستان

کار در حوزه شنوایی سنجی در انگلستان

دانشمندان مراقبت های بهداشتی در شنوایی شناسی در بیمارستان ها و کلینیک های بهداشتی کار می کنند و شنوایی و تعادل افراد را ارزیابی می کنند و شرایطی مانند کم شنوایی، وزوز گوش و اختلالات تعادل را مدیریت می کنند. آنها با افراد از هر طبقه و سنین مختلف، از نوزادان تازه متولد شده تا افراد مسن سروکار دارند و در تیم های چند رشته ای با متخصصان پزشکی، آموزشی و پژوهشی در ارتباط هستند تا بهترین مراقبت را برای بیماران ارائه دهند. لذت بردن از تعامل با مردم و داشتن مهارت های ارتباطی عالی ضروری است. با مطالعه شنوایی شناسی، به تخصص، امکانات و فناوری پیشرو دسترسی خواهید داشت. در این دوره شما علوم مراقبت های بهداشتی، شنوایی شناسی، عمل بالینی و روش های تحقیق را مطالعه خواهید کرد. با تکمیل یادگیری مبتنی بر کار در انواع مکان‌های بالینی یکپارچه، دانش و مهارت‌های خود را عملی خواهید کرد.

کارآموزی در رشته شنوایی سنجی در انگلستان

جای گیری در مشاغل می‌توانند در مکان‌هایی در سراسر بریتانیا انجام شوند و تیم شنوایی‌شناسی استون به طور کامل از شما پشتیبانی می‌کند. این دوره توسط دانشکده ملی علوم مراقبت های بهداشتی و شورای ثبت نام فیزیولوژیست های بالینی معتبر است. این توسط شورای حرفه های بهداشت و مراقبت تایید شده است. فارغ التحصیلان دوره واجد شرایط برای ثبت نام در آکادمی علوم مراقبت های بهداشتی، شورای ثبت نام فیزیولوژیست های بالینی و شورای حرفه های بهداشت و مراقبت هستند. شما همچنین می توانید این موضوع را از طریق یک دوره کارآموزی تحصیل کنید، به این معنی که در حین کار می توانید برای مدرک خود نیز مطالعه کنید. کارفرمای شما به شما دستمزد می پردازد و حق الزحمه شما توسط کارفرما و دولت پرداخت می شود، بنابراین وقتی فارغ التحصیل می شوید، هیچ بدهی دانشجویی ندارید.

روند درخواست به یک درجه استاندارد متفاوت است، و شما باید برای کارآموزی خود مستقیماً به یک کارفرما درخواست دهید. در مورد پزشک علوم بهداشتی باید اذعان داشت که کارآموزی مدرک شنوایی شناسی در هر دانشگاه متفاوت پیگیری می شود. در طول دوره آموزشی شما این فرصت را خواهید داشت که: دریابید که چگونه می‌توانید با کاشت حلزون به شنیدن افراد کمک کنید. بیاموزید که چگونه شنوایی بیماران را با نگاه کردن به امواج مغزی آنها آزمایش کنید. درباره پیشرفت‌های این حوزه، مانند جدیدترین فناوری سمعک، در هنگام کار دانشجویی در انگلستان کسب کنید. از طیف وسیعی از سخنرانان مهمان متخصص بشنوید. به جدیدترین فناوری در آزمایشگاه‌های مهارت‌های بالینی دسترسی داشته باشید، از جمله تجهیزاتی که در هیچ دانشگاه و کشور دیگری در دسترس نیست.

دروس رشته شنوایی سنجی در انگلستان

دروس رشته شنوایی سنجی در انگلستان

شما با طیف وسیعی از علوم پایه مرتبط با مراقبت های بهداشتی، روش های بالینی مانند تست های شنوایی، مهارت های مورد نیاز برای کار با بیماران و مدیریت آنها و تکمیل اولین موقعیت های بالینی خود آشنا خواهید شد. درباره علم شنوایی و شنوایی شناسی بالینی از جمله ارزیابی شنوایی و مدیریت کم شنوایی بیشتر بیاموزید، با گفتار و رشد آشنا شوید و مهارت های بالینی خود را با صرف زمان بیشتر در مکان های بالینی بیشتر توسعه دهید. در سال سوم حوزه های بالینی تخصصی شنوایی شناسی مانند ارزیابی تعادل را مطالعه کنید، در پایان نامه خود در مورد یک حوزه انتخاب شده از شنوایی شناسی تحقیق کنید و با به کار بردن یادگیری تئوری و مهارت های بالینی خود در سال آخر خود، برای شغل آینده خود آماده شوید.

نقش های اخیر فارغ التحصیلان رشته شنوایی سنجی در انگلستان را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • شنوایی شناس
  • شنوایی شناس بالینی
  • شنوایی شناس سمعک
  • کارآموز برنامه آموزش دانشمندان

تحصیل در مقاطع مختلف انگلستان شروعی پر قدرت برای شماست. در جدول زیر شاهد دروس رشته شنوایی سنجی در انگلستان می باشید:

سال اولسال دومسال سوم
علوم مقدماتی Iعلوم مقدماتی IIعلوم مقدماتی III
تمرین بالینی و حرفه ایاندازه گیری و ابزار دقیق فیزیولوژیکی کاربردیعلوم شنوایی
فیزیک کاربردی و اندازه گیریمداخله شنواییارزیابی شنوایی
رشد کودکتمرین بالینی و حرفه ایروش های پژوهش
مداخله شنوایی پیشرفتهعلم شنوایی شناسیتمرین بالینی و حرفه ای
آموزش و تحقیقارزیابی تخصصی شنوایی شناسیپروژه تحقیقاتی

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در انگلستان

با مدرک 1 ساله کارشناسی ارشد شنوایی شناسی در انگلیس دانش تخصصی را برای ارتقای شغل خود توسعه دهید. کلینیک های چشنده شنوایی شناسی به شما کمک می کنند تا در مورد مراقبت از بیمار بیاموزید و خدمات کاشت شنوایی داخلی فرصتی برای کشف کاشت حلزون ارائه می دهد. آموزش علمی در شنوایی شناسی به دست آورید، چه در این زمینه تازه کار باشید، چه یک متخصص بهداشتی واجد شرایط که علاقه مند به پیشبرد حرفه خود هستید. اگر ترجیح می‌دهید کار بالینی انجام دهید، می‌توانید برای مدارک قرارگیری بالینی 2 یا 3 ساله درخواست دهید. کارشناسی ارشد شنوایی شناسی با قرارگیری بالینی 2 سال می باشد و کارشناسی ارشد شنوایی شناسی با قرار دادن بالینی پاره وقت 3 سال است. در صورت انتخاب گزینه مطالعه متفاوت، ماژول ها و هزینه های شما ممکن است متفاوت باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای تحصیلی انگلستان مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *