مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته بینایی سنجی در ایتالیا

رشته بینایی سنجی در ایتالیا

رشته بینایی سنجی در ایتالیا در کنار رشته های دیگر ایتالیا سال هاست که مورد توجه دانشجویان بین المللی جهت مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. یکی از اهداف ادغام اروپا تصویب استانداردهای آموزش حرفه ای، مقررات و تمرین تا آنجا که ممکن است، در نتیجه امکان جابجایی بیشتر بین دولت ها بوده است. این کار زمان برده است. تلاش های IOOL و شورای جهانی بینایی سنجی نیاز به یک استاندارد مشترک در سراسر بینایی سنجی اروپایی را برجسته کرد، اما در عمل چندین نسل طول می کشد. توسعه درجه های بینایی سنجی در بسیاری از کشورهای اروپایی از مدل قبلی بریتانیا پیروی می کند که خود از روندهای آمریکای شمالی پیروی می کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند یک همراه و مشاور مهم در حوزه مهاجرت برای تحصیل در ایتالیا باشد.

فارغ التحصیلان می توانند در زمینه صنعتی، برای تولید و کنترل عینک و لنزهای تماسی یا در زمینه بازرگانی، به عنوان یک کارآفرین و آزاد و در بخش تحقیقات دولتی و خصوصی به عنوان تکنسین کار کنند. هدف از دوره کارشناسی اپتیک و بینایی سنجی ارائه دانش پایه در فیزیک و شیمی به با توجه به کار آینده آنها به عنوان اپتومتریست، درس ها و سمینارهایی برای دانش آموزان برگزار می شود که هدف آنها تعمیق دانش و نشان دادن تمام ویژگی های این حرفه است. دانشجویان پس از اخذ مدرک دارای دانش فنی- علمی پایه در فیزیک کاربردی، زیست شناسی، فیزیولوژی (بیشتر برای چشم و بینایی) هستند و اصول کار و استفاده عملی از روش ها و تکنیک های آنالیز چشم و چشم را می دانند.

تاریخچه رشته بینایی سنجی در ایتالیا

GOC در حال حاضر به اپتومتریست های آموزش دیده ایتالیایی نیاز دارد تا برخی از دوره ها را در دانشگاه های بریتانیا بگذرانند و شواهدی مبنی بر موفقیت در امتحانات منتخب نشان دهند. برای کسانی که تجربه مناسب دارند، سال پیش ثبت نام لغو می شود. تعجب آور نیست که چنین الزاماتی به این معنی است که تنها تعداد کمی برای نقل مکان از ایتالیا به بریتانیا آماده شده اند. با توجه به دوره های ارتقا یافته در سراسر ایتالیا، بریتانیا ممکن است خیلی زود نیاز به ارزیابی مجدد الزامات داشته باشد. مقررات تهیه و نصب وسایل کمک بصری در ایتالیا به قانون 1928 باز می گردد.

از 12000 چشم ‌پزشک در ایتالیا امروز، تقریباً همه در داخل مطب ‌های خانوادگی خارج از خدمات بهداشتی پزشکی دولتی فعالیت می ‌کنند. آنها هزینه های خود را برای معاینه چشم و تهیه وسایلی برای اصلاح بینایی تعیین می کنند بسیاری از این موارد عمدتاً بر روی انکسار و معاینه چشم تمرکز می ‌کنند و به یک همکار اجازه می ‌دهند که در همان عمل به عنوان گوش گوش عمل کند. با این وجود، مرزها مبهم هستند. دوره های بینایی سنجی برای اوتیکای موفق در سال 1975 در مدارس اپتیک موجود در میلان، وینچی (نزدیک فلورانس) و در رم در سال 1980 آغاز شد، اما هر کدام با ساختار و مدت زمان بسیار متفاوت. در رم یک دوره 3 ساله شروع شد و به 4 سال آموزش اضافی در بینایی سنجی تبدیل شد. رشته ارتودنسی در ایتالیا نیز شرایطی مانند این رشته دارد.

در نمودار زیر شاهد تعداد فرصت های شغلی در حوزه بینایی سنجی در ایتالیا می باشید:

تحصیل رشته بینایی سنجی در ایتالیا

رشته بینایی سنجی، یک چهره حرفه ای را آموزش می دهد که قادر به کار در زمینه اپتومتریک کاال است. ویژگی های متمایز این برنامه عبارتند از: ماهیت بین رشته ای، مبتنی بر دانش جامع علوم پایه، همراه با سهم قابل توجهی که توسط رشته های زیست پزشکی ارائه شده است، که امکان تعمیق علل نقص بینایی در رابطه با بیماری های فیزیولوژیکی و پاتولوژیک را فراهم می کند. از چشم انسان؛ یک آموزش عملی، با فضای بزرگ برای فعالیت های آزمایشگاهی و دوره های کارآموزی خارج از دانشگاه همگی مزایا تحصیل رشته بینایی سنجی در ایتالیا می باد. 2 برنامه درسی مجزا با هدف آموزش تکنسین های اپتومتریست و فناوران در زمینه اپتیک پیشرفته برای تحقیق در این کشور ارائه می شود.

دانش نظری و عملی اپتیک و بینایی سنجی که به فرد امکان می دهد تجهیزات را برای ارزیابی عملکرد بینایی و چشم به درستی مدیریت کند. دانش اصول فیزیکی و فن آوری های زیربنایی پیشرفته ترین ابزارهای اپتیکی و امکان انتخاب مناسب ترین راه حل ها و دستگاه های تصحیح بینایی از دروس و مباحث مهم است. مهارت در ابزارهای پیچیده نوری و توانایی در ارائه پشتیبانی تخصصی در توسعه و آزمایش ابزارها و روش های نوری پیشرفته از بدیهیات تحصیل رشته بینایی در ایتالیا است. رشته چشم پزشکی در ایتالیا از رشته هایی است که روز به روز پیشرفت می کند.

در جدول زیر شاهد تعداد دانشجویان در رشته بینایی سنجی در ایتالیا می باشید:

سالتعداد دانشجو
202039630
202158271
202268354

تحصیل رشته بینایی سنجی در ایتالیا

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در ایتالیا

انجام فعالیت های کارآموزی دانشگاهی در خارج از کشور، در دانشگاه ها، موسسات و آزمایشگاه ها، به لطف برنامه اراسموس که به طور متمرکز پشتیبانی می شود، امکان پذیر است. پنجره های تحرک به طور موقت سفت و سخت نیستند، اگرچه ترجیح داده می شود که دانش آموزان در طول سال دوم یا سوم دوره از آنها استفاده کنند. یادگیری مبتنی بر کار دوره های کارآموزی ملی و بین المللی ابزارهای ممتازی برای حمایت از دانش آموزان در یادگیری مبتنی بر کار است. به همین دلیل، CdS تعامل مستقیم بین دانشجویان، شرکت ‌ها و ساختارهای تحقیقاتی را ترویج می‌ کند و 11 ECTS را به فعالیت ‌های کارآموزی اختصاص می ‌دهد، که از طریق جلسات دوره ‌ای بین دانشجویان و نمایندگان شرکت ‌ها و مؤسسات تحقیقاتی ملی و بین ‌المللی علاقه ‌مند به مشخصات حرفه ‌ای برنامه ‌ریزی خواهد شد.

دانشجویان می باشد که می تواند زمینه مناسبی برای دروس فنی بیشتر در زمینه های اپتیک، بینایی سنجی و لنزهای تماسی باشد. سازمان تدریس این دوره با انجمن های حرفه ای به عنوان مشاور تنظیم شده است. چندین استاد که دروس فنی را تدریس می کنند از آن انجمن ها آمده اند و به عنوان اپتومتریست کار می کنند. در برنامه مدرک، علاوه بر دروس پایه فیزیک، شیمی، آناتومی و فیزیولوژی، چندین موضوع با ابزارهای بینایی، روش های بینایی سنجی و لنزهای تماسی پوشش داده می شود. علاوه بر این، همه دانشجویان به مدت چندین ماه در آزمایشگاه های دانشگاه یا در موسسات یا شرکت هایی که در زمینه های بینایی سنجی و لنزهای تماسی کار می کنند آموزش می بینند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت تحصیلی به ایتالیا همراه و مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *